quote:Limburgse eerstedivisieclubs te zien op L1
01 augustus 2008
De Limburgse regionale omroep L1 mag voortaan televisiebeelden uitzenden van wedstrijden van VVV, MVV en Fortuna Sittard in de Jupiler League, de eerste divisie van het betaald voetbal. Dat maakte de omroep vrijdag bekend.
L1 heeft een contract gesloten met Eyeworks, dat eerder de rechten voor de wedstrijden uit de Jupiler League kocht van RTL. De omroep mag in voorkomende gevallen ook rechtstreeks wedstrijden van MVV, VVV en Fortuna Sittard uitzenden. L1 beschikt nu over de exclusieve rechten voor Limburg. "Niemand behalve wij mag in Limburg beelden van de drie Limburgse eerstedivisieclubs uitzenden", zei sportchef Maurice de Heus van de Limburgse omroep vrijdag.
Het contract voor de Jupiler League is drie jaar geldig. Naast de langere samenvattingen van de Limburgse clubs VVV, MVV en Fortuna zal L1 ook de overige wedstrijden van de Jupiler League in vogelvlucht laten zien.L1 is blij met het contract. MVV, VVV en Fortuna Sittard kregen tot nu toe landelijk niet veel aandacht, waardoor ook de Limburgse kijker van beelden verstoken bleef.
De samenvattingen van de Limburgse clubs worden tevens op de internetsite van L1 geplaatst. De Jupiler League begint volgende week.
quote:RTV Oost met beelden Jupilerleague
RTV Oost gaat in het aanstaande seizoen fors uitpakken wat het voetbal in de Jupilerleague betreft.
In samenwerking met Eyeworks, die de beelden aanlevert, zal RTV Oost op de zaterdagavond ruime samenvattingen uitzenden van de wedstrijden van FC Zwolle en Go Ahead Eagles. Een voetbalexpert zal de wedstrijden analyseren en ook zullen de hoogtepunten van de overige wedstrijden vertoond worden. RTV Oost heeft ook het recht om wedstrijden in de Jupilerleague live uit te zenden. De eerste uitzending is op zaterdag 9 augustus
RTL is het liever zsm kwijt, althans volgens de chef sport bij RTV Oost. Ik denk dus dat ze er niets mee gaan doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus eigenlijk gaan ze allemaal regionaal dan? Omroep Brabant zal dan niet achterblijven lijkt me. Goede deals zijn dat, slim ook.
Ben benieuwd wat RTL er nog van gaat maken.
Brabant had al (beperkte) samenvattingen. één wedstrijd werd uitgelicht (vaak te breed uitgemeten) en van de overige wedstrijden met een brabants tintje kreeg je effe snel de goals te zien in een minuutje.Dit omda de helft van de tijd van het programma moest worden besteed aan bijzaken (op dun stropdas).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus eigenlijk gaan ze allemaal regionaal dan? Omroep Brabant zal dan niet achterblijven lijkt me. Goede deals zijn dat, slim ook.
Oja, Haarlem voor degradatie maar dat zouden net zo goed 4-5 anderen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
VVV als kampioen gevolgd door RKC, Excelsior, FC Den Bosch en Zwolle.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:01 schreef BonJovi het volgende:
Top Oss gaat verrassen dit jaar
Ja ok ik schat ze niet als top favoriet in dan schat ik Rkc of VVV wel hoger in maar Top oss kan wel voor de 3e of 4e plek gaan. Ze hebben de vorige periode een goede stap gezet hopelijk kunnen ze het doortrekken en constant blijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zullen ze fysiek gezien sterker moeten zijn denk ik.
Ik zou graag nog een grote verdediger zien omdat van Dalen helaas weg moest. Verder is er niets mis mee, strijd om pl moet kunnen worden aangegaan. Meer ook niet. Fcdb wordt kampioen verwacht ik maar hoop (ijdel) op cambuurquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zullen ze fysiek gezien sterker moeten zijn denk ik.
Van afgelopen seizoen tot 10 jaar terug:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de nummers laats de laatste tien jaar ?
2 Clubs.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef tong80 het volgende:
Dus 3 clubs die europees hebben gespeeld
TOP mag blij zijn met plek 7/8 denk ik afgaande op wat ik gezien heb in 2 wedstrijden en dan hou ik er al rekening mee dat ze progressie maken tov de voorbereiding.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok ik schat ze niet als top favoriet in dan schat ik Rkc of VVV wel hoger in maar Top oss kan wel voor de 3e of 4e plek gaan. Ze hebben de vorige periode een goede stap gezet hopelijk kunnen ze het doortrekken en constant blijven.
Omniworld is er elk jaar in geslaagd om een fantastische aanvaller te halen met Huntelaar, Amrabat en Matusiwa....wellicht wordt er nog iets tevoorschijn getoverd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:54 schreef Suijk het volgende:
Het nieuwe is er nu een beetje af bij Omniworld. Wellicht een keertje meestrijden voor een periode, maar verder verwacht ik een plek tussen de 10 en 15
Competitie moet juist inslinken eerst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe moet de degradant promoveren vanuit de amateurs ? Moeten ze dan algemeen landskampioen worden ?
Huntelaar helaas niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omniworld is er elk jaar in geslaagd om een fantastische aanvaller te halen met Huntelaar, Amrabat en Matusiwa....wellicht wordt er nog iets tevoorschijn getoverd.
VVVquote:
Ik zat te slapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Huntelaar helaas niet.Dit jaar wellicht Tayeb die wat extra´s kan brengen. Wie weet laat Zeefuik zien waarom hij bij PSV hoort.
Nog dank daarvoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou graag nog een grote verdediger zien omdat van Dalen helaas weg moest.
Huh..team VVCS was gewoon met elf man hoor..Ik was er bij toen. Wij waren overigens pas 2 dagen in training toen..met iets meer ritme werd er gewonnen van Derby County (waar Utrecht nu tegen gelijkspeelde met veel moeite) en van een Roemeense ploeg die daar ook altijd aardig mee kan draaien..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog dank daarvoor!
Volgens Petrov was TOP Oss niet sterk. Team VVCS kon zelfs met tien man van ze winnen, hij was verbaasd. Maar ja, dat zegt ook niet alles.
Vrijdag wellicht wel ff naar Dordt toe.
Eindhoven heeft bij vlagen ook een goede voorbereiding gehad met onder meer overwiningen tegen Willem II (2-1) en Heerenveen (4-0). In mijn ogen zegt dat niet zo veel. Ik kan van de club nog namelijk geen verglijking maken hoe de verhouding is met andere eerste divisieclubs. Dat zal a.s. vrijdag pas blijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gezien de voorbereiding heb ik eigenlijk best wel vertrouwen in komend seizoen. Ga er niet vanuit dat wij dit jaar in degradatiegevaar komen. Denk dat het Eindhoven of Haarlem gaat worden.
quote:Coaches voorspellen: VVV kampioen
Door LUDO VAN DENDEREN
ROTTERDAM - Vrijdag begint het seizoen voor clubs in de Jupiler League. Aan de vooravond van de competitie vroeg AD Sportwereld de twintig trainers naar hun voorspellingen. Volgens de oefenmeesters maakt degradant VVV de grootste kans om kampioen te worden.
Alle coaches beantwoordden drie vragen:
1: Welke club wordt kampioen van de Jupiler League?
2: Welke club wordt dé verrassing van het seizoen?
3: Wat is de doelstelling van uw eigen ploeg?
AGOVV: JOHN VAN DEN BROM:
1 ,,VVV en Excelsior zijn erbij gekomen en je mag verwachten dat ze bovenin meespelen.Overigens vind ik Cambuur een gevaarlijke outsider. Die club heeft fors geïnvesteerd.’’
2 ,,Werkelijk elke club kan de verrassing worden. Kijk naar vorig jaar, wie had gedacht dat Volendam kampioen werd? Een FC Dordrecht of FC Den Bosch zou zomaar het Volendam van dit seizoen worden. Dat is het leuke van onze competitie.’’
3 ,,Ik ben heel enthousiast over mijn ploeg, we kunnen voor verrassingen zorgen. We willen de play-offs halen. Dat is reëel met onze volledig vernieuwde verdediging en de nieuwe doelman.’’
CAMBUUR LEEUWARDEN JURRIE KOOLHOF:
1 ,,Het gaat dit jaar tussen VVV en Excelsior. VVV hebben we in de voorbereiding gevolgd en zij hebben een hele aardige groep. Excelsior heeft een weliswaar jonge, maar enthousiaste selectie.’’
2 ,,Wij moeten de verrassing worden. Na de zeventiende plaats van vorig jaar moeten wij het beter doen, zeker omdat we een aantal echte versterkingen erbij hebben.’’
3 ,,Het linkerrijtje én de nacompetitie halen. Na zeven magere jaren is het tijd voor de ommekeer. Of de druk groot is? Bij Cambuur is er altijd al druk.’’
FC DEN BOSCH THEO BOS:
1 ,,De kampioen komt uit het trio Excelsior, RKC en VVV. Als ik echt moet kiezen, noem ik VVV. Ze hadden een goed eredivisieseizoen en er is weinig weg.’’
2 ,,In vergelijking met de laatste jaren verwacht ik dat Cambuur het stukken beter gaat doen. Daarnaast liet TOP Oss in de voorbereiding een aardige indruk achter.’’
3 ,,Het wordt heel moeilijk, maar we willen het nóg beter doen dan vorig seizoen. We zullen niet roepen dat we voor de titel moeten gaan, al willen we die wel graag winnen.’’
FC DORDRECHT GERT KRUYS:
1 ,,VVV is een paar spelers kwijt, maar heeft daar sterke jongens voor in de as voor binnengehaald. Frank van Kouwen is terug, Kolder is een grote spits en Ruben Schaken is een geweldige buitenspeler. VVV had niet hoeven degraderen en is nu titelfavoriet.’’
2 ,,Zelf heb ik bij Cambuur gewerkt en ik weet hoe het publiek de twaalfde man kan zijn. Als het eens moet gaan draaien, is het nu wel met zoveel goede versterkingen. Ik verwacht veel van Cambuur.’’
3 ,,Na een geweldig jaar was het vorig seizoen allemaal nét niet. Nu willen we ervoor zorgen dat het weer net wel wordt. Het doel is een periodetitel of nacompetitie.’’
FC EINDHOVEN MARC BRYS:
1 ,,Mijn gevoel zegt VVV. Ik ken de competitie nog niet zo goed, maar qua budget, stadion en de manier van werken denk ik dat ze in Venlo de titel pakken.’’
2 ,,Dat wordt FC Eindhoven. Als een ploeg die jarenlang onderaan heeft gebungeld stapjes voorwaarts maakt, zal dat een verrassing zijn.’’
3 ,,Het belangrijkste is een homogene club worden en met de spelers, trainers, bestuur, sponsoren en fans als eenheid naar buiten treden. Dat willen we uiteraard koppelen aan goede resultaten.’’
FC EMMEN GERRY HAMSTRA:
1 ,,VVV. Ik heb ze in de voorbereiding gezien en afgaande op welke spelers ze op het veld kunnen brengen, zijn ze de gedoodverfde favoriet. Met hun budget en historie eindigt ook RKC in de top- drie.’’
2 ,,Het is de bedoeling dat wij dat worden. Maar na de eerste drie zijn er een stuk of acht clubs redelijk gelijkwaardig. Denk aan een Helmond Sport, Den Bosch, Zwolle.’’
3 ,,Na elfde en vorig seizoen negende te zijn geworden, willen we een volgende stap maken. We gaan voor plek zes en hebben als doelstelling het bereiken van de nacompetitie.’’
EXCELSIOR TON LOKHOFF:
1 ,,Geen flauw idee! Ik ken de elftallen van vorig seizoen, maar bij veel clubs zijn flinke mutaties geweest. De top staat dicht bij elkaar en dat is een trend die al jaren zichtbaar is.’’
2 ,,Ik kan wel wat namen opnoemen, maar dat heeft weinig zin. Een voorbereiding zegt namelijk niet zo veel. Straks, als we enkele weken bezig zijn, is de kracht van de teams pas in te schatten.’’
3 ,,Als je twee seizoenen met redelijk succes in de eredivisie hebt gespeeld, wil je uiteraard zo snel als mogelijk naar dat niveau terug. Via een titel of de nacompetitie maakt niet uit. Als iedereen fit blijft, hebben we een goed elftal.’’
FORTUNA SITTARD ROGER REIJNERS:
1 ,,Ik verwacht dat VVV het wordt. In de voorbereiding hebben we tegen hen geoefend en VVV heeft een goede mix van jong en talentvol met ervaring.’’
2 ,,Cambuur heft zich aardig versterkt, nu is het afwachten of alles ook klikt. Met de aangetrokken spelers mag je verwachten dat ze het goed doen.’’
3 ,,Wij gaan ons vooraf niet uitspreken over een plaats in de eindrangschikking. We beginnen de competitie met een zeer jonge groep en van daaruit gaan we bekijken wat er met Fortuna allemaal mogelijk is.’’
GO AHEAD EAGLES ANDRIES ULDERINK:
1 ,,Hoewel VVV wel wat spelers is kwijtgeraakt, denk ik dat de club nog steeds hartstikke sterk is. Excelsior heeft meer ingeleverd. Die zie ik niet snel de titel pakken.’’
2 ,,Van Cambuur mag je verwachten dat ze bovenin meedraaien na de aankopen die de club deed, dus dat zal geen verrassing zijn. Ik zeg FC Emmen, dat gericht nieuwe spelers aantrok. Misschien zijn het jongens die bij het grote publiek geen bekende namen zijn, maar er zitten prima spelers tussen.’’
3 ,,Wij willen de play-offs bereiken, meer punten pakken dan afgelopen seizoen en thuis dominant en attractief voetbal spelen.’’
HAARLEM JAN ZOUTMAN:
1 ,,VVV is favoriet, al blijft dit gissen. Vorig seizoen dacht iedereen dat ADO kampioen werd, maar dat liep zoals bekend anders.’’
2 ,,Vorig jaar riep ik Haarlem en werden we laatste. Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen. Nu ga ik voor Dordrecht, dat een frisse selectie heeft.’’
3 ,,We moeten dit seizoen de stap naar de middenmoot maken. Ik denk daarbij aan plek tien tot veertien. Ik vrees niet dat we opnieuw laatste worden. Vorig seizoen was de groep niet uitgebalanceerd, nu is dat wel het geval.’’
HELMOND SPORT JÜRGEN STREPPEL:
1 ,,VVV kan met zo’n brede selectie bijna niet in de problemen komen. De club heeft 22 spelers die allemaal de top van de Jupiler League aankunnen.’’
2 ,,Ik verwacht dat FC Emmen mee gaat doen om de titel. Ze hebben prima geïnvesteerd en beschikken over spelers die misschien wel te veel kwaliteit voor de Jupiler League hebben.’’
3 ,,We willen de play-offs halen, liefst door het winnen van een periode. Dan heb je tenminste iets tastbaars in handen. Het kampioenschap lijkt te ver weg, al weet je het nooit.’’
MVV FUAT CAPA:
1 ,,Ik heb daar weinig inzicht in. Zo’n voorspelling is altijd lastig. Wie had ooit verwacht dat Volendam vorig jaar de titel pakte? De uit de eredivisie gedegradeerde clubs VVV en Excelsior zijn sowieso kandidaat.’’
2 ,,Wij worden de verrassing. Ik denk dat MVV een aardig elftal heeft, al is de selectie krap. Daarom is het hopen dat we van blessures gevrijwaard blijven.’’
3 ,,MVV wil bij de eerste vijf eindigen. Ik zal niet zeggen dat we voor het kampioenschap gaan, want met slechts vijftien eerste elftalspelers plus drie doelmannen is dat moeilijk. En zitten we in de play-offs, dan gaan we voor promotie.’’
FC OMNIWORLD PETER BOEVE:
1 ,,RKC heeft afgelopen seizoen heel veel pech gehad, ik gun het ze dat ze nu wel de titel pakken. Voor de rest kom je bij het bekende rijtje met VVV en Excelsior. Ik verwacht dat die clubs het in het begin, net als ADO vorig jaar, lastig krijgen, maar uiteindelijk bovendrijven.’’
2 ,,Cambuur en Emmen hebben zich goed versterkt. In vergelijking met veel andere teams, die vanwege mindere televisiegelden hebben ingeleverd, verwacht ik hen hoger op de ranglijst dan afgelopen seizoen.’’
3 ,,We zijn veel spelers verloren, maar er is een jonge, talentvolle en gretige groep over. Vorig seizoen werden we twaalfde en nu willen we beter. Bij de eerste tien spelen dus en een periodetitel halen.’’
RBC ROB MEPPELINK:
1 ,,Ik verwacht een open competitie, waardoor er niet één topfavoriet voor het kampioenschap te noemen valt. Er zijn twee clubs uit de eredivisie gedegradeerd, die vooraf altijd favoriet zijn. Nee, ik ga geen team noemen als mijn favoriet.’’
2 ,,Go Ahead heeft zich behoorlijk versterkt, Cambuur heeft er goede spelers bij en MVV timmert aan de weg.’’
3 ,,Als we om de prijzen meestrijden, doen we het gewoon goed. Ik zeg niet dat we de titel pakken, omdat we qua kwaliteit hebben ingeboet. We hebben in elk geval spelers in de groep die gaan verbazen.’’
RKC RUUD BROOD
:1 ,,Het liefst zie ik RKC natuurlijk kampioen worden, maar met de huidige selectie is dat voor deze club niet reëel. VVV heeft veruit de beste selectie in de eerste divisie.’’
2 ,,Cambuur heeft zoveel geïnvesteerd dat de club de verrassing kan worden.’’
3 ,,We gaan voor promotie, via de titel of play-offs. Het wordt lastig kampioen te worden, omdat de balans in het elftal nog niet goed is.’’
TELSTAR EDWARD METGOD:
1 ,,De degradanten VVV en Excelsior mengen zich ongetwijfeld in de strijd, omdat ze nog hoge budgetten hebben. Verder verwacht ik dat RKC om de hoofdprijs meedoet. Als ik één naam moet noemen, zeg ik RKC.’’
2 ,,Daar kan ik echt niets zinnigs over zeggen, want ik heb me er totaal niet in verdiept. Laten we eerlijk zijn: Verrassingen zijn er toch om ons allemaal te verrassen?’’
3 ,,Zo’n vijf ploegen in de Jupiler League steken er bovenuit, de overige teams zijn gelijkwaardig. Elke club is in staat een periodetitel te winnen, dus ook wij.’’
TOP OSS HANS DE KONING:
1 ,,De titel gaat door een brede groep beslist worden, maar ik denk dat RKC nummer één wordt. Excelsior verwacht ik niet in de top. Hun ploeg loopt niet over van kwaliteit.’’
2 ,,Cambuur zal een outsider voor het kampioenschap zijn. Ik zie die club als de verrassing van het jaar, omdat ze veel kwaliteit erbij hebben gekregen.’’
3 ,,Uit onze basis zijn we vijf jongens kwijt en hun vervangers zijn nog niet rijp voor het strijden om een plaats in de play-offs.’’
BV VEENDAM JOOP GALL:
1 ,,Laten we VVV eens onder druk zetten en zeggen dat zij de favoriet zijn. Ook leuk voor Jan van Dijk, die ik goed ken.’’
2 ,,Cambuur heeft prima ingekocht, maar met het beschikbare materiaal mag het geen verrassing heten als de ploeg het ook goed gaat doen. Ik noem daarom FC Dordrecht, dat dit seizoen weer gaat pieken.’’
3 ,,Als ons basis verschoond blijft van blessures en schorsingen gaan we hoog eindigen. We hopen de play-offs te bereiken.’’
VVV JAN VAN DIJK:
1 ,,Ik denk aan RKC, Den Bosch, FC Zwolle en ook VVV. Als trainer van VVV lijkt het me niet verstandig te zeggen dat wij de topfavoriet zijn.’’
2 ,,Cambuur heeft aardig ingekocht. Alleen moet nu nog blijken of het lukt van al die spelers een goed team te maken.’’
3 ,,Wij maken er geen geheim van dat VVV wil promoveren. Of dat via het kampioenschap of de nacompetitie is, maakt me niet zo veel uit. Het is te begrijpen dat collega-trainers VVV noemen als hun favoriet. Ik merk dat er in Nederland met veel respect naar ons wordt gekeken.’’
FC ZWOLLE JAN EVERSE:
1 ,,Volgens mij is er geen uitgesproken favoriet. Aangezien ze uit de eredivisie komen, lijken Excelsior en VVV met hun ervaring en centen titelkandidaten. Maar ook RKC maakt kans op het kampioenschap.’’
2 ,,Gezien de uitgaven zou dat Cambuur moeten zijn.’’
3 ,,Vorig seizoen waren we zeer dicht bij promotie. Met een beetje mazzel was het ook gelukt. Dit jaar gaan we opnieuw proberen een plaats in de eredivisie te veroveren. De play-offs bereiken is een must.’’
Met Zijm en Valgaeren inderdaad. Van de rest ben ik nog niet diep onder de indruk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Emmen heeft wel een erg sterke verdediging nu.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Met Zijm en Valgaeren inderdaad. Van de rest ben ik nog niet diep onder de indruk.
Vraag het Kesler met zijn waterdichte degradatieregeling.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:53 schreef Vidacz het volgende:
Wat gebeurt er wanneer een club een periodetitel pakt én op een degradatieplaats eindigt?
Daemen en Lucke, beide middenvelders, geschorst. Bulent Akin nog niet fit. Verzwakt middenveld dus, met name door Daemen. Voorin Sillah twijfelachtig, de papieren ivm transfer van Brussels zijn mogelijk nog niet rond (hij trainde niet mee met basisteam).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Tim86 het volgende:
wat zijn jullie afwezigen precies dan Afunados?
Die is geen MVV'er meer. Nu Boffin en Bulters als doelmannen, met waarschijnlijk Boffin in de basis morgen.quote:
OK, dacht van wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Die is geen MVV'er meer. Nu Boffin en Bulters als doelmannen, met waarschijnlijk Boffin in de basis morgen.
Ben er nog, maar hebben geen kaarten, misschien wel- bij mooi weer- naar Luik. Jij wel tickets?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK, dacht van wel.
Ga je woensdag trouwens of ben je dan al weg?
Thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef Afunados het volgende:
[..]
Daemen en Lucke, beide middenvelders, geschorst. Bulent Akin nog niet fit. Verzwakt middenveld dus, met name door Daemen. Voorin Sillah twijfelachtig, de papieren ivm transfer van Brussels zijn mogelijk nog niet rond (hij trainde niet mee met basisteam).
Om te wedden zou ik hier vanafblijven
FC Twente v Arsenal op dezelfde avond...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ben er nog, maar hebben geen kaarten, misschien wel- bij mooi weer- naar Luik. Jij wel tickets?
quote:Eyeworks wil geld van regionale omroepen voor voetbalbeelden
Eyeworks verzorgd komend seizoen de registratie van de voetbalwedstrijden in de eredivisie (voor de NOS) en de eerste divisie (voor RTL). Ook de regionale omroepen zenden beelden uit van de club(s) in hun regio, maar zullen daar komend seizoen noodgedwongen mee stoppen. Eyeworks wil nu geld voor de beelden ontvangen.
Omroep Flevoland is één van de regio-omroepen die ermee stopt. De omroep zal komend seizoen geen samenvattingen gaan uitzenden van de Almeerse eerste divisieclub FC Omniworld. De samenvattingen worden mogelijk gemaakt door televisie-producent Eyeworks, maar die wil daar nu geld voor hebben. De omroep kan en wil dat niet betalen, meldt de omroep. Volgens directeur Allard Berends gaat het om enkele tienduizenden euro’s per jaar.
De afgelopen jaren konden de samenvattingen dankzij tegenprestaties met gesloten beurs worden uitgezonden. Een aantal andere regionale omroepen stopt nu ook met het brengen van wedstrijden uit de Jupiler League.
FC Omniworld vindt het ‘zeer triest’ dat er geen samenvattingen te zien zijn bij Omroep Flevoland. Volgens directeur Rien Timmer zijn de gevolgen voor de club groot. Hij wil op korte termijn een gesprek met Omroep Flevoland, Eyeworks en de Coöperatie Eerste Divisie, het overkoepelend orgaan van de eerste divisieclubs. Hij gaat ervan uit dat er dan een oplossing voor het probleem wordt gevonden.
Nice. Jij zal tenmninste met een reden kunnen feesten na de matchquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
FC Twente v Arsenal op dezelfde avond...
Tijd om Oerlemans eens een schop onder zijn hol te geven.quote:
Die arrogante Waalwijkers hebben nooit ergens problemen. Die gasten van MVV zijn ook niet de meest symphatieke kerels die ik ken. Schopte tegen RKC op alles wat bewoog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:19 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nice. Jij zal tenmninste met een reden kunnen feesten na de match
Succes morgen trouwens, na vorig seizoen moet ik dat clubje arrogante Waalwijkers al helemaal niet meer
Laumann als FCDB speler, nu al niet serieus te nemen die site.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef methodmich het volgende:
Ook leuk http://www.voetblah.nl/ , bovenste artikel.
Iedereen zit in het stadion...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef RayMania het volgende:
Het leeft wel hier. Al een kwartier onderweg en helemaal dood hier.
quote:
wie is die presentator eigenlijk, zie hem ook wel eens bij F1 GPquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:13 schreef borisz het volgende:
22:44 beginnen de samenvattingen.
Marcel Maierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
wie is die presentator eigenlijk, zie hem ook wel eens bij F1 GP
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Adelante het volgende:
Dus ik kijk die grensrechter zo aan en vraag hem "schop ik na?", want als ik naschop staat ie niet meer op
Best fijn om zo te winnen als je dat pokke-eind nog terug moet.quote:
Eigen schuld de helden van Twente op de bank zettenquote:
Wat er nou toch gebeurde..... Kom ik met een vriend aan zo rond 19.45, zoals eigenlijk normaal altijd kan als we om 19.30 wegrijden.... Staat er een enorme rij tot achter de keet! Bleek dat er maar één kassa om te verkopen open was. Dit terwijl er soms in de winter wel vier open zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:20 schreef DRD het volgende:
De eerste punten binnen. Matige wedstrijd, zeker de eerste helft. Nog ongeveer 30 erbij en we zijn zeker dat wij niet de eerste degradant gaan worden.
Wel mooi dat Telstar weer gewoon Telstar heet, inclusief oude logo. Jammer dat Cambuur gaat bewijzen dat succes te koop is.
Ideale start van het nieuwe seizoen, me dunkt! Lees net dat het een rommelige wedstrijd was, maar wel met resultaat. Heel verschil met vorig seizoen, lijn doortrekken graag! Dordrecht thuis moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
AGOVV lekker bezig, was gisteren gezellig druk in het uitvak met 120 man
Betekent letterlijk grote/scherpe ogen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat er nou toch gebeurde..... Kom ik met een vriend aan zo rond 19.45, zoals eigenlijk normaal altijd kan als we om 19.30 wegrijden.... Staat er een enorme rij tot achter de keet! Bleek dat er maar één kassa om te verkopen open was. Dit terwijl er soms in de winter wel vier open zijn.
Om 20.05 hadden we eindelijk onze kaarten, kwam er een steward die aanbood om ook maar even te gaan assisteren. Was ie lekker op tijd mee.
Qua wedstrijd inderdaad niet veel te beleven. Voor rust vond ik Eindhoven zelfs licht sterker, hoewel die ook nooit gevaarlijk werden. Meulens liep zichzelf nog wel eens voorbij in zijn enthousiasme, De Jong kon zeker nog niet zijn stempel drukken als een Van der Velden dat kon en Ribeiro heeft ook wel eens beter gespeeld. Met John Verhoek als invaller was er voorin meer variatie. Leverde ook gelijk kansen en later de goal op. Na die goal kwam Eindhoven nog een beetje opzetten, maar ook niet al te veel. Geinig trouwens dat Serdar Gözübüyük debuteerde als profscheidsrechter.
Aardig 1: Johan Versluis gewoon in de basis en later vervangen door "amateur" Reinhard Breinburg. Kwam goed uit dat ze er nog waren.
Aardig 2: Voor ons zat een oudere man die een stopwatch had meegenomen en die consequent indrukte als er werd gefloten. Als het spel stil lag, drukte hij ook.
Aardig 3: Rocky Siberie die al op de borst kloppend en Rocky schreeuwend een halve ereronde maakt na zijn treffer.
Op de andere velden vooral Polak opvallend met zijn rode kaart en de nederlaag van Excelsior had ik zeker niet verwacht. Wel leuk voor Glynor Plet dat hij kon scoren.
Lijkt me moeilijk te meten, wij keken met 50 man in een cafe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:37 schreef Adelante het volgende:
D'r kijkt trouwens geen hond naar die samenvattingen: 217.000 kijkers gisteren
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Betekent letterlijk grote/scherpe ogen.
dat van zijn bebuut klopt niet. afgelopen seizoen in een thuisduel van AGOVV maakte hij z'n debuut. Floot toen een uitstekende wedstrijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Betekent letterlijk grote/scherpe ogen.
Je hebt gelijk, zag dat ie toen ook al Dordt heeft gefloten. In 2006 floot hij EVV - ASWH om de finale van de landelijke amateurbeker. Toen deed hij een warming-up met ipod in de oren, was wel grappig. Op en top geconcentreerd was hij toen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat van zijn bebuut klopt niet. afgelopen seizoen in een thuisduel van AGOVV maakte hij z'n debuut. Floot toen een uitstekende wedstrijd
K ben ook echt benieuwd naar Overmars. Tegen Ajax zag hij er fit uit en speelde hij de hele wedstrijd mee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:02 schreef Evertje het volgende:
Verheug me nu al op vrijdag, wanneer onze backs het moeten opnemen tegen Marc Overmars........
Is verplicht..zijn gebonden aan een contract.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zal mij benieuwen of Cambuur vrijdag Eyeworks toelaat in het stadion of niet.
Ga er maar van uit dat het betrouwbaar is. Met die getallen wordt het geld verdeeld. Dat zal geen natte-vingerwerk zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk te meten, wij keken met 50 man in een cafe.
Iets met uitzendrechten voor regionale omroepen die te duur zijn en Cambuur wil dat Omrop Fryslân de beelden uit mag zenden, omdat de regionale binding van zowel de club als de sponsors erg sterk is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Wat is er aan de hand dan?
Hangt van het hoger beroep af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Doet Polak vrijdag mee tegen RKC? Dacht dat hij misschien geschorst zou worden.
Volendam was geen grijze muis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Na de promotie van ADO Den Haag en Volendam blijven er enkel grijze muizen over in de Jupiler League.
Wat een onzin, Volendam is een van de zieligste clubs in het betaald voetbal (qua supporters, sfeer). Het feit dat ze uit de stad Volendam komen is het enigste pluspunt (altijd leuk dagje).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Na de promotie van ADO Den Haag en Volendam blijven er enkel grijze muizen over in de Jupiler League.
Precies, Volendam uit mag dan wel de gezelligste uitwedstrijd van het seizoen zijn maar dat heeft niets met de club zelf te maken, Telstar en Haarlem uit zijn leuker wat dat betrefd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:58 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat een onzin, Volendam is een van de zieligste clubs in het betaald voetbal (qua supporters, sfeer). Het feit dat ze uit de stad Volendam komen is het enigste pluspunt (altijd leuk dagje).
Er wordt hier veel van verwacht. Nieuwe coach, versterkte selectie, goede eerste wedstrijd. Zal ongetwijfeld erg druk worden en goede sfeer hangen, maar ik weet alleen niet goed wat we van Excelsior kunnen verwachten. Vermoed dat het een spannende en hete match gaat worden, zoals meestal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef Mindlight het volgende:
Wat denk je van komende vrijdag Afunados?
Ja ik zal er zijn, maar verwacht niet al te veel Rdammers, mannetje of 25 zal het mee ophouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Afunados het volgende:
[..]
Er wordt hier veel van verwacht. Nieuwe coach, versterkte selectie, goede eerste wedstrijd. Zal ongetwijfeld erg druk worden en goede sfeer hangen, maar ik weet alleen niet goed wat we van Excelsior kunnen verwachten. Vermoed dat het een spannende en hete match gaat worden, zoals meestal.
Kom je ook nog richting het Zuiden? Komen er uberhaubt wat supporters mee?
Kunnen jullie de week erna goedmaken tegen Fortuna, moet te doen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja ik zal er zijn, maar verwacht niet al te veel Rdammers, mannetje of 25 zal het mee ophouden.
Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als we er dik afgaan vrijdag.
?????quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Evertje het volgende:
Vind VVV trouwens geen kleurrijke club. Geen stadion/geen supporters.
Hmm ja, maar dat dachten we van Telstar ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kunnen jullie de week erna goedmaken tegen Fortuna, moet te doen zijn
Ik zal zwaaienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef Gatalin het volgende:
Morgen maar eens een kijkje nemen bij Telstar - Den Bosch.
Hij zal zichzelf wel een contract verdienen, voor eerste divisie begrippen een prima keeper.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Serge van den Ban naar Telstar
Heeft ie toch zijn zin.... Op amateurbasis.
VVV geen supporters? In de eredivisie waren alle thuiswedstrijden uitverkocht en ook de uitwedstrijden werden door heel veel VVV supporters bezocht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kunnen jullie de week erna goedmaken tegen Fortuna, moet te doen zijn
quote:De Jupiler League heeft tijdens de tweede speelronde van het seizoen 2008-2009 een mijlpaal bereikt. De 55 duizendste treffer in de geschiedenis van de Eerste Divisie werd bewaarheid.
Bram van Polen van FC Zwolle mag de mijlpaal op zijn naam schrijven. De buitenspeler was in de wedstrijd van zijn club tegen RBC Roosendaal in de 75-ste minuut trefzeker en zette de teller daarmee op dit illustere aantal.
Nu zitten er wedstrijden zonder een enkel hoogtepunt tussen, maar ze brengen het inderdaad ook nog eens als berafenisnieuws.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Roberto258 het volgende:
Wat een geweldige commentatoren bij RTL zeg
Was je in het stadion?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:49 schreef DRD het volgende:
Wat een slechte prestatie weer van ons. Het lijkt wel verdacht veel op de tweede helft van vorig seizoen.
Ben benieuwd hoelang Cambuur het goed blijft doen. Is succes daadwerkelijk te koop?
ik ben (godzijdankquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was je in het stadion?
Ik zag de samenvatting en vond DB wel de betere.
Telstar had wat geluk met dat afstandschot.
Kan je wat vertellen over dat stadion etc....?
Het zag er namelijk troostenloos en fanloos uit aan de kant van Telstar die niet eens geld hadden voor een normale lichtinstallatie?
Hij is Dordtsupporter...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was je in het stadion?
Ik zag de samenvatting en vond DB wel de betere.
Telstar had wat geluk met dat afstandschot.
Kan je wat vertellen over dat stadion etc....?
Het zag er namelijk troostenloos en fanloos uit aan de kant van Telstar die niet eens geld hadden voor een normale lichtinstallatie?
Wat een onzin, kan me nog herinneren dat VVV met net veertig man in Sittard was bij een wedstrijd in de eerste divisie. Zodra het nergens meer om draait, of geen eredivisie meer is, houdt het op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:51 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
VVV geen supporters? In de eredivisie waren alle thuiswedstrijden uitverkocht en ook de uitwedstrijden werden door heel veel VVV supporters bezocht.
De versnelling had ie nog wel, maar de voorzet was drama erna. Verder heeft ie geen bal gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:46 schreef Adelante het volgende:
Overmars moet het verschil kunnen maken, anders gaan de schoenen de kast weer in
Weet je zeker dat je bij Telstar zat gisteren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef Gatalin het volgende:
maar ze waren wel bijna de hele wedstrijd te horen,
Mracel Maijer was ook van Jupiler League-niveau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu zitten er wedstrijden zonder een enkel hoogtepunt tussen, maar ze brengen het inderdaad ook nog eens als berafenisnieuws.
Krijgen we nu die discussie weer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bij Telstar zat gisteren?
Dit is bij jou clubje anders wou je zeggen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Wat een onzin, kan me nog herinneren dat VVV met net veertig man in Sittard was bij een wedstrijd in de eerste divisie. Zodra het nergens meer om draait, of geen eredivisie meer is, houdt het op.
Uitverkocht in Eredivisie, knap met stadion met capaciteit van 6000.....
Wij nemen ten alle tijde meer dan 40 man mee naar Venlo jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit is bij jou clubje anders wou je zeggen?![]()
Dit jaar hebben ze ook gewoon meer dan 5.000 scc verkocht.
''Zo, dat was wel een heel lang stuk tekst''quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mracel Maijer was ook van Jupiler League-niveau.
Hopen dat Emmen degradeert door een tegengoal in de laatste minuut in de laatste speelrondequote:
2 te veel gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:16 schreef Tim86 het volgende:
Iemand de mandjes bij telstar gezien? Check die samenvatting
Alleen een beetje erg veel te zwaar geworden in zijn vakantie.... Ongelooflijk zeg, Jeroen Verhoeven is er een magere lat bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hij zal zichzelf wel een contract verdienen, voor eerste divisie begrippen een prima keeper.
Denk dat Fortuna idd zonder probleem verslagen moet kunnen worden. Ik hou sowieso wel van de underdog positiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:52 schreef sander4444 het volgende:
heb bij MVV - Excelsior gezeten en Excelsior was zeker de verdiende winnaar. MVV was alleen in het begin de betere ploeg, daarna trok Excelsior meer naar voren (slim van Lokhoff, want MVV begint altijd stormachtig in eigen stadion) en bleek toch wel het verschil in kwaliteit. Vond in vergelijking met vorig seizoen vooral het middenveld zwak, Jo Vermast werd imo gemist. Ook voor het vullen van de gaten tussen de linies leek niemand zich aangesproken te voelen. Vond de meest opvallende speler van Dieren bij Excelsior, speelde een erg goede wedstrijd, veel aanvallen liepen via hem en volgens mij kwam elke pass naar de vleugelspelers perfect aan. En Voskamp blijft een goede spits, al hadden hij en Excelsior de winst al veel eerder veilig moeten stellen. Denk ook dat ze Fortuna dit weekend zonder probleem moeten kunnen verslaan
quote:Marc Overmars komt vrijdagavond niet in actie voor GA Eagles. De rappe buitenspeler ondervindt nog te veel hinder van een heupblessure, meldt de Stentor.
De ex-international liep de kwetsuur vorige week op tijdens zijn rentree in het betaalde voetbal. GA Eagles moet vrijdagavond op bezoek bij RKC Waalwijk.
Het meespelen van Halil Colak in dit competitieduel is twijfelachtig. De spits van GA Eagles ging op de laatste training voor de wedstrijd door zijn enkel.
12 zelfsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef DurQ het volgende:
Cambuur met een bus of 10 naar Zwolle!
Dat mag je wel zeggen.quote:
Mwah ik ben zelf fan van Ajax, maar het is toch altijd leuk als een club uit de regio het leuk doet!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen.
Zat me van de week af te vragen hoe een Cambuur supporter zich moet voelen die de recente jaren zijn cluppie trouw is blijven bezoeken thuis (uit waren het er nooit zoveel) en opeens wordt geconfronteerd met zoveel " gloryhunters" ....
Geloof niet dat het persoonlijk bedoeld was maar ik geloof niet dat die overige 4000 ook Ajax supporter zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Mwah ik ben zelf fan van Ajax, maar het is toch altijd leuk als een club uit de regio het leuk doet!
Het gevoel is echt kut (ja, zelfs wij hebben wel eens gestreden om een periodequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen.
Zat me van de week af te vragen hoe een Cambuur supporter zich moet voelen die de recente jaren zijn cluppie trouw is blijven bezoeken thuis (uit waren het er nooit zoveel) en opeens wordt geconfronteerd met zoveel " gloryhunters" ....
Gedeelte van FC Den Bosch klopt niet. Hij is nooit op proef geweest. We wilden hem wel graag hebben en waren een heel eind rond met PSV maar toen zat Valckx er nog.. Daarna ging de prijs ineens omhoog.quote:FC Eindhoven contracteert twee talenten
Door Sander Berends
Vrijdag, 22 augustus 2008, 08:47
FC Eindhoven heeft talent Serhat Koç definitief aan zich gebonden. Datzelfde geldt voor Rochdi Achenteh (foto), die afgelopen seizoen voor Jong PSV speelde. Beiden tekenden een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog een jaar.
Koç speelde aanvankelijk op amateurbasis voor FC Eindhoven. Vanaf de D-jeugd is hij al actief rond het Jan Louwers Stadion en op 11 januari 2008 debuteerde hij in het eerste elftal tegen FC Volendam. Afgelopen seizoen kwam hij tot elf wedstrijden, waarin hij één keer scoorde.
Achenteh maakte sinds het seizoen 1997/98 deel uit van de opleiding bij PSV. De laatste twee seizoenen speelde hij daar in het tweede elftal. Achenteh deed in de voorbereiding met Jong PSV mee tegen FC Eindhoven. Hij scoorde daarin een mooi doelpunt. Afgelopen maand was hij ook nog op proef bij KV Mechelen en FC Den Bosch, maar daar kon hij geen contract afdwingen.
Na de verkoop van Fabio Caracciolo kon FC Eindhoven deze stap maken.
Praten met de scheids? Snel gefrustreerd? Schwalbes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe spits voor Go Ahead Eagles
Schijnt wel de nodige kaarten te pakken, die Post.
Zijn die succes-supporters ook weer even stil. Alhoewel, succes?quote:
Ik zag hem gisteren nog op een kladblok dingen schrijven tijdens de wedstrijd. Viel me op in de samenvatting... Sterkte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Wat boeit voetbal nu nog....
Mijn goede vriend en mede redactielid van Fortuna Online is gisteren bij ongeluk om het leven gekomen bij terugreis van Excelsior. Pffff, wordt helemaal gek...
http://www.fortuna-online.nl of www.fortunahome.com
Jezus!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Mijn goede vriend en mede redactielid van Fortuna Online is gisteren bij ongeluk om het leven gekomen bij terugreis van Excelsior. Pffff, wordt helemaal gek...
Sterkte man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Jezus. Gecondoleerd Evert en veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Gecontroleerd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus. Gecontroleerd Evert en veel sterkte.
Protest tegen de in hun ogen onnodige combi's inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand toevallig waarom er helemaal geen supporters waren van GAE in Waalwijk. Was er een boycot of iets anders/
Cambuur had een man of 400 in het uitvak bij Zwollequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
buscombi is altijd 35 euro bij hun, ongeacht afstand en lid of geen lid.
AGOVV had tegen den bosch weinig in te brengen, Mertens speelde met griep hoorden we vandaag en rest van het team had gewoon niet het juiste gevoel/karakter zoals bij de spelers van den bosch. toch nog bijna 80 man in het uitvak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |