quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef Sadiar het volgende:
Heel simpel iemand doet een wens en de volgende poster laat de wens uitkomen maar met een "twist"eraan.
Voorbeeld: ik wens de delorean van back to the future
volgende poster zegt dan:wens vervult alleen hij gaat niet harder dan 40 km per uur
diegene die de wens laat uitkomen moet zelf en nieuwe wens bedenken
zoiets dus
Ts begint: Ik wens een leven
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef mirved het volgende:
Je krijgt een gloednieuwe fiets helaas wordt je aangereden en verlies je beide benen waardoor je nooit meer kan fietsen.
Ik wil ontslagen worden.
Je wordt de nieuwe Bill Gates, alleen vindt de ouwe Bill dat niks en krijg je een huurmoordenaar achter je aan. Je moet de rest van je (korte) leven over je schouder kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef Koskettimet het volgende:
Ik wens dat ik de nieuwe Bill Gates word!
HEE ! JE MOEST M'N WENS LATEN UITKOMEN !!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef ZariuM het volgende:
kan niet, sleutel gevonden [ afbeelding ]
ik wens power rangers
Okay okay,quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
HEE ! JE MOEST M'N WENS LATEN UITKOMEN !!!
Zie de OP.
wens vervult,omdat je zo gretig bent stop je ze allemaal in 1 keer in je smoelwerk zodat je langzaam stiktquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:40 schreef Nijns het volgende:
Die krijg je, maar er komt alleen kutmuziek uit
Ik zou graag willen dat ik een doosje Smarties, met smarties inhoud had
jij was me voorquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef RioGio het volgende:
Je wens komt uit maar je bent kleurenblind dus je begint te huilen omdat alle smarties op elkaar lijken.
Ik wens dat ik 3 wensen mocht doen!
Je krijgt een glas met water dat zo koud is dat je van binnen bevriest wanneer je het drinkt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Is goed. Metallica komt op bezoek. En zij nemen 500.000 toeschouwers mee, die natuurlijk je hele dorp afbreken.
Ik wens een koud glas water
die krijg je! je steekt het rietje alleen perongeluk in je oog en door de pijn steek je in je andere oog een pen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Kartoffelsalade. Met levende maden.
Bij mijn ijskoude glas water wil ik graag een rietje!
advies: download cloverfield, maar je kan niet snel genoeg downloaden en daardoor kan je hem vanavond nog niet kijken,quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef iamredleader het volgende:
Supersayan 4. Wordt geregeld, je bent het op...... de zesde maandag van januari 2097![]()
Ik wil graag vanavond een leuke film kijken, iemand suggesties?
Je hebt de MacBook Pro gekocht, maar je komt tot de ontdekking dat de Mac erg gelimiteerd is, met als gevolg dat je zelfmoord pleegt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef Koskettimet het volgende:
Die krijg je, maar de rolstoel is veroest en je bent dement, dus je hebt er geen zak aan.
ik wens dat ik geld teveel had en makkelijk in een keer een apple macbook pro kon scoren!![]()
Heet en benauwdheid is weg, nu gaat het regenen ( overstroming of idquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:59 schreef piekartz87 het volgende:
fok is nu in het blauw, maar alles is in het blauw en je kan dus niks meer lezen,
(ja je bedoelde het niet zo maar zo las ik het wel)
ik wou dat het niet zo heet en benauwd was
Een nieuw wondermiddel verschijnt op de markt. Je acne verdwijnt binnen een week en je ziet er knapper uit dan ooit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:16 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je mag elke film kijken die je wil op een gigantisch scherm met geweldig geluid.....buiten in de regen/onweer, zonder eten of paraplu etc.
Ik wil van mn acne af
topickiller.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef nexus-pilot het volgende:
Wens vervuld , maar die taxi is doof en brengt je naar de noordpool waar je sterft door onderkoeling.
Ik wens een verneukte wens
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:27 schreef iamredleader het volgende:
20.000 EUR, toegezegd, je krijgt het over een week van je grote Nigeriaanse vrienden. Maar eerst moet je ze wel wat gegevens over jouw bankrekening opsturen
Ik wens ONZ een nieuwe TTT toe!
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een ontopic seal? Volgens mij doet iedereen gewoon leuk mee, zonder offtopic te gaan?
Mijns inziens is het een leuk meedoetopic, maar geen TTT waard.
10x0 = 0quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef dennisw het volgende:
Ajax wordt ruim kampioen zonder concurrentie. Er wordt gesproken van een evenaring van 95'. Helaas stort enige tijd later tijdens een Europacup finale wedstrijd het vliegtuig met alle spelers en staff neer.
Ik wens mijn banksaldo vertienvoudigd.
oops te laat![]()
Je krijgt een wens van mij, maar jij bent het slachtoffer van die wens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:39 schreef Stickers het volgende:
[..]
ik wens een wens van elfzesendertig
te laatquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je krijgt een wens van mij, maar jij bent het slachtoffer van die wens.
Ik wens dat Stickers kapot gaat.
Hij is zo groot dat ie het plafond kapot maakte en iedereen ging doodquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Stickers heeft een permban. Jij ook.
Ik wens een extra groot computerscherm voor op werk.
ik vond em best botquote:
ik wil dat het nu eindelijk eens fucking 17:00 wordquote:Hij is zo groot dat ie het plafond kapot maakte en iedereen ging dood
Ik heb aids. Helaas voor jou heb ik seks met je gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef Scherpkoekje het volgende:
Het is 17:00
maar helaas speel je een kut-belf
Ik wens dat de poster onder mij aids heeft
Je kan sneller naar huis fietsen maar wordt onderweg aangereden door de stads/streekbus en beland in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jij krijgt een ijsje, een hele lekkere met nootjes erin. Jammer genoeg ben je dodelijk allergisch voor nootjes! Je keel zwelt zo op dat je geen adem meer kan halen.
Ik wens dat ik nog sneller naar huis kon fietsen! (Waar ik nu heen ga woohoo! Werkdag voorbij)
Je krijgt een schaap, daarna drink je je van vreugde helemaal Lam. Dan krijg je zin aan Shoarma.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je bent 5cm langer. Nu mag je niet meer gratis de efteling in
Ik wens een schaapje
Bubba geeft je een gratis staatslot nadat hij zijn grote F-16 in jouw te krappe hangar heeft geparkeerd. Je hebt nu de rest van je leven een reet zoals die van goatse.cxquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Je wint de lotto. Net als iedereen anders, en krijgt dus 0,25 Euro.
Ik wens dat ik een staatslot cadeau krijg
Als gevolg daarvan win je het Groot Nederlands Dictee waardoor iedereen je een nerd vindt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:55 schreef sweetlady-o het volgende:
Die krijg je ook met zo'n 3D brilletje. Wanneer je denkt dat zo'n laser op je afkomt schrik je. Je valt en breekt je nek. Je overleeft het gelukkig wel maar je bent voor de rest van je leven verlamt.
Ik wens dat ik nooit meer spelfouten maak.
Je wens is verneukt en jij daarbij ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Als gevolg daarvan win je het Groot Nederlands Dictee waardoor iedereen je een nerd vindt.
Ik wens dat mijn wens niet verneukt wordt
edit: k blijf de quote knop maar klikkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je wens is ( niet )verneukt en jij daarbij ook![]()
Ik wil mezelf kunnen teleporteren zodat k nooit meer hoef te lopen
Dat mag nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je wens is verneukt en jij daarbij ook![]()
Je moet eerst de wens van Stickers verneuken, lieverdquote:
Je teleporteert jezelf naar het verste punt in het universum en moet terugvliegen met 50 km per uur.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je weet wat je moet wensen, maar het blijkt een paalbeurt van een neger te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je teleporteert jezelf naar het verste punt in het universum en moet terugvliegen met 50 km per uur.
Ik wens dat ik wist wat ik moest wensen. Heb geen wensen nu.
Je wordt geteleporteerd maar je benen blijven achter. Je kunt nooit meer lopenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je wordt geteleporteerd maar je benen blijven achter. Je kunt nooit meer lopen
Ik wil een prinsesje zijn.
Die heb je maar daardoor krijg je een permbanquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Is geregeld, je moet alleen 2 x per week een bukkake-sessie ondergaan!
Ik wil binnen 1 week meer posts dan tong80 hebben!
je verdrinkt in een glas waterquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Die heb je maar daardoor krijg je een permban
Ik wens nooit meer dorst te hebben
Je hebt nooit meer dorst en zult dat lekkere biertje waar je zin in hebt ondanks je wens niet meer kunnen drinken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Die heb je maar daardoor krijg je een permban
Ik wens nooit meer dorst te hebben
Je krijgt poffertjes echter zat in het deeg een miljoenen maden. Je komt pas bij het laatste poffertje erachter dat er iets levends in je mond beweegt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
je verdrinkt in een glas water
ik wil poffertjes eten
je krijgt een bril gegoten in plasticquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:17 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt poffertjes echter zat in het deeg een miljoenen maden.
Ik wens nog steeds die bril die nooit vuil wordt.
Je wordt bruin maar het schijnt dat het duizenden pigmentvlekken zijn die uiteindelijk gaan leiden tot ernstige huidveroudering.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
je krijgt een bril gegoten in plastic
ik wens bruin te worden in de zon
geregeld maar in sicilie dus je wordt doodgeschoten door el capo di tutti capiquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:19 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je wordt bruin maar het schijnt dat het duizenden pigmentvlekken zijn die uiteindelijk gaan leiden tot ernstige huidveroudering.
Ik wens een vakantie in Italie.
Obama wordt president maar het blijkt dat hij een duistere kant heeft en alle blanke mensen wilt afmaken wat hem uiteindelijk ook gaat lukken. Wat Hitler niet gelukt is dat gaat Obama wel lukken. Doordat alle blanke mensen vermoord zijn ontstaat er een fout evenwicht tussen zwart en wit in de yingyang balans waardoor de wereld vergaat op 2012quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
geregeld maar in sicilie dus je wordt doodgeschoten door el capo di tutti capi
ik wens dat obama president wordt
OK... RIP voor je, want ook de rest van je lichaam wordt even "koud gemaakt"...quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:30 schreef Topspin het volgende:
[..]
Obama wordt president maar het blijkt dat hij een duistere kant heeft en alle blanke mensen wilt afmaken wat hem uiteindelijk ook gaat lukken. Wat Hitler niet gelukt is dat gaat Obama wel lukken. Doordat alle blanke mensen vermoord zijn ontstaat er een fout evenwicht tussen zwart en wit in de yingyang balans waardoor de wereld vergaat op 2012
Ik wens een koud voorhoofd.
Je krijgt een overheerlijke nasi ramus speciaal, overgebleven van de eters in het restaurant die stukken taai gekauwd vlees vanuit de mond terug gestopt hebben in het bakje, het bakje wat jij thuis krijgt bezorgd via de bestel-lijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:36 schreef elkravo het volgende:
[..]
OK... RIP voor je, want ook de rest van je lichaam wordt even "koud gemaakt"...
Ik wens nasi!
Je bent nu zelf een vlieg. Je hebt geen last meer van ze.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een overheerlijke nasi ramus speciaal, overgebleven van de eters in het restaurant die stukken taai gekauwd vlees vanuit de mond terug gestopt hebben in het bakje, het bakje wat jij thuis krijgt bezorgd via de bestel-lijn.
Ik wens geen last meer te hebben van vliegen.
Je wint er een, je bent echter nog altijd een debieltje (inhakend op dat bekende plaatjequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:52 schreef sweetlady-o het volgende:
en die krijg je: in de eeuwige jachtvelden.
ik wens een interner discusie te winnen.
Je krijgt meer bitter lemon maar krijgt ook last van chronische zuurbranden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je wint er een, je bent echter nog altijd een debieltje (inhakend op dat bekende plaatje)
Ik wens meer bitter lemon (lees: godendrank)
Die AH komt er, helaas verander je in een slak waardoor het nog tering lang duurt voordat je er bent.quote:
Hij komt nooit meer op TV. Hij geeft zijn sessies nu bij jou thuis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:04 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Die AH komt er, helaas verander je in een slak waardoor het nog tering lang duurt voordat je er bent.
Ik wil dat Dr Phil nooit meer op TV komt.
Je krijgt rennies alleen blijkt het geen rennies te zijn maar een per ongeluk foutief middel in rennies verpakking om langharigheid tegen te gaan ( door overmatige haargroei) waardoor je kaal wordt. Mocht je als man zijnde al kaal zijn of willen zijn dan valt de complete schedel van je hoofd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij komt nooit meer op TV. Hij geeft zijn sessies nu bij jou thuis.
Ik wens Rennies tegen de zuurbranden.
Je knieën gaan helemaal kapot. Daardoor kan je niet meer hardlopen en loop je ook geen blessures op tijdens het hardlopen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt rennies alleen blijkt het geen rennies te zijn maar een per ongeluk foutief middel in rennies verpakking om langharigheid tegen te gaan ( door overmatige haargroei) waardoor je kaal wordt. Mocht je als man zijnde al kaal zijn of willen zijn dan valt de complete schedel van je hoofd.
Ik wens knieeen waarmee ik geen blessure oploop tijdens het hardlopen.
Door een bizar ongeval met een nagelschaar en een elastiekje verlies je beide benen en krijg je robotische kuntbenen. Helaas tijdens je hardloopsessie gaat het regenen en wordt je geelektrocuteerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:10 schreef Topspin het volgende:
Ik wens knieeen waarmee ik geen blessure oploop tijdens het hardlopen.
Om van het gezeik af te zijn krijg je gelijk. Terwijl je door een steegje loopt wordt je door een groepje schaarsgeklede lelijke vette vrouwen aangevallen en anaal vernedert. Je had gelijk.... vrouwen kun mannen wel degelijk verkrachtenquote:
Je krijgt gelijk alleen is degeen waar je gelijk van krijgt analfabeet en doofstom.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je knieën gaan helemaal kapot. Daardoor kan je niet meer hardlopen en loop je ook geen blessures op tijdens het hardlopen.
Ik wens gelijk te krijgen.
Mensen betalen je om te zien hoe je pratende hond grapjes verteld terwijl hij je keel probeert door te bijten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt gelijk alleen is degeen waar je gelijk van krijgt analfabeet en doofstom.
Ik wens een pratende hond waar ik geld mee kan verdienen.
Je krijgt een vrouw die de afwas voor je doet, alleen gebruikt ze sterke chloor inplaats van dreft.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mensen betalen je om te zien hoe je pratende hond grapjes verteld terwijl hij je keel probeert door te bijten.
Ik wens een vrouw die de afwas voor me doet
Je krijgt een freak accident:quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Door een bizar ongeval met een nagelschaar en een elastiekje verlies je beide benen en krijg je robotische kuntbenen. Helaas tijdens je hardloopsessie gaat het regenen en wordt je geelektrocuteerd.
Ik wens een bizar ongeluk
Alleen door een Freaky ongeluk raak je al je vingers kwijt ;Dquote:Ik wens de beste gitaar die er bestaat.
die gitaar wou ik je geven, maar toen ik hem nog 1 laatste keer wou bespelen speelde ik zo snel dat de hals in de brand was gevlogen,quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je krijgt een freak accident:
[ afbeelding ]
Alleen overleef je het, en zul je voor eeuwig steve irwin's accent hebben (dat lijkt me al straf genoeg).
Ik wens de beste gitaar die er bestaat.
EDIT: Shit, zag niet dat er een pagina drie was
voor mekaar! je wordt alleen nooit meer wakkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
die gitaar wou ik je geven, maar toen ik hem nog 1 laatste keer wou bespelen speelde ik zo snel dat de hals in de brand was gevlogen,
ik wens een goede nachtrust
Jij krijgt een bloot wijf naast je in bed. Ze heeft een leuk koppie en je mag haar wel. Je begint wat te voelen en te zoenen totdat je naar het "zuidelijk halfrond" gaat. Daar kom je er achter dat het blote wijf nog een piem0l heeft! Je schopt het wijf je bed uit en je was die hand zo grondig dat je begint te bloeden. Dan was je 'm nog meer. En dan raakt het geïnfecteerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
voor mekaar! je wordt alleen nooit meer wakker
Ik wens een bloot wijf naast me in bed straks
quote:
je krijgt 24 blikjes redbull en 2 pakjes sigaretten,quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:32 schreef Topspin het volgende:
Je krijgt een cola-blikjes automaat, jammer voor jou zitten er lege blikjes in inplaats van volle.
Ik wens 24 blikjes redbull en nog 2 pakjes sigaretten.
Ik wens jou een gelukkig leven toe. Helaas krijg je dat niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jij krijgt een nieuwe laptop, maar het is wel een Dell. Dus na het opstarten is hij al kapot, vervolgens krijg je geen service van de helpdesk.
Ik zou graag willen dat iemand mij uit leuks toewenst!
(Mijn inspiratie is nu echt op)
Je krijgt een ontbijtje alleen zijn de eieren rot en is de jus d'orange te zuur om te drinken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:58 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik wens jou een gelukkig leven toe. Helaas krijg je dat niet.
Doe mij maar een ontbijtje op bed
die krijg je, maar je hart houd er ineens mee op,quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een ontbijtje alleen zijn de eieren rot en is de jus d'orange te zuur om te drinken.
Ik wens schone longen.
Je krijgt geen rotte eieren maar een ei waar het kuiken al uitkomt die jou aanvalt en je ogen uitprikt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Billy_Talent het volgende:
Je krijgt een router die het internet er om de 4 minuten af gooit.
Ik wens geen rotte eieren.
De prijzen dalen met 30 procent maar de inflatie is 10.000000%quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt geen rotte eieren maar een ei waar het kuiken al uitkomt die jou aanvalt en je ogen uitprikt.
Ik wens dat alle prijzen met 30 procent dalen.
De buren zetten de muziek zachter maar nu gaan ze urenlang neuken met keiharde kreunen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef sweetlady-o het volgende:
Nu ben je aan de heroine.
Ik wens dat de buren hun muziek zachter zetten.
Stiekem was je al heel oud, dus je hebt nog maar even.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
De buren zetten de muziek zachter maar nu gaan ze urenlang neuken met keiharde kreunen.
Ik wens dat ik gezond oud word.
Pink Floyd komt optreden maar ze hebben allemaal de hand in het gips waardoor ze niet kunnen spelen, ze hebben dan om het publiek alsnog te vermaken Frans Bauer ingehuurd die 3 uur lang zijn hele collectie ten gehore gaat brengen. Marianne Weber komt daarna die nog 2 uur gaat optreden en zo ook Koos Alberts. Vluchten kan niet want de poorten van het terrein zijn op slot.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stiekem was je al heel oud, dus je hebt nog maar even.
Ik wens dat Pink Floyd hier in de buurt komt optreden.
dat kan je, maar nu ben je de rest van je leven stoned waardoor je geen baan en geen leven meer hebt,quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
Pink Floyd komt optreden maar ze hebben allemaal de hand in het gips waardoor ze niet kunnen spelen, ze hebben dan om het publiek alsnog te vermaken Frans Bauer ingehuurd die 3 uur lang zijn hele collectie ten gehore gaat brengen. Marianne Weber komt daarna die nog 2 uur gaat optreden en zo ook Koos Alberts. Vluchten kan niet want de poorten van het terrein zijn op slot.
Ik wens dat ik stoned kan worden zonder wiet.
Je zwembad groeit met 10 procent vervolgens krimpt de realiteit met 80 procent door een of ander vreemd natuurverschijnsel, waardoor je 70 procent verliest in de grote van je zwembad, maar je kunt nog altijd pootje baden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat kan je, maar nu ben je de rest van je leven stoned waardoor je geen baan en geen leven meer hebt,
ik wens een groter zwembad in de achtertuin
deja-vu!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je zwembad groeit met 10 procent vervolgens krimpt de realiteit met 80 procent door een of ander vreemd natuurverschijnsel, waardoor je 70 procent verliest in de grote van je zwembad, maar je kunt nog altijd pootje baden.
Ik wens een makkelijke stoel om buiten mee te internetten zonder dat ik last krijg van de nek.
Ja godverdommequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een ontbijtje alleen zijn de eieren rot en is de jus d'orange te zuur om te drinken.
Dit topic gaat ertoe leiden dat straks alle wensen van mensen over de hele wereld verpest wordenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ja godverdomme![]()
1 van de 2 eieren was echt rot
Je krijgt een dagje vrij van je werk maar er wacht een grote voor en achtertuin waar je onkruid moet uittrekken, gras moet maaien, snoeien en terras bij moet vegen. Verder staat er nog voor 10 dagen afwas te wachten en is de afwasmachine kapot. Je partner staat met de mattenklopper achter je dus je komt er niet onderuit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef retuow82 het volgende:
Je krijgt een electrische stoel waar je hoofd in vast gegespt kan worden, hartstikke fijn voor je nek.
Doe mij maar een dag vrij van mijn werk.
wens vervult, je mag nu het huishouden de hele dag doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef retuow82 het volgende:
Je krijgt een electrische stoel waar je hoofd in vast gegespt kan worden, hartstikke fijn voor je nek.
Doe mij maar een dag vrij van mijn werk.
Het bier stroomt vrolijk uit je waterkraan, veel te veel en niet te stoppen. Je verdrinkt voor je lekker zat bent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een dagje vrij van je werk maar er wacht een grote voor en achtertuin waar je onkruid moet uittrekken, gras moet maaien, snoeien en terras bij moet vegen. Verder staat er nog voor 10 dagen afwas te wachten en is de afwasmachine kapot. Je partner staat met de mattenklopper achter je dus je komt er niet onderuit.
Ik wens bier uit de de waterkraan.
Je krijgt gratis een schuurmachine van de Gamma, alleen blijkt dat ding op te hoge toeren te draaien waardoor je je hele houten tuinhuis wegschuurt totdat er niets meer van over blijft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het bier stroomt vrolijk uit je waterkraan, veel te veel en niet te stoppen. Je verdrinkt voor je lekker zat bent.
Ik wil een schuurmachine
wens vervult,je hebt hem niet ondercontrole en schuurt dwars over je gezicht heenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het bier stroomt vrolijk uit je waterkraan, veel te veel en niet te stoppen. Je verdrinkt voor je lekker zat bent.
Ik wil een schuurmachine
Zal voorlopig niet zo snel reagerenquote:
de kinderen vallen hard en gaan dood, jij krijgt de schuld,quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt gratis een schuurmachine van de Gamma, alleen blijkt dat ding op te hoge toeren te draaien waardoor je je hele houten tuinhuis wegschuurt totdat er niets meer van over blijft.
Ik wens dat kinderen die langslopen op het achterpad bij de tuin niet zoveel herrie maken.
Je kunt gedachten lezen maar die gedachtes van anderen blijven in je hoofd zitten zodat je de hele dag stemmen hoort, vervolgens ga je naar de dokter die je doorstuurt naar het RIAGG en ze geven je de stempel Schizofreen. Je wordt volgestopt met medicatie en belandt in een inrichting waar je de rest van je leven onder strenge regels moet leven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Je hebt er 1 in je maag. bij de volgende geweging die je maakt ontploft hij.
Ik wil gedachten kunnen lezen.
je bent nu in sixflags, helaas zijn de rijen veeel te lang, en blijft het bij staan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je kunt gedachten lezen maar die gedachtes van anderen blijven in je hoofd zitten zodat je de hele dag stemmen hoort, vervolgens ga je naar de dokter die je doorstuurt naar het RIAGG en ze geven je de stempel Schizofreen. Je wordt volgestopt met medicatie en belandt in een inrichting waar je de rest van je leven onder strenge regels moet leven.
Ik wens dat ik nu in six flags sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Je wint de nobelprijs in de vrede omdat je voor wereldvrede gezorgt hebt met je toespraken. De wapenindustrie is er niet blij mee en schiet je neer op het podium waar je de prijs in ontvangst neemt. Het geld wat je gekregen zou hebben gaat naar dokter Phill die de nobelprijs heeft gekregen voor uit zijn nek lullen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Ze zijn stuk dus wanneer je 1 probeert aan te doen ontploft de hele boel raak je je huis kwijt en krijg je een stuk console in je oog.
Ik wens dat ik een nobelprijs win. ( en de bijhorende cash)
die krijg je, je moet er wel 100 euro per maand voor betalen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je wint de nobelprijs in de vrede omdat je voor wereldvrede gezorgt hebt met je toespraken. De wapenindustrie is er niet blij mee en schiet je neer op het podium waar je de prijs in ontvangst neemt. Het geld wat je gekregen zou hebben gaat naar dokter Phill die de nobelprijs heeft gekregen voor uit zijn nek lullen.
Ik wens tv zonder reclame.
Je krijgt een goede conditie en kan met een hartslag van slechts 50 de marathon uitlopen. Echter daalt de hartslag naar 0 tijdens je slaap waardoor je nooit meer wakker wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
die krijg je, je moet er wel 100 euro per maand voor betalen,
ik wil een goede conditie
Je airco werkt en het wordt koeler en koeler op de kamer. De airco werkt zo goed dat je voeten en handen bevriezen die ze daarna moeten amputeren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:32 schreef Wyger het volgende:
Oie heb jij even geluk door een omgedraaide golfstroom (wie had dat gedacht) word het weer winter. Eerst is het leuk: Schaatsen, sleen, sneeuwpoppen maken enz. Maar helaas word het een honger-winter en niemand overleeft de kou, gelukkig is dat nadat de helft is doodgevroren door olietekorten!
Ik wou dat mn airco werkte...
Je hebt 3 hectare druivenplantage maar er is ook een duivenplaag die aanwezig is, net wanneer de druiven rijp zijn om geplukt te worden vallen 10,000 duiven aan die de druiven opeten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:15 schreef TC_Artemis het volgende:
Editfunctie wordt toegevoegd.. helaas wordt fok! hier retetraag door en heb je er nog niks aan!
Ik wil graag een druivenplantage in zuid frankrijk.
Je loopt richting het einde van de regenboog en daar ligt een grote zak goud. Alleen jammer dat er net ontdekt is dat 10 meter onder de oppervlakte van de maan miljoenen kilo's goud verstopt liggen. Dit laat de goud prijs kelderen tot 10 euro per kilo waardoor je er nog niets aan hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:30 schreef Moirieke het volgende:
Heel Hollywood valt in elkaar, want nu gaat iedereen proberen Ghostbuster-films te maken die zo goed zijn als deel 1. Hierdoor kunnen wij geen goede films meer kijken, en worden we allemaal gedwongen ghostbusters te kijken. Dus als er een vervolg is, heb je er niets meer aan omdat je Ghostbusters zo zat wordt.
Ik wens, ik wens! Een zak vol goud.
je herinstalleerd winamp maar er is een naar virus meegekomen, je bent al je mp3's kwijt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je loopt richting het einde van de regenboog en daar ligt een grote zak goud. Alleen jammer dat er net ontdekt is dat 10 meter onder de oppervlakte van de maan miljoenen kilo's goud verstopt liggen. Dit laat de goud prijs kelderen tot 10 euro per kilo waardoor je er nog niets aan hebt.
Ik wens dat winamp weer normaal functioneert zodat ik mijn mp3's weer kan afspelen.
Je bent weer 5 met het verstand dat je op latere leeftijd had. Je bent te slim voor je leeftijd en slaat 10 klassen over en op middelbare school sla je 3 klassen over. Je leeftijdsgenoten ga je voorbij en zo wordt je eenzaam. . Je bent geniaal maar diep ongelukkig omdat je nergens contact kunt krijgen met mensen. Het wonder dat je in je hebt zitten is chemie, je ontwikkeld een chemisch middel en Iran maakt er gebruik van om een atoombom te ontwikkelen die de hele wereld vernietigd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef sweetlady-o het volgende:
je wordt gearesteerd weegens in het bezit zijn van drugs. Je blijkt idd dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer op curacao.
Ik wens weer 5 te zijn. Met het verstand en levenservaring van nu. want dan wordt ik een wonderkind![]()
creedence maakt weer nieuwe muziek, helaas is het dezelfde top 40 crap als we tegenwoordig hebben, omdat ze "hip"willen zijn,quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je bent weer 5 met het verstand dat je op latere leeftijd had. Je bent te slim voor je leeftijd en slaat 10 klassen over en op middelbare school sla je 3 klassen over. Je leeftijdsgenoten ga je voorbij en zo wordt je eenzaam. . Je bent geniaal maar diep ongelukkig omdat je nergens contact kunt krijgen met mensen. Het wonder dat je in je hebt zitten is chemie, je ontwikkeld een chemisch middel en Iran maakt er gebruik van om een atoombom te ontwikkelen die de hele wereld vernietigd.
Ik wens dat Creedence nieuwe muziek maakt, een oude band die geniaal was/is/blijft. Muziek van vroeger die nu niet meer gemaakt wordt. Dat de top 40 eindelijk weer eens goede muziek gaat krijgen dus.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef Wyger het volgende:
Door een medische doorbraak gevonden door een of ander gerenomeerd bedrijf is er een mashine gekomen waardoor je je eigen lichaam weer kan verjongen. Je geeft je op om die machine te gaan testen en tot je geluk word je geselecteerd uit alle andere drie mensen die graag ook zouden testen! Het werkt!! Je bent inderdaad weer 5 geworden, en je kwijlt weer 24 uur per dag over je zelf, poept weer in je broek / luier en moet weer om 6 uur naar bed. Je gaat niet meer uit, tanden vallen uit je mond en je kruipt weer half over de grond!
Ik wou dat ik de 'love guru' nooit had gezien!
Te laat
Je krijgt 1 sixpack, je krijgt 2 sixpacks en ook 20 sixpacks. Ondertussen stapelt zich boven dat andere six-pack six kilo vet op waardoor alle kleding je niet meer past. Je moet naar winkels gaan om XXL kleding te kopen en drinkt nog 10 six-packs omdat je niet kunt omgaan met het ontbreken van 1 sixpack. Uiteindelijk ben je zo dik dat je niet meer kunt opstaan uit je bed en kom je bij Jambers in de uitzending.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:05 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je reist terug door de tijd net voor je de film ging bekijken, en besloot gay porn (nee geen vrouwen) te gaan kijken in plaats van love guru
Ik wens dat ik een sixpack heb
Je hebt nu Pfeiffer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt 1 sixpack, je krijgt 2 sixpacks en ook 20 sixpacks. Ondertussen stapelt zich boven dat andere six-pack six kilo vet op waardoor alle kleding je niet meer past. Je moet naar winkels gaan om XXL kleding te kopen en drinkt nog 10 six-packs omdat je niet kunt omgaan met het ontbreken van 1 sixpack. Uiteindelijk ben je zo dik dat je niet meer kunt opstaan uit je bed en kom je bij Jambers in de uitzending.
Ik wens dat ik moe ben.
Daar ben je simpelweg te mannelijk voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Je hebt nu het lot verranderd. Eigenlijk zou je morgen sterven aan acute doderitus ( Dat is een acute ziekte waardoor je pijnloos sterft. Beter nog dokters geloven dat er een gevoel van ultieme gelukzaligheid door je heengaat vergelijkbaar met een super orgasme alleen 4 keer zo goed) Nu je niet ziek kan worden en je toch moet sterven ontvlam je spontaan alleen langzaam.
Ik zou weleens een dagje een Kaukasische vrouw willen zijn.
Je sluit je computer af, en gaat voor het eerst in jaren weer naar buiten.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:01 schreef Nijns het volgende:
Krijg je, het blijkt wel een beroemd schilderij te zijn wat is gejat en je gaat voor jaaaaaren de cel in.
Ik wil een ander leven.
je wens komt ui,,,, oh jammer danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Je sluit je computer af, en gaat voor het eerst in jaren weer naar buiten.....
Ik wens dat er niemand meer op dit topic reageerd.
Inplaats van Marokkanen en antillianen plus ander gespuis zit het hele strand vol Duitsers met dikke buik die 10 vierkante meter van het strand in beslag nemen per persoon. Er is geen plaats meer voor jou handdoek dus dan ga je maar terug naar huis waar je omgaat van de hitte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:48 schreef Koskettimet het volgende:
Je krijgt gratis benzine, maar de olie raakt op en dus krijg je geen benzine meer
ik wens dat het strand straks niet voorzien is van antillianen, polen, marokkanen en ander aasgierige sjonnie-gespuis zodat ik me daar niet aan hoef te irriteren wanneer een lekker ding me voorbij loopt.
wens vervult,nu heb je geen extra plek voor je toetsenbordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een heerlijke, koude, chocolade milkshake. Hij wordt je overhandigd door Gaston, de er gelijk bijvertelt dat je bent geselecteerd als prijswinnaar van de maand! Je bent zo blij, dat je gaat springen en dansen, daarbij stoot je helaas je chocolade milkshake om, die op de grond belandt.
Helaas
Ik wens een extra computerscherm voor op m'n werkplek.
Je krijgt een lieve chick die gewillig is om alles met je te doen, jammer dat je impotent bent geworden door een zonnesteek. Chick verlaat je en gaat vervolgens je beste vriend verwennen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef Sadiar het volgende:
[..]
wens vervult,nu heb je geen extra plek voor je toetsenbord
ik wens een lieve chick die al mijn mannelijke wensjes vervult
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Je sluit je computer af, en gaat voor het eerst in jaren weer naar buiten.....
Ik wens dat er niemand meer op dit topic reageerd.
Hij is af, maar gaat over het paringsgedrag van kikkers in Oezbekistan en gaat stiekum helemaal nergens over, waardoor je dus zakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:42 schreef Nijns het volgende:
Voila! Je bent op het strand, maar het begint te stortregenen en er blijken korkodillen te zitten.
Ik wens dat mjin scriptie af is..
Je krijgt een ziekte waar je een obsessie hebt voor horror-films, je kijkt 24/7 horror films uit verslaving en gaat daarna horror films in de praktijk brengen door met halloween masker mensen de schrik op het lijf te jagen. Politie pakt je op en je krijgt verdovende valium om die spannende ziekte te temperen onder dwang. Je komt uiteindelijk achter de geraniums te zitten omdat je compleet van de wereld bent door verdoving.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:52 schreef Twarres het volgende:
[..]
Hij is af, maar gaat over het paringsgedrag van kikkers in Oezbekistan en gaat stiekum helemaal nergens over, waardoor je dus zakt.
Ik wens een spannende ziekte.
Er komt een rode stier met wat wodka op z'n rug geplakt, maar omdat hij rood is, is hij helemaal panisch geworden en sloopt alles en iedereen die hem in de weg loopt. Hij spiest jou op z'n hoorns en slingert je in een sloot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een ziekte waar je een obsessie hebt voor horror-films, je kijkt 24/7 horror films uit verslaving en gaat daarna horror films in de praktijk brengen door met halloween masker mensen de schrik op het lijf te jagen. Politie pakt je op en je krijgt verdovende valium om die spannende ziekte te temperen onder dwang. Je komt uiteindelijk achter de geraniums te zitten omdat je compleet van de wereld bent door verdoving.
Ik wens een wodka redbull.
De was strijkt zichzelf alleen blijft de bout te lang op de kleren waardoor je een brandvlek op je dure shirt krijgt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:31 schreef Nijns het volgende:
Geregeld, alleen ben je 90 en heb je allerlei ziekte waardoor je er niets van mee kan krijgen.
Ik wil dat de was zichzelf strijkt
Je gaat op vakantie. Een werkvakantie welteverstaan naar Kenia en je voortgangers hebben een hype gecreerd waardoor iedere Keniaanse vent nu op iedere blanke vrouw duikt en haar hevig misbruikt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:39 schreef Nijns het volgende:
Die krijg je, maar er zit heel veel schimmel op en hij is koud. Eet smakelijk!
Ik wil graag op vakantie!
Je hebt een bierzwembad alleen koelt het zwembad niet waardoor je zwemt in het lauwe bier, je neemt af en toe een duik en slikt een paar liter lauw bier in en komt boven water om vervolgens te verzuipen in een comatische staat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je gaat op een geheel onverzorgde voetreis naar Gibraltar!
Ik wens dat ik een bierzwembad in de achtertuin had
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het biertje is er, alleen mag jij er niet van drinken
Ik wens dat ik vanavond een mooie meid tegenkom in de kroeg!
Jij bent degene die de aanslag hebt verijdeld en gaat met Mr-Coffe's vriendin aan de haal. Alleen is het zo'n enorm klotewijf dat jij een minderwaardigheidscomplex krijgt, waardoor je gaat zuipen en jezelf in een coma zuipt. Hier blijft je nog 2 jaar in liggen totdat een rat de kabels van de beademingsapparatuur kapot knaagt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die heb je, helaas wordt de boel gebombardeerd en ben je alles kwijt. Oh, en je vriendin sterft ook
Ik wens dat ik hier iets tegen had kunnen doen en Mr-Coffee's vriendin in had kunnen pikken.
Je krijgt een skippybal naar je hoofd, helaas is deze gevuld met gewapend beton, en je bent opslag dood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef Twarres het volgende:
[..]
Jij bent degene die de aanslag hebt verijdeld en gaat met Mr-Coffe's vriendin aan de haal. Alleen is het zo'n enorm klotewijf dat jij een minderwaardigheidscomplex krijgt, waardoor je gaat zuipen en jezelf in een coma zuipt. Hier blijft je nog 2 jaar in liggen totdat een rat de kabels van de beademingsapparatuur kapot knaagt.
Ik wens een skippybal
Plantjes gaan niet dood dus onkruid ook niet ondanks al het vergif, overal groeit onkruid en de hele straten groeien vol tot een grote jungle, mensen kunnen de deur niet meer uit omdat alles vol onkruid staat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:05 schreef Nijns het volgende:
Krijg je, maar je beseft nu dat je toch echt heel erg dood bent en dus niets meer kan doen.
Ik wens plantjes die niet doodgaan
En plots verander je in een kanarie, en pleur je dood neer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ben je, maar je tovert jezelf 10 km onder het aardoppervlak, en wordt daar doodgedrukt.
Ik wens een dood vogeltje.
Die krijg je, alleen is dit een 3de handsje wat alleen nog maar warme lucht blaast, zodat je alsnog vergaat van de hitte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Stoeprand het volgende:
Je krijgt een zonsverduistering, maar de zon blijft verduistert en iedereen sterft, omdat het te koud word op aarde.
Ik wens een goede airco.
Wat voor sandwichquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:09 schreef Sadiar het volgende:
hopla koffie tis alleen caffeine vrij
ik wens een lekkere sandwich
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef Zana het volgende:
je krijgt je camera, maar omdat die zo speciaal is zit de CIA achter je aan en ben je je leven niet meer zeker
ik wil dat mijn parkiet een liedje kan fluiten of een woordje zegt
Hiel, 1 hele bak bami met pangang. Lekkel paaldevlees van een paald met een of andele vaage ziekte waaldool je de volgende dag de ganze dag op de plee zit.quote:
Het wordt prachtig weer op Lowlands, alleen de kaarten die je voor veel geld gekocht hebt, blijken vals te zijn en je komt er niet in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef Scuidward het volgende:
Er wordt geen tweede film van Snakes on a Plane gemaakt ... hij is er simpelweg al! De filmmaatschappij had al zo'n vermoeden dat het een succes zou kunnen worden en maakte er gelijk maar een trilogie van ...
Mijn wens is dat het mooi weer wordt op Lowlands
Je krijgt je radijsjes op je balkon, maar om de een of andere vage reden blijkt het een radijsjesboom te zijn en stort je balkon naar benedenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Zana het volgende:
oh dat gebeurd ook niet, maar de munitieopruimingsdienst is net begonnen om een bom uit de Tweede Wereldoorlog tot ontploffing te brengen en jullie hebben het waarschuwingssignaal helaas niet gehoord.....en boeeeeeemmmmm daar gaat het boot
ik wil radijsjes op mijn balkon
Die chocola kan je krijgen, maar dan moet je het wel zelf ophalen op de top van de Kilimanjaro (blijft ie lekker koud)quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Zana het volgende:
oh er staat al een hele voetbalploeg (hm zag net dat je man ben...dus damesploeg?!) klaar om je een goede beurt te geven, helaas net toen je de orgasme van je leven hebt beleefd wordt je wakker met een natte plek in bed
ik wil chocola
Door een mutatie in je genen krijg je evenveel (zoniet meer) geluk dan Guus Gefucked. Je wint wel alle loterijen en pokertoernooien terwijl je nog nooit een lot hebt gekocht of mee hebt gedaan aan zo'n toernooi. je hebt 3 prachtige vrouwen, die je helemaal hor en dol maken en je hebt de grootste auto's. helaas door wat spelfouten en neveneffecten moet je de rest van je leven doorgaan in een uitvergrote luciferdoos. Maar gelukkig steekt niemand het doosje in de fik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:13 schreef sweetlady-o het volgende:
Die krijg je alleen is het in de maag van je vriendin. zij wordt weer in de gaten gehouden door de FBI omdat ze het bolletje mogelijk geslikt heeft in amerika. Hoe nodig ze nu ook moet poepen ( wat zowieso niet kan aangezien vrouwen niet poepen) za kan het niet doen anders wordt ze meteen gearesteerd.
Ik wil net zoveel geluk als guus geluk ( uit de donald duck)
Je vindt zomaar op een straat een briefje van 50 euro. Blij als je bent dat je weer eindelijk geld voor eten hebt geef je het uit bij de plaatselijke Albert Heyn. Met een volle kar loop je naar de kassa en nadat je betaald hebt komt de kassière er achter dat het briefje van 50 vals is en moet je meekomen naar achteren. Daar moet je je kleding uittrekken en je wordt volledig gevisiteerd. Ze geloven je verhaal niet en je wordt meegenomen naar het politiebureau en in de politiecel gezet waar een dikke pot zit die jou heel lief aankijkt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Nijns het volgende:
Je krijgt hem, maar helaas is het een prototype en merk je, als je hem met je potlood uit je tas haalt, dat het niets heeft geholpen.. Waardeloze troep!
Ik wens een briefje van 50 euro.
die krijg je, maar je eet veels te snel en je krijg zulke erge brainfreeze dat je in coma raakt,quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef Hyman het volgende:
ik ben zojuist uit de gevangenis gekomen, en heb je broertje neergeschoten met mn desert eagle( die ik ook al gewenst had)
nu krijg je een zusje, die nog irritanter is
ik wens nu een reuzen ijsje, met 1337 smaken.![]()
Wilders heeft zijn kapsel verandert, het is nu kanariegeel met bruin aan de onderkant,quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef sweetlady-o het volgende:
alsjeblieft het staat op een amerikaanse bank. Ik zal het effe pakken.
De bank waarop het zit is zonet failiet verklaart. Sorry![]()
Ik wens dat wilders zijn kapsel verrandert ( Hoef ik geen nachtmerrie's meer te krijgen)
Je krijgt de enige echte Kuwabikalenisiaanse klapvuiststompmassage. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:38 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Wilders heeft zijn kapsel verandert, het is nu kanariegeel met bruin aan de onderkant,
ik wens een massage
Nadat ze je demo hebben gehoord ben je de nieuwe zanger van Kane. Onderweg naar je eerste optreden stort helaas je vliegtuig neer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef cohen het volgende:
Je krijgt 100.000 euro salaris, maar door een Belastingaanslag, ben je alles in 1 klap weer kwijt.
Ik wens een plek als zanger in een rockband
Gordon is nooit geboren. Nu zit je zonder partner.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:02 schreef Twarres het volgende:
Je krijgt het spelletje Rock Band toegezonden, maar je zingt zo ontzettend vals dat je televisie uit elkaar springt en dankzij glasscherven in je ogen en keel, ben je blind en kan je niet meer praten.
Ik wens dat Gordon nooit geboren was.
Je krijgt een zwarte jas die helemaal ondergekwakt wordt door alle mannelijke users van Fok! waardoor hij alsnog wit lijkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef gohan16 het volgende:
Je bent zojuist afgestudeerd in de informatica, alleen je opleiding was gebasseerd op computers van 15 jaar geleden.
Ik wens een nieuwe witte jas
Je huis is opgeleverd! Helaas met constructiefouten. De gastoevoer is namelijk niet goed bevestigd. Op het moment dat je de lichtschakelaar in de gang omzet is dat voldoende om je huis te laten exploderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:02 schreef Twarres het volgende:
[..]
Je krijgt een zwarte jas die helemaal ondergekwakt wordt door alle mannelijke users van Fok! waardoor hij alsnog wit lijkt.
Ik wens dat mijn huis opgeleverd wordt.
Door een speciale toevoeging zijn ze er in geslaagd om nagellak te maken die altijd blijft zitten. Helaas stinkt die toevoeging zo erg dat alles en iedereen in je omgeving kotsend over zijn of haar nek gaat van jouw nagellakquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef Zana het volgende:
Hier je sok
[ afbeelding ]
Helaas moet je tijdens een dinner in een traditoneel Japaans restaurant met je werkgever je schoenen uit doen....
ik wens nagellak die blijft zitten..
Je kan eindelijk slapen, het probleem is dat je nooit meer wakker wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:31 schreef right_turn het volgende:
[..]
Door een speciale toevoeging zijn ze er in geslaagd om nagellak te maken die altijd blijft zitten. Helaas stinkt die toevoeging zo erg dat alles en iedereen in je omgeving kotsend over zijn of haar nek gaat van jouw nagellak
Ik wens dat ik kon slapen...
Je krijgt een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport. Hij is namelijk gemaakt van een onzichtbare stof. Helaas zien jouw mede-sporters dus dwars door dat ding heen, en lachen je continu uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jouw collega's hebben fantastische vakanties. Ze gaan stuk voor stuk naar prachtige landen en doen geweldige ervaringen op. Eénmaal terug op het werk willen ze jou vertellen over die geweldige tijd. Jammer genoeg ben jij overleden aan een hartstilstand.
Ik wens een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport.
Alstu.. Een zelf-vullend kopieerapparaat. Maar op een avond als jij een geintje uit wil halen en je billen wilt kopieren, slaat het apparaat op hol en kan niet meer uit. Je trekt de stekker eruit, maar hij gaat gewoon door. Aangezien het een zelf-vullend kopieerapparaat is, raakt het hele pand binnen de kortste keren vol met papier van jouw billen en krijgen mensen geen lucht meer en stikken. Dit maakt jouw billen tot een soort van massamoordenaars.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport. Hij is namelijk gemaakt van een onzichtbare stof. Helaas zien jouw mede-sporters dus dwars door dat ding heen, en lachen je continu uit.
Ik wens een zelf-vullend kopieerapparaat. Dan hoef ik nooit meer papier of toner bij te vullen
Een prachtige SHOEI motorhelm staat ter uw beschikking. Alleen jammer dat je onderweg om hem op te halen een ongeluk heb gekregen, waardoor je nooit meer op een motor plaats zou kunnen nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jouw wens gaat in vervulling, je krijgt een prachtige op water-rijdende auto. De hele buurt is onder de indruk en ze schaffen er ook één aan, na een poosje rijd de hele provincie in net zo'n mooie water-auto als jou. Maar een tijdje later komt Shell er achter dat jij de trendsetter bent en laat je executeren, omdat mensen nu bang zijn om te sterven aan het zelfde lot schaft iedereen een Amerikaanse 9liter Pick-up aan. (Die natuurlijk 1 op 1 rijd)
Ik zou graag een mooie SHOEI motorhelm willen!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Morgen in de "Privé", Willem Alexander en de moeder van "Twarres" 10 jaar geleden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Jouw wens gaat in vervulling je vind een pakje kauwgum op de grond je steekt er een in je mond en toevallig zit het vol met insecten die zich in je darmen voortplanten waardoor je een kots misselijke leven zult lijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Morgen in de "Privé", Willem Alexander en de moeder van "Twarres" 10 jaar geleden!
Ik wil graag nieuwe kauwgom, mijn pakje is op
die krijg je, maar plotseling komt mn kat van me schoot af en scheit je hele broodje onder.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Jij gaat voor een heerlijk en totaal verzorgt weekend naar Afrika! Je komt te zitten in een prachtig tentje, met in de achtertuin het mooie aanzicht van leeuwen met kroost. Je zult worden voorzien van heerlijke plaatselijke gerechten zoals "Geitenballen op stokjes". De plaatselijke bevolking zal je vriendelijk ontvangen, je gaat een heerlijk weekend tegemoet.
Ik heb opeens ontzettend zin in een broodje Unox met die lekkere saus.
1000000000000000000000 X 1000000000000000000000TB voor u en u alleenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef gateh het volgende:
[..]
die krijg je, maar plotseling komt mn kat van me schoot af en scheit je hele broodje onder.
ik wens ongelimiteerd ruimte voor emails
Trots op je nieuwe mooie blauwe sneakers loop je de winkel uit. Het regent behoorlijk buiten en je sneakers kunnen daar niet tegen en verkleuren onmiddellijk roze. Volgens de winkelier is het je eigen schuld en die ruilt ze niet voor je om.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. De baas vraagt je over 30 minuten of je nog een paar uurtjes kan overwerken, en aangezien jij zo'n topper bent kun je niet weigeren.
Ik zou graag nieuwe blauwe sneakers willen!
1 cup a soup voor pedaalemmer, Alleen drijven er stukjes snot in. Die ik er net in gehoest hebquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:59 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jullie wensen worden vervuld! "right_turn" krijgt een totaal verzorgde date met "Breathtaking" in een mooi restaurant waar ze gaan genieten van een heerlijke 5 gangen diner. Jammer genoeg is "Breathtaking" niet ingelicht en blijft ze thuis met haar man en 3 kinderen.
PalingVisser krijgt 12 mooie maagden! Jammer genoeg zijn ze net 6 maanden oud en hebben ze alle 12 babysittende vaders die op vechtsporten zitten.
Doe mij maar een cup a soup, ook al is het geen 16;00.
Je krijgt je zakdoekje, echter zit deze al vol met hondenstront en kattenharen !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
1 cup a soup voor pedaalemmer, Alleen drijven er stukjes snot in. Die ik er net in gehoest heb![]()
Ik wens dan ook een zakdoekje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |