Das een uurtje rijden voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef avotar het volgende:
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.
Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.
Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
klopt... maar je kan het ook van de andere kant bekijken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef lollypops het volgende:
[..]
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen!!
ben 26quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.
Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?
Dus? Je hebt het wel geaccepteerd en haar "vergeven". Dus heeft ze jouw grens verlegd. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet dus ga er maar vanuit dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Wupppie het volgende:
goed, zij 27 jij 26
Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.
Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.
Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?
En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?
Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.
Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.
Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
Ai, zeker overheen gelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Aneurism het volgende:
Ze heeft 2 maanden geen sex met je...
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:53 schreef Blerfaap het volgende:
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.
Of ze is 2 maanden 'trouw' geweest, maar gevoelens voor TS heeft ze 2 maanden iig al zeker niet meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden
Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me
-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.
Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan
Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken
Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.
Hij is 26, jaartal in zijn profiel klopt niet.. Maar leeftijd is geen excuus om je als voetveeg te laten gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef linqx het volgende:
1 ding is zeker ze is niet te vertrouwen en dus gewoon lekker de tyfus laten krijgen
+ dat je nog 22 bent take it easy laatr een ander maar voor die kids zorgen
Goede moeder als in je verantwoordelijk en volwassen gedragen? Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is zij zelf eigenlijk wel een goede moeder?
What the fuck? Ik leg de link nietquote:(probs met ouders en dus met 17 al moeder)
Ik sluit mij hier bij aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 scheef Just_Shut_Up het volgende:
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
liefde maakt blind, zo blijkt maar weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
heb je mijn eerste post hier ook al gezienquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als TS al zijn waardigheid verliest en haar toch laat blijven, ook al weet hij dat:
- Ze een ander naait
- Ze zeker al 2 maanden geen gevoelens voor hem heeft
- Hem lekker pappa laat spelen voor haar kinderen, oppas dus
- Geen enkele spijt heeft en hem wel lekker makkelijk vind.
Om op een dag thuis te komen en een heel leeg huis aan te treffen, leeg getrokken door mevrouw en de kindertjes. Daar zit TS dan: Geen waardigheid, geen wijf dat toch al niet van hem hield, geen koters en geen inboedel.
note the ':P'quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je mijn eerste post hier ook al gezien
n00b
Dan zou ik me maar goed afvragen of ze niet al langer vreemd gaat dan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Aneurism het volgende:
cmck, Ik heb een periode nu in mijn leven waarin ik totaal geen enkele problemen heb.
Waarom moest ik zachtjes lachen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Xennia het volgende:
En, was het gezellig aan de ontbijttafel vanmorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |