Das een uurtje rijden voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef avotar het volgende:
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.
Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.
Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
klopt... maar je kan het ook van de andere kant bekijken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef lollypops het volgende:
[..]
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen!!
ben 26quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.
Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?
Dus? Je hebt het wel geaccepteerd en haar "vergeven". Dus heeft ze jouw grens verlegd. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet dus ga er maar vanuit dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Wupppie het volgende:
goed, zij 27 jij 26
Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.
Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.
Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?
En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?
Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.
Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.
Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
Ai, zeker overheen gelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Aneurism het volgende:
Ze heeft 2 maanden geen sex met je...
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:53 schreef Blerfaap het volgende:
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.
Of ze is 2 maanden 'trouw' geweest, maar gevoelens voor TS heeft ze 2 maanden iig al zeker niet meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden
Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me
-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.
Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan
Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken
Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.
Hij is 26, jaartal in zijn profiel klopt niet.. Maar leeftijd is geen excuus om je als voetveeg te laten gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef linqx het volgende:
1 ding is zeker ze is niet te vertrouwen en dus gewoon lekker de tyfus laten krijgen
+ dat je nog 22 bent take it easy laatr een ander maar voor die kids zorgen
Goede moeder als in je verantwoordelijk en volwassen gedragen? Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is zij zelf eigenlijk wel een goede moeder?
What the fuck? Ik leg de link nietquote:(probs met ouders en dus met 17 al moeder)
Ik sluit mij hier bij aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 scheef Just_Shut_Up het volgende:
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
liefde maakt blind, zo blijkt maar weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
heb je mijn eerste post hier ook al gezienquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als TS al zijn waardigheid verliest en haar toch laat blijven, ook al weet hij dat:
- Ze een ander naait
- Ze zeker al 2 maanden geen gevoelens voor hem heeft
- Hem lekker pappa laat spelen voor haar kinderen, oppas dus
- Geen enkele spijt heeft en hem wel lekker makkelijk vind.
Om op een dag thuis te komen en een heel leeg huis aan te treffen, leeg getrokken door mevrouw en de kindertjes. Daar zit TS dan: Geen waardigheid, geen wijf dat toch al niet van hem hield, geen koters en geen inboedel.
note the ':P'quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je mijn eerste post hier ook al gezien
n00b
Dan zou ik me maar goed afvragen of ze niet al langer vreemd gaat dan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Aneurism het volgende:
cmck, Ik heb een periode nu in mijn leven waarin ik totaal geen enkele problemen heb.
Waarom moest ik zachtjes lachen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Xennia het volgende:
En, was het gezellig aan de ontbijttafel vanmorgen?
en dat heeft je nooit aan het denken gezet??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef Blerfaap het volgende:
ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te geven
Dat is een reden.
Haar "en de kids" eruit kicken lijkt me wat rigoreus. Maar dat je de relatie moet beïndigen lijkt me een duidelijke zaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.
Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.
Ik was bang dat ze gevoelens voor hem zou krijgen, zoveel contact hadden ze.
Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.
Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem
Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.
Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?
graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
quote:
Zo bedoelde ik het inderdaad, een letterlijke kopie van het gesprek is een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
Gesprekken waren verspreidt over de dag.
Ontbijt hebben we niet gehad
Ga niet letterlijk herhalen wat er gezegd is. Heb oa der gevraagd of ze nog wel een relatie wil, ook met oog dat ze plek voor zichzelf wilt. Ze gaf aan dat wel te willen, heb haar gezegd er maar es goed over na te denken of dat echt is wat ze wilt.
Ook aangegeven geen oppas te gaan spelen als ze eigen stek heeft. Ook aangegeven dat ik dan misschien wel terug verhuis naar andere kant van het land, aangezien ik hier buiten haar en haar familie geen kennissen heb zitten.
Verder heel duidelijk gemaakt dat ze geen contact met hem meer mag hebben, doet ze het toch dan vertrekt ze onmiddelijk mocht ze nog bij mij zijn.
Hoe denk ik er zelf over;
kan nog moeilijk bevatten waarom ze het gedaan heeft. Ze gaf aan dat ik lief, zorgzaam, goede vader en goede vriend ben.
Haar gevraagd welke van die punten dan aanleiding was om vreemd te gaan. Kon ze geen antwoord op geven.
Ze zei dat er totaal geen aanleiding was om gevoelens te krijgen, terwijl ik haar er toch vaak genoeg voor gewaarschuwd heb.
Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Klinkt gek voor jullie waarschijnlijk, maar ze heeft echt wel der goede kanten.
Updates meld ik wel weer.
Gast, dit impliceert dat je misbruik object nummer 1 bentquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
kan nog moeilijk bevatten waarom ze het gedaan heeft. Ze gaf aan dat ik lief, zorgzaam, goede vader en goede vriend ben.
Haar gevraagd welke van die punten dan aanleiding was om vreemd te gaan. Kon ze geen antwoord op geven.
Ze zei dat er totaal geen aanleiding was om gevoelens te krijgen, terwijl ik haar er toch vaak genoeg voor gewaarschuwd heb.
Ik zou haar die kans geven (niet dat ik dat zou doen maar in jouw geval dus) _nadat_ ze de therapie succesvol heeft afgerond. En dat kan lang duren, zelfs een eerstelijns behandeling kan meer dan een jaar duren.quote:Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Heb je haar nu een termijn gegeven of iets waarin zij een keuze moet maken? Anders zie ik dit nog weleens weken gaan duren misschien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef Blerfaap het volgende:
Denk niet dat ik slaap, dus dat ik ook niet naar bed ga.
Wat vindt je redelijk voor jezelf? Hoelang denk je nog in deze situatie te kunnen zitten? Want als het straks over is gaat dat niet over van het ene op het andere moment, dan moeten er dingen geregeld worden, verhuizen en wat niet al. Daar gaat ook veel tijd in zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef Blerfaap het volgende:
Nog geen termijn aan haar gegeven.
Wil het geen weken laten duren, max 2 weken lijkt me redelijk?
Ik begrijp het nog steeds niet, hoe erg ik mijn best ook doequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
Ik blijf nog bij de kans, maar wil dan wel zeker weten dat ze er echt voor gaat. Dat het een terugkerend iets in de relatie kan zijn is inderdaad aannemelijk, ik ga er echter vanuit dat ze te veranderen is met oa de therapie.
Is ze dan alweer terug?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
Zo maar ff naar die "vriend" gaan zal der niet lukken, aangezien die best ver weg woont.
En ze was met der eigen auto weg, daar rijdt ze niet zover mee
2weken vind ik nog wel te doen, kan mooi blijken of ze nog contact met hem heeft gezocht. Hulde aan gespecificeerde telefoonrekeningen.
Doet meestal zin werk wel ja. meestal.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef MASD het volgende:
Als je nog twijfelt moet je maar denken aan het feit dat die gozer zijn lauwe mansappen over haar gezicht heeft gedeponeert. Wil je nu nog?
Als ik mijn vrouw 1 keer per week een kwartiertje het hele huis door mep, ben ik ook 6 dagen, 23 uur en 45 minuten per week een alleraardigste partner. Evengoed ben ik dan een teringlijer hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef Blerfaap het volgende:
@Falalan
thnx....
Zoals het nu door sommige beschreven wordt, lijkt het net alsof het een ongelofelijk kutwijf is terwijl dit grootste periode van onze relatie niet zo is geweest. Laatste tijd wel natuurlijk door me zo te bedonderen.
...
En je weet zeker dat er geen andere "vrienden" in de buurt wonen, aangezien je daar verder niemand kent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
Zo maar ff naar die "vriend" gaan zal der niet lukken, aangezien die best ver weg woont.
en onderwijl het staren ontving zijn vriendin facial cumshots van zijn beste vrind.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:39 schreef funkyskunkie het volgende:
Man, je zit zelf al 2 maanden elke avond naar het plafond te staren,
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef MASD het volgende:
dumpen en get sum pussy dit weekend. die teef kan het je nog een keer flikken, ze heeft het immers al gedaan.
Contactverbod helpt niet; zit nu eenmaal in de aard van het beestje en hoe meer energie je erin stopt om het te voorkomen, des te meer zoekt ze contact met hem op. Vaak begint het met iets onschuldigs of leuke chat sessies en voordat je het weet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef Blerfaap het volgende:
Gesprekken waren verspreidt over de dag.
Ontbijt hebben we niet gehad
Ga niet letterlijk herhalen wat er gezegd is. Heb oa der gevraagd of ze nog wel een relatie wil, ook met oog dat ze plek voor zichzelf wilt. Ze gaf aan dat wel te willen, heb haar gezegd er maar es goed over na te denken of dat echt is wat ze wilt.
Ook aangegeven geen oppas te gaan spelen als ze eigen stek heeft. Ook aangegeven dat ik dan misschien wel terug verhuis naar andere kant van het land, aangezien ik hier buiten haar en haar familie geen kennissen heb zitten.
Verder heel duidelijk gemaakt dat ze geen contact met hem meer mag hebben, doet ze het toch dan vertrekt ze onmiddelijk mocht ze nog bij mij zijn.
Natuurlijk is het moeilijk, als de consequentie is dat je alleen zit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef Blerfaap het volgende:
Misschien speelt indd wel mee dat ik niet weer alleen wil zitten, weer door een dal heen. Misschien pik ik daarom wat ze me nu aandoet.
Klopt, dumpen is makkelijk gedacht, maar zoals je zelf al aangeeft: moeilijk gedaan.quote:Ik moet het gewoon nog goed verwerken en dan m'n conclusies trekken. Natuurlijk is dumpen de 1e gedachte, maar das ook weer makkelijk gedacht.
bah. Als dat nodig is, dan kun je net zo goed meteen kappen met de relatie. En dat zou ik je eigenlijk sowieso willen adviseren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef Blerfaap het volgende:
2weken vind ik nog wel te doen, kan mooi blijken of ze nog contact met hem heeft gezocht. Hulde aan gespecificeerde telefoonrekeningen.
of get sum pussy en haar er achter laten komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:35 schreef MASD het volgende:
dumpen en get sum pussy dit weekend. die teef kan het je nog een keer flikken, ze heeft het immers al gedaan.
Wat zijn we allemaal fijn volwassen hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Sjibble het volgende:
of get sum pussy en haar er achter laten komen.
wat heerlijk naief zijn ze toch af en toe huhquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal fijn volwassen hierOh wacht, de meesten zijn waarschijnlijk niet eens volwassen hier!
nee ik gebruik zoiets als mensenkennisquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt eerst een psychiatrisch spreekuur voor je verliefd wordt, MooieLuL?
Niet iedereen heeft dat en niet elke persoonlijkheidsstoornis staat op iemands voorhoofd geschrevenquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:35 schreef MooieLuL het volgende:
nee ik gebruik zoiets als mensenkennis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |