Hopen dat Emmen degradeert door een tegengoal in de laatste minuut in de laatste speelrondequote:
2 te veel gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:16 schreef Tim86 het volgende:
Iemand de mandjes bij telstar gezien? Check die samenvatting
Alleen een beetje erg veel te zwaar geworden in zijn vakantie.... Ongelooflijk zeg, Jeroen Verhoeven is er een magere lat bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hij zal zichzelf wel een contract verdienen, voor eerste divisie begrippen een prima keeper.
Denk dat Fortuna idd zonder probleem verslagen moet kunnen worden. Ik hou sowieso wel van de underdog positiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:52 schreef sander4444 het volgende:
heb bij MVV - Excelsior gezeten en Excelsior was zeker de verdiende winnaar. MVV was alleen in het begin de betere ploeg, daarna trok Excelsior meer naar voren (slim van Lokhoff, want MVV begint altijd stormachtig in eigen stadion) en bleek toch wel het verschil in kwaliteit. Vond in vergelijking met vorig seizoen vooral het middenveld zwak, Jo Vermast werd imo gemist. Ook voor het vullen van de gaten tussen de linies leek niemand zich aangesproken te voelen. Vond de meest opvallende speler van Dieren bij Excelsior, speelde een erg goede wedstrijd, veel aanvallen liepen via hem en volgens mij kwam elke pass naar de vleugelspelers perfect aan. En Voskamp blijft een goede spits, al hadden hij en Excelsior de winst al veel eerder veilig moeten stellen. Denk ook dat ze Fortuna dit weekend zonder probleem moeten kunnen verslaan
quote:Marc Overmars komt vrijdagavond niet in actie voor GA Eagles. De rappe buitenspeler ondervindt nog te veel hinder van een heupblessure, meldt de Stentor.
De ex-international liep de kwetsuur vorige week op tijdens zijn rentree in het betaalde voetbal. GA Eagles moet vrijdagavond op bezoek bij RKC Waalwijk.
Het meespelen van Halil Colak in dit competitieduel is twijfelachtig. De spits van GA Eagles ging op de laatste training voor de wedstrijd door zijn enkel.
12 zelfsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef DurQ het volgende:
Cambuur met een bus of 10 naar Zwolle!
Dat mag je wel zeggen.quote:
Mwah ik ben zelf fan van Ajax, maar het is toch altijd leuk als een club uit de regio het leuk doet!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen.
Zat me van de week af te vragen hoe een Cambuur supporter zich moet voelen die de recente jaren zijn cluppie trouw is blijven bezoeken thuis (uit waren het er nooit zoveel) en opeens wordt geconfronteerd met zoveel " gloryhunters" ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |