Wat houdt jou nu nog tegen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja je liet haar wel heel veel grenzen over gaan..
Nou dan, waarom zou je een relatie willen hebben met iemand die je totaal niet vertrouwd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
@masd
Mja, makkelijk gezegd
Maar wel kern van waarheid.
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
Ze was dus al klaar met jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te gevenquote:
misschien wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
denk het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Cheiron het volgende:
Over joh. Van haar kant in ieder geval, en als je eerlijk kijkt van jouw kant ook. Zou je haar ooit nog kunnen vertrouwen nadat ze glashard in je gezicht liegt?
Maar dan zo:quote:
ff een koffer kopen morgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Hispanic het volgende:
[..]
Maar dan zo:
http://foknieuws.nl/96356
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.quote:OT:
Wat mij betreft kan dit 2 dingen betekenen;
1. Ze doet een vreselijk domme schreeuw om aandacht, misschien voelt ze zich niet geliefd door je en geef je haar te weinig aandacht. Dat lijkt me sterk als ik je verhaal zo lees, maar ik hou het open.
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.quote:2. Haar interest level is dusdanig gezakt dat ze zich niet meer tot je aangetrokken voelt en dus ergens anders de spanning gaat zoeken, als dat zo is... voel je dat echt wel aan. Je zult het ook zien als je in haar ogen kijkt. Nok er mee, het gaat je ontzettend veel pijn en moeite kosten als je hier mee langer door blijft zeulen. Verman jezelf, je hebt haar vrijheid gegeven, en dit heeft ze misbruikt. Jij bent het belangrijkste.
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.
Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.
Ik was bang dat ze gevoelens voor hem zou krijgen, zoveel contact hadden ze.
Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.
Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem
Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.
Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?
graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef Xennia het volgende:
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goedEn dat ook nog eens nadat ze beloofd heeft minder contact met hem te hebben
![]()
Jawel, maar het is zo typisch fok om maar en masse 'dumpen' te schreeuwen. Dat doe je eventjes als je een puber bent, niet meer in een lange relatie met kinderen en eigen huis. Dan kijk je (heel volwassen) wat er mis is gegaan en of het tij te keren is.quote:
kom opquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar het is zo typisch fok om maar en masse 'dumpen' te schreeuwen. Dat doe je eventjes als je een puber bent, niet meer in een lange relatie met kinderen en eigen huis. Dan kijk je (heel volwassen) wat er mis is gegaan en of het tij te keren is.
Vertrouwen, of de kat op het spek binden bij een toch al labiele vrouw?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.
Je hebt het nu over vertrouwen, maar je hebt gewoon je intuitie genegeerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef Blerfaap het volgende:
En over dat vertrouwen; je gaat er vanuit dat je vertrouwen niet geschaadt wordt. Als ze weekend naar vriendinnen zou gaan, dan ga je er ook vanuit dat ze zich gedraagt, dus nu ook. Helaas is dat dus niet zo.
hoe lang hadden jullie eigenlijk al een relatie voor jullie samen gingen wonen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef Blerfaap het volgende:
Gewoon dumpen is de makkelijkste oplossing indd, maar zoals Isabeu zegt;
Fouten maakt iedereen en als je een serieuze relatie hebt met kids en eigen huis, dan dumpt je iemand niet zomaar, maar probeer je een oplossing te vinden.
Iedereen maakt fouten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef MASD het volgende:
kom opze liegt tegen hem en neukt daarnaast ook nog eens een vriend van hem. Bij haar blijven gaat alleen maar meer rotzooi en twijfels geven. Ts is wel meer waard dan iemand die niet eens trouw kan blijven.
die ben je alle twee beter kwijt dan rijk, als je het mij vraagt. Alleen is dat nu nog wat lastig te accepteren...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:46 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
denk het niet
vriendin kwijt en een vriend kwijt
van je vrienden moet je het hebben zeggen ze toch ?
Ik heb vaak genoeg weekenden doorgebracht met mannen waar ik geen amoureuze bedoelingen mee had. Geen enkel probleem en ook nooit iets mee gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Xennia het volgende:
Vertrouwen, of de kat op het spek binden bij een toch al labiele vrouw?
Ik kan me trouwens niet eens indenken dat ik een heel weekend zou willen doorbrengen met een man waarbij ik geen amoureuze bedoelingen heb
Tsja, dan zal ze om jou tegemoed te komen absoluut geen contact meer moeten hebben met die ander. Niks, nada, noppes. Geen sms'je, geen berichtje online, niets. Die keuze zal ze moeten maken, anders wil je je relatie niet eens redden. Mocht het dan uiteindelijk tussen jullie niets worden kan ze altijd nog terugrennen naar hemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:22 schreef Blerfaap het volgende:
Afstand nemen kan, maar ik kom zelf uit de andere kant van het land. Heb hier op haar familie na geen kennissenkring, dus alleen hier in huis blijven zitten is niet echt een optie.
En wss zal ze indd dan haar hart uitstorten bij hem.
Zei gister al dat ik niet aan pauzes doe, werkt toch niet IMHO
ik hoop dat ze die keuze wilt maken ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dan zal ze om jou tegemoed te komen absoluut geen contact meer moeten hebben met die ander. Niks, nada, noppes. Geen sms'je, geen berichtje online, niets. Die keuze zal ze moeten maken, anders wil je je relatie niet eens redden. Mocht het dan uiteindelijk tussen jullie niets worden kan ze altijd nog terugrennen naar hem
vast kort he ts, omdat je mijn vraag vermijdtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
hoe lang hadden jullie eigenlijk al een relatie voor jullie samen gingen wonen?
sorry, je vraagt gemist denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
vast kort he ts, omdat je mijn vraag vermijdt
Ik vind het nogal wat, na 4 maanden gaan samenwonen als er kinderen in het spel zijn. En ze opzadelen met weer een nieuwe vader. En dat heeft ze kennelijk al met 3 mannen gedaan. Nogmaals, het is nobel dat jij ze een stabiele jeugd wilt geven, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar de hare. En ze kan ze geen stabiele jeugd geven zolang ze zelf niet stabiel is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
sorry, je vraagt gemist denk ik.
We hebben as. woensdag 10mnd en wonen sinds februari samen.
Kan alleen maar hopen dat ze voor mij wilt kiezen, dat zal morgen blijken als we verder praten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Verliefdheid is soms maar moeilijk te weerstaan als je relatie al een tijdje ingedut en saai was gewordenAl die rondvliegende neurotransmitters, hormonen en adrenaline voelen aan als drugs itt de 'saaiheid' van een vaste relatie (in vergelijking met).
Voor liefde moet je soms domweg kiezen. Achter je gevoelens aanrennen kan soms alleen maar desastreus zijn, ook een nieuwe relatie verliest het predikaat Nieuw & Dus Beter een keer. Jammer genoeg zien veel mensen dat niet![]()
Ik wens je sterkte en wijsheid. En laat niet over je heenlopen, laat jezelf nooit buiten beschouwing
Hmm, om even knuppel & hoenderhok te spelen: Nu al vreemdgaan terwijl je nog niet eens een jaar samen bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Blerfaap het volgende:
sorry, je vraagt gemist denk ik.
We hebben as. woensdag 10mnd en wonen sinds februari samen.
Nou ja, et ging allemaal goed. Kinderen accepteren mij ook goed (in tegenstelling tot haar vorige relatie)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, na 4 maanden gaan samenwonen als er kinderen in het spel zijn. En ze opzadelen met weer een nieuwe vader. En dat heeft ze kennelijk al met 3 mannen gedaan. Nogmaals, het is nobel dat jij ze een stabiele jeugd wilt geven, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid maar de hare. En ze kan ze geen stabiele jeugd geven zolang ze zelf niet stabiel is.
tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.quote:
i knowquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, om even knuppel & hoenderhok te spelen: Nu al vreemdgaan terwijl je nog niet eens een jaar samen bent?
Da's wel eh...erg.
relatie van 5j omdat dat niet meer ging, veel ruzies enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Weet je waarom haar andere relaties zijn verbroken?
dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
i know
vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
tsja, maar hoe kan dat na 4 maanden een voorspeller zijn voor een goede relatie met een labiel vrouwmens? jullie hadden nog helemaal geen basis opgebouwd samen.
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Blerfaap het volgende:
i know
vorige relatie ging ook binnen jaar uit, daarvoor had ze 5j een relatie.
Ze geeft zelf aan haar gemiste jeugd in te willen halen (probs met ouders en dus met 17 al moeder) en dat ze zich nu "burgertrutje" voelt. Heb gezegd dat ze dat misschien dan maar moet accepteren en wanneer ze de deur uitzijn over paar jaar dat ze dan leuke dingen kan gaan doen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat ''dus met 17 al moeder'' irriteert me. Alsof het een logisch gevolg is en je zelf geen keuzes maakt.
En ik denk niet dat ze dat gaat accepteren. Ik denk dat ze over 5 jaar nog 2 kinderen heeft. Bij 2 mannen.
thnxquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij klinkt een stuk volwassener dan zij.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar kinderen, hoe leuk je ze ook vindt.
Jij bent niet verantwoordelijk voor haar geluk, hoe nobel en altruïstisch dat ook lijkt.
En hoe oud is zij eigenlijk dat ze in haar jonge leven al meerdere keren heeft samengewoond en ook al een relatie van 5 jaar heeft gehad.
Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:46 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
weet je dat na x aantal jaar wel dan? Ken er genoeg die lange relatie hebben, gaan samen wonen en na paar maand weer vrijgezel zijn omdat het niet werkt
Ja en de drie kinderen ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]vind ik ook, je kan prima na een korte tijd al gaan samenwonen. Volgens mij zegt dat weinig over of een relatie blijvend is of niet. Alleen maak je het jezelf een stuk moeilijker als je weer uit elkaar wilt gaan.
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:48 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
dat dus met 17 al moeder slaat op het feit dat ik dat net al genoemd heb
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je al kinderen hebt uit gebroken gezinnen, vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om moet gaan ja. Het gaat tenslotte niet alleen over je eigen levensgeluk meer.
En haar relatieverleden spreekt ook niet echt voor haar en ik durf te wedden dat ze altijd van de ene in de andere relatie fladderde
Aha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef Blerfaap het volgende:
vorige relatie omdat ze mij had leren kennenniks gedaan overigings voordat het uit was met haar ex.
Nee dat was niet door der moeilijke jeugd. Probs met der ouders, moeder die der kleineert (nu nog), dan op der 17e voor et eerst zwanger en die bevalling verliept met de nodige probs. die ex had losse handjes enz enz.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
in je OP zeg je ook dat ze op haar 17e moeder werd door haar moeilijke jeugd
Denk hier maar eens goed over naquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.
Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Daarvoor loopt ze dus bij de psych.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Vertrouwen is wel terug te winnen, Hoi Piepeloi, ik heb het genoeg in mijn directe omgeving meegemaakt. Een relatie hoeft niet te eindigen bij vreemd gaan.
Ik ben het ook wel met Xennia eens dat ze niet echt goed na lijkt te denken over wat nu goed is voor haar kinderen, daar ben je als moeder wel degelijk verantwoordelijk voor. Ze klinkt als iemand die snel ondoordachte keuzes maakt en dat maakt een je toekomst met haar hoogstwaarschijnlijk redelijk onzeker en anders wel labiel. Kan je dat aan? Wil je dat wel? Hou je zoveel van haar dat je dat op de koop toe neemt?
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
nou je kan mij moeilijk wat verwijten lijkt me?
ze bepaald indd niet of het aanblijft. Eisen stellen doe ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Untouchables het volgende:
Kerel, onthoudt wel dat het niet haar keuze mag zijn of deze relatie doorgaat. Ze heeft geen enkel recht meer om die beslissing te maken.
Denk serieus aan jezelf man, je houdt van haar tuurlijk, maar ik garandeer je dat vertrouwde omgeving, geen zin hebben in rompslomp etc meer dan 50% van dat houden van uitmaken.
Als dit de manier is waarop zij met haar twijfels enzo omgaat, dan zit er iets serieus fout. Ook is die vriend van je een vuile klootzak.
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Xennia het volgende:
Verwijten, verwijten. Ik vind wel dat je erg naief deze relatie, met deze onevenwichtige vrouw met kinderen bent ingestapt.
Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef Blerfaap het volgende:
Weet dat zo'n beslissing niet zo snel te maken is en er wel goed over nagedacht moet worden. Heeft natuurlijk grote impact als het bijvoorbeeld uit gaat, ook als het aanblijft trouwens. Zal aparte periode worden dan.
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met neurotransmitters, adrenaline en hormonen. Onderschat testosteron ook niet
Als je je verstand opzij schuift welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Xennia het volgende:
oh ja, dat is waar. Daar is de mens willoos aan overgeleverd.
zal geen makkelijke tijd wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat sowieso een roerige tijd tegemoet. Maar probeer het roer zelf in handen te houden.
(en hou op met die mental images, dat gaat je zeker niet helpen)
In de mandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:22 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
zal geen makkelijke tijd worden
Probeer et, maar ze blijven komen
Ze vroeg net trouwens waar ze moest slapen. Zei gewoon in ons bed, maar eig geen zin om er naast te gaan liggen.
hm,ze heeft een schoon gewetenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Blerfaap het volgende:
ze slaapt nu al en ik komende uren nog nie denk ik
bedankt iig voor de tips enzo
Kuthoeren, die wijven. Allemaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Je zou denken dat zij niet zou kunnen slapen omdat ze zich kut voelt over wat ze heeft gedaan.
dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:33 schreef Blerfaap het volgende:
ze voelt zich ook wel kut (iig zo ziet ze eruit)
mja vrouwen zijn niet te begrijpen toch?
Wie heeft je misbruikt?quote:
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dit soort vrouwen zijn heel simpel. Ze gaan zover als jij ze laat gaan.
zit er meer aan te denken om ff de auto te pakken en ff stukkie te gaan rijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex huilde ook heel wat af hoe erg hij het wel niet allemaal vondHet is nooit meer goed gekomen.
Ik vrees dat 'sommige mensen' totaal niet te begrijpen zijnEn dat idee van die bank zou ik ook maar oppakken. Laat haar maar alleen wakker worden morgenvroeg.
Niemandquote:
topic titel kon nie langerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
![]()
zijn vriendin heeft gevoelens
tis net pinokkio maar dan anders roflolllllllll
ahaha staat ineens die plastic doll op en gaat ze aan de wandel wat een rare dromen mannen soms toch ook hebben ahahahahaa
ze ligt nu toch weer in jouw bed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
Wiens bed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze ligt nu toch weer in jouw bed?
Das een uurtje rijden voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte de komende tijd en als je nog een stukje gaat rijden: doe je dan voorzichtig?
Je mag hier wel een kop koffie komen halen als je in de buurt van Assen woont, maar dat zal wel niet
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:59 schreef avotar het volgende:
Sja.. het lijkt me heel duidelijk.. als jij haar niet kwijt wil, zal je echt de keuze bij haar moeten leggen. Als ze voor jou wil kiezen, zijn de eisen die stelt niet eens zo onredelijk.
Maar zij moet ook haar keuze maken.
Het zou zonde zijn als je verder toch blij bent met je relatie om het gelijk af te kappen. Dat kun je altijd nog doen.
Heel veel succes in elk geval... I know what you are going through...![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de eer aan jezelf houden en mee kappen.
klopt... maar je kan het ook van de andere kant bekijken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:51 schreef lollypops het volgende:
[..]
Pfff, dadelijk gaat ze nog met een bulldozer over hem heen!!
ben 26quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, vrouwen genoeg, deze loopt over je heen en gebruikt je. Dumpen. De kans dat het nog erger wordt ipv beter is erg groot.
Edit: je bent pas 22? Hoe oud is zij?
Dus? Je hebt het wel geaccepteerd en haar "vergeven". Dus heeft ze jouw grens verlegd. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet dus ga er maar vanuit dat het vaker gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want was toch heel duidelijk dat ze niet vreemd moest gaan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Wupppie het volgende:
goed, zij 27 jij 26
Jij hebt een woning, laat haar bij je inwonen met haar drie kinderen van 2 mannen.
Nobel van je, want ik had het op mijn 26 jarige leeftijd no way gedaan.
Je probeert haar te steunen in haar toch wel enigzins uit het lood geslagen leven, je laat haar haar gang gaan, belet haar niet (ondanks twijfel) om bij een vriend te gaan slapen, en als dank gaat ze met hem naar bed?
En dat na een relatie van nog geen jaar en nog geen 5 maand samenwonen?
Serieus kerel, misschien wil je dit niet horen, maar je gaat met deze griet van de ene ellende in de andere vallen, als ze je nu DIT al flikt.
Ze heeft je vertrouwen beschaamd, en dat is inderdaad in sommige gevallen te lijmen.
Ik ken haar niet, ik ken jou niet, maar ik denk dat als je dit meisje (zelfs NA al je waarschuwingen) weer in vertrouwen neemt het een kwestie van tijd is voordat ze je gegeven vertrouwen weer beschaamd.
Het feit dat ze nu ligt te pitten in jouw bed zegt genoeg, ze zou zich de ogen uit haar kop moeten janken en ui eigen beweging op de bank moeten gaan maffen.
Sterkte en ik hoop dat je haar aan de kant zet, iemand die de dingen doet die jij gedaan hebt voor haar verdient beter dan dit.
Ai, zeker overheen gelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Aneurism het volgende:
Ze heeft 2 maanden geen sex met je...
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:53 schreef Blerfaap het volgende:
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.
Aandacht komt ze zeker niet te kort, miss eerder teveel
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.
Of ze is 2 maanden 'trouw' geweest, maar gevoelens voor TS heeft ze 2 maanden iig al zeker niet meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ai, zeker overheen gelezen.
Die slet neukte je vriend dus al twee maanden
Hophop naar de dokter voor een SOA-test.
De hoer
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Nou, dat zegt toch al genoeg lijkt me
-Stabiele relatie = spanning zoeken = vreemdgaan.
Zelfs als je zou beslissen toch met haar door te gaan dan weet je wat je te wachten staat als jullie relatie weer stabiel is, dan is de cirkel weer rond en begint het weer van voren af aan
Ik wens je sterkte toe, maar als ik in je schoenen had gestaan had ik er haar direct uitgeflikkerd, kan ze bij haar nieuwe vriend (jouw oude dus) intrekken
Maar ach, gebeurt dat nu niet dan wel binnen een paar jaar.
Hij is 26, jaartal in zijn profiel klopt niet.. Maar leeftijd is geen excuus om je als voetveeg te laten gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef linqx het volgende:
1 ding is zeker ze is niet te vertrouwen en dus gewoon lekker de tyfus laten krijgen
+ dat je nog 22 bent take it easy laatr een ander maar voor die kids zorgen
Goede moeder als in je verantwoordelijk en volwassen gedragen? Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is zij zelf eigenlijk wel een goede moeder?
What the fuck? Ik leg de link nietquote:(probs met ouders en dus met 17 al moeder)
Ik sluit mij hier bij aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 scheef Just_Shut_Up het volgende:
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
liefde maakt blind, zo blijkt maar weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
What the fuck? Ik leg de link niet
Maar heb je nou zo weinig respect voor jezelf dat je er serieus over zit na te denken bij een vrouw te blijven die met jou vriend (lekkere vriend heb je dan) het bed induikt..?
Sterkte ermee iig
heb je mijn eerste post hier ook al gezienquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als TS al zijn waardigheid verliest en haar toch laat blijven, ook al weet hij dat:
- Ze een ander naait
- Ze zeker al 2 maanden geen gevoelens voor hem heeft
- Hem lekker pappa laat spelen voor haar kinderen, oppas dus
- Geen enkele spijt heeft en hem wel lekker makkelijk vind.
Om op een dag thuis te komen en een heel leeg huis aan te treffen, leeg getrokken door mevrouw en de kindertjes. Daar zit TS dan: Geen waardigheid, geen wijf dat toch al niet van hem hield, geen koters en geen inboedel.
note the ':P'quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
heb je mijn eerste post hier ook al gezien
n00b
Dan zou ik me maar goed afvragen of ze niet al langer vreemd gaat dan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:07 schreef Aneurism het volgende:
cmck, Ik heb een periode nu in mijn leven waarin ik totaal geen enkele problemen heb.
Waarom moest ik zachtjes lachen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:08 schreef Xennia het volgende:
En, was het gezellig aan de ontbijttafel vanmorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |