Hoax, vrouwen poepen nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat iemand op zijn werk gaat zitten schijten is niet zo raar, als je moet dan moet je, hoe kun je dat nou plannen? Lijkt me niet gezond om het de hele dag in te houden. Maar wat inderdaad wel ontzettend ranzig is, dat sommige mensen gewoon een remspoor achterlaten, gadverdamme.
Ik vraag me altijd af of ze dat thuis ook doen, stelletje viezerikken. En dan heb ik het dus over de dameswc, ik weet niet hoe het er bij de mannen toe gaat, niet veel beter aan de OP te lezen.
wtf,waarom zijn er mannen die op de dameswc remsporen achterlatenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:15 schreef Karina het volgende:
Dat iemand op zijn werk gaat zitten schijten is niet zo raar, als je moet dan moet je, hoe kun je dat nou plannen? Lijkt me niet gezond om het de hele dag in te houden. Maar wat inderdaad wel ontzettend ranzig is, dat sommige mensen gewoon een remspoor achterlaten, gadverdamme.
Ik vraag me altijd af of ze dat thuis ook doen, stelletje viezerikken. En dan heb ik het dus over de dameswc, ik weet niet hoe het er bij de mannen toe gaat, niet veel beter aan de OP te lezen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:35 schreef Lariekoek het volgende:
Niets is lekkerder dan schijten in de baas zijn tijd.
dat is tegen de zweetlucht van je collega'squote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef ruby het volgende:
't Is wel jammer dat ze bij ons geen normale verfrissers hebben hangen. Naja, er hangen wel een soort van verfrissers maar dan buiten de wc.
Iddquote:
Bijdeweg, als ik op mijn werk lekker een zak tuinaarde openscheur, ALTIJD een boekje/krantje erbij!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:21 schreef Radjesh het volgende:
Gewoon lekker naar de pleeOpluchting als het eruit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |