Geloof niet dat het persoonlijk bedoeld was maar ik geloof niet dat die overige 4000 ook Ajax supporter zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef DurQ het volgende:
[..]
Mwah ik ben zelf fan van Ajax, maar het is toch altijd leuk als een club uit de regio het leuk doet!
Het gevoel is echt kut (ja, zelfs wij hebben wel eens gestreden om een periodequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen.
Zat me van de week af te vragen hoe een Cambuur supporter zich moet voelen die de recente jaren zijn cluppie trouw is blijven bezoeken thuis (uit waren het er nooit zoveel) en opeens wordt geconfronteerd met zoveel " gloryhunters" ....
Gedeelte van FC Den Bosch klopt niet. Hij is nooit op proef geweest. We wilden hem wel graag hebben en waren een heel eind rond met PSV maar toen zat Valckx er nog.. Daarna ging de prijs ineens omhoog.quote:FC Eindhoven contracteert twee talenten
Door Sander Berends
Vrijdag, 22 augustus 2008, 08:47
FC Eindhoven heeft talent Serhat Koç definitief aan zich gebonden. Datzelfde geldt voor Rochdi Achenteh (foto), die afgelopen seizoen voor Jong PSV speelde. Beiden tekenden een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog een jaar.
Koç speelde aanvankelijk op amateurbasis voor FC Eindhoven. Vanaf de D-jeugd is hij al actief rond het Jan Louwers Stadion en op 11 januari 2008 debuteerde hij in het eerste elftal tegen FC Volendam. Afgelopen seizoen kwam hij tot elf wedstrijden, waarin hij één keer scoorde.
Achenteh maakte sinds het seizoen 1997/98 deel uit van de opleiding bij PSV. De laatste twee seizoenen speelde hij daar in het tweede elftal. Achenteh deed in de voorbereiding met Jong PSV mee tegen FC Eindhoven. Hij scoorde daarin een mooi doelpunt. Afgelopen maand was hij ook nog op proef bij KV Mechelen en FC Den Bosch, maar daar kon hij geen contract afdwingen.
Na de verkoop van Fabio Caracciolo kon FC Eindhoven deze stap maken.
Praten met de scheids? Snel gefrustreerd? Schwalbes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe spits voor Go Ahead Eagles
Schijnt wel de nodige kaarten te pakken, die Post.
Zijn die succes-supporters ook weer even stil. Alhoewel, succes?quote:
Ik zag hem gisteren nog op een kladblok dingen schrijven tijdens de wedstrijd. Viel me op in de samenvatting... Sterkte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Wat boeit voetbal nu nog....
Mijn goede vriend en mede redactielid van Fortuna Online is gisteren bij ongeluk om het leven gekomen bij terugreis van Excelsior. Pffff, wordt helemaal gek...
http://www.fortuna-online.nl of www.fortunahome.com
Jezus!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Mijn goede vriend en mede redactielid van Fortuna Online is gisteren bij ongeluk om het leven gekomen bij terugreis van Excelsior. Pffff, wordt helemaal gek...
Sterkte man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Jezus. Gecondoleerd Evert en veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:03 schreef Evertje het volgende:
Gecontroleerd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus. Gecontroleerd Evert en veel sterkte.
Protest tegen de in hun ogen onnodige combi's inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand toevallig waarom er helemaal geen supporters waren van GAE in Waalwijk. Was er een boycot of iets anders/
Cambuur had een man of 400 in het uitvak bij Zwollequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
buscombi is altijd 35 euro bij hun, ongeacht afstand en lid of geen lid.
AGOVV had tegen den bosch weinig in te brengen, Mertens speelde met griep hoorden we vandaag en rest van het team had gewoon niet het juiste gevoel/karakter zoals bij de spelers van den bosch. toch nog bijna 80 man in het uitvak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |