2 Clubs.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:01 schreef tong80 het volgende:
Dus 3 clubs die europees hebben gespeeld
TOP mag blij zijn met plek 7/8 denk ik afgaande op wat ik gezien heb in 2 wedstrijden en dan hou ik er al rekening mee dat ze progressie maken tov de voorbereiding.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok ik schat ze niet als top favoriet in dan schat ik Rkc of VVV wel hoger in maar Top oss kan wel voor de 3e of 4e plek gaan. Ze hebben de vorige periode een goede stap gezet hopelijk kunnen ze het doortrekken en constant blijven.
Omniworld is er elk jaar in geslaagd om een fantastische aanvaller te halen met Huntelaar, Amrabat en Matusiwa....wellicht wordt er nog iets tevoorschijn getoverd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:54 schreef Suijk het volgende:
Het nieuwe is er nu een beetje af bij Omniworld. Wellicht een keertje meestrijden voor een periode, maar verder verwacht ik een plek tussen de 10 en 15
Competitie moet juist inslinken eerst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe moet de degradant promoveren vanuit de amateurs ? Moeten ze dan algemeen landskampioen worden ?
Huntelaar helaas niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omniworld is er elk jaar in geslaagd om een fantastische aanvaller te halen met Huntelaar, Amrabat en Matusiwa....wellicht wordt er nog iets tevoorschijn getoverd.
VVVquote:
Ik zat te slapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Huntelaar helaas niet.Dit jaar wellicht Tayeb die wat extra´s kan brengen. Wie weet laat Zeefuik zien waarom hij bij PSV hoort.
Nog dank daarvoor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou graag nog een grote verdediger zien omdat van Dalen helaas weg moest.
Huh..team VVCS was gewoon met elf man hoor..Ik was er bij toen. Wij waren overigens pas 2 dagen in training toen..met iets meer ritme werd er gewonnen van Derby County (waar Utrecht nu tegen gelijkspeelde met veel moeite) en van een Roemeense ploeg die daar ook altijd aardig mee kan draaien..quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog dank daarvoor!
Volgens Petrov was TOP Oss niet sterk. Team VVCS kon zelfs met tien man van ze winnen, hij was verbaasd. Maar ja, dat zegt ook niet alles.
Vrijdag wellicht wel ff naar Dordt toe.
Eindhoven heeft bij vlagen ook een goede voorbereiding gehad met onder meer overwiningen tegen Willem II (2-1) en Heerenveen (4-0). In mijn ogen zegt dat niet zo veel. Ik kan van de club nog namelijk geen verglijking maken hoe de verhouding is met andere eerste divisieclubs. Dat zal a.s. vrijdag pas blijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gezien de voorbereiding heb ik eigenlijk best wel vertrouwen in komend seizoen. Ga er niet vanuit dat wij dit jaar in degradatiegevaar komen. Denk dat het Eindhoven of Haarlem gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |