abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60480705
Even kijken of ik het goed begrijp:

Je woont samen met een vriendin met 3 kinderen van een ander, die na 10 maanden vreemd gaat met een vriend van je, die het ´leven´wil inhalen en die bij de zielenknijper loopt?

En daar wil je bij blijven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60480710
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
pi_60480713
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:

i know

vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.

En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60480736
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:

weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60480743
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.

En ik denk niet dat ze dat gaat accepteren. Ik denk dat ze over 5 jaar nog 2 kinderen heeft. Bij 2 mannen.
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
pi_60480765
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.

Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.

En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
thnx

weet dat ik niet verantwoordelijk ben

ze is 27, ik 26
pi_60480780
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
pi_60480788
Objectieve mening:

Uiteindelijk gaat het om je eigen geluk. (punt) (!!)

...

Maak nu uw keuze..
pi_60480801
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
Ja en de drie kinderen ook
pi_60480822
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:48 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
pi_60480833
Verder heb ik hier nog aan toe te voegen dat er nog genoeg potentiële vrienden zijn En waarom zou jij geen vrienden met hum kunnen zijn
pi_60480838
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
pi_60480855
Dus, of ze gaat naar die vent of blijft bij jou.
Als ze naar die vent gaat ben jij van haar af, als ze bij jou blijft zal je haar waarschijnlijk niet vertrouwen.
Tja, ik zou voor optie 1 gaan.
pi_60480873
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef Blerfaap het volgende:

vorige relatie omdat ze mij had leren kennen niks gedaan overigings voordat het uit was met haar ex.
Aha!

Dat zal die andere gozer ook zeggen.
Alleen heeft hij dan wel wat gedaan voor het uit was.
pi_60480891
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
Nee dat was niet door der moeilijke jeugd. Probs met der ouders, moeder die der kleineert (nu nog), dan op der 17e voor et eerst zwanger en die bevalling verliept met de nodige probs. die ex had losse handjes enz enz.
pi_60480922
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.

Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
pi_60481023
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.

Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Denk hier maar eens goed over na En reageer over drie dagen weer in dit topic Laat het bezinken, sommige keuzes kunnen niet èèn, twee die gemaakt worden. Dit zijn gevoelsmatige keuzes die je moet maken. Succes, en laat je keuze maar aan ons weten, want wij zijn natuurlijk erg nieuwsgierig
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:09:40 #70
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_60481069
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.

Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.

Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
pi_60481100
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:

Daarvoor loopt ze dus bij de psych.
Dat kan en wil ik, wist vooraf al dat ze bij psych liep en over haar "historie"

Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.

Slapen lukt nu iig niet, zie telkens voor me hoe ze met hem bezig is in bed
pi_60481107
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
pi_60481129
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.

Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.

Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
ze bepaald indd niet of het aanblijft. Eisen stellen doe ik

dat die vriend een klootzak is ben ik het helemaal mee eens. Belde em vanavond, hij durfde amper wat te zeggen. "niets wat ik zeg zal het goed maken" enzo

Had em vorige week nog nadrukkelijk gevraagd of ze eigen kamer had om te slapen.
"ik zou nooit bij de vriendin van een goede vriend in bed gaan liggen en der neuken"

heb het gemerkt
pi_60481169
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Xennia het volgende:
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
pi_60481194
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Blerfaap het volgende:

Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.

Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.

(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen )
pi_60481197
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
pi_60481201
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Xennia het volgende:

oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
Als je je verstand opzij schuift wel
pi_60481215
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.

(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen )
zal geen makkelijke tijd worden

Probeer et, maar ze blijven komen

Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
pi_60481228
Laat haar maar even ergens anders slapen. Serieus.
pi_60481229
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:22 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

zal geen makkelijke tijd worden

Probeer et, maar ze blijven komen

Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
In de mand

maar het is je goed recht nu niet met haar het bed te willen delen. Het vertroebelt je geest ook bij het maken van beslissingen
pi_60481244
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik

bedankt iig voor de tips enzo
pi_60481252
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Blerfaap het volgende:
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik

bedankt iig voor de tips enzo
hm,ze heeft een schoon geweten
pi_60481280
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
pi_60481287
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
Kuthoeren, die wijven. Allemaal
pi_60481301
Mannen zijn ook kuthoeren hoor.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:33:26 #86
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60481313
ik zou mooi op de bank gaan liggen, eigenlijk hoort zij daar maar goed, ze ligt al in bed. Ze mag best voelen dat het niet niet zomaar weer normaal verder gaat.

Ze klinkt nogal emotioneel onderontwikkeld. En jij kan haar niet veranderen, dat moet ze echt zelf doen en ondertussen lijdt jij eronder. En wie weet veranderd ze wel nooit.
pi_60481319
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:35:20 #88
165512 MASD
Music is dead.
pi_60481325
Als ik TS was zou ik haar alsnog op de bank laten slapen.
Long live music.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:35:33 #89
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60481328
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
pi_60481339
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:

Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vond Het is nooit meer goed gekomen.

Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijn En dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
pi_60481347
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:32 schreef Isabeau het volgende:
Mannen zijn ook kuthoeren hoor.
Wie heeft je misbruikt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60481352
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:35 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
pi_60481369
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vond Het is nooit meer goed gekomen.

Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijn En dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
zit er meer aan te denken om ff de auto te pakken en ff stukkie te gaan rijden.
pi_60481378
uiteraard moet het einde verhaal zijn, zodra ze weer bij je vriend teruggaat...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60481380
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60481384
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wie heeft je misbruikt?
Niemand Alleen nuanceer ik een beetje het over 1 kam scheren van mannen of vrouwen. Je hebt bij beide groepen rotte appels
pi_60481396
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
topic titel kon nie langer
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 02:41:38 #98
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60481402
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
ze ligt nu toch weer in jouw bed?
pi_60481444
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ze ligt nu toch weer in jouw bed?
Wiens bed?
lol
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60481445
ja klopt
pi_60481487
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
pi_60481539
thnx
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Das een uurtje rijden voor me
Woon bij Hengelo in de buurt
pi_60481544
Ziekenhuis in Almelo ken ik ook goed, maar daar werk ik niet meer
pi_60481548
das om de hoek hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')