Wat houdt jou nu nog tegen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja je liet haar wel heel veel grenzen over gaan..
Nou dan, waarom zou je een relatie willen hebben met iemand die je totaal niet vertrouwd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
@masd
Mja, makkelijk gezegd
Maar wel kern van waarheid.
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
Ze was dus al klaar met jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te gevenquote:
misschien wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
denk het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Cheiron het volgende:
Over joh. Van haar kant in ieder geval, en als je eerlijk kijkt van jouw kant ook. Zou je haar ooit nog kunnen vertrouwen nadat ze glashard in je gezicht liegt?
Maar dan zo:quote:
ff een koffer kopen morgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Hispanic het volgende:
[..]
Maar dan zo:
http://foknieuws.nl/96356
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.quote:OT:
Wat mij betreft kan dit 2 dingen betekenen;
1. Ze doet een vreselijk domme schreeuw om aandacht, misschien voelt ze zich niet geliefd door je en geef je haar te weinig aandacht. Dat lijkt me sterk als ik je verhaal zo lees, maar ik hou het open.
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.quote:2. Haar interest level is dusdanig gezakt dat ze zich niet meer tot je aangetrokken voelt en dus ergens anders de spanning gaat zoeken, als dat zo is... voel je dat echt wel aan. Je zult het ook zien als je in haar ogen kijkt. Nok er mee, het gaat je ontzettend veel pijn en moeite kosten als je hier mee langer door blijft zeulen. Verman jezelf, je hebt haar vrijheid gegeven, en dit heeft ze misbruikt. Jij bent het belangrijkste.
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.
Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.
Ik was bang dat ze gevoelens voor hem zou krijgen, zoveel contact hadden ze.
Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.
Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem
Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.
Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?
graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef Xennia het volgende:
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goedEn dat ook nog eens nadat ze beloofd heeft minder contact met hem te hebben
![]()
Jawel, maar het is zo typisch fok om maar en masse 'dumpen' te schreeuwen. Dat doe je eventjes als je een puber bent, niet meer in een lange relatie met kinderen en eigen huis. Dan kijk je (heel volwassen) wat er mis is gegaan en of het tij te keren is.quote:
kom opquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar het is zo typisch fok om maar en masse 'dumpen' te schreeuwen. Dat doe je eventjes als je een puber bent, niet meer in een lange relatie met kinderen en eigen huis. Dan kijk je (heel volwassen) wat er mis is gegaan en of het tij te keren is.
Vertrouwen, of de kat op het spek binden bij een toch al labiele vrouw?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.
Je hebt het nu over vertrouwen, maar je hebt gewoon je intuitie genegeerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef Blerfaap het volgende:
En over dat vertrouwen; je gaat er vanuit dat je vertrouwen niet geschaadt wordt. Als ze weekend naar vriendinnen zou gaan, dan ga je er ook vanuit dat ze zich gedraagt, dus nu ook. Helaas is dat dus niet zo.
hoe lang hadden jullie eigenlijk al een relatie voor jullie samen gingen wonen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef Blerfaap het volgende:
Gewoon dumpen is de makkelijkste oplossing indd, maar zoals Isabeu zegt;
Fouten maakt iedereen en als je een serieuze relatie hebt met kids en eigen huis, dan dumpt je iemand niet zomaar, maar probeer je een oplossing te vinden.
Iedereen maakt fouten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef MASD het volgende:
kom opze liegt tegen hem en neukt daarnaast ook nog eens een vriend van hem. Bij haar blijven gaat alleen maar meer rotzooi en twijfels geven. Ts is wel meer waard dan iemand die niet eens trouw kan blijven.
die ben je alle twee beter kwijt dan rijk, als je het mij vraagt. Alleen is dat nu nog wat lastig te accepteren...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:46 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
denk het niet
vriendin kwijt en een vriend kwijt
van je vrienden moet je het hebben zeggen ze toch ?
Ik heb vaak genoeg weekenden doorgebracht met mannen waar ik geen amoureuze bedoelingen mee had. Geen enkel probleem en ook nooit iets mee gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Xennia het volgende:
Vertrouwen, of de kat op het spek binden bij een toch al labiele vrouw?
Ik kan me trouwens niet eens indenken dat ik een heel weekend zou willen doorbrengen met een man waarbij ik geen amoureuze bedoelingen heb
Tsja, dan zal ze om jou tegemoed te komen absoluut geen contact meer moeten hebben met die ander. Niks, nada, noppes. Geen sms'je, geen berichtje online, niets. Die keuze zal ze moeten maken, anders wil je je relatie niet eens redden. Mocht het dan uiteindelijk tussen jullie niets worden kan ze altijd nog terugrennen naar hemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef Blerfaap het volgende:
Afstand nemen kan, maar ik kom zelf uit de andere kant van het land. Heb hier op haar familie na geen kennissenkring, dus alleen hier in huis blijven zitten is niet echt een optie.
En wss zal ze indd dan haar hart uitstorten bij hem.
Zei gister al dat ik niet aan pauzes doe, werkt toch niet IMHO
ik hoop dat ze die keuze wilt maken ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dan zal ze om jou tegemoed te komen absoluut geen contact meer moeten hebben met die ander. Niks, nada, noppes. Geen sms'je, geen berichtje online, niets. Die keuze zal ze moeten maken, anders wil je je relatie niet eens redden. Mocht het dan uiteindelijk tussen jullie niets worden kan ze altijd nog terugrennen naar hem
vast kort he ts, omdat je mijn vraag vermijdtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
hoe lang hadden jullie eigenlijk al een relatie voor jullie samen gingen wonen?
sorry, je vraagt gemist denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
vast kort he ts, omdat je mijn vraag vermijdt
Ik vind het nogal wat, na 4 maanden gaan samenwonen als er kinderen in het spel zijn. En ze opzadelen met weer een nieuwe vader. En dat heeft ze kennelijk al met 3 mannen gedaan. Nogmaals, het is nobel dat jij ze een stabiele jeugd wilt geven, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar de hare. En ze kan ze geen stabiele jeugd geven zolang ze zelf niet stabiel is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
sorry, je vraagt gemist denk ik.
We hebben as. woensdag 10mnd en wonen sinds februari samen.
Kan alleen maar hopen dat ze voor mij wilt kiezen, dat zal morgen blijken als we verder praten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Verliefdheid is soms maar moeilijk te weerstaan als je relatie al een tijdje ingedut en saai was gewordenAl die rondvliegende neurotransmitters, hormonen en adrenaline voelen aan als drugs itt de 'saaiheid' van een vaste relatie (in vergelijking met).
Voor liefde moet je soms domweg kiezen. Achter je gevoelens aanrennen kan soms alleen maar desastreus zijn, ook een nieuwe relatie verliest het predikaat Nieuw & Dus Beter een keer. Jammer genoeg zien veel mensen dat niet![]()
Ik wens je sterkte en wijsheid. En laat niet over je heenlopen, laat jezelf nooit buiten beschouwing
Hmm, om even knuppel & hoenderhok te spelen: Nu al vreemdgaan terwijl je nog niet eens een jaar samen bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Blerfaap het volgende:
sorry, je vraagt gemist denk ik.
We hebben as. woensdag 10mnd en wonen sinds februari samen.
Nou ja, et ging allemaal goed. Kinderen accepteren mij ook goed (in tegenstelling tot haar vorige relatie)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, na 4 maanden gaan samenwonen als er kinderen in het spel zijn. En ze opzadelen met weer een nieuwe vader. En dat heeft ze kennelijk al met 3 mannen gedaan. Nogmaals, het is nobel dat jij ze een stabiele jeugd wilt geven, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar de hare. En ze kan ze geen stabiele jeugd geven zolang ze zelf niet stabiel is.
tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.quote:
i knowquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, om even knuppel & hoenderhok te spelen: Nu al vreemdgaan terwijl je nog niet eens een jaar samen bent?
Da's wel eh...erg.
relatie van 5j omdat dat niet meer ging, veel ruzies enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Weet je waarom haar andere relaties zijn verbroken?
dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
i know
vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:
i know
vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.
En ik denk niet dat ze dat gaat accepteren. Ik denk dat ze over 5 jaar nog 2 kinderen heeft. Bij 2 mannen.
thnxquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.
En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
Ja en de drie kinderen ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:48 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
Aha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef Blerfaap het volgende:
vorige relatie omdat ze mij had leren kennenniks gedaan overigings voordat het uit was met haar ex.
Nee dat was niet door der moeilijke jeugd. Probs met der ouders, moeder die der kleineert (nu nog), dan op der 17e voor et eerst zwanger en die bevalling verliept met de nodige probs. die ex had losse handjes enz enz.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
Denk hier maar eens goed over naquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.
Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Daarvoor loopt ze dus bij de psych.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.
Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
ze bepaald indd niet of het aanblijft. Eisen stellen doe ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.
Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.
Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Xennia het volgende:
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Blerfaap het volgende:
Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
Als je je verstand opzij schuift welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Xennia het volgende:
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
zal geen makkelijke tijd wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.
(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen)
In de mandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:22 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
zal geen makkelijke tijd worden
Probeer et, maar ze blijven komen
Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
hm,ze heeft een schoon gewetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Blerfaap het volgende:
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik
bedankt iig voor de tips enzo
Kuthoeren, die wijven. Allemaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
Wie heeft je misbruikt?quote:
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
zit er meer aan te denken om ff de auto te pakken en ff stukkie te gaan rijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vondHet is nooit meer goed gekomen.
Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijnEn dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
Niemandquote:
topic titel kon nie langerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
![]()
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
ze ligt nu toch weer in jouw bed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
Wiens bed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze ligt nu toch weer in jouw bed?
Das een uurtje rijden voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef avotar het volgende:
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.
Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.
Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
klopt... maar je kan het ook van de andere kant bekijken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef lollypops het volgende:
[..]
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen!!
ben 26quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.
Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?
Dus? Je hebt het wel geaccepteerd en haar "vergeven". Dus heeft ze jouw grens verlegd. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet dus ga er maar vanuit dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Wupppie het volgende:
goed, zij 27 jij 26
Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.
Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.
Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?
En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?
Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.
Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.
Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
Ai, zeker overheen gelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Aneurism het volgende:
Ze heeft 2 maanden geen sex met je...
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:53 schreef Blerfaap het volgende:
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.
Of ze is 2 maanden 'trouw' geweest, maar gevoelens voor TS heeft ze 2 maanden iig al zeker niet meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden
Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me
-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.
Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan
Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken
Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.
Hij is 26, jaartal in zijn profiel klopt niet.. Maar leeftijd is geen excuus om je als voetveeg te laten gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef linqx het volgende:
1 ding is zeker ze is niet te vertrouwen en dus gewoon lekker de tyfus laten krijgen
+ dat je nog 22 bent take it easy laatr een ander maar voor die kids zorgen
Goede moeder als in je verantwoordelijk en volwassen gedragen? Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is zij zelf eigenlijk wel een goede moeder?
What the fuck? Ik leg de link nietquote:(probs met ouders en dus met 17 al moeder)
Ik sluit mij hier bij aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 scheef Just_Shut_Up het volgende:
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
liefde maakt blind, zo blijkt maar weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
heb je mijn eerste post hier ook al gezienquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als TS al zijn waardigheid verliest en haar toch laat blijven, ook al weet hij dat:
- Ze een ander naait
- Ze zeker al 2 maanden geen gevoelens voor hem heeft
- Hem lekker pappa laat spelen voor haar kinderen, oppas dus
- Geen enkele spijt heeft en hem wel lekker makkelijk vind.
Om op een dag thuis te komen en een heel leeg huis aan te treffen, leeg getrokken door mevrouw en de kindertjes. Daar zit TS dan: Geen waardigheid, geen wijf dat toch al niet van hem hield, geen koters en geen inboedel.
note the ':P'quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je mijn eerste post hier ook al gezien
n00b
Dan zou ik me maar goed afvragen of ze niet al langer vreemd gaat dan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Aneurism het volgende:
cmck, Ik heb een periode nu in mijn leven waarin ik totaal geen enkele problemen heb.
Waarom moest ik zachtjes lachen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Xennia het volgende:
En, was het gezellig aan de ontbijttafel vanmorgen?
en dat heeft je nooit aan het denken gezet??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef Blerfaap het volgende:
ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te geven
Dat is een reden.
Haar "en de kids" eruit kicken lijkt me wat rigoreus. Maar dat je de relatie moet beïndigen lijkt me een duidelijke zaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.
Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.
Ik was bang dat ze gevoelens voor hem zou krijgen, zoveel contact hadden ze.
Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.
Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem
Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.
Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?
graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
quote:
Zo bedoelde ik het inderdaad, een letterlijke kopie van het gesprek is een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
Gesprekken waren verspreidt over de dag.
Ontbijt hebben we niet gehad
Ga niet letterlijk herhalen wat er gezegd is. Heb oa der gevraagd of ze nog wel een relatie wil, ook met oog dat ze plek voor zichzelf wilt. Ze gaf aan dat wel te willen, heb haar gezegd er maar es goed over na te denken of dat echt is wat ze wilt.
Ook aangegeven geen oppas te gaan spelen als ze eigen stek heeft. Ook aangegeven dat ik dan misschien wel terug verhuis naar andere kant van het land, aangezien ik hier buiten haar en haar familie geen kennissen heb zitten.
Verder heel duidelijk gemaakt dat ze geen contact met hem meer mag hebben, doet ze het toch dan vertrekt ze onmiddelijk mocht ze nog bij mij zijn.
Hoe denk ik er zelf over;
kan nog moeilijk bevatten waarom ze het gedaan heeft. Ze gaf aan dat ik lief, zorgzaam, goede vader en goede vriend ben.
Haar gevraagd welke van die punten dan aanleiding was om vreemd te gaan. Kon ze geen antwoord op geven.
Ze zei dat er totaal geen aanleiding was om gevoelens te krijgen, terwijl ik haar er toch vaak genoeg voor gewaarschuwd heb.
Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Klinkt gek voor jullie waarschijnlijk, maar ze heeft echt wel der goede kanten.
Updates meld ik wel weer.
Gast, dit impliceert dat je misbruik object nummer 1 bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
kan nog moeilijk bevatten waarom ze het gedaan heeft. Ze gaf aan dat ik lief, zorgzaam, goede vader en goede vriend ben.
Haar gevraagd welke van die punten dan aanleiding was om vreemd te gaan. Kon ze geen antwoord op geven.
Ze zei dat er totaal geen aanleiding was om gevoelens te krijgen, terwijl ik haar er toch vaak genoeg voor gewaarschuwd heb.
Ik zou haar die kans geven (niet dat ik dat zou doen maar in jouw geval dus) _nadat_ ze de therapie succesvol heeft afgerond. En dat kan lang duren, zelfs een eerstelijns behandeling kan meer dan een jaar duren.quote:Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Heb je haar nu een termijn gegeven of iets waarin zij een keuze moet maken? Anders zie ik dit nog weleens weken gaan duren misschien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Blerfaap het volgende:
Denk niet dat ik slaap, dus dat ik ook niet naar bed ga.
Wat vindt je redelijk voor jezelf? Hoelang denk je nog in deze situatie te kunnen zitten? Want als het straks over is gaat dat niet over van het ene op het andere moment, dan moeten er dingen geregeld worden, verhuizen en wat niet al. Daar gaat ook veel tijd in zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef Blerfaap het volgende:
Nog geen termijn aan haar gegeven.
Wil het geen weken laten duren, max 2 weken lijkt me redelijk?
Ik begrijp het nog steeds niet, hoe erg ik mijn best ook doequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Is ze dan alweer terug?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
Zo maar ff naar die "vriend" gaan zal der niet lukken, aangezien die best ver weg woont.
En ze was met der eigen auto weg, daar rijdt ze niet zover mee
2weken vind ik nog wel te doen, kan mooi blijken of ze nog contact met hem heeft gezocht. Hulde aan gespecificeerde telefoonrekeningen.
Doet meestal zin werk wel ja. meestal.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Als je nog twijfelt moet je maar denken aan het feit dat die gozer zijn lauwe mansappen over haar gezicht heeft gedeponeert. Wil je nu nog?
Als ik mijn vrouw 1 keer per week een kwartiertje het hele huis door mep, ben ik ook 6 dagen, 23 uur en 45 minuten per week een alleraardigste partner. Evengoed ben ik dan een teringlijer hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef Blerfaap het volgende:
@Falalan
thnx....
Zoals het nu door sommige beschreven wordt, lijkt het net alsof het een ongelofelijk kutwijf is terwijl dit grootste periode van onze relatie niet zo is geweest. Laatste tijd wel natuurlijk door me zo te bedonderen.
...
En je weet zeker dat er geen andere "vrienden" in de buurt wonen, aangezien je daar verder niemand kent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
Zo maar ff naar die "vriend" gaan zal der niet lukken, aangezien die best ver weg woont.
en onderwijl het staren ontving zijn vriendin facial cumshots van zijn beste vrind.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:39 schreef funkyskunkie het volgende:
Man, je zit zelf al 2 maanden elke avond naar het plafond te staren,
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef MASD het volgende:
dumpen en get sum pussy dit weekend. die teef kan het je nog een keer flikken, ze heeft het immers al gedaan.
Contactverbod helpt niet; zit nu eenmaal in de aard van het beestje en hoe meer energie je erin stopt om het te voorkomen, des te meer zoekt ze contact met hem op. Vaak begint het met iets onschuldigs of leuke chat sessies en voordat je het weet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
Gesprekken waren verspreidt over de dag.
Ontbijt hebben we niet gehad
Ga niet letterlijk herhalen wat er gezegd is. Heb oa der gevraagd of ze nog wel een relatie wil, ook met oog dat ze plek voor zichzelf wilt. Ze gaf aan dat wel te willen, heb haar gezegd er maar es goed over na te denken of dat echt is wat ze wilt.
Ook aangegeven geen oppas te gaan spelen als ze eigen stek heeft. Ook aangegeven dat ik dan misschien wel terug verhuis naar andere kant van het land, aangezien ik hier buiten haar en haar familie geen kennissen heb zitten.
Verder heel duidelijk gemaakt dat ze geen contact met hem meer mag hebben, doet ze het toch dan vertrekt ze onmiddelijk mocht ze nog bij mij zijn.
Natuurlijk is het moeilijk, als de consequentie is dat je alleen zit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef Blerfaap het volgende:
Misschien speelt indd wel mee dat ik niet weer alleen wil zitten, weer door een dal heen. Misschien pik ik daarom wat ze me nu aandoet.
Klopt, dumpen is makkelijk gedacht, maar zoals je zelf al aangeeft: moeilijk gedaan.quote:Ik moet het gewoon nog goed verwerken en dan m'n conclusies trekken. Natuurlijk is dumpen de 1e gedachte, maar das ook weer makkelijk gedacht.
bah. Als dat nodig is, dan kun je net zo goed meteen kappen met de relatie. En dat zou ik je eigenlijk sowieso willen adviseren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
2weken vind ik nog wel te doen, kan mooi blijken of ze nog contact met hem heeft gezocht. Hulde aan gespecificeerde telefoonrekeningen.
of get sum pussy en haar er achter laten komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef MASD het volgende:
dumpen en get sum pussy dit weekend. die teef kan het je nog een keer flikken, ze heeft het immers al gedaan.
Wat zijn we allemaal fijn volwassen hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Sjibble het volgende:
of get sum pussy en haar er achter laten komen.
wat heerlijk naief zijn ze toch af en toe huhquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal fijn volwassen hierOh wacht, de meesten zijn waarschijnlijk niet eens volwassen hier!
nee ik gebruik zoiets als mensenkennisquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt eerst een psychiatrisch spreekuur voor je verliefd wordt, MooieLuL?
Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschrevenquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:
nee ik gebruik zoiets als mensenkennis
of gewoon mannen die willen neuken, die bestaan ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven
Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zijAllemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
jij niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt eerst een psychiatrisch spreekuur voor je verliefd wordt, MooieLuL?
Geloof me, er zijn genoeg fucked up idiots bij die het lang weten te verbergen hoor..quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:
[..]
nee ik gebruik zoiets als mensenkennis
Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschreven
Een vroegere vriendin van me was psychopaat (niet de populaire term, maar de serieuze medische term). Ik heb nog nooit een vrouw zo makkelijk mannen zien versieren als zijAllemaal domme mannen waarschijnlijk die geen mensenkennis hadden.
Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezienquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:48 schreef servus_universitas het volgende:
Ze was psychopaat? Hoe ver ging dat? Ik ben er wel benieuwd naar. Was ze ook gevaarlijk?
En jij hebt zo iets, wel tof zo'n vriendinquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft haar broer vermoord en had al een volgend doelwit klaar. Maar vanwege al het 'politiegedoe' heeft ze daar toch maar vanaf gezienZe heeft 2 dagen vast gezeten, loopt vrij rond en heeft geen wroeging
En ik ken een groot aantal mannen die dolgraag hun leven met haar wilden delen (zonder dit overigens te weten). Het tegenwoordige arbeidsbureau wilde haar omscholen tot lerares basisschool. Dit kan dus straks jouw kinderen les geven
Maar daar hebben ze ook al geen mensenkennis denk ik
Heeft ze heul niet geweten. En gezinsverpakking condooms zaten nog in d'r weekendtas van die keer dat ze met TS een weekendje weg ging.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Moja het volgende:
Ik vindt het nogal een naaistreek om eerst iemand te beloven minder contact te hebben, en er dan alsnog een heel weekend heengaanNet alsof ze niet wist wat er daar zou gebeuren, komop zeg
Advocaatje leef je nogquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:
Op 'poef' prik je het kindje met je vinger in de buik.
RIP aan de nabestaanden?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:36 schreef CodeCaster het volgende:
[..]Dan heb ik toch jaren iets verkeerd gedaan.
Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:27 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Advocaatje leef je nog
iejadeejaa
ja meneer ik ben er nog
iejadeeja
kheb mijn eten opgegeten
en mijn drinken laten staan
iejadeeja - POEF!
Op 'poef' prik je het kindje met je vinger in de buik.
Ik heb het van mijn Oma, die was van 1902.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:21 schreef Hispanic het volgende:
[..]
Ik kom uit 1984, is het gek dat ik dit totaal niet ken?
Oh ja, papegaaitje, dat was het!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Vandaag... het volgende:
het is papegaaitje leef je nog
hoi![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:06 schreef Karammel het volgende:
Laten we bij het begin beginnen.
Op haar 17e kreeg ze haar eerste kind al. Op je 17e ben je ineens moeder. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor je kind. Waar leeftijdsgenoten ongestoord uit konden gaan moest zij voor haar kind zorgen. Zelf geeft ze ook aan die periode in haar leven te hebben gemist. Die wil ze nu in gaan halen. Waaruit concludeer jij dan dat ze toe is aan een relatie?
Een psycholoog kan wel proberen op mensen in te praten, maar het lijkt me een onbegonnen zaak om deze relatie te redden. Je vriendin is zelf helemaal niet toe aan een relatie. Daar kan een psycholoog weinig aan veranderen. Eigenlijk wil ze helemaal geen vent die zegt wat ze wel en niet kan doen. Zelf wil ze graag genieten van de aandacht die ze krijgt van mannen. Het beperkende aspect van een relatie ziet ze niet zitten.
Toch zijn er een aantal zaken die haar daarin ophouden. Ze heeft namelijk 3 kinderen. Daardoor heeft ze nog steeds de verplichting om voor de kinderen te zorgen. In dat opzicht is een man natuurlijk ideaal. Die kan de zorg voor de kinderen overnemen waardoor zij meer tijd voor zichzelf krijgt. Vrije tijd waar ze maar al te graag naar verlangt. Ook vraag ik me af of ze ooit geleerd heeft zelfstandig te zijn. Zijn er in de laatste 10 jaar lange perioden geweest waar ze geen relatie had of andere mensen die haar hielpen? Heeft ze ook alleen haar boontjes moeten doppen? Het komt een beetje op mij over alsof ze vrijwel haar hele leven een relatie heeft gehad. Ze weet niet anders. Misschien is ze een man wel gaan zien als de persoon die de kost verdient en die haar helpt met de kinderen.
Ze is altijd op zoek naar nieuwe spannende dingen. Haar vorige relatie is verbroken doordat ze jou eigenlijk leuker en spannender vond. Waarschijnlijk zag ze in jou bepaalde eigenschappen die ze miste in haar toenmalige vriend. Precies hetzelfde trucje heeft ze nu bij jou vriend geflikt. Ze merkte dat ze met hem wel goed kon praten. Iets wat ze met jou blijkbaar toch moeilijker deed. Uiteindelijk heeft ze waarschijnlijk een aantal punten ontdekt bij hem waar jij tekort komt. Daar is ze voor overstag gegaan.
Volgens mij heeft ze een verkeerd/anders beeld van wat een partner inhoudt. Ze lijkt er ook niet mee te zitten wat ze jou heeft aangedaan. Ze ziet je meer als een vaderfiguur/steun en toeverlaat/hulp dan als een partner. Ze heeft geen gevoelens (meer) voor je.
Vreemdgaan hoeft geen einde relatie te betekenen. In veel gevallen kan men erbovenop komen door er samen hard aan te werken. Toch is dit verhaal weer anders. Aan alle kanten wordt mij duidelijk dat zij niet toe is aan een relatie. Het is alleen heel jammer dat ze 3 kinderen heeft waar zij verantwoordelijk voor is. Dat weerhoud haar ervan bepaalde dingen te doen en daar kan ze niet mee omgaan.
Ik kan me voorstellen dat je heel veel om die kinderen geeft en ook nog wel om haar. Toch lijkt het me niet verstandig om dat als motivatie te zien om deze relatie te redden. Bereid je maar voor op die vervelende rompslomp de komende tijd en hoop dat de kinderen goed terecht komen. Jij bent niet verantwoordelijk voor die kinderen of voor haar. Dat is ze zelf. Het zal heel moeilijk zijn haar achter je te laten, maar het lijkt me wel het verstandigst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |