weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:
i know
vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.
En ik denk niet dat ze dat gaat accepteren. Ik denk dat ze over 5 jaar nog 2 kinderen heeft. Bij 2 mannen.
thnxquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.
En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
Ja en de drie kinderen ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:48 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
Aha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef Blerfaap het volgende:
vorige relatie omdat ze mij had leren kennenniks gedaan overigings voordat het uit was met haar ex.
Nee dat was niet door der moeilijke jeugd. Probs met der ouders, moeder die der kleineert (nu nog), dan op der 17e voor et eerst zwanger en die bevalling verliept met de nodige probs. die ex had losse handjes enz enz.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
Denk hier maar eens goed over naquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.
Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Daarvoor loopt ze dus bij de psych.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.
Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
ze bepaald indd niet of het aanblijft. Eisen stellen doe ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.
Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.
Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Xennia het volgende:
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Blerfaap het volgende:
Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
Als je je verstand opzij schuift welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Xennia het volgende:
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
zal geen makkelijke tijd wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.
(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen)
In de mandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:22 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
zal geen makkelijke tijd worden
Probeer et, maar ze blijven komen
Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
hm,ze heeft een schoon gewetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Blerfaap het volgende:
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik
bedankt iig voor de tips enzo
Kuthoeren, die wijven. Allemaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
Wie heeft je misbruikt?quote:
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
zit er meer aan te denken om ff de auto te pakken en ff stukkie te gaan rijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vondHet is nooit meer goed gekomen.
Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijnEn dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
Niemandquote:
topic titel kon nie langerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
![]()
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
ze ligt nu toch weer in jouw bed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
Wiens bed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze ligt nu toch weer in jouw bed?
Das een uurtje rijden voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |