abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60479358
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.

Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.
Ik was bang dat ze gevoelens voor hem zou krijgen, zoveel contact hadden ze.

Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.

Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem

Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.

Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?

graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
pi_60479376
Uhw.
Lastig.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:35:42 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_60479397
dumpen en get sum pussy dit weekend. die teef kan het je nog een keer flikken, ze heeft het immers al gedaan.
Long live music.
pi_60479415
Ja je liet haar wel heel veel grenzen over gaan..
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:37:35 #5
223287 ome-neukbeer
ome neukbeer weet het wel!
pi_60479434
is dit niet iets voor mona of is die ook al opgebaard?
tinus prikt je zo in de kont
pi_60479442
@masd
Mja, makkelijk gezegd
Maar wel kern van waarheid.
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
pi_60479455
Dumpen.
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_60479482
Dump die hoer.
pi_60479493
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
Wat houdt jou nu nog tegen?
pi_60479495
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja je liet haar wel heel veel grenzen over gaan..
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?

Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
pi_60479498
Gewoon dumpen idd. Jij kan wel wat beters krijgen.
pi_60479509
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
@masd
Mja, makkelijk gezegd
Maar wel kern van waarheid.
Nou dan, waarom zou je een relatie willen hebben met iemand die je totaal niet vertrouwd?
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_60479513
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
pi_60479551
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat houdt jou nu nog tegen?
ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te geven
Dat is een reden.

En ik zie op tegen de rompslomp die et met zich meeneemt
Huis te koop zetten, wss terug bij ouders inwonen, gezeik over spullen

mja, dat moet allemaal geen reden zijn om te blijven/ haar er niet uit te kicken
pi_60479555
Over joh. Van haar kant in ieder geval, en als je eerlijk kijkt van jouw kant ook. Zou je haar ooit nog kunnen vertrouwen nadat ze glashard in je gezicht liegt?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60479569
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

ik zou zeggen
misschien wel ja
en als ik haar eruit kick staat ze indd op straat.
kids zitten bij opa en oma Alleen dan bij mijn ouders zeg maar
pi_60479599
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Cheiron het volgende:
Over joh. Van haar kant in ieder geval, en als je eerlijk kijkt van jouw kant ook. Zou je haar ooit nog kunnen vertrouwen nadat ze glashard in je gezicht liegt?
denk het niet

vriendin kwijt en een vriend kwijt
van je vrienden moet je het hebben zeggen ze toch ?
pi_60479608
Pff.. die vriend is helemaal een lamzak. Direct verbannen

wel kut voor je...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 00:47:48 #19
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_60479623
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
Dumpen.
Maar dan zo:
http://foknieuws.nl/96356

OT:
Wat mij betreft kan dit 2 dingen betekenen;

1. Ze doet een vreselijk domme schreeuw om aandacht, misschien voelt ze zich niet geliefd door je en geef je haar te weinig aandacht. Dat lijkt me sterk als ik je verhaal zo lees, maar ik hou het open.

2. Haar interest level is dusdanig gezakt dat ze zich niet meer tot je aangetrokken voelt en dus ergens anders de spanning gaat zoeken, als dat zo is... voel je dat echt wel aan. Je zult het ook zien als je in haar ogen kijkt. Nok er mee, het gaat je ontzettend veel pijn en moeite kosten als je hier mee langer door blijft zeulen. Verman jezelf, je hebt haar vrijheid gegeven, en dit heeft ze misbruikt. Jij bent het belangrijkste.
pi_60479654
Die vriendin van je is best wel of een grote slet of gewoon dom.
( of beide )
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60479720
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Hispanic het volgende:

[..]

Maar dan zo:
http://foknieuws.nl/96356
ff een koffer kopen morgen
quote:
OT:
Wat mij betreft kan dit 2 dingen betekenen;

1. Ze doet een vreselijk domme schreeuw om aandacht, misschien voelt ze zich niet geliefd door je en geef je haar te weinig aandacht. Dat lijkt me sterk als ik je verhaal zo lees, maar ik hou het open.
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel
quote:
2. Haar interest level is dusdanig gezakt dat ze zich niet meer tot je aangetrokken voelt en dus ergens anders de spanning gaat zoeken, als dat zo is... voel je dat echt wel aan. Je zult het ook zien als je in haar ogen kijkt. Nok er mee, het gaat je ontzettend veel pijn en moeite kosten als je hier mee langer door blijft zeulen. Verman jezelf, je hebt haar vrijheid gegeven, en dit heeft ze misbruikt. Jij bent het belangrijkste.
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.

Nog leuke vrijgezelle vrouwen hier?
pi_60479813
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.

Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.

Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.

Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem

Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.

Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?

graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goed En dat ook nog eens nadat ze beloofd heeft minder contact met hem te hebben

Het is nobel dat jij die kinderen een stabiele jeugd wilt bieden, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar die van haar. Je bent dus al de derde vaderfiguur in hoeveel jaar tijd?
pi_60479824
Hamvraag: hoeveel hou jij van haar? M.a.w wil je nog wel proberen dit samen op te lossen?
En ik zou de opmerkingen over hoer en slet even negeren, iedereen maakt fouten. Een mens is meer dan zijn ergste fout.

(vrijgezelle vrouw meldt zich )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60479851
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef Xennia het volgende:

Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goed En dat ook nog eens nadat ze beloofd heeft minder contact met hem te hebben
Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:03:26 #25
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_60479929
Volgens mij zijn ze ogen al geopend
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:05:10 #26
165512 MASD
Music is dead.
pi_60479970
Als je nog twijfelt moet je maar denken aan het feit dat die gozer zijn lauwe mansappen over haar gezicht heeft gedeponeert. Wil je nu nog?
Long live music.
pi_60480000
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:03 schreef Hispanic het volgende:
Volgens mij zijn ze ogen al geopend
Jawel, maar het is zo typisch fok om maar en masse 'dumpen' te schreeuwen. Dat doe je eventjes als je een puber bent, niet meer in een lange relatie met kinderen en eigen huis. Dan kijk je (heel volwassen) wat er mis is gegaan en of het tij te keren is.
pi_60480034
@Isabeu
ik hou heel veel van haar en zou het graag samen op willen lossen. Ze zei vanavond nog niet te weten wat ze wil. Met mij verder, met hem iets beginnen, of alleen verder. Heb der gezegd dat ze dus een kans krijgt als ze geen contact meer met hem heeft en voor de volle 100% voor mij kiest.
Lastigste voor haar zal zijn om haar gevoelens voor hem te negeren
Die opmerkingen negeer ik ook

En over dat vertrouwen; je gaat er vanuit dat je vertrouwen niet geschaadt wordt. Als ze weekend naar vriendinnen zou gaan, dan ga je er ook vanuit dat ze zich gedraagt, dus nu ook. Helaas is dat dus niet zo.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 01:08:47 #29
165512 MASD
Music is dead.
pi_60480050
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel, maar het is zo typisch fok om maar en masse 'dumpen' te schreeuwen. Dat doe je eventjes als je een puber bent, niet meer in een lange relatie met kinderen en eigen huis. Dan kijk je (heel volwassen) wat er mis is gegaan en of het tij te keren is.
kom op ze liegt tegen hem en neukt daarnaast ook nog eens een vriend van hem. Bij haar blijven gaat alleen maar meer rotzooi en twijfels geven. Ts is wel meer waard dan iemand die niet eens trouw kan blijven.
Long live music.
pi_60480086
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.
Vertrouwen, of de kat op het spek binden bij een toch al labiele vrouw?
Ik kan me trouwens niet eens indenken dat ik een heel weekend zou willen doorbrengen met een man waarbij ik geen amoureuze bedoelingen heb
pi_60480106
Gewoon dumpen is de makkelijkste oplossing indd, maar zoals Isabeu zegt;
Fouten maakt iedereen en als je een serieuze relatie hebt met kids en eigen huis, dan dumpt je iemand niet zomaar, maar probeer je een oplossing te vinden.
pi_60480192
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef Blerfaap het volgende:
En over dat vertrouwen; je gaat er vanuit dat je vertrouwen niet geschaadt wordt. Als ze weekend naar vriendinnen zou gaan, dan ga je er ook vanuit dat ze zich gedraagt, dus nu ook. Helaas is dat dus niet zo.
Je hebt het nu over vertrouwen, maar je hebt gewoon je intuitie genegeerd.
waarmee ik niet wil zeggen dat een relatie waarin geen vertrouwen kan zijn enig nut heeft
pi_60480206
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef Blerfaap het volgende:
Gewoon dumpen is de makkelijkste oplossing indd, maar zoals Isabeu zegt;
Fouten maakt iedereen en als je een serieuze relatie hebt met kids en eigen huis, dan dumpt je iemand niet zomaar, maar probeer je een oplossing te vinden.
hoe lang hadden jullie eigenlijk al een relatie voor jullie samen gingen wonen?
pi_60480213
Probeer eens hier over te praten met je vriendin. Tweede optie is dumpen.
pi_60480230
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef MASD het volgende:

kom op ze liegt tegen hem en neukt daarnaast ook nog eens een vriend van hem. Bij haar blijven gaat alleen maar meer rotzooi en twijfels geven. Ts is wel meer waard dan iemand die niet eens trouw kan blijven.
Iedereen maakt fouten.

Als ze niet weet wat ze wil dan moet ze daar eerst maar achterkomen. Het zou een goed idee zijn even afstand te nemen, maar dan loop je het risico dat ze geen afstand neemt van die ander en daar haar hart uitstort. Liefde en verliefdheid kunnen naast elkaar voorkomen, misschien had ze eens moeten nadenken voor ze zich in iets 'nieuws en dus spannend!' stort. Maar je schreef al dat ze psychisch niet heel sterk was.

Het is een moeilijke situatie waar je je in bevindt. Tijd zal het leren blah blah. Maar pijnig jezelf niet meer dan nodig. Zij zal moeten kiezen, maar dat betekent niet dat jij je maar afhankelijk en afwachtend moet opstellen.
pi_60480277
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:46 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

denk het niet

vriendin kwijt en een vriend kwijt
van je vrienden moet je het hebben zeggen ze toch ?
die ben je alle twee beter kwijt dan rijk, als je het mij vraagt. Alleen is dat nu nog wat lastig te accepteren...
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_60480300
Afstand nemen kan, maar ik kom zelf uit de andere kant van het land. Heb hier op haar familie na geen kennissenkring, dus alleen hier in huis blijven zitten is niet echt een optie.
En wss zal ze indd dan haar hart uitstorten bij hem.
Zei gister al dat ik niet aan pauzes doe, werkt toch niet IMHO
pi_60480313
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Xennia het volgende:
Vertrouwen, of de kat op het spek binden bij een toch al labiele vrouw?
Ik kan me trouwens niet eens indenken dat ik een heel weekend zou willen doorbrengen met een man waarbij ik geen amoureuze bedoelingen heb
Ik heb vaak genoeg weekenden doorgebracht met mannen waar ik geen amoureuze bedoelingen mee had. Geen enkel probleem en ook nooit iets mee gedaan.
pi_60480358
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef Blerfaap het volgende:
Afstand nemen kan, maar ik kom zelf uit de andere kant van het land. Heb hier op haar familie na geen kennissenkring, dus alleen hier in huis blijven zitten is niet echt een optie.
En wss zal ze indd dan haar hart uitstorten bij hem.
Zei gister al dat ik niet aan pauzes doe, werkt toch niet IMHO
Tsja, dan zal ze om jou tegemoed te komen absoluut geen contact meer moeten hebben met die ander. Niks, nada, noppes. Geen sms'je, geen berichtje online, niets. Die keuze zal ze moeten maken, anders wil je je relatie niet eens redden. Mocht het dan uiteindelijk tussen jullie niets worden kan ze altijd nog terugrennen naar hem
pi_60480388
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, dan zal ze om jou tegemoed te komen absoluut geen contact meer moeten hebben met die ander. Niks, nada, noppes. Geen sms'je, geen berichtje online, niets. Die keuze zal ze moeten maken, anders wil je je relatie niet eens redden. Mocht het dan uiteindelijk tussen jullie niets worden kan ze altijd nog terugrennen naar hem
ik hoop dat ze die keuze wilt maken ja.
En als ze niet alleen aan zichzelf denkt, maar ook aan de kids dan is dat ook het beste lijkt mij. Laat ik mezelf ff buiten beschouwing
pi_60480413
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

hoe lang hadden jullie eigenlijk al een relatie voor jullie samen gingen wonen?
vast kort he ts, omdat je mijn vraag vermijdt
pi_60480440
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

vast kort he ts, omdat je mijn vraag vermijdt
sorry, je vraagt gemist denk ik.
We hebben as. woensdag 10mnd en wonen sinds februari samen.
pi_60480486
Verliefdheid is soms maar moeilijk te weerstaan als je relatie al een tijdje ingedut en saai was geworden Al die rondvliegende neurotransmitters, hormonen en adrenaline voelen aan als drugs itt de 'saaiheid' van een vaste relatie (in vergelijking met).

Voor liefde moet je soms domweg kiezen. Achter je gevoelens aanrennen kan soms alleen maar desastreus zijn, ook een nieuwe relatie verliest het predikaat Nieuw & Dus Beter een keer. Jammer genoeg zien veel mensen dat niet

Ik wens je sterkte en wijsheid. En laat niet over je heenlopen, laat jezelf nooit buiten beschouwing
pi_60480514
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat, na 4 maanden gaan samenwonen als er kinderen in het spel zijn. En ze opzadelen met weer een nieuwe vader. En dat heeft ze kennelijk al met 3 mannen gedaan. Nogmaals, het is nobel dat jij ze een stabiele jeugd wilt geven, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar de hare. En ze kan ze geen stabiele jeugd geven zolang ze zelf niet stabiel is.
pi_60480554
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Verliefdheid is soms maar moeilijk te weerstaan als je relatie al een tijdje ingedut en saai was geworden Al die rondvliegende neurotransmitters, hormonen en adrenaline voelen aan als drugs itt de 'saaiheid' van een vaste relatie (in vergelijking met).

Voor liefde moet je soms domweg kiezen. Achter je gevoelens aanrennen kan soms alleen maar desastreus zijn, ook een nieuwe relatie verliest het predikaat Nieuw & Dus Beter een keer. Jammer genoeg zien veel mensen dat niet

Ik wens je sterkte en wijsheid. En laat niet over je heenlopen, laat jezelf nooit buiten beschouwing
Kan alleen maar hopen dat ze voor mij wilt kiezen, dat zal morgen blijken als we verder praten.

Wel apart trouwens dat huisdieren het aanvoelen als het niet goed gaat met hun baasjes. onze hond kwam heel de tijd bij ons om aandacht vragen.
pi_60480570
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Blerfaap het volgende:

Hmm, om even knuppel & hoenderhok te spelen: Nu al vreemdgaan terwijl je nog niet eens een jaar samen bent?
Da's wel eh...erg.
pi_60480579
Verbieden is zo jaren 40
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60480585
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat, na 4 maanden gaan samenwonen als er kinderen in het spel zijn. En ze opzadelen met weer een nieuwe vader. En dat heeft ze kennelijk al met 3 mannen gedaan. Nogmaals, het is nobel dat jij ze een stabiele jeugd wilt geven, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar de hare. En ze kan ze geen stabiele jeugd geven zolang ze zelf niet stabiel is.
Nou ja, et ging allemaal goed. Kinderen accepteren mij ook goed (in tegenstelling tot haar vorige relatie)
Weet dat het niet mijn verantwoordelijkheid is om voor de kinderen te zorgen, maar je gaat toch om die kids geven en wilt dat ze goed terecht komen
pi_60480622
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:40 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Nou ja, et ging allemaal goed.
tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.

Weet je waarom haar andere relaties zijn verbroken?
pi_60480633
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, om even knuppel & hoenderhok te spelen: Nu al vreemdgaan terwijl je nog niet eens een jaar samen bent?
Da's wel eh...erg.
i know

vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
pi_60480675
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Weet je waarom haar andere relaties zijn verbroken?
relatie van 5j omdat dat niet meer ging, veel ruzies enzo
vorige relatie omdat ze mij had leren kennen niks gedaan overigings voordat het uit was met haar ex.
pi_60480696
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

i know

Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.

En ik denk niet dat ze dat gaat accepteren. Ik denk dat ze over 5 jaar nog 2 kinderen heeft. Bij 2 mannen.
pi_60480705
Even kijken of ik het goed begrijp:

Je woont samen met een vriendin met 3 kinderen van een ander, die na 10 maanden vreemd gaat met een vriend van je, die het ´leven´wil inhalen en die bij de zielenknijper loopt?

En daar wil je bij blijven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60480710
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
pi_60480713
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:

i know

Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.

En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
pi_60480736
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:

weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
pi_60480743
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.

En ik denk niet dat ze dat gaat accepteren. Ik denk dat ze over 5 jaar nog 2 kinderen heeft. Bij 2 mannen.
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
pi_60480765
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.

En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
thnx

weet dat ik niet verantwoordelijk ben

ze is 27, ik 26
pi_60480780
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
pi_60480788
Objectieve mening:

Uiteindelijk gaat het om je eigen geluk. (punt) (!!)

...

Maak nu uw keuze..
pi_60480801
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
Ja en de drie kinderen ook
pi_60480822
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:48 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
pi_60480833
Verder heb ik hier nog aan toe te voegen dat er nog genoeg potentiële vrienden zijn En waarom zou jij geen vrienden met hum kunnen zijn
pi_60480838
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
pi_60480855
Dus, of ze gaat naar die vent of blijft bij jou.
Als ze naar die vent gaat ben jij van haar af, als ze bij jou blijft zal je haar waarschijnlijk niet vertrouwen.
Tja, ik zou voor optie 1 gaan.
pi_60480873
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef Blerfaap het volgende:

vorige relatie omdat ze mij had leren kennen niks gedaan overigings voordat het uit was met haar ex.
Aha!

Dat zal die andere gozer ook zeggen.
Alleen heeft hij dan wel wat gedaan voor het uit was.
pi_60480891
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
Nee dat was niet door der moeilijke jeugd. Probs met der ouders, moeder die der kleineert (nu nog), dan op der 17e voor et eerst zwanger en die bevalling verliept met de nodige probs. die ex had losse handjes enz enz.
pi_60480922
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.

Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
pi_60481023
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.

Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Denk hier maar eens goed over na En reageer over drie dagen weer in dit topic Laat het bezinken, sommige keuzes kunnen niet èèn, twee die gemaakt worden. Dit zijn gevoelsmatige keuzes die je moet maken. Succes, en laat je keuze maar aan ons weten, want wij zijn natuurlijk erg nieuwsgierig
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:09:40 #70
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_60481069
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.

Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.

Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
pi_60481100
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:

Daarvoor loopt ze dus bij de psych.
Dat kan en wil ik, wist vooraf al dat ze bij psych liep en over haar "historie"

Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.

Slapen lukt nu iig niet, zie telkens voor me hoe ze met hem bezig is in bed
pi_60481107
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
pi_60481129
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.

Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.

Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
ze bepaald indd niet of het aanblijft. Eisen stellen doe ik

dat die vriend een klootzak is ben ik het helemaal mee eens. Belde em vanavond, hij durfde amper wat te zeggen. "niets wat ik zeg zal het goed maken" enzo

Had em vorige week nog nadrukkelijk gevraagd of ze eigen kamer had om te slapen.
"ik zou nooit bij de vriendin van een goede vriend in bed gaan liggen en der neuken"

heb het gemerkt
pi_60481169
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Xennia het volgende:
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
pi_60481194
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Blerfaap het volgende:

Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.

Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.

(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen )
pi_60481197
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
pi_60481201
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Xennia het volgende:

oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
Als je je verstand opzij schuift wel
pi_60481215
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.

(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen )
zal geen makkelijke tijd worden

Probeer et, maar ze blijven komen

Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
pi_60481228
Laat haar maar even ergens anders slapen. Serieus.
pi_60481229
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:22 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

zal geen makkelijke tijd worden

Probeer et, maar ze blijven komen

Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
In de mand

maar het is je goed recht nu niet met haar het bed te willen delen. Het vertroebelt je geest ook bij het maken van beslissingen
pi_60481244
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik

bedankt iig voor de tips enzo
pi_60481252
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Blerfaap het volgende:
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik

bedankt iig voor de tips enzo
hm,ze heeft een schoon geweten
pi_60481280
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
pi_60481287
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
Kuthoeren, die wijven. Allemaal
pi_60481301
Mannen zijn ook kuthoeren hoor.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:33:26 #86
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60481313
ik zou mooi op de bank gaan liggen, eigenlijk hoort zij daar maar goed, ze ligt al in bed. Ze mag best voelen dat het niet niet zomaar weer normaal verder gaat.

Ze klinkt nogal emotioneel onderontwikkeld. En jij kan haar niet veranderen, dat moet ze echt zelf doen en ondertussen lijdt jij eronder. En wie weet veranderd ze wel nooit.
pi_60481319
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:35:20 #88
165512 MASD
Music is dead.
pi_60481325
Als ik TS was zou ik haar alsnog op de bank laten slapen.
Long live music.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:35:33 #89
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60481328
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
pi_60481339
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:

Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vond Het is nooit meer goed gekomen.

Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijn En dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
pi_60481347
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Mannen zijn ook kuthoeren hoor.
Wie heeft je misbruikt?
pi_60481352
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:35 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
pi_60481369
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vond Het is nooit meer goed gekomen.

Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijn En dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
zit er meer aan te denken om ff de auto te pakken en ff stukkie te gaan rijden.
pi_60481378
uiteraard moet het einde verhaal zijn, zodra ze weer bij je vriend teruggaat...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60481380
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60481384
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wie heeft je misbruikt?
Niemand Alleen nuanceer ik een beetje het over 1 kam scheren van mannen of vrouwen. Je hebt bij beide groepen rotte appels
pi_60481396
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
topic titel kon nie langer
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:41:38 #98
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60481402
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

ze ligt nu toch weer in jouw bed?
pi_60481444
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ze ligt nu toch weer in jouw bed?
Wiens bed?
lol
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60481445
ja klopt
pi_60481487
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
pi_60481539
thnx
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Das een uurtje rijden voor me
Woon bij Hengelo in de buurt
pi_60481544
Ziekenhuis in Almelo ken ik ook goed, maar daar werk ik niet meer
pi_60481548
das om de hoek hier
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 06:59:23 #105
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_60482142
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.

Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.

Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:51:23 #106
205904 lollypops
An end has a start
pi_60482705
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef avotar het volgende:
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.

Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.

Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen !!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:57:34 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60482776
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

ik zou zeggen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_60482795
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhw.
Lastig.
Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:01:04 #109
38496 Perrin
pi_60482805
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef Devz het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.

Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?

[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 01-08-2008 09:10:44 ]
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:47:39 #110
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_60483385
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef lollypops het volgende:

[..]

Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen !!
klopt... maar je kan het ook van de andere kant bekijken..
Hij wil haar niet kwijt.. dat blijft ie roepen..
Dus ben je het aan jezelf verplicht om het nog een keer te proberen als zij daar ook achter staat..

Als hij erover heen kan stappen... dan is het goed..
Blijkt hij dat achteraf niet te kunnen, kan hij haar alsnog aan de kant zetten.

Ik zeg absoluut niet dat zij goed bezig is, of dat ze het had moeten doen of dat hij blind is.... maar als je al zo'n behoorlijke tijd bij elkaar bent, kan ik me voorstellen dat het lastiger om het gelijk af te kappen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:59:21 #111
38496 Perrin
pi_60483562
Tuurlijk is het lastig en zit je eigen gevoel in de weg, maar verstandig is het zeker niet om jouw levensgeluk af te laten hangen van een vrouw als dit.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:01:57 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60483597
maar goed, lekkere vriend van jew trouwens...

Van wat ik uit het geheel haal lijkt me dat ze niet geheel stabiel is... echt een relatie hopper en voor haar tijd om naar het volgende te huppelen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60483686
geen vertrouwen = geen relatie

sim-pel
Doei.
pi_60483749
Deur uit schoppen. Overigens is het over het algemeen wel een goed iets als je vriendin gevoelens heeft.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_60483838
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.

Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?
ben 26
zij is 27
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:30:34 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60483978
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Dus? Je hebt het wel geaccepteerd en haar "vergeven". Dus heeft ze jouw grens verlegd. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet dus ga er maar vanuit dat het vaker gaat gebeuren.

Jammer voor de kinderen maar zij is moeder, de verantwoordelijkheid ligt op haar schouders. Zij heeft fout op fout gestapeld en krijgt daar nu de rekening van. Ik nomineer haar alvast voor de Darwin award. Schop haar de deur uit, en tot die tijd slaapt ze maar op de bank.

Hoe kan je in vredesnaam houden van iemand die je willens en wetens belazert en waarschijnlijk al veel langer bezig was zich los te weken van je (2 maanden geen sex want "geen zin" is zeg maar een aanwijzing van het formaat olifant in de woonkamer)?
Laat je niet van de wijs brengen door je vroegere gevoelens of verantwoordelijkheidsgevoel jegens de kinderen. En die zogenaamde vriend van je, die kan helemaal optyfen natuurlijk.

[ Bericht 32% gewijzigd door Elegy op 01-08-2008 10:36:43 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:30:44 #117
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_60483986
goed, zij 27 jij 26

Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.

Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.

Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?

En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?

Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.

Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.

Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:34:38 #118
205904 lollypops
An end has a start
pi_60484064
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Wupppie het volgende:
goed, zij 27 jij 26

Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.

Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.

Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?

En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?

Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.

Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.

Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
Beter kun je het volgens mij niet zeggen!
pi_60484099
Kick haar de straat op, op dit moment ben jij enkel onderdak voor haar: Makkelijk.

Ze heeft 2 maanden geen sex met je, neukt je vriend, zadelt jou op met schuldgevoelens over haar kinderen. Nee! Haar kinderen zijn haar zaak, heel kut voor ze maar jij kan er niets aan doen.

Enige wat ik je nu kan aanraden is terug te keren naar je roots, haar eruit en absoluut geen kans meer geven. Ze heeft niet eens spijt, anders zou het een andere zaak zijn maar ZIJ TWIJFELT?! ze heeft niets te willen. Hup eruit.

Enige wat ze nu doet is haar tijd uitzitten totdat ze bij je "vriend" kan intrekken, meer ben je echt niet meer voo r haar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2008 10:38:14 ]
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:58:13 #120
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60484514
the magic words:

dump die hoer
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60484527
de wijsheid
Doei.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:02:02 #122
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60484599
breng die kinderen naar hun oorspronkelijke vaders en trap haar uit huis. dat dit al na een jaar verkering en nog geen 5 maaanden samenwonen gebeurt + 2maanden geen seks lijkt mij al genoeg om haar de deur te wijzen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:11:59 #123
38496 Perrin
pi_60484797
Je laat je toch niet zo misbruiken? Rug recht, negeer eventuele sentimentele gevoelens die je nog voor haar voelt, en neem de juiste beslissing. Voor jouw eigen eigenwaarde en je toekomst.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:17:34 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_60484928
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Aneurism het volgende:
Ze heeft 2 maanden geen sex met je...
Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden

Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_60485197
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:53 schreef Blerfaap het volgende:

volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel

Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me

-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.

Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan

Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken

Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.
pi_60485367
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden

Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
Of ze is 2 maanden 'trouw' geweest, maar gevoelens voor TS heeft ze 2 maanden iig al zeker niet meer.
pi_60485413
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef funkyskunkie het volgende:

[..]

Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me

-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.

Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan

Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken

Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.

Het zou mij niets verbazen als TS al zijn waardigheid verliest en haar toch laat blijven, ook al weet hij dat:

- Ze een ander naait
- Ze zeker al 2 maanden geen gevoelens voor hem heeft
- Hem lekker pappa laat spelen voor haar kinderen, oppas dus
- Geen enkele spijt heeft en hem wel lekker makkelijk vind.

Om op een dag thuis te komen en een heel leeg huis aan te treffen, leeg getrokken door mevrouw en de kindertjes. Daar zit TS dan: Geen waardigheid, geen wijf dat toch al niet van hem hield, geen koters en geen inboedel.
pi_60486568
1 ding is zeker ze is niet te vertrouwen en dus gewoon lekker de tyfus laten krijgen

+ dat je nog 22 bent take it easy laatr een ander maar voor die kids zorgen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:31:40 #129
38496 Perrin
pi_60486650
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef linqx het volgende:
1 ding is zeker ze is niet te vertrouwen en dus gewoon lekker de tyfus laten krijgen

+ dat je nog 22 bent take it easy laatr een ander maar voor die kids zorgen
Hij is 26, jaartal in zijn profiel klopt niet.. Maar leeftijd is geen excuus om je als voetveeg te laten gebruiken.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:45:19 #130
11102 knep
Mountainfreak
pi_60486973
Hoever kun je gaan in je blinde liefde man .
Zorg dat je er zsm vanaf komt.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:47:08 #131
76108 bluuf
Powershell fan
pi_60487010
Ten eerste wens ik de TS heel veel sterkte toe.

Nu mijn mening hierover :
Ik snap niet hoe je op je 26e na zo'n korte periode al met een vrouw die op haar 27e al 3 kinderen heeft van 2 andere mannen gaat samenwonen.
Ik heb mezelf altijd voorgenomen om voor mijn 30e nooit iets te beginnen met een vrouw die al kinderen heeft van een ander (maarja, dit komt bij mij omdat ik heel graag zelf kinderen wil).

Dat je haar ook nog nu, nadat zij dik is vreemdgegaan (notabene met een vriend van je) niet meteen jouw huis uit hebt geschopt vind ik ook erg apart. Blijkbaar ben je nog verblind van verliefdheid.
Als mijn vriendin dit bij mij zou flikken dan zou ik direct de sloten op de deur vervangen, haar kleren en andere spullen voor de deur neerzetten en haar melden dat zij niet meer welkom is.

Het zijn niet jouw kinderen, jij bent de kinderen en hun moeder absoluut geen verantwoording schuldig. Laat haar maar aan haar kinderen uitleggen waarom jij ze eruit hebt geschopt.

Als jij dit door de vingers ziet dan voorspel ik jou al dat zij dit in de toekomst vaker zal gaan doen. Iemand die op deze manier vreemdgaat (terwijl jij thuis op haar kinderen zit te letten en zij met een vriend van jou aan het neuken is) heeft een extreem laag moreel besef en de kans dat zo'n persoon haar leven zal beteren is echt heel klein.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:57:23 #132
163650 Greys
pi_60487219
Ts, jij gaat dus nu af zitten wachten of ze JOU nog wel wil?
Ze mag blij zijn als je haar uberhaupt nog een kans wil geven. Ik vind je nogal soft en ruggegraat-loos overkomen eerlijk gezegd

Ze mag van jou gewoon weer gezellig naast je in bed kruipen.
Nachtje over slapen en alles is weer goed. Of wacht... goed... tot ze weer spanning gaat zoeken (dat zegt haar psych toch? volgens mij maakt zij jou dat wijs, dat haar psych dat zegt, of zat je er bij?) als ze zich weer een burgertrutje voelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60487795
Ze lacht zich vast kapot.

Lekker bij jou inwonen, haar kids ondergebracht bij jouw ouders, en neuken met jouw vriend.
Beter dump je haar zo snel mogelijk, ze houdt je aan het lijntje.

Bljijf niet bij haar om de kinderen gelukkig te maken, het zijn háár kinderen, en dus haar verantwoording.
Ik vind het allemaal erg triest klinken hoor, twee van de drie kinderen kennen de vader niet en een ex-partner die haar sloeg....

Is zij zelf eigenlijk wel een goede moeder?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:27:22 #134
38496 Perrin
pi_60487888
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is zij zelf eigenlijk wel een goede moeder?
Goede moeder als in je verantwoordelijk en volwassen gedragen? Nee.
Goede moeder als in je makkelijk zwanger laten pompen? Ja.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:34:44 #135
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60488031
quote:
(probs met ouders en dus met 17 al moeder)
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan ) het bed induikt..?

Sterkte ermee iig
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:38:32 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60488116
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 scheef Just_Shut_Up het volgende:
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan ) het bed induikt..?

Sterkte ermee iig
Ik sluit mij hier bij aan .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60488173
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Sterkte ermee iig
liefde maakt blind, zo blijkt maar weer
pi_60488260
je volgt mijn AT's noes!
Doei.
pi_60488385
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:44 schreef Faithy het volgende:
je volgt mijn AT's noes!
heb je mijn eerste post hier ook al gezien
n00b
pi_60488409
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als TS al zijn waardigheid verliest en haar toch laat blijven, ook al weet hij dat:

- Ze een ander naait
- Ze zeker al 2 maanden geen gevoelens voor hem heeft
- Hem lekker pappa laat spelen voor haar kinderen, oppas dus
- Geen enkele spijt heeft en hem wel lekker makkelijk vind.

Om op een dag thuis te komen en een heel leeg huis aan te treffen, leeg getrokken door mevrouw en de kindertjes. Daar zit TS dan: Geen waardigheid, geen wijf dat toch al niet van hem hield, geen koters en geen inboedel.
Dat dus.
Een type die al kinderen heeft van verschillende mannen vindt een oppas makkelijk.
Gezien haar hele houding is TS een melkkoe.
Over negen maand mag TS geld ophoesten voor het kind van de nieuwe vriend. Gaat TS die ook accepteren?
pi_60488520
Allereerst wil ik je even zeggen dat ik dit behoorlijk kut voor je vind. Allereerst omdat je vriendin gelogen heeft, maar ook die vriend heeft jouw vertrouwen beschaamd.

Waar ik een beetje meezit is dat de rotjeugd van jouw vriendin als het ware als "excuus" gebruikt wordt om haar gedrag goed te praten. Misschien gebeurd dat niet door haar, maar wel door jouw. Je geeft zelf al aan dat haar moeder haar kleineert dat ze vroeg kinderen kreeg e.d.
Maar weet je, en misschien klink ik hard, maar we hebben allemaal problemen. Ik heb ze, jij hebt ze, Aneurism heeft ze, Isabeau heeft ze, we hebben ze allemaal. En wij gaan niet vreemd. (Ik niet in elk geval )
Nogmaals, misschien klink ik nu een beetje te hard maar ik vind dat je ALTIJD, en dan bedoel ik echt ALTIJD je verantwoordelijk moet nemen voor de fouten die je maakt. Veel mensen maken fouten en dat is meer dan normaal, maar je vervolgens gaan verschuilen achter het feit dat je zo'n moeilijke jeugd hebben gehad e.d. is niet normaal. Dat vind ik in 1 woord laf. In plaats van dingen te gaan lopen rechtvaardigen moet je in gaan zien dat je fout zit. Tuurlijk, door haar verleden is ze kwetsbaarder, maar reken er maar op dat ze ondanks dat bij haar volle verstand was toen ze met die kerel het bed indook.

Wat belangrijk is is dat jij de touwtjes in handen moet houden. Zij mag misschien wel zeggen dat ze niet weet wat ze wil, maar laat haar niet beslissen.

Als je haar echt terugwil, zal ze moeten veranderen. Het is goed om te zeggen dat ze die "vriend" van jou niet meer mag zien, maaar als ze niet veranderd, flikt ze je dit weer met iemand anders. Iemand boven mij zei al heel scherp dat ze van voren af aan zal beginnen als jullie relatie weer stabiel is. Zeg dat ze vaker in therapie moet gaan, dwing haar desnoods om te veranderen. Tenslotte is dit niet alleen beter voor jullie, maar haar kinderen zullen ook een stabieler leven leiden. Want als zij 17 was toen ze haar eerste kind kreeg en nu 27 is, is haar oudste kind nu 10. Reken maar dat hij/zij bepaalde dingen al aan kan voelen.

Nogmaals, ik jou niet vertellen wat je moet doen, omdat ik niet weet hoe jullie relatie precies was voordat ze vreemdging. Ik heb nu ongeveer 9 maanden een relatie en samenwonen en kinderen is er niet bij. Maar al woonden we wel samen, als mijn vriend vreemd zou gaan, zou hij gaan vliegen.

En doe ook even een SOA-testje. Misschien was dit niet de eerste keer.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:57:00 #142
81237 releaze
best of both worlds
pi_60488546
Praten jullie wel met elkaar hierover? Of is haar enige antwoord nieuw en spannend en voor de rest niets?
pi_60488752
cmck, Ik heb een periode nu in mijn leven waarin ik totaal geen enkele problemen heb.
pi_60488836
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:

[..]

heb je mijn eerste post hier ook al gezien
n00b
note the ':P'

n00b
Doei.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:20:23 #145
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_60489092
Ze wilt een heel weekendje naar een vriend van JOU toe en jij zegt ja?

Je kunt ook te goed van vertrouwen zijn...

Wat moet ze een heel fucking weekend bij een vriend van jou??!! Ongeacht hoe goed ze kunnen 'praten'
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:23:06 #146
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_60489146
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Dan zou ik me maar goed afvragen of ze niet al langer vreemd gaat dan...
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_60489995
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Aneurism het volgende:
cmck, Ik heb een periode nu in mijn leven waarin ik totaal geen enkele problemen heb.

Sorry. Je stond bovenaan de lijst dus ik dacht als eerste aan jou.
pi_60490209
En, was het gezellig aan de ontbijttafel vanmorgen?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:10:12 #149
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60490246
wat een verhaal zeg. jeutje. ik moet toch zeggen dat mensen fouten maken, maar zoveel fouten bijelkaar is een grote fout. breek het af waar mee je bezig bent. red jezelf nu het nog kan. straks raakt ze zwanger van jou en benje helemaal het bokje.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:52:40 #150
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_60491212
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Xennia het volgende:
En, was het gezellig aan de ontbijttafel vanmorgen?
Waarom moest ik zachtjes lachen?
There is no rehab for stupidity.
pi_60492530
Ik ben het met eerdere posts eens: het lijkt erop dat ze je gebruikt...

hebben jullie het huis samen gekocht of staat het op jouw naam? M.a.w. hoe makkelijk krijg je haar eruit?
pi_60492858
Laten we bij het begin beginnen.

Op haar 17e kreeg ze haar eerste kind al. Op je 17e ben je ineens moeder. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor je kind. Waar leeftijdsgenoten ongestoord uit konden gaan moest zij voor haar kind zorgen. Zelf geeft ze ook aan die periode in haar leven te hebben gemist. Die wil ze nu in gaan halen. Waaruit concludeer jij dan dat ze toe is aan een relatie?

Een psycholoog kan wel proberen op mensen in te praten, maar het lijkt me een onbegonnen zaak om deze relatie te redden. Je vriendin is zelf helemaal niet toe aan een relatie. Daar kan een psycholoog weinig aan veranderen. Eigenlijk wil ze helemaal geen vent die zegt wat ze wel en niet kan doen. Zelf wil ze graag genieten van de aandacht die ze krijgt van mannen. Het beperkende aspect van een relatie ziet ze niet zitten.

Toch zijn er een aantal zaken die haar daarin ophouden. Ze heeft namelijk 3 kinderen. Daardoor heeft ze nog steeds de verplichting om voor de kinderen te zorgen. In dat opzicht is een man natuurlijk ideaal. Die kan de zorg voor de kinderen overnemen waardoor zij meer tijd voor zichzelf krijgt. Vrije tijd waar ze maar al te graag naar verlangt. Ook vraag ik me af of ze ooit geleerd heeft zelfstandig te zijn. Zijn er in de laatste 10 jaar lange perioden geweest waar ze geen relatie had of andere mensen die haar hielpen? Heeft ze ook alleen haar boontjes moeten doppen? Het komt een beetje op mij over alsof ze vrijwel haar hele leven een relatie heeft gehad. Ze weet niet anders. Misschien is ze een man wel gaan zien als de persoon die de kost verdient en die haar helpt met de kinderen.

Ze is altijd op zoek naar nieuwe spannende dingen. Haar vorige relatie is verbroken doordat ze jou eigenlijk leuker en spannender vond. Waarschijnlijk zag ze in jou bepaalde eigenschappen die ze miste in haar toenmalige vriend. Precies hetzelfde trucje heeft ze nu bij jou vriend geflikt. Ze merkte dat ze met hem wel goed kon praten. Iets wat ze met jou blijkbaar toch moeilijker deed. Uiteindelijk heeft ze waarschijnlijk een aantal punten ontdekt bij hem waar jij tekort komt. Daar is ze voor overstag gegaan.

Volgens mij heeft ze een verkeerd/anders beeld van wat een partner inhoudt. Ze lijkt er ook niet mee te zitten wat ze jou heeft aangedaan. Ze ziet je meer als een vaderfiguur/steun en toeverlaat/hulp dan als een partner. Ze heeft geen gevoelens (meer) voor je.

Vreemdgaan hoeft geen einde relatie te betekenen. In veel gevallen kan men erbovenop komen door er samen hard aan te werken. Toch is dit verhaal weer anders. Aan alle kanten wordt mij duidelijk dat zij niet toe is aan een relatie. Het is alleen heel jammer dat ze 3 kinderen heeft waar zij verantwoordelijk voor is. Dat weerhoud haar ervan bepaalde dingen te doen en daar kan ze niet mee omgaan.

Ik kan me voorstellen dat je heel veel om die kinderen geeft en ook nog wel om haar. Toch lijkt het me niet verstandig om dat als motivatie te zien om deze relatie te redden. Bereid je maar voor op die vervelende rompslomp de komende tijd en hoop dat de kinderen goed terecht komen. Jij bent niet verantwoordelijk voor die kinderen of voor haar. Dat is ze zelf. Het zal heel moeilijk zijn haar achter je te laten, maar het lijkt me wel het verstandigst.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60492978
Niets moeilijks aan, gewoon beleefd mededelen dat ze voor zondag vertrokken hoort te zijn.
pi_60493388
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef Blerfaap het volgende:

ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te geven
Dat is een reden.

en dat heeft je nooit aan het denken gezet??
die 3 kinderen bij een andere?
pi_60493941
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
Dumpen.
pi_60493997
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:

Haar "en de kids" eruit kicken lijkt me wat rigoreus. Maar dat je de relatie moet beïndigen lijkt me een duidelijke zaak.

Vreemdgaan =
pi_60494679
Het volgende gaat hard klinken, maar lees even mee.

Ben jij een man, Blerfaap? Of ben je een mietje? Dat moet je je eens afvragen.

Jij hebt duidelijk geen respect voor jezelf. En zolang jij geen respect voor jezelf hebt, gaat deze lellebel met jouw eigenwaarde en jouw liefde aan de haal en heeft ze geen respect voor jou.

Isabeau zei in het begin: een mens is meer dan zijn grootste fout. Dat klopt. Een mens is al zijn fouten en al zijn goede dingen tezamen. En deze vrouw waarover jij het hebt TS, is één grote opeenstapeling van steeds dezelfde fout. Al haar goede kanten vallen daarbij zwaar in het niet.

Ja, mensen verdienen een tweede kans. En ook een derde en een vierde. Zelfs een tiende. Maar jij hoeft je niet steeds als oefenterrein te laten gebruiken.

Wie moet er naar jou toe komen om je met een tegel tegen je blinde harses te slaan? Deze vrouw, dit... "geval", is een puinhoop. Daar gaat geen liefde ter wereld iets aan veranderen zolang dit "geval" niet zelf doorheeft dat ze een puinhoop is. En ze kan het misschien wel woordelijk toegeven, dat ze een puinhoop is, het adagium gaat dat je iemand op zijn of haar daden moet afrekenen, en niet op zijn of haar woorden. Dit geval heeft geenzins aangetoond dat ze zich bewust is van haar problemen en daar iets aan doet.

Dit "geval" loopt nu alleen maar haar clitoris achterna. Denk je even mee aan vrouwen die hier komen om te klagen over hun klootzak van een vriend die alleen zijn lul achterna loopt? Dat ben jij nu, zo'n vrouw. Zo'n vrouw die door iedereen voor gek wordt verklaard omdat haar vriend vreemd gaat en haar als vuil behandeld en zij niet bij hem weggaat. Want... ze houdt van hem.

Is het houden van? Of is het een soort afhankelijkheidspositie waarin jij je ten opzichte van deze vrouw hebt gemanouvreerd? Blerfaap, wat is er aan deze vrouw dat jou je identiteit verschaft? Waarom blijf jij alleen het goede zien in iemand die jouw waardigheid met zwaar belaarsde voeten treedt? Is het de aandacht die ze je (sporadisch) geeft? Is het de opvatting dat er iemand is die om je geeft? Is het de notie dat je haar moet redden? Dat je voor haar kinderen moet zorgen?

Is het een niet los kunnen laten omdat je op de een of andere manier niet kunt verwerken dat je haar aandacht kwijtraakt? Is het dat? Vecht je daartegen? Wat is het, dat jou doet besluiten om haar onaceptabele gedrag van haar te slikken? Gedrag dat ze niet alleen bij jou heeft tentoon gespreid, maar dat zo te lezen in haar hele verleden aanwezig is.

Het klinkt hard, Blefaap, maar ontwikkel eens een paar kloten en zet dit wrak aan de kant. Sommige mensen moeten keer op keer geconfronteerd worden met hun gedrag door acties van anderen, net zolang totdat ze eindelijk beseffen waarom de dingen in hun leven gaan zoals ze gaan en waarom mensen hen behandelen zoals ze behandeld worden.

Deze vrouw krijgt van jou het verkeerde signaal: jij beloont haar voor haar wangedrag. Dat is helemaal verkeerd. Dat hebben anderen in haar leven vast ook gedaan: haar belonen voor haar wangedrag. Zo gaat ze nooit begrijpen wat er verkeerd is aan wat ze doet. Zodoende heeft ze al tig kinderen, tig kapotgelopen, al dan niet kortstondige, relaties gehad enzovoorts. Zodoende is haar leven een puinhoop, omdat anderen haar het niet duidelijk genoeg maken dat dat het is.

Doe haar dat plezier. Als je echt het beste met haar voorhebt, dan behandel je haar zoals ze behandeld wil worden, moet worden: exact naar wat haar gedrag aangeeft. Geef een duidelijk signaal af dat haar gedrag niet door de beugel kan. Stel een grens: "tot hier, en niet verder!"

Sowieso is dumpen waarschijnlijk de beste oplossing, want jij bent waarschijnlijk niet sterk en kundig genoeg om te bewerkstelligen dat deze vrouw aan zichzelf gaat werken en terwijl ze trouw aan jou blijft. Jij hebt waarschijnlijk zelf ook wat werk aan jezelf nodig.

Zoek een vrouw die jou wel respecteert. Die kan ook issues hebben, maar zolang ze je respecteert en met haar daden bewijst dat ze van je houdt en eraan werken wil, is daar niets mee aan de hand. Dát is werkelijke liefde. Dit geval houdt niet van jou. Dit geval is een aandachtsgeil wrak dat in een inrichting thuishoort. Gesteriliseerd dient te worden totdat ze haar hoofd op orde heeft. Als mensen zich afvragen waarom er zoveel verkniptheid in deze wereld is, dan kun je naar haar en haar kinderen wijzen:

Junk breeds junk.

Liefde, zorg, medelijden, begrip en medemenselijkheid ten spijt, daar is hier allang geen sprake meer van. Jij laat over je heen lopen. Hier komt geen ander einde aan dan dat jij op een gegeven moment door haar verlaten wordt, al dan niet met een kind van jouw zaad in haar oven, al jouw geld op haar bankrekening, en zij op de bank van een van jouw vrienden.

For god's sake man, have some RESPECT for yourself!

Hard zijn is soms heel verstandig. Maak alsjeblieft een einde aan de wanstaltige voorstelling die jouw "vriendin" van je leven maakt. En ik denk dat je wellicht moet werken aan je gevoel voor eigenwaarde, voor je weer vlucht in een relatie. Want geen enkele gezonde, zichzelf respecterende persoon laat zich zo misbruiken door een ander persoon. Denk daar eens over na.

Zo. Misschien inspireert dit je een beetje.

Verder wens ik je enorm veel sterkte en succes toe, want het is heel moeilijk. Vat mijn woorden ook niet al te zeer als persoonlijke aanval op, niemand hier is tegen je, ik ook niet, maar we kunnen het niet aanzien dat iemand zich zo laat misbruiken. Blijf hier posten en houdt ons op de hoogte, alsjeblieft. We leven mee en wellicht kunnen we een klankbord voor je zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Falalalan op 01-08-2008 19:03:04 ]
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:11:07 #158
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60495091
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:51 schreef Falalalan het volgende:
Fokking goede text!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:03:02 #159
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60496154
tvp
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60496250
@Falalan
thnx.

Misschien speelt indd wel mee dat ik niet weer alleen wil zitten, weer door een dal heen. Misschien pik ik daarom wat ze me nu aandoet. Heb der nu een kans gegeven, maar denk eigenlijk zelf al dat et niks zal worden. Uitstel van executie dus.
Heb helaas weinig aanspreekpunten, hij waar ik wel m'n verhaal bij kwijt kon besloot m'n toekomstige ex vol te yoghuren.
Gelukkig zijn er hier op Fok! mensen die goed beargumenteerd iets kunnen posten ipv de "dumpen die hoer" posts.

Hebben het er iig over gehad dat ze op zichzelf gaat en dan kunnen we kijken of ik nog verder wil met haar.
Zoals het nu door sommige beschreven wordt, lijkt het net alsof het een ongelofelijk kutwijf is terwijl dit grootste periode van onze relatie niet zo is geweest. Laatste tijd wel natuurlijk door me zo te bedonderen.

Ik moet het gewoon nog goed verwerken en dan m'n conclusies trekken. Natuurlijk is dumpen de 1e gedachte, maar das ook weer makkelijk gedacht.

Keep you posted
pi_60496507
Hey BLerfaap, en de rest uiteraard.

Ten eerste verbaast het mij erg dat er zoveel goede reacties komen van iedereen, naast de paar lutsers natuurlijk, dus dat is wel echt extreem goed (belonen van goed gedrag he ).

Ontopic:
Ik heb het hele topic doorgelezen en eigenlijk is alles al gezegd, en sluit ik mij ook bij het meeste aan. Ik denk ook dat je nu zelf inziet dat het een afgedane zaak is, vooral omdat je nu je "vriendin" "toekomstige ex" noemt.

Je zegt nu dat jullie het erover hebben gehad dat ze op zichzelf gaat, alleen ben ik wel erg benieuwd hoe dat gesprek zo op gang is gekomen en wat er een beetje gezegd is allemaal.

Hoe ging vandaag de dag bijvoorbeeld, het ontbijt zoals iemand al noemde, de rest van de dag, het gesprek zelf. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Hoe denk je er zelf nu over eigenlijk nu we wat verder zijn?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60497798
Gesprekken waren verspreidt over de dag.
Ontbijt hebben we niet gehad

Ga niet letterlijk herhalen wat er gezegd is. Heb oa der gevraagd of ze nog wel een relatie wil, ook met oog dat ze plek voor zichzelf wilt. Ze gaf aan dat wel te willen, heb haar gezegd er maar es goed over na te denken of dat echt is wat ze wilt.
Ook aangegeven geen oppas te gaan spelen als ze eigen stek heeft. Ook aangegeven dat ik dan misschien wel terug verhuis naar andere kant van het land, aangezien ik hier buiten haar en haar familie geen kennissen heb zitten.
Verder heel duidelijk gemaakt dat ze geen contact met hem meer mag hebben, doet ze het toch dan vertrekt ze onmiddelijk mocht ze nog bij mij zijn.

Hoe denk ik er zelf over;
kan nog moeilijk bevatten waarom ze het gedaan heeft. Ze gaf aan dat ik lief, zorgzaam, goede vader en goede vriend ben.
Haar gevraagd welke van die punten dan aanleiding was om vreemd te gaan. Kon ze geen antwoord op geven.
Ze zei dat er totaal geen aanleiding was om gevoelens te krijgen, terwijl ik haar er toch vaak genoeg voor gewaarschuwd heb.

Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Klinkt gek voor jullie waarschijnlijk, maar ze heeft echt wel der goede kanten.

Updates meld ik wel weer.
pi_60498316
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:

Ga niet letterlijk herhalen wat er gezegd is. Heb oa der gevraagd of ze nog wel een relatie wil, ook met oog dat ze plek voor zichzelf wilt. Ze gaf aan dat wel te willen, heb haar gezegd er maar es goed over na te denken of dat echt is wat ze wilt.
Ook aangegeven geen oppas te gaan spelen als ze eigen stek heeft. Ook aangegeven dat ik dan misschien wel terug verhuis naar andere kant van het land, aangezien ik hier buiten haar en haar familie geen kennissen heb zitten.
Verder heel duidelijk gemaakt dat ze geen contact met hem meer mag hebben, doet ze het toch dan vertrekt ze onmiddelijk mocht ze nog bij mij zijn.

kan nog moeilijk bevatten waarom ze het gedaan heeft. Ze gaf aan dat ik lief, zorgzaam, goede vader en goede vriend ben.
Haar gevraagd welke van die punten dan aanleiding was om vreemd te gaan. Kon ze geen antwoord op geven.
Ze zei dat er totaal geen aanleiding was om gevoelens te krijgen, terwijl ik haar er toch vaak genoeg voor gewaarschuwd heb.

Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.

Zo bedoelde ik het inderdaad, een letterlijke kopie van het gesprek is een beetje overdreven.

Tja het is nu maar afwachten, ik denk dat je nu zelf in je eigen hoofd ook alles wel goed op een rijtje hebt en weet wat je wilt en vooral niet wilt.
Top 5 China producten
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:53:40 #164
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60498393
quote:
Gast, dit impliceert dat je misbruik object nummer 1 bent Je bent goed voor de rotklusjes, het onderdak, oppas en de uithuilschouder. Meer niet.
quote:
Ik zou haar die kans geven (niet dat ik dat zou doen maar in jouw geval dus) _nadat_ ze de therapie succesvol heeft afgerond. En dat kan lang duren, zelfs een eerstelijns behandeling kan meer dan een jaar duren.

Voor jou kiezen kan ik niet, dus is het enige wat ik wel kan doen je succes en sterkte wensen in je keuzes.
pi_60499268
Voor mij gaat het er meer en meer op lijken dat het gewoon einde verhaal is.
Zij weet niet wat ze wil, ondanks aan te geven de kans te willen gebruiken.
Net zat ze huilend in de douche, nu is ze ff stukje met de auto weg.
Als ik vraag waarom ze zo huilt, of dat vanwege de pijn die ze mij heeft aangedaan of vanwege die gast is die ze nu niet meer mag zien/spreken dan komt daar geen antwoord op.

Zo gaat t niet werken.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:37:42 #166
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_60499438
Gast, laat je niet zo gebruiken!!

Sneu voor die kids, maar dat is niet jouw probleem. Zij maakt de keuzes, niet jij.

Je kan natuurlijk ook een vriendin van haar nemen, goedkomen gaat het echt niet meer.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_60499496
Slapen jullie vanavond in één bed denk je?
Top 5 China producten
pi_60499623
Denk niet dat ik slaap, dus dat ik ook niet naar bed ga.
pi_60499679
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Blerfaap het volgende:
Denk niet dat ik slaap, dus dat ik ook niet naar bed ga.
Heb je haar nu een termijn gegeven of iets waarin zij een keuze moet maken? Anders zie ik dit nog weleens weken gaan duren misschien.
Top 5 China producten
pi_60499776
Nog geen termijn aan haar gegeven.
Wil het geen weken laten duren, max 2 weken lijkt me redelijk?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:01:12 #171
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60500045
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef Blerfaap het volgende:
Nog geen termijn aan haar gegeven.
Wil het geen weken laten duren, max 2 weken lijkt me redelijk?
Wat vindt je redelijk voor jezelf? Hoelang denk je nog in deze situatie te kunnen zitten? Want als het straks over is gaat dat niet over van het ene op het andere moment, dan moeten er dingen geregeld worden, verhuizen en wat niet al. Daar gaat ook veel tijd in zitten.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:03:09 #172
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_60500084
is ze met jouw auto weg?
pi_60500608
quote:

Ik begrijp het nog steeds niet, hoe erg ik mijn best ook doe

Je geeft zelf al aan dat je bang bent dat ze gevoelens krijgt voor een ander...
En dat kreeg ze.

Therapie heeft ze al, al een jaar of 10 gok ik?
Denk je dan echt dat ze dan nog veranderd?

Man, je word gewoon gebruikt, zoals al zo vaak is aangegeven.
Wat wil ze nog meer?

Echt serieus, denk daar is over na, is dit het leven dat je wilt?

Elke avond jezelf afvragen of ze thuiskomt?
Of als ze een stukje aan het rijden is jezelf afvragen of dat wel zo is?

Denk toch echt goed na man, bel je vriend nu maar en vraag of ze daar is

Doe het ook maar niet, stiekum weet je het antwoordt wel.....

[ Bericht 1% gewijzigd door funkyskunkie op 01-08-2008 23:37:46 ]
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:32:31 #174
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60503079
je spelling is kut, het verhaal is wel goed
pi_60503218
Een compliment

Ook voor mijn spellingscontrole is het zaterdagavond
pi_60504784
Zo maar ff naar die "vriend" gaan zal der niet lukken, aangezien die best ver weg woont.
En ze was met der eigen auto weg, daar rijdt ze niet zover mee
2weken vind ik nog wel te doen, kan mooi blijken of ze nog contact met hem heeft gezocht. Hulde aan gespecificeerde telefoonrekeningen.
pi_60504867
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
Zo maar ff naar die "vriend" gaan zal der niet lukken, aangezien die best ver weg woont.
2weken vind ik nog wel te doen, kan mooi blijken of ze nog contact met hem heeft gezocht. Hulde aan gespecificeerde telefoonrekeningen.
Is ze dan alweer terug?

Als ze nu nog weg is kan ze best bij hem zitten hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 09:51:57 #178
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60505051
Heb je zelf eigenlijk nog contact met die vriend en hoe liep dat contact voordat hij met je vriendin aanpapte? Belde hij jou ook toen hij met je vriendin zat te sms'en en bellen?
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 10:11:09 #179
76108 bluuf
Powershell fan
pi_60505244
TS heeft eigenlijk toch weer de "macht" aan zijn vriendin gegeven door haar een keuze te geven.
Zij zou eigenlijk aan jou moeten vragen of jij wel met haar verder wilt, niet andersom.

Deze vrouw zal zolang jij haar de macht geeft op deze manier jouw altijd blijven manipuleren en bedriegen.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:06:21 #180
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_60505868
Tsjah, dat begrijp ik eigelijk ook niet. TS, je duikt zo makkelijk die slachtofferrol in. Ik zie het zo: een relatie is o.a. een "afspraak" tussen 2 personen over machtsverdeling. Het is geven en nemen, waarbij de een bij de ander af en toe test of er niet iets meer te halen valt. (zelfbehoud, human nature. ) Sommige mensen kunnen hier feilloos mee omgaan en houden zo de balans.

Bij jullie is deze balans eigenlijk helemaal weg. Door haar maar continue haar zin te geven heeft mevrouw onderhand het gevoel overal mee weg te komen en veel erger, er is geen schuldgevoel meer jegens jou. Of beter gezegd, daden die invloed hebben op jou.

Grote kans dat ze zat te janken om die vent inderdaad.. Mijn ervaring is dat als mensen in de "neem" modus zitten, ze zich primair om hun eigen controle bekommeren. M.a.w, feit dat ze zo jankt gaat erom dat ZIJ controle kwijt dreigt te raken. Of dat er nu om gaat of ze die gozer nog kan neuken of dat ze bang is straks geen dak boven d'r hoofd te hebben is om het even. Belangrijkste is dat mevrouw zich alleen nog maar bekommert om zichzelf zolang ze in deze modus zit..

Ik vind jouw 2 weken nog genereus. Mocht het bij mij zover komen dan zaten er andere sloten op de deuren als mevrouw van d'r werk af kwam, en had ze spullen op mogen komen halen als ik erbij was. In het vervolg meer ruggegraat tonen in relaties, anders gaan mensen echt gewoon met je lopen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:12:34 #181
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_60505936
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Als je nog twijfelt moet je maar denken aan het feit dat die gozer zijn lauwe mansappen over haar gezicht heeft gedeponeert. Wil je nu nog?
Doet meestal zin werk wel ja. meestal.....
pi_60506070
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef Blerfaap het volgende:
@Falalan
thnx....
Zoals het nu door sommige beschreven wordt, lijkt het net alsof het een ongelofelijk kutwijf is terwijl dit grootste periode van onze relatie niet zo is geweest. Laatste tijd wel natuurlijk door me zo te bedonderen.
...
Als ik mijn vrouw 1 keer per week een kwartiertje het hele huis door mep, ben ik ook 6 dagen, 23 uur en 45 minuten per week een alleraardigste partner. Evengoed ben ik dan een teringlijer hoor.

Laat die vrouw toch gaan man, ze is je echt niet waard, echt niet.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60506272
quote:
En je weet zeker dat er geen andere "vrienden" in de buurt wonen, aangezien je daar verder niemand kent?

Maar goed, eigenlijk is het onzinnig om hier te reageren, aangezien je zo'n plaat voor je kop hebt.

Of je bent gewoon enorm dom (of lelijk) dat je haar hier mee weg laat komen, (ben je bang om niet opnieuw iemand te vinden?)
Of je hebt gewoon een enorm grote duim op dit forum

Ik zit me gewoon nog steeds af te vragen dat iemand zo lachoniek reageert.

"Oh, ze heeft mijn beste vriend helemaal platgeneukt maar belooft het niet meer te doen, ik kijk het nog wel 2 weken aan"

Man, je zit zelf al 2 maanden elke avond naar het plafond te staren, maar ach, lekker belangrijk

Hoewel het me niet zou verbazen dat je als "goedmakertje" inmiddels in zijn kwakkie hebt mogen roeren
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:49:41 #184
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60512220
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:39 schreef funkyskunkie het volgende:

Man, je zit zelf al 2 maanden elke avond naar het plafond te staren,
en onderwijl het staren ontving zijn vriendin facial cumshots van zijn beste vrind.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60538172
En nog iets gebeurd?
pi_60571539
TS is klaarblijkelijk ook nogal een sufkut, als hij zijn vriendin een heel weekend achterlaat bij een of andere gozer. Dat is vragen om problemen!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:01:21 #187
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60572011
Naja, in elk geval heeft hij een mooie alibi als ze straks zwanger blijkt: De afgelopen 2 maanden heeft hij geen sex met haar gehad
pi_60572192
Ik zou haar echt gelijk het huis uitschoppen.
pi_60574007
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef MASD het volgende:
dumpen en get sum pussy dit weekend. die teef kan het je nog een keer flikken, ze heeft het immers al gedaan.
quote:

Contactverbod helpt niet; zit nu eenmaal in de aard van het beestje en hoe meer energie je erin stopt om het te voorkomen, des te meer zoekt ze contact met hem op. Vaak begint het met iets onschuldigs of leuke chat sessies en voordat je het weet..

Ze zei ook al dat ze geen idee heeft waar d'r gevoelens vandaan komen.. 9 van de 10 keer is het aantrekkingskracht; ze loopt dus feitelijk gezien d'r clit achterna in plaats van logisch nadenken en is dus ook zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou persoonlijk met zo'n iemand geen relatie beginnen als ze d'r vriend voor mij dumpt.. maarja, van je vrienden moet je het indd hebben.. wat een matennaaier

Wat ik zou doen? al het contact verbreken en d'r de gang laten gaan. Vroeg of laat beginnen d'r gevoelens te zakken en gaat ze weer logisch nadenken en gaat ze wellicht piekeren of het misschien wel de juiste keus is geweest. Dat zie je ook vaak genoeg; dat ze na maanden ineens weer voor je deur staan dat ze spijt hebben en ze zich realiseren wat ze weg hebben gegooit.. gewoon dan lekker weer de deur dichtgooien

Oh en pauzes werken indd niet; geeft haar alleen maar toestemming om met een ander te neuken omdat jullie een 'pauze' hebben

[ Bericht 40% gewijzigd door Netstorm op 05-08-2008 13:47:48 ]
pi_60664385
Geloof me, dit werkt echt niet meer. Als het eenmaal gebeurd is....vergeet je het nooit meer.
pi_60669314
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef Blerfaap het volgende:
Misschien speelt indd wel mee dat ik niet weer alleen wil zitten, weer door een dal heen. Misschien pik ik daarom wat ze me nu aandoet.
Natuurlijk is het moeilijk, als de consequentie is dat je alleen zit.
quote:
Ik moet het gewoon nog goed verwerken en dan m'n conclusies trekken. Natuurlijk is dumpen de 1e gedachte, maar das ook weer makkelijk gedacht.
Klopt, dumpen is makkelijk gedacht, maar zoals je zelf al aangeeft: moeilijk gedaan.

Wat er echter wel - en terecht - uit de 'dump haar' posts spreekt is dit:
Je wordt gebruikt, ze heeft geen gevoel meer voor je, maar je bent wel lekker makkelijk om bij te wonen.

Hoe je daar mee omgaat ligt helemaal bij jezelf.
Je kunt het een tijd aanzien. Dat kost je een fikse hoop zelfrespect. Je krijgt ook van haar geen spatje respect. Een vrouw heeft geen respect voor een man die over zich heen laat lopen omdat hij niet alleen wil zijn. En dat is erg min van haar, om bij iemand te blijven wonen die ze in feite minacht.

Elke keer als ze je ziet denkt ze 'zou hij nou niet zien dat ik hem een sukkel vindt?'
En het antwoord is 'Ja, dat ziet hij, en hij vindt het goed omdat hij bang is om alleen te zijn'.
Met als gevolg dat haar minachting alleen maar toeneemt.
Ze blijft bij je omdat het haar goed uitkomt.

Maar uitmaken is niet makkelijk. In feite heb je daar een directe aanleiding voor nodig.
Wat ik zou overwegen:
Hoofd laten hangen, accepteren, wachten tot zij naar die vriend toe gaat.
Dan: Met de auto de kinderen en al haar spul er achteraan brengen, op de stoep uitladen, tegen de kinders zeggen dat ze aan mogen bellen.
En dan naar huis, telefoon uit de muur en sloten verwisselen.

Elke poging tot contact die ze vanaf dat moment probeert zou een oefening in afstandelijkheid worden.
Vanaf het moment dat ze niet bij jou in huis woont kun je voor jezelf kiezen.
Elk drama krijgt gewoon 'Not My Problem' als antwoord.

Eens kijken hoe leuk ze het dan vindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door mgerben op 08-08-2008 22:35:27 ]
pi_60696232
quote:
bah. Als dat nodig is, dan kun je net zo goed meteen kappen met de relatie. En dat zou ik je eigenlijk sowieso willen adviseren.
pi_60697209
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef MASD het volgende:
of get sum pussy en haar er achter laten komen.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_60700199
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Sjibble het volgende:

of get sum pussy en haar er achter laten komen.
Wat zijn we allemaal fijn volwassen hier Oh wacht, de meesten zijn waarschijnlijk niet eens volwassen hier!
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:23:39 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60700209
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zijn we allemaal fijn volwassen hier Oh wacht, de meesten zijn waarschijnlijk niet eens volwassen hier!
wat heerlijk naief zijn ze toch af en toe huh
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:29:24 #196
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_60700265
wie gaat er dan ook een relatie aan met een persoon die psychologische problemen heeft?

dat is vragen om problemen en echt zonde van je tijd
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_60700287
Jij houdt eerst een psychiatrisch spreekuur voor je verliefd wordt, MooieLuL?
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:32:00 #198
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_60700297
Vreemdgaan is wat mij betreft één van de meest erge dingen die je kunt doen in een relatie. Ik had zonder twijfel haar de deur gewezen. Als het één keer gebeurt, dat gebeurt vast nog wel een keer.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:35:59 #199
162543 MooieLuL
pi_60700331
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
nee ik gebruik zoiets als mensenkennis
pi_60700433
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:

Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven

Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zij Allemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:46:53 #201
162543 MooieLuL
pi_60700460
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven

Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zij Allemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
of gewoon mannen die willen neuken, die bestaan ook
pi_60700463
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
jij niet?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:47:48 #203
48067 neo2000
pi_60700474
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:

[..]

Geloof me, er zijn genoeg fucked up idiots bij die het lang weten te verbergen hoor..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:48:40 #204
Profeta Pluriforma
pi_60700485
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?
pi_60700529
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:48 schreef servus_universitas het volgende:

Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?
Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezien Ze heeft 2 dagen vast gezeten, loopt vrij rond en heeft geen wroeging En ik ken een groot aantal mannen die dolgraag hun leven met haar wilden delen (zonder dit overigens te weten). Het tegenwoordige arbeidsbureau wilde haar omscholen tot lerares basisschool. Dit kan dus straks jouw kinderen les geven

Maar daar hebben ze ook al geen mensenkennis denk ik
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:55:19 #206
Profeta Pluriforma
pi_60700577
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezien Ze heeft 2 dagen vast gezeten, loopt vrij rond en heeft geen wroeging En ik ken een groot aantal mannen die dolgraag hun leven met haar wilden delen (zonder dit overigens te weten). Het tegenwoordige arbeidsbureau wilde haar omscholen tot lerares basisschool. Dit kan dus straks jouw kinderen les geven

Maar daar hebben ze ook al geen mensenkennis denk ik
En jij hebt zo iets, wel tof zo'n vriendin ? Of is de vriendschap inmiddels verbroken? In ieder geval inderdaad echt een klassieke psychopaat. Mensen kunnen charmeren, om je vinger kunnen winden, maar erg gewelddadig zonder enige wroeging.
pi_60700914
Ik zei ook 'vroegere vriendin' Ik kon het niet echt handelen.

Maar goed, wat mijn punt is: je kan meestal niet aan de buitenkant zien hoe iemand echt is. Daarvoor moet je meestal toch een hele tijd samen doorbrengen en dan kan het kwaad (hevig verliefd zijn of zelfs al houden van) al geschied zijn. Dan wordt het een stuk moeilijker om iemand los te laten. Dan wil je 'helpen' of denk je dat iemand nog wel verandert. Bijv. na therapie of whatever. Als je maar samen kan blijven. Want je houdt van die persoon.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:45:43 #208
154705 Nozomi
Relatie = melk, single = wijn
pi_60702684
Hoe gaat het nu met TP (Bierfaap)?

Hebben jullie er nog veel gepraat? Zijn er al beslissingen gevallen? Weten de kinderen dat er iets fout zit? Hoe ben jij er onder?
pi_60704657
Ik vindt het nogal een naaistreek om eerst iemand te beloven minder contact te hebben, en er dan alsnog een heel weekend heengaan Net alsof ze niet wist wat er daar zou gebeuren, komop zeg
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:08:35 #210
48067 neo2000
pi_60706308
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Moja het volgende:
Ik vindt het nogal een naaistreek om eerst iemand te beloven minder contact te hebben, en er dan alsnog een heel weekend heengaan Net alsof ze niet wist wat er daar zou gebeuren, komop zeg
Heeft ze heul niet geweten. En gezinsverpakking condooms zaten nog in d'r weekendtas van die keer dat ze met TS een weekendje weg ging.
pi_60863736
En TS, hoe staat het er nu voor, we zijn inmiddels 2 weken verder, dat was je bedenktijd toch?
Heb je haar er al uitgetrapt of heb je een omgangsregeling met je vriend geregeld
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:40:47 #212
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_61320921
TS, leef je nog?
pi_61321185
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Hispanic het volgende:
TS, leef je nog?
iejaa deejaa!
pi_61321220
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:12:41 #215
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_61321650
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Technoviking het volgende:

[..]

iejaa deejaa!
he? die snap ik niet ¿?
pi_61322023
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Hispanic het volgende:

[..]

he? die snap ik niet ¿?
Advocaatje leef je nog
iejadeejaa
ja meneer ik ben er nog
iejadeeja
kheb mijn eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
iejadeeja - POEF!

Op 'poef' prik je het kindje met je vinger in de buik.
pi_61322256
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:
Dan heb ik toch jaren iets verkeerd gedaan.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_61322668
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:36 schreef CodeCaster het volgende:

[..]

Dan heb ik toch jaren iets verkeerd gedaan.
RIP aan de nabestaanden?!
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:21:17 #219
140562 Hispanic
dos cervezas
pi_61324914
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Advocaatje leef je nog
iejadeejaa
ja meneer ik ben er nog
iejadeeja
kheb mijn eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
iejadeeja - POEF!

Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?
pi_61324958
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef Hispanic het volgende:

[..]

Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?
Ik heb het van mijn Oma, die was van 1902.
Je zou het dus in principe wel kunnen kennen.
Ik bedoel kennen kunnen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:23:56 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61324971
hoi
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:03:46 #222
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61328972
het is papegaaitje leef je nog

hoi
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:05:53 #223
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_61329041
Iets met TS en treinkoppen.
pi_61329285
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Vandaag... het volgende:
het is papegaaitje leef je nog

hoi
Oh ja, papegaaitje, dat was het!

En ik dacht dat mijn oma de demente van ons twee was.
pi_61331017
aub geen slowchat
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_61333563
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef Karammel het volgende:
Laten we bij het begin beginnen.

Op haar 17e kreeg ze haar eerste kind al. Op je 17e ben je ineens moeder. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor je kind. Waar leeftijdsgenoten ongestoord uit konden gaan moest zij voor haar kind zorgen. Zelf geeft ze ook aan die periode in haar leven te hebben gemist. Die wil ze nu in gaan halen. Waaruit concludeer jij dan dat ze toe is aan een relatie?

Een psycholoog kan wel proberen op mensen in te praten, maar het lijkt me een onbegonnen zaak om deze relatie te redden. Je vriendin is zelf helemaal niet toe aan een relatie. Daar kan een psycholoog weinig aan veranderen. Eigenlijk wil ze helemaal geen vent die zegt wat ze wel en niet kan doen. Zelf wil ze graag genieten van de aandacht die ze krijgt van mannen. Het beperkende aspect van een relatie ziet ze niet zitten.

Toch zijn er een aantal zaken die haar daarin ophouden. Ze heeft namelijk 3 kinderen. Daardoor heeft ze nog steeds de verplichting om voor de kinderen te zorgen. In dat opzicht is een man natuurlijk ideaal. Die kan de zorg voor de kinderen overnemen waardoor zij meer tijd voor zichzelf krijgt. Vrije tijd waar ze maar al te graag naar verlangt. Ook vraag ik me af of ze ooit geleerd heeft zelfstandig te zijn. Zijn er in de laatste 10 jaar lange perioden geweest waar ze geen relatie had of andere mensen die haar hielpen? Heeft ze ook alleen haar boontjes moeten doppen? Het komt een beetje op mij over alsof ze vrijwel haar hele leven een relatie heeft gehad. Ze weet niet anders. Misschien is ze een man wel gaan zien als de persoon die de kost verdient en die haar helpt met de kinderen.

Ze is altijd op zoek naar nieuwe spannende dingen. Haar vorige relatie is verbroken doordat ze jou eigenlijk leuker en spannender vond. Waarschijnlijk zag ze in jou bepaalde eigenschappen die ze miste in haar toenmalige vriend. Precies hetzelfde trucje heeft ze nu bij jou vriend geflikt. Ze merkte dat ze met hem wel goed kon praten. Iets wat ze met jou blijkbaar toch moeilijker deed. Uiteindelijk heeft ze waarschijnlijk een aantal punten ontdekt bij hem waar jij tekort komt. Daar is ze voor overstag gegaan.

Volgens mij heeft ze een verkeerd/anders beeld van wat een partner inhoudt. Ze lijkt er ook niet mee te zitten wat ze jou heeft aangedaan. Ze ziet je meer als een vaderfiguur/steun en toeverlaat/hulp dan als een partner. Ze heeft geen gevoelens (meer) voor je.

Vreemdgaan hoeft geen einde relatie te betekenen. In veel gevallen kan men erbovenop komen door er samen hard aan te werken. Toch is dit verhaal weer anders. Aan alle kanten wordt mij duidelijk dat zij niet toe is aan een relatie. Het is alleen heel jammer dat ze 3 kinderen heeft waar zij verantwoordelijk voor is. Dat weerhoud haar ervan bepaalde dingen te doen en daar kan ze niet mee omgaan.

Ik kan me voorstellen dat je heel veel om die kinderen geeft en ook nog wel om haar. Toch lijkt het me niet verstandig om dat als motivatie te zien om deze relatie te redden. Bereid je maar voor op die vervelende rompslomp de komende tijd en hoop dat de kinderen goed terecht komen. Jij bent niet verantwoordelijk voor die kinderen of voor haar. Dat is ze zelf. Het zal heel moeilijk zijn haar achter je te laten, maar het lijkt me wel het verstandigst.

[ Bericht 1% gewijzigd door EnderOnline op 02-09-2008 22:43:05 ]
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_61336725
Xennia gaat lekker los in dit topic.
pi_61337058
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:19 schreef Friek_ het volgende:
Xennia gaat lekker los in dit topic.
Ik vond het eigenlijk wel genuanceerd en doortastend
pi_61374328
Ik ben toch wel benieuwd hoe deze "soap" is verder gegaan. Jammer dat TS er niet meer is.
pi_61381392
op 17e een kind...psych.... vreemdgaan. Ik hoop voor je dat het afgelopen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')