QI is een quiz zoals je die eigenlijk alleen op de BBC kan zien. Stephen Fry met al z'n kennis, gooi er vier behoorlijk grappige mensen bij en je lacht je te barsten terwijl je nog wat leert ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, tijdens het weekend.
QI (?) die ken ik niet denk ik....
Ik ben aan het einde van deel 3....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof
* slaat nog even aan de download
never mind the buzzcockquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
QI is een quiz zoals je die eigenlijk alleen op de BBC kan zien. Stephen Fry met al z'n kennis, gooi er vier behoorlijk grappige mensen bij en je lacht je te barsten terwijl je nog wat leert ook.
Weezer
Zoiets, maar dan leerzaam!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
never mind the buzzcock
Mock the week
quote:Michael Jackson - Don't Stop 'Till You Get Enough
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
The Verve - Love Is Noise
mja, hij was nu te lang (en te moeilijk, geef ik toe)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Llinko altijd een beetje zonde van de tijd. In die tijd kun je 2 platen draaien.
Ik wist vandaag maar 1 antwoord en dat overkomt me niet vaak. Ben wel benieuwd wat die Iraakse stad nou was!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
mja, hij was nu te lang (en te moeilijk, geef ik toe)
Hij zat altijd in het laatste uur en dan merkte ik als ik naar de playlist keek en de tijd zag dat er misschien wel tijd over zou blijven. Dan wil ik nog wel eens een request versturen. Maar meestal vergeet ik dan dat er nog Llinko gespeeld gaat worden en dan is er zelfs nog tijd tekort om de playlist te draaien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
mja, hij was nu te lang (en te moeilijk, geef ik toe)
Angstig goed inderdaad. Blij dat ze weer terug zijn en zeker als ze dat soort platen uitbrengen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
The Verve
Die nieuwe vind ik echt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel trekt fles Alfa Bieropen.
Ik normaal ook niet echt, maar PP&P vind ik wel tof. Best vernieuwend ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach weekje afzien, hoort er ook een keer bij, hou niet van rap in liedjes , volgende week meer kans
De gouden eeuwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen het laatste uur en - oh oh oh - wat ben ik blij dat de buren op vakantie zijn. Neem alleen al de eerste track.. Goede oude tijd.
Ik ook niet. Hoorde hem voor het eerst op de BBC dot CO dot UK slash Radio One. En maar wachten op de afkondiging. Maar die kwam niet. Een maand later wist ik welk nummer het was...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij dit nummer had ik nooit durven gokken dat het van de verve zou zijn toen ik het voor de eerste keer hoorde.
Irritant is dat, he! Dat had ik maandag bij Eric, die kondigde de Fleet Foxes niet af... Thank god voor terugluisterstreams!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoorde hem voor het eerst op de BBC dot CO dot UK slash Radio One. En maar wachten op de afkondiging. Maar die kwam niet. Een maand later wist ik welk nummer het was...
Erg herkenbaar, maar uiteindelijk herken je het wel aan het mooie stemgeluid van Richard Ascroft. Mooi, Feyenoord heeft verloren. Ik trek er nog eentje open.. Er is immers genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij dit nummer had ik nooit durven gokken dat het van de verve zou zijn toen ik het voor de eerste keer hoorde.
Snap ik ook niet helemaal...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Robert Miles - Children een guilty pleasure?
De titelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:04 schreef -Hans- het volgende:
Wat er 'fout' is aan Robert Miles - Children is mij niet helemaal duidelijk want wat een track!
Ik reken er bij andere radiostations vaak niet eens op dat de titel wordt verteld na het nummer, dus probeerik dan een aantal delen van de tekst te onthouden. Als ik die dan later in Google gooi komt bijna altijd de titel er wel uit vallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoorde hem voor het eerst op de BBC dot CO dot UK slash Radio One. En maar wachten op de afkondiging. Maar die kwam niet. Een maand later wist ik welk nummer het was...
Nieuwe pakken dan maar ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |