Nu zitten er wedstrijden zonder een enkel hoogtepunt tussen, maar ze brengen het inderdaad ook nog eens als berafenisnieuws.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Roberto258 het volgende:
Wat een geweldige commentatoren bij RTL zeg
Was je in het stadion?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:49 schreef DRD het volgende:
Wat een slechte prestatie weer van ons. Het lijkt wel verdacht veel op de tweede helft van vorig seizoen.
Ben benieuwd hoelang Cambuur het goed blijft doen. Is succes daadwerkelijk te koop?
ik ben (godzijdankquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was je in het stadion?
Ik zag de samenvatting en vond DB wel de betere.
Telstar had wat geluk met dat afstandschot.
Kan je wat vertellen over dat stadion etc....?
Het zag er namelijk troostenloos en fanloos uit aan de kant van Telstar die niet eens geld hadden voor een normale lichtinstallatie?
Hij is Dordtsupporter...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was je in het stadion?
Ik zag de samenvatting en vond DB wel de betere.
Telstar had wat geluk met dat afstandschot.
Kan je wat vertellen over dat stadion etc....?
Het zag er namelijk troostenloos en fanloos uit aan de kant van Telstar die niet eens geld hadden voor een normale lichtinstallatie?
Wat een onzin, kan me nog herinneren dat VVV met net veertig man in Sittard was bij een wedstrijd in de eerste divisie. Zodra het nergens meer om draait, of geen eredivisie meer is, houdt het op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:51 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
VVV geen supporters? In de eredivisie waren alle thuiswedstrijden uitverkocht en ook de uitwedstrijden werden door heel veel VVV supporters bezocht.
De versnelling had ie nog wel, maar de voorzet was drama erna. Verder heeft ie geen bal gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:46 schreef Adelante het volgende:
Overmars moet het verschil kunnen maken, anders gaan de schoenen de kast weer in
Weet je zeker dat je bij Telstar zat gisteren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef Gatalin het volgende:
maar ze waren wel bijna de hele wedstrijd te horen,
Mracel Maijer was ook van Jupiler League-niveau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu zitten er wedstrijden zonder een enkel hoogtepunt tussen, maar ze brengen het inderdaad ook nog eens als berafenisnieuws.
Krijgen we nu die discussie weer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bij Telstar zat gisteren?
Dit is bij jou clubje anders wou je zeggen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:49 schreef Evertje het volgende:
[..]
Wat een onzin, kan me nog herinneren dat VVV met net veertig man in Sittard was bij een wedstrijd in de eerste divisie. Zodra het nergens meer om draait, of geen eredivisie meer is, houdt het op.
Uitverkocht in Eredivisie, knap met stadion met capaciteit van 6000.....
Wij nemen ten alle tijde meer dan 40 man mee naar Venlo jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit is bij jou clubje anders wou je zeggen?![]()
Dit jaar hebben ze ook gewoon meer dan 5.000 scc verkocht.
''Zo, dat was wel een heel lang stuk tekst''quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mracel Maijer was ook van Jupiler League-niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |