abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60490618

Volgens de bookies de favorieten:
RKC Waalwijk 5,00
VV Venlo 5,25
Excelsior Rotterdam 5,50
FC Zwolle 8,00
FC Den Bosch 8,00
Cambuur Leeuwarden 10,00
Go Ahead Eagles 12,00
MVV Maastricht 15,00
RBC Roosendaal 15,00
FC Dordrecht 35,00
Helmond Sport 35,00
TOP Oss 45,00
BV Veendam 45,00
FC Emmen 45,00
Telstar 70,00
Fortuna Sittard 70,00
Omniworld 70,00
AGOVV 100,0
FC Eindhoven 125,0
FC Haarlem 125,0

Een nieuw seizoen Jupiler League staat voor de deur! Wie wordt er kampioen? Wie gaat er degraderen? Wie pakken een periode?

Volgende week trappen ze weer af!
pi_60490626
quote:
Limburgse eerstedivisieclubs te zien op L1
01 augustus 2008

De Limburgse regionale omroep L1 mag voortaan televisiebeelden uitzenden van wedstrijden van VVV, MVV en Fortuna Sittard in de Jupiler League, de eerste divisie van het betaald voetbal. Dat maakte de omroep vrijdag bekend.

L1 heeft een contract gesloten met Eyeworks, dat eerder de rechten voor de wedstrijden uit de Jupiler League kocht van RTL. De omroep mag in voorkomende gevallen ook rechtstreeks wedstrijden van MVV, VVV en Fortuna Sittard uitzenden. L1 beschikt nu over de exclusieve rechten voor Limburg. "Niemand behalve wij mag in Limburg beelden van de drie Limburgse eerstedivisieclubs uitzenden", zei sportchef Maurice de Heus van de Limburgse omroep vrijdag.

Het contract voor de Jupiler League is drie jaar geldig. Naast de langere samenvattingen van de Limburgse clubs VVV, MVV en Fortuna zal L1 ook de overige wedstrijden van de Jupiler League in vogelvlucht laten zien.L1 is blij met het contract. MVV, VVV en Fortuna Sittard kregen tot nu toe landelijk niet veel aandacht, waardoor ook de Limburgse kijker van beelden verstoken bleef.

De samenvattingen van de Limburgse clubs worden tevens op de internetsite van L1 geplaatst. De Jupiler League begint volgende week.
pi_60491039
Voorwaarts Den Bosch!
pi_60491858
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:45 schreef Vidacz het volgende:
Voorwaarts Den Bosch!
Juist.
pi_60491973
quote:
RTV Oost met beelden Jupilerleague

RTV Oost gaat in het aanstaande seizoen fors uitpakken wat het voetbal in de Jupilerleague betreft.

In samenwerking met Eyeworks, die de beelden aanlevert, zal RTV Oost op de zaterdagavond ruime samenvattingen uitzenden van de wedstrijden van FC Zwolle en Go Ahead Eagles. Een voetbalexpert zal de wedstrijden analyseren en ook zullen de hoogtepunten van de overige wedstrijden vertoond worden. RTV Oost heeft ook het recht om wedstrijden in de Jupilerleague live uit te zenden. De eerste uitzending is op zaterdag 9 augustus
pi_60492044
Dus eigenlijk gaan ze allemaal regionaal dan? Omroep Brabant zal dan niet achterblijven lijkt me. Goede deals zijn dat, slim ook.

Ben benieuwd wat RTL er nog van gaat maken.
pi_60492195
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus eigenlijk gaan ze allemaal regionaal dan? Omroep Brabant zal dan niet achterblijven lijkt me. Goede deals zijn dat, slim ook.

Ben benieuwd wat RTL er nog van gaat maken.
RTL is het liever zsm kwijt, althans volgens de chef sport bij RTV Oost. Ik denk dus dat ze er niets mee gaan doen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:41:47 #8
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_60492341
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Brabant had al (beperkte) samenvattingen. één wedstrijd werd uitgelicht (vaak te breed uitgemeten) en van de overige wedstrijden met een brabants tintje kreeg je effe snel de goals te zien in een minuutje.Dit omda de helft van de tijd van het programma moest worden besteed aan bijzaken (op dun stropdas).

Als ze live wedtsrijden gaat uitzenden heb je daar, met zoveel eerste divisieclubs in brabant, nog niet veel aan. Zullen wel voornamelijk brabantse derby's zijn.

Ik zie op de site van Omroep Brabant iig nog niets staan over het nieuwe seizoen.
Accept you're dead and start living
pi_60492356
De kijkcijfers van de samenvattingen zullen wel omhoog schieten nu Sjakie Polak bij Veendam heeft getekend
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60492372
Zal je altijd zien dat TV Rijnmond het niet gaat uitzenden en dan zijn we niet op tv komend seizoen.
Wel lekker ouderwets. Moet je gewoon naar het stadion gaan om je club te volgen.

kampioen: twijfel tussen VVV / RKC / Zwolle. Geen idee dus eigenlijk.
mijn team: hopelijk linkerrijtje, denk 10de ofzo.
degradant / failliet: FC Eindhoven helaas, ondanks de goede voorbereiding
pi_60492574
Kampioen VVV/RKC
mijn team: Linkerrijtje
Degradant :Haarlem
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60493625
Van welke individuele spelers verwachten jullie wel wat leuks komend seizoen?

Zelf had ik in een ander topic dit lijstje:

De mannen van vorig seizoen herhaal ik slechts qua naam. Hebben zich of al laten zien of zullen zich mogelijk meer tonen: Kevin Vink (RKC Waalwijk), Diangi Matusiwa (toen FC Omniworld, nu FC Den Bosch), Michel van Guldener (Excelsior, toen eredivisie), Gunter Thiebaut (MVV) en Resham Sardar (FC Dordrecht). Hursut Meriç (ADO Den Haag) doorgeschoven naar de eredivisielijst, Petr Dragoun (RBC Roosendaal) heeft het niet laten zien en is weg.

Voor dit seizoen dan nieuw:

Chakib Tayeb: 21 jaar, aanvaller van FC Omniworld. Afkomstig uit de Ajax-opleiding. Leuke pingelaar, al moet hij gaan werken aan rendement. Maar zou een nieuwe publiekslieveling in Almere kunnen worden, al zie ik een Amrabat en in mindere mate Matusiwa-scenario niet snel gebeuren.

John Schot: 24 jaar, aanvallende middenvelder van RBC Roosendaal. Zeer begaafde kleine, tweebenige spelmaker, type Sneijder. Nadeel is alleen zijn mentaliteit. Levensstijl buiten het veld was niet bepaald profwaardig, dus dat moet veranderen. Een ex-trainer van hem zei dat hij "het intelligentievermogen van een twaalfjarige" heeft, hetgeen hem lastig coachbaar maakt. Stond ook te boek als enfant terrible. Grote twijfel, maar als ze hem aan voetballen krijgen!

Patrick Duarte: 23 jaar, buitenspeler van RBC Roosendaal. Opgeleid bij Ajax en ADO Den Haag, via amateurkampioen FC Lisse nu een herkansing bij de profs. Snel en behendig, wel een lichtgewicht. Zou op momenten kunnen verrassen. Is niet echt een doelpuntenmaker, wel een handenbinder.

Jerson Anes Ribeiro: 20 jaar, linkerflankspeler van FC Dordrecht. Is gehuurd van Feyenoord. Heeft een werkelijk fantastische traptechniek. Let op hem bij vrije trappen. Zal de nodige assists op zijn naam krijgen vermoedelijk en zelf zijn goals meepikken.

Tommy de Jong: 21 jaar, aanvallende middenvelder van FC Dordrecht. Een Fransman die is opgeleid bij Strasbourg. Heeft een goed inzicht en een fijne steekpass in de voeten en is technisch vaardig.

John Verhoek: 19 jaar, spits van FC Dordrecht. Vorig jaar in de jeugd van ADO een topper. Zal wel even tijd nodig hebben, zeker nu hij met een blessure is begonnen. Koos bewust voor Dordt en zal zich ongetwijfeld gaan laten zien.

Kévin Diaz: 25 jaar, linksbuiten van FC Eindhoven. Vorig seizoen bij de top qua assistgevers in de JL. Liet bij Eindhoven wel zien wat hij kon, na een mislukte start bij RBC. Hoopt op een transfer naar de eredivisie of een topclub in de JL.

Ilias Haddad: 19 jaar, centrale middenvelder van Excelsior. Was te goed om met Jong Excelsior op lager niveau te spelen, dus was hij vorig seizoen op huurbasis actief in Jong AZ. Nu terug en zou in de luwte van de JL best eens een doorbraak kunnen gaan beleven.

Glynor Plet: 21 jaar, spits van Telstar. Nadat het hem in Den Bosch niet lukte, is hij via een goed jaar bij amateurkampioen FC Lisse terug in het betaald voetbal. Of het nu wel lukt is de vraag. Plet is lang en sterk en was vorig seizoen clubtopscorer in Lisse met 14 goals.

Christian Brüls: 19 jaar, aanvallende middenvelder van MVV. Een Belgisch jeugdinternational, maar er is nogal wat gesteggel rond zijn overgang. Is zeker een talentvolle speler. Speelt het liefst als spelverdeler.

Sander Fischer: Een 19-jarige speler uit Rhoon van Cambuur Leeuwarden die centraal in de defensie kan opereren, maar ook als rechtsback uit de voeten kan. Speelde eerder ook voor Jong NAC en ook bij Excelsior in de A1. Geen groots voetballer, maar vanwege zijn kracht en lengte lijkt hij me uitermate geschikt om het in de Jupiler League wel leuk te gaan doen.

Qua teams denk ik voor de titel Excelsior en RKC als topfavorieten, met als belangrijkste outsiders VVV en Den Bosch.

FC Dordrecht zie ik wel top 10 spelen, mogelijk een periodetitel.

Voor de degradatie dan vooral Telstar en Haarlem als kandidaten, maar dat is vrij logisch.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60493762
RKC heeft tot nu toe alleen Jongsma gehaald, Reuser is weg, Obodai heeft ruzie met de club, ze hebben dikke schulden. Het rommelt in Waalwijk.
pi_60493796
Nu ik deze ranglijst zo zie (zonder gespeelde wedstrijden) besef ik ineens waarom we FC Oss willen worden, scheelt toch weer 8 plaatsen

Misschien leuk om wat polls in de OP te knallen? Kampioen en degradant?

Ik verwacht overigens veel van Fachtali bij ons in de spits
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:45:40 #15
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60501002
VVV als kampioen gevolgd door RKC, Excelsior, FC Den Bosch en Zwolle.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:51:08 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60501136
Go Telstar
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:52:44 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60501183
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
VVV als kampioen gevolgd door RKC, Excelsior, FC Den Bosch en Zwolle.
Oja, Haarlem voor degradatie maar dat zouden net zo goed 4-5 anderen kunnen zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:58:50 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_60501338
Absurde regeling natuurlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60501401
Top Oss gaat verrassen dit jaar
AFC AJAX
pi_60501430
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:01 schreef BonJovi het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:03:57 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60501456
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:01 schreef BonJovi het volgende:
Dan zullen ze fysiek gezien sterker moeten zijn denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60501563
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ja ok ik schat ze niet als top favoriet in dan schat ik Rkc of VVV wel hoger in maar Top oss kan wel voor de 3e of 4e plek gaan. Ze hebben de vorige periode een goede stap gezet hopelijk kunnen ze het doortrekken en constant blijven.
AFC AJAX
pi_60501687
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zou graag nog een grote verdediger zien omdat van Dalen helaas weg moest. Verder is er niets mis mee, strijd om pl moet kunnen worden aangegaan. Meer ook niet. Fcdb wordt kampioen verwacht ik maar hoop (ijdel) op cambuur . Vvv, gae en excelsior hebben zich niet goed genoeg versterkt, rkc is een te grote bende. Zwolle of de Graafschap zou ook zomaar kunnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:31:46 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_60502010
Wat zijn de nummers laats de laatste tien jaar ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60502316
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de nummers laats de laatste tien jaar ?

Van afgelopen seizoen tot 10 jaar terug:
Haarlem, AGOVV, Fortuna, Fortuna, Fortuna, Dordrecht, TOP, VVV, RBC, Haarlem

Gaat dit jaar tussen Haarlem, Fortuna, AGOVV en Eindhoven imo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:01:20 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_60502554
Dus 3 clubs die europees hebben gespeeld

zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:41:07 #27
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60509973
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef tong80 het volgende:
Dus 3 clubs die europees hebben gespeeld

2 Clubs.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:44:20 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60510029
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja ok ik schat ze niet als top favoriet in dan schat ik Rkc of VVV wel hoger in maar Top oss kan wel voor de 3e of 4e plek gaan. Ze hebben de vorige periode een goede stap gezet hopelijk kunnen ze het doortrekken en constant blijven.
TOP mag blij zijn met plek 7/8 denk ik afgaande op wat ik gezien heb in 2 wedstrijden en dan hou ik er al rekening mee dat ze progressie maken tov de voorbereiding.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60510128
Ik zie RBC stiekem wel meedoen om de onderste plaatsen.
pi_60510225
Het nieuwe is er nu een beetje af bij Omniworld. Wellicht een keertje meestrijden voor een periode, maar verder verwacht ik een plek tussen de 10 en 15
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:22:58 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_60510739
Hoe moet de degradant promoveren vanuit de amateurs ? Moeten ze dan algemeen landskampioen worden ?

pi_60510866
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:54 schreef Suijk het volgende:
Het nieuwe is er nu een beetje af bij Omniworld. Wellicht een keertje meestrijden voor een periode, maar verder verwacht ik een plek tussen de 10 en 15
Omniworld is er elk jaar in geslaagd om een fantastische aanvaller te halen met Huntelaar, Amrabat en Matusiwa....wellicht wordt er nog iets tevoorschijn getoverd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60510877
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe moet de degradant promoveren vanuit de amateurs ? Moeten ze dan algemeen landskampioen worden ?

Competitie moet juist inslinken eerst.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60511694
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Omniworld is er elk jaar in geslaagd om een fantastische aanvaller te halen met Huntelaar, Amrabat en Matusiwa....wellicht wordt er nog iets tevoorschijn getoverd.
Huntelaar helaas niet. Dit jaar wellicht Tayeb die wat extra´s kan brengen. Wie weet laat Zeefuik zien waarom hij bij PSV hoort.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60511781
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

2 Clubs.
VVV
Haarlem
en Fortuna toch?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60511895
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Huntelaar helaas niet. Dit jaar wellicht Tayeb die wat extra´s kan brengen. Wie weet laat Zeefuik zien waarom hij bij PSV hoort.
Ik zat te slapen

Zeefuik is een talentje ja..you never know. Tayeb was altijd een leuke speler in de Ajax jeugd..het verbaasde me dat hij bij FCDB zo tegenviel. Hij past wel bij het type voetbal wat Omniworld vorig jaar speelde, maar of hij van het niveau Matusiwa is betwijfel ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:08:58 #37
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60513504
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:23 schreef gers het volgende:

[..]

VVV
Haarlem
en Fortuna toch?
VVV heeft nooit Europees gespeeld.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60520379
Top Oss voor de 3e of 4e plaats, wat een grapjas

Matusiwa moet zich nog maar bewijzen.

Tayeb aardig voetballertje aan de bal, maar zonder bal heb je er denk ik weinig aan. En aangezien Omniworld nou niet een ploeg is die doorgaans het meeste balbezit heeft in een wedstrijd...
pi_60529337
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zou graag nog een grote verdediger zien omdat van Dalen helaas weg moest.
Nog dank daarvoor!

Volgens Petrov was TOP Oss niet sterk. Team VVCS kon zelfs met tien man van ze winnen, hij was verbaasd. Maar ja, dat zegt ook niet alles.

Vrijdag wellicht wel ff naar Dordt toe.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60529424
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nog dank daarvoor!

Volgens Petrov was TOP Oss niet sterk. Team VVCS kon zelfs met tien man van ze winnen, hij was verbaasd. Maar ja, dat zegt ook niet alles.

Vrijdag wellicht wel ff naar Dordt toe.
Huh..team VVCS was gewoon met elf man hoor..Ik was er bij toen. Wij waren overigens pas 2 dagen in training toen..met iets meer ritme werd er gewonnen van Derby County (waar Utrecht nu tegen gelijkspeelde met veel moeite) en van een Roemeense ploeg die daar ook altijd aardig mee kan draaien..

Je kan die friendlies toch zo interpreteren totdat er hetgene uitkomt wat je wil zien. Dik verlies van Utrecht is slecht, verlies tegen VVCS en RBC ook. Winst op die Roemenen en Derby en een nipt verlies tegen Roda en gelijkspel tegen RKC is weer prima..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60531776
Wie is er (objectief gezien: kenners) eigenlijk favoriet?
pi_60531845
Dan eindig je toch bij de gedegradeerde ploegen + RKC. Er is niet 1 uitgesproken favoriet zoals dat eerder wel vaak was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60548986
Als wij top-6 eindigen ben ik voorlopig al tevreden. VVV en RKC lijken me stukken sterker op voorhand.
Een degradant voorspellen vind ik lastig, daar zit ik er te weinig voor in.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:21:29 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_60549461
Behoudt RTL de uitzendrechten hier van nog en zo ja, zenden ze ook wedstrijden uit of alleen een vrijdagnacht samenvatting?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60549564
De TV gids op RTL.nl gaat maar tot woensdag. Iemand met een papieren TV gids die even kan kijken?
pi_60549640
Ah ik heb iets gevonden op rtlvoetbal.nl:

RTL Voetbal: Jupiler League
08-08 om 22:20, RTL 7
RTL Voetbal: Jupiler League
15-08 om 22:50, RTL 7
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:32:01 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_60549714
Ben benieuwd ook wel wie het gaat presenteren, nu Humberto en Jan Joost naar E-Live zijn vertrokken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:07:02 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_60550526
Gezien de voorbereiding heb ik eigenlijk best wel vertrouwen in komend seizoen. Ga er niet vanuit dat wij dit jaar in degradatiegevaar komen. Denk dat het Eindhoven of Haarlem gaat worden.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:19:38 #49
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_60552162
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gezien de voorbereiding heb ik eigenlijk best wel vertrouwen in komend seizoen. Ga er niet vanuit dat wij dit jaar in degradatiegevaar komen. Denk dat het Eindhoven of Haarlem gaat worden.
Eindhoven heeft bij vlagen ook een goede voorbereiding gehad met onder meer overwiningen tegen Willem II (2-1) en Heerenveen (4-0). In mijn ogen zegt dat niet zo veel. Ik kan van de club nog namelijk geen verglijking maken hoe de verhouding is met andere eerste divisieclubs. Dat zal a.s. vrijdag pas blijken.

Ze zijn erop vooruitgegaan i.i.g.. Eindhoven was in mijn ogen de laatste seizoenen niet vaak de mindere. Wilskracht en conditie deden de club vaak de nek om. Hier wordt met de komst van de nieuwe trainer flink aan gewerkt, en dat straalt de ploeg ook uit. Ik hoop dat we de selectie intact kunnen houden (vooral mbt de voorhoede).
Maar goed, onderschatting door de tegenstander is gunstig voor een ploeg als Eindhoven. Over een paar wedstrijden kunnen we zien of het moeilijk wordt. Competitie begin is moeilijk met Dordt uit, Helmond uit en VVV thuis. En tussendoor mogen ze tegen mede-degrardatie kandidaat (op papier) Haarlem thuis.
Accept you're dead and start living
pi_60552514
Fortuna kan ook zomaar natuurlijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')