En gelukkig is ieder mens op deze wereld hetzelfde. Als je moet dan moet je, als ik om 10:00 's ochtends moet dan kan ik het echt niet nog 8 uur ophouden tot ik thuis ben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:34 schreef AnalQueen het volgende:
Schijten doe je meestal maar een keer per dag, soms een keer per twee dagen, dus het is toch niet zo moeilijk om dat in te plannen? Ik heb nog NOOIT de drang gehad om te schijten in het openbaar, mijn lichaam is er op getrained dat ik alleen de neiging krijg om te schijten als ik thuis ben.
gewoon zorgen dat er meer restjes achterblijven om je territorium goed af te bakenenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef AnalQueen het volgende:
Maar jullie hebben dus geen last van de gedachte dat er ook andere mensen op die pot gaan zitten om die eens flink onder te schijten? Wat als je nog restjes poep ziet van de vorige bezoeker, houdt dat je dan wel tegen om erop te gaan zitten?
ik heb altijd een heel ritueel voordat ik op het werk ga schijten,voordat ik zit ben ik al 5 minuten verderquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef AnalQueen het volgende:
Maar jullie hebben dus geen last van de gedachte dat er ook andere mensen op die pot gaan zitten om die eens flink onder te schijten? Wat als je nog restjes poep ziet van de vorige bezoeker, houdt dat je dan wel tegen om erop te gaan zitten?
SHITBREAK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:47 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb altijd een heel ritueel voordat ik op het werk ga schijten,voordat ik zit ben ik al 5 minuten verder![]()
dat ritueel bestaat vooral uit heel veel bril poetsen,en testen of er wel water op staat (een keer gehad dat er geen water was,en de stortbak al leeg was...toen maar een hoop papier erover gegooid en stiekum weggegaan,ze kennen me daar toch niet)
Niet alle mensen hebben smetvrees. Al waardeer ik het wel als ze de boel ff schoonvegen. Staat niet voor niets een pleeborstelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef AnalQueen het volgende:
quote:Mensen hebben over het algemeen een defecatiefrequentie liggend tussen eenmaal per twee dagen tot enige malen per dag.
papier op de bril leggenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:49 schreef B.E.D het volgende:
TS snapt niet dat je papier op de bril kunt leggen
En jij hebt smetvrees.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:50 schreef AnalQueen het volgende:
Mensen zijn soms net varkens, wat een ranzig volk zijn we toch. En maar doen alsof we zo schoon en elegant zijn door ons in mooie kleding te verhullen en ons haar te kammen en dergelijke, terwijl we gewoon smerige beesten zijn. Als er ergens in de ruimte iets of iemand ons zit te bestuderen, dan lachen ze zich rot om ons.
Preciesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:00 schreef okkie-man het volgende:
Je schijt ophouden tot je thuis bent is niet gezond.
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef AnalQueen het volgende:
Jij gaat ze op een toiletbril zitten waarvan je niet wie of wat erop heeft gezeten/geknoeid en hoe lang ie al niet is schoongemaakt met glorix?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:00 schreef Gambrono het volgende:
[..]
papier op de bril leggen![]()
on topic: ts heeft smetvrees
lijkt me wel ja...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij gaat ze op een toiletbril zitten waarvan je niet wie of wat erop heeft gezeten/geknoeid en hoe lang ie al niet is schoongemaakt met glorix?
Ik weet niet hoor maar ik maak mijn WC-bril vaker schoon dan mijn toetsenbord. En als ik een keer een roltrap-leuning aanraak, hoeveel mensen zouden die voor mij hebben vastgepakt? En waar zijn al die mensen geweest? Dat is pas smerig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij gaat ze op een toiletbril zitten waarvan je niet wie of wat erop heeft gezeten/geknoeid en hoe lang ie al niet is schoongemaakt met glorix?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef Lariekoek het volgende:
Niets is lekkerder dan schijten in de baas zijn tijd.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef Lariekoek het volgende:
Ah.... vandaar die user namequote:Ik heb nog NOOIT de drang gehad om te schijten in het openbaar, mijn lichaam is er op getrained dat ik alleen de neiging krijg om te schijten als ik thuis ben. Daarbij is het heel makkelijk om het gewoon in te houden, even je kringspier aanspannen en je hebt er de komende drie uur geen last meer van.
Eens!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of poepvrees
Constant poep aan dildo
om de OP moest ik al lachen .. maar hier schoot ik pas echt hard in de lachquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of poepvrees
Constant poep aan dildo
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:50 schreef AnalQueen het volgende:
...wat een ranzig volk zijn we toch..... En maar doen alsof we zo schoon en elegant zijn...
Ja, voel jezelf vooral verheven. Liever mn reet op een openbaar toilet dan een lul in mn reet hoor. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:I will fuck you in da ass
Hoax, vrouwen poepen nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat iemand op zijn werk gaat zitten schijten is niet zo raar, als je moet dan moet je, hoe kun je dat nou plannen? Lijkt me niet gezond om het de hele dag in te houden. Maar wat inderdaad wel ontzettend ranzig is, dat sommige mensen gewoon een remspoor achterlaten, gadverdamme.
Ik vraag me altijd af of ze dat thuis ook doen, stelletje viezerikken. En dan heb ik het dus over de dameswc, ik weet niet hoe het er bij de mannen toe gaat, niet veel beter aan de OP te lezen.
wtf,waarom zijn er mannen die op de dameswc remsporen achterlatenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat iemand op zijn werk gaat zitten schijten is niet zo raar, als je moet dan moet je, hoe kun je dat nou plannen? Lijkt me niet gezond om het de hele dag in te houden. Maar wat inderdaad wel ontzettend ranzig is, dat sommige mensen gewoon een remspoor achterlaten, gadverdamme.
Ik vraag me altijd af of ze dat thuis ook doen, stelletje viezerikken. En dan heb ik het dus over de dameswc, ik weet niet hoe het er bij de mannen toe gaat, niet veel beter aan de OP te lezen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef Lariekoek het volgende:
dat is tegen de zweetlucht van je collega'squote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef ruby het volgende:
't Is wel jammer dat ze bij ons geen normale verfrissers hebben hangen. Naja, er hangen wel een soort van verfrissers maar dan buiten de wc.
Iddquote:
Bijdeweg, als ik op mijn werk lekker een zak tuinaarde openscheur, ALTIJD een boekje/krantje erbij!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:21 schreef Radjesh het volgende:
Gewoon lekker naar de pleeOpluchting als het eruit is.
Dan was je die dag dat onze collega dat mailtje verstuurde ziek en was je er niet om smorgens door te trekken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:35 schreef DeHangui het volgende:
Ik doe het vaak begin van de nacht, dan de deur open laten. Smorgens rond 5 uur nog eens door trekken.
Resultaat: de hele dag een lekkere aroma door het kantoor terwijl ik lekker lig te slapen
Tip als hij weer ziek is:quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:40 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dan was je die dag dat onze collega dat mailtje verstuurde ziek en was je er niet om smorgens door te trekken?
En daarna wel lekker met je hand aan de deurklink waar net iemand die met zijn vinger door het papier is gegaan aan heeft gezetenquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:06 schreef mirved het volgende:
Ik bedek de wc bril altijd met wc papier. Zijn genoeg figuren die op de bril zeiken of met hun zweet anus (inclusief reetharen) gewoon op de bril gaan zitten en dus heb ik liever niet dat mijn billetjes hiermee in aanraking komen.
dát dus...quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Redelijk terecht topic hoewel ik ongeveer 2x per jaar in het openbaar schijt (8 tot 10-urige werkdag, dan is het niet altijd 'in te plannen')
De nasi aan het opwarmen in de *ping*???quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Zit nu met mobiel in de hand en jullie raden nooit wat ik nu aan het doen ben..
Je handen wassen kan daarna nog. Je reet wassen meestal niet op kantoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En daarna wel lekker met je hand aan de deurklink waar net iemand die met zijn vinger door het papier is gegaan aan heeft gezeten(En nee, handen wassen heeft ie nog niet kunnen doen
)
dat ligt eraan waar ik ben,bij mijn vrienden interesseert het me niet,maar als er vrouwelijk gezelschap bij is dan hou ik me ook inquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je handen wassen kan daarna nog. Je reet wassen meestal niet op kantoor.
Ik ga op jaarbasis een keer of 4 op kantoorSchijten als ik op visite ben doe ik trouwens ook nooit
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is gewoon veel lekkerder om in de tijd van je baas een flinke bout te draaien, en gewoon doorbetaald krijgen ervoor ook.
En jij denkt dat iedereen die iedere dag lekker op t werk zit te kakken z'n handjes wast?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je handen wassen kan daarna nog. Je reet wassen meestal niet op kantoor.
Ik ga op jaarbasis een keer of 4 op kantoorSchijten als ik op visite ben doe ik trouwens ook nooit
Om vervolgens met zijn of haar gore klauwen in de droppot te graaien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen die iedere dag lekker op t werk zit te kakken z'n handjes wast?
Handen wassen is voor vrouwenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Om vervolgens met zijn of haar gore klauwen in de droppot te graaien.
stront aan de klauwen, das voor echte mannen?quote:
Nee, echte mannen kunnen wel normaal hun billen afvegen met wc-papierquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:30 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
stront aan de klauwen, das voor echte mannen?
ach,, zolang je niet de hele dag met je vingers in je mond loopt overleef je het wel hoor,quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef ruby het volgende:
Gedverdemme, en dan te bedenken dat als je handen schudt met mensen dat daar dus figuren tussen zitten die de moeite niet nemen om hun ranzige klauwen te wassen.
Hmmm en nu lekker met mijn blote handjes een stokbrood met kaas etenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef ruby het volgende:
Gedverdemme, en dan te bedenken dat als je handen schudt met mensen dat daar dus figuren tussen zitten die de moeite niet nemen om hun ranzige klauwen te wassen.
ok gelukkig,dan doe ik toch iets goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, echte mannen kunnen wel normaal hun billen afvegen met wc-papier
ha! das nog niks, ik heb zo nu en dan overal schijt aan!quote:
Zolang je toch zelf daarná je klauwen wast is er niets aan de hand?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen die iedere dag lekker op t werk zit te kakken z'n handjes wast?
zelfs dan overleef je het wel.. alleen maar goed voor je immuun systeemquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:40 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ach,, zolang je niet de hele dag met je vingers in je mond loopt overleef je het wel hoor,
sowieso je eigen handen wassen voor het eten enz, dus geen last van,
Ja maar je collega's raken ook deurklinken aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zolang je toch zelf daarná je klauwen wast is er niets aan de hand?
En als ik mijn handen nou was in de keuken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar je collega's raken ook deurklinken aan
en dan de kraan weer uit zet? die kraan waar ook je collega aan zit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En als ik mijn handen nou was in de keuken?
Zolang er nog geen steriel toetsenbord of aanrecht is uitgevonden, maakt dat dus geen drol (ik zei drolquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je zelfs niet weet te improviseren als je een pot en wc papier naast elkaar ziet staan en hangen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:34 schreef AnalQueen het volgende:
..
Om te beginnen snap ik niet waarom je ooit op een openbare WC, waar menig ander vadsig persoon met zijn bepuiste grafreet is op gaan zitten om de boel eens flink te bemesten, zou gaan zitten. Dat lijkt me heel erg vies, de gedachte alleen al maakt me misselijk.
..
Ik neem een keer per week een rol en een emmer water mee naar huis. Ik poep niet op het werk maar ik wil ook de voordelen die m'n collegas zich toe-eigenen niet mislopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo bespaar je tenminste water en wcpapier.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:48 schreef ruby het volgende:
Wel vervelend als je heel hard moet knetteren.
mensen die zich daar druk over kunnen makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de kraan weer uit zet? die kraan waar ook je collega aan zit?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem een keer per week een rol en een emmer water mee naar huis. Ik poep niet op het werk maar ik wil ook de voordelen die m'n collegas zich toe-eigenen niet mislopen.
Ben jij soms een collega van mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef PDOA het volgende:
Ik zuip altijd zoveel mogelijk koffie op m'n werk (dan word je drol zo lekker zacht), en dan 's middags ga ik er eens goed voor zitten en chocola maken! En meestal zit er dan ook zo'n enorm remspoor aan de rand van de plee, zodat mensen weten dat er iemand ongeneeerd heeft zitten schijten! Heerlijk!
fail, het begon er juist mee dat de collega's hun handen niet wastenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de kraan weer uit zet? die kraan waar ook je collega aan zit?
Kijken doe je voor het doortrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp het niet dat er inderdaad figuren rondlopen die niet de moeite doen om ff te kijken of er nog wat sporen of iets dergelijks in de pot liggen te rotten.
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor, goeie grutten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |