abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60481487
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60481539
thnx
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Das een uurtje rijden voor me
Woon bij Hengelo in de buurt
pi_60481544
Ziekenhuis in Almelo ken ik ook goed, maar daar werk ik niet meer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60481548
das om de hoek hier
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 06:59:23 #105
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_60482142
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.

Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.

Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:51:23 #106
205904 lollypops
An end has a start
pi_60482705
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef avotar het volgende:
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.

Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.

Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen !!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:57:34 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60482776
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_60482795
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhw.
Lastig.
Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:01:04 #109
38496 Perrin
pi_60482805
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef Devz het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.

Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?

[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 01-08-2008 09:10:44 ]
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:47:39 #110
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_60483385
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef lollypops het volgende:

[..]

Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen !!
klopt... maar je kan het ook van de andere kant bekijken..
Hij wil haar niet kwijt.. dat blijft ie roepen..
Dus ben je het aan jezelf verplicht om het nog een keer te proberen als zij daar ook achter staat..

Als hij erover heen kan stappen... dan is het goed..
Blijkt hij dat achteraf niet te kunnen, kan hij haar alsnog aan de kant zetten.

Ik zeg absoluut niet dat zij goed bezig is, of dat ze het had moeten doen of dat hij blind is.... maar als je al zo'n behoorlijke tijd bij elkaar bent, kan ik me voorstellen dat het lastiger om het gelijk af te kappen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:59:21 #111
38496 Perrin
pi_60483562
Tuurlijk is het lastig en zit je eigen gevoel in de weg, maar verstandig is het zeker niet om jouw levensgeluk af te laten hangen van een vrouw als dit.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:01:57 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60483597
maar goed, lekkere vriend van jew trouwens...

Van wat ik uit het geheel haal lijkt me dat ze niet geheel stabiel is... echt een relatie hopper en voor haar tijd om naar het volgende te huppelen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60483686
geen vertrouwen = geen relatie

sim-pel
Doei.
pi_60483749
Deur uit schoppen. Overigens is het over het algemeen wel een goed iets als je vriendin gevoelens heeft.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_60483838
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.

Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?
ben 26
zij is 27
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:30:34 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60483978
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
Dus? Je hebt het wel geaccepteerd en haar "vergeven". Dus heeft ze jouw grens verlegd. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet dus ga er maar vanuit dat het vaker gaat gebeuren.

Jammer voor de kinderen maar zij is moeder, de verantwoordelijkheid ligt op haar schouders. Zij heeft fout op fout gestapeld en krijgt daar nu de rekening van. Ik nomineer haar alvast voor de Darwin award. Schop haar de deur uit, en tot die tijd slaapt ze maar op de bank.

Hoe kan je in vredesnaam houden van iemand die je willens en wetens belazert en waarschijnlijk al veel langer bezig was zich los te weken van je (2 maanden geen sex want "geen zin" is zeg maar een aanwijzing van het formaat olifant in de woonkamer)?
Laat je niet van de wijs brengen door je vroegere gevoelens of verantwoordelijkheidsgevoel jegens de kinderen. En die zogenaamde vriend van je, die kan helemaal optyfen natuurlijk.

[ Bericht 32% gewijzigd door Elegy op 01-08-2008 10:36:43 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:30:44 #117
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_60483986
goed, zij 27 jij 26

Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.

Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.

Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?

En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?

Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.

Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.

Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:34:38 #118
205904 lollypops
An end has a start
pi_60484064
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Wupppie het volgende:
goed, zij 27 jij 26

Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.

Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.

Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?

En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?

Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.

Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.

Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
Beter kun je het volgens mij niet zeggen!
pi_60484099
Kick haar de straat op, op dit moment ben jij enkel onderdak voor haar: Makkelijk.

Ze heeft 2 maanden geen sex met je, neukt je vriend, zadelt jou op met schuldgevoelens over haar kinderen. Nee! Haar kinderen zijn haar zaak, heel kut voor ze maar jij kan er niets aan doen.

Enige wat ik je nu kan aanraden is terug te keren naar je roots, haar eruit en absoluut geen kans meer geven. Ze heeft niet eens spijt, anders zou het een andere zaak zijn maar ZIJ TWIJFELT?! ze heeft niets te willen. Hup eruit.

Enige wat ze nu doet is haar tijd uitzitten totdat ze bij je "vriend" kan intrekken, meer ben je echt niet meer voo r haar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2008 10:38:14 ]
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:58:13 #120
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60484514
the magic words:

dump die hoer
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60484527
de wijsheid
Doei.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:02:02 #122
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60484599
breng die kinderen naar hun oorspronkelijke vaders en trap haar uit huis. dat dit al na een jaar verkering en nog geen 5 maaanden samenwonen gebeurt + 2maanden geen seks lijkt mij al genoeg om haar de deur te wijzen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:11:59 #123
38496 Perrin
pi_60484797
Je laat je toch niet zo misbruiken? Rug recht, negeer eventuele sentimentele gevoelens die je nog voor haar voelt, en neem de juiste beslissing. Voor jouw eigen eigenwaarde en je toekomst.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:17:34 #124
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_60484928
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Aneurism het volgende:
Ze heeft 2 maanden geen sex met je...
Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden

Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_60485197
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:53 schreef Blerfaap het volgende:

volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel

Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me

-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.

Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan

Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken

Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')