quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:20 schreef DRD het volgende:De eerste punten binnen. Matige wedstrijd, zeker de eerste helft. Nog ongeveer 30 erbij en we zijn zeker dat wij niet de eerste degradant gaan worden.
Wel mooi dat Telstar weer gewoon Telstar heet, inclusief oude logo. Jammer dat Cambuur gaat bewijzen dat succes te koop is.
Wat er nou toch gebeurde..... Kom ik met een vriend aan zo rond 19.45, zoals eigenlijk normaal altijd kan als we om 19.30 wegrijden.... Staat er een enorme rij tot achter de keet! Bleek dat er maar één kassa om te verkopen open was. Dit terwijl er soms in de winter wel vier open zijn.

Om 20.05 hadden we eindelijk onze kaarten, kwam er een steward die aanbood om ook maar even te gaan assisteren. Was ie lekker op tijd mee.
Qua wedstrijd inderdaad niet veel te beleven. Voor rust vond ik Eindhoven zelfs licht sterker, hoewel die ook nooit gevaarlijk werden. Meulens liep zichzelf nog wel eens voorbij in zijn enthousiasme, De Jong kon zeker nog niet zijn stempel drukken als een Van der Velden dat kon en Ribeiro heeft ook wel eens beter gespeeld. Met John Verhoek als invaller was er voorin meer variatie. Leverde ook gelijk kansen en later de goal op. Na die goal kwam Eindhoven nog een beetje opzetten, maar ook niet al te veel. Geinig trouwens dat Serdar Gözübüyük debuteerde als profscheidsrechter.
Aardig 1: Johan Versluis gewoon in de basis en later vervangen door "amateur" Reinhard Breinburg. Kwam goed uit dat ze er nog waren.
Aardig 2: Voor ons zat een oudere man die een stopwatch had meegenomen en die consequent indrukte als er werd gefloten. Als het spel stil lag, drukte hij ook.
Aardig 3: Rocky Siberie die al op de borst kloppend en Rocky schreeuwend een halve ereronde maakt na zijn treffer.
Op de andere velden vooral Polak opvallend met zijn rode kaart en de nederlaag van Excelsior had ik zeker niet verwacht. Wel leuk voor Glynor Plet dat hij kon scoren.