Precies, Volendam uit mag dan wel de gezelligste uitwedstrijd van het seizoen zijn maar dat heeft niets met de club zelf te maken, Telstar en Haarlem uit zijn leuker wat dat betrefd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:58 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat een onzin, Volendam is een van de zieligste clubs in het betaald voetbal (qua supporters, sfeer). Het feit dat ze uit de stad Volendam komen is het enigste pluspunt (altijd leuk dagje).
Er wordt hier veel van verwacht. Nieuwe coach, versterkte selectie, goede eerste wedstrijd. Zal ongetwijfeld erg druk worden en goede sfeer hangen, maar ik weet alleen niet goed wat we van Excelsior kunnen verwachten. Vermoed dat het een spannende en hete match gaat worden, zoals meestal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef Mindlight het volgende:
Wat denk je van komende vrijdag Afunados?
Ja ik zal er zijn, maar verwacht niet al te veel Rdammers, mannetje of 25 zal het mee ophouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Afunados het volgende:
[..]
Er wordt hier veel van verwacht. Nieuwe coach, versterkte selectie, goede eerste wedstrijd. Zal ongetwijfeld erg druk worden en goede sfeer hangen, maar ik weet alleen niet goed wat we van Excelsior kunnen verwachten. Vermoed dat het een spannende en hete match gaat worden, zoals meestal.
Kom je ook nog richting het Zuiden? Komen er uberhaubt wat supporters mee?
Kunnen jullie de week erna goedmaken tegen Fortuna, moet te doen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja ik zal er zijn, maar verwacht niet al te veel Rdammers, mannetje of 25 zal het mee ophouden.
Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als we er dik afgaan vrijdag.
?????quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Evertje het volgende:
Vind VVV trouwens geen kleurrijke club. Geen stadion/geen supporters.
Hmm ja, maar dat dachten we van Telstar ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kunnen jullie de week erna goedmaken tegen Fortuna, moet te doen zijn
Ik zal zwaaienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef Gatalin het volgende:
Morgen maar eens een kijkje nemen bij Telstar - Den Bosch.
Hij zal zichzelf wel een contract verdienen, voor eerste divisie begrippen een prima keeper.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Serge van den Ban naar Telstar
Heeft ie toch zijn zin.... Op amateurbasis.
VVV geen supporters? In de eredivisie waren alle thuiswedstrijden uitverkocht en ook de uitwedstrijden werden door heel veel VVV supporters bezocht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Evertje het volgende:
[..]
Kunnen jullie de week erna goedmaken tegen Fortuna, moet te doen zijn
quote:De Jupiler League heeft tijdens de tweede speelronde van het seizoen 2008-2009 een mijlpaal bereikt. De 55 duizendste treffer in de geschiedenis van de Eerste Divisie werd bewaarheid.
Bram van Polen van FC Zwolle mag de mijlpaal op zijn naam schrijven. De buitenspeler was in de wedstrijd van zijn club tegen RBC Roosendaal in de 75-ste minuut trefzeker en zette de teller daarmee op dit illustere aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |