Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend, en alles gaat echt heel goed, maar we hebben toch een klein probleempje op seksueel gebied, hopelijk zijn er hier mensen die mij antwoord kunnen geven, want het is toch wel een beetje naar.
Een paar weken geleden was ik mijn vriend aan het pijpen, toen ik zin had om mijn vinger in zijn kontje te stoppen. Dit vond hij helemaal niet leuk, hij zei dat er daar nooit iets in mocht, alleen eruit. Dat is natuurlijk onzin, want dankzij de prostaat kunnen mannen ook anaal klaarkomen. Ik weet (uit ervaring) dat ALLE mannen te bekeren zijn voor anale stimulatie, ook al zeggen ze dat ze 200% hetero zijn, omdat meestal het anale orgasme nog veel beter is dan het normale orgasme.
Dus een paar dagen later pakte ik de handboeien en haalde mijn vriend over om zichzelf aan het bed vast te binden. Toen had ik em.

. Ik begon met pijpen maar daarna stopte ik snel een vinger in zijn kontje, wat hij net zoals de vorige keer helemaal niet leuk vond, maarja hij kon er nu niks aan doen door de handboeien.

Ik stopte met pijpen en ging over tot het masseren van zijn prostaat, en ja hoor, na een paar minuten had hij het beste orgasme van zijn leven.
Sindsdien is hij helemaal verslaafd aan anale stimulatie, en heeft hij zelfs een strap-on gekocht zodat ik hem kan neuken. Maar hier ontstaat het probleem: als ik te diep ga bij hem dan komt er allemaal poep aan de dildo te zitten. Maar hij is gewoon vantevoren naar de WC gegaan en hoort dus geen poep meer in hem te zitten. De geur die hierbij vrijkomt is zó akelig en een enorme dooddoener dat we meteen geen zin meer hebben in seks en er gewoon helemaal mee stoppen.
Mijn is dus, zijn er hier mensen die ook weleens aan anale seks doen en hoe zorgen jullie er dan voor dat er niet zoveel poep op de dildo/penis komt?