Je krijgt een skippybal naar je hoofd, helaas is deze gevuld met gewapend beton, en je bent opslag dood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef Twarres het volgende:
[..]
Jij bent degene die de aanslag hebt verijdeld en gaat met Mr-Coffe's vriendin aan de haal. Alleen is het zo'n enorm klotewijf dat jij een minderwaardigheidscomplex krijgt, waardoor je gaat zuipen en jezelf in een coma zuipt. Hier blijft je nog 2 jaar in liggen totdat een rat de kabels van de beademingsapparatuur kapot knaagt.
Ik wens een skippybal
Plantjes gaan niet dood dus onkruid ook niet ondanks al het vergif, overal groeit onkruid en de hele straten groeien vol tot een grote jungle, mensen kunnen de deur niet meer uit omdat alles vol onkruid staat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:05 schreef Nijns het volgende:
Krijg je, maar je beseft nu dat je toch echt heel erg dood bent en dus niets meer kan doen.
Ik wens plantjes die niet doodgaan
En plots verander je in een kanarie, en pleur je dood neer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ben je, maar je tovert jezelf 10 km onder het aardoppervlak, en wordt daar doodgedrukt.
Ik wens een dood vogeltje.
Die krijg je, alleen is dit een 3de handsje wat alleen nog maar warme lucht blaast, zodat je alsnog vergaat van de hitte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Stoeprand het volgende:
Je krijgt een zonsverduistering, maar de zon blijft verduistert en iedereen sterft, omdat het te koud word op aarde.
Ik wens een goede airco.
Wat voor sandwichquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:09 schreef Sadiar het volgende:
hopla koffie tis alleen caffeine vrij
ik wens een lekkere sandwich
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef Zana het volgende:
je krijgt je camera, maar omdat die zo speciaal is zit de CIA achter je aan en ben je je leven niet meer zeker
ik wil dat mijn parkiet een liedje kan fluiten of een woordje zegt
Hiel, 1 hele bak bami met pangang. Lekkel paaldevlees van een paald met een of andele vaage ziekte waaldool je de volgende dag de ganze dag op de plee zit.quote:
Het wordt prachtig weer op Lowlands, alleen de kaarten die je voor veel geld gekocht hebt, blijken vals te zijn en je komt er niet in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef Scuidward het volgende:
Er wordt geen tweede film van Snakes on a Plane gemaakt ... hij is er simpelweg al! De filmmaatschappij had al zo'n vermoeden dat het een succes zou kunnen worden en maakte er gelijk maar een trilogie van ...
Mijn wens is dat het mooi weer wordt op Lowlands
Je krijgt je radijsjes op je balkon, maar om de een of andere vage reden blijkt het een radijsjesboom te zijn en stort je balkon naar benedenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Zana het volgende:
oh dat gebeurd ook niet, maar de munitieopruimingsdienst is net begonnen om een bom uit de Tweede Wereldoorlog tot ontploffing te brengen en jullie hebben het waarschuwingssignaal helaas niet gehoord.....en boeeeeeemmmmm daar gaat het boot
ik wil radijsjes op mijn balkon
Die chocola kan je krijgen, maar dan moet je het wel zelf ophalen op de top van de Kilimanjaro (blijft ie lekker koud)quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Zana het volgende:
oh er staat al een hele voetbalploeg (hm zag net dat je man ben...dus damesploeg?!) klaar om je een goede beurt te geven, helaas net toen je de orgasme van je leven hebt beleefd wordt je wakker met een natte plek in bed
ik wil chocola
Door een mutatie in je genen krijg je evenveel (zoniet meer) geluk dan Guus Gefucked. Je wint wel alle loterijen en pokertoernooien terwijl je nog nooit een lot hebt gekocht of mee hebt gedaan aan zo'n toernooi. je hebt 3 prachtige vrouwen, die je helemaal hor en dol maken en je hebt de grootste auto's. helaas door wat spelfouten en neveneffecten moet je de rest van je leven doorgaan in een uitvergrote luciferdoos. Maar gelukkig steekt niemand het doosje in de fik.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:13 schreef sweetlady-o het volgende:
Die krijg je alleen is het in de maag van je vriendin. zij wordt weer in de gaten gehouden door de FBI omdat ze het bolletje mogelijk geslikt heeft in amerika. Hoe nodig ze nu ook moet poepen ( wat zowieso niet kan aangezien vrouwen niet poepen) za kan het niet doen anders wordt ze meteen gearesteerd.
Ik wil net zoveel geluk als guus geluk ( uit de donald duck)
Je vindt zomaar op een straat een briefje van 50 euro. Blij als je bent dat je weer eindelijk geld voor eten hebt geef je het uit bij de plaatselijke Albert Heyn. Met een volle kar loop je naar de kassa en nadat je betaald hebt komt de kassière er achter dat het briefje van 50 vals is en moet je meekomen naar achteren. Daar moet je je kleding uittrekken en je wordt volledig gevisiteerd. Ze geloven je verhaal niet en je wordt meegenomen naar het politiebureau en in de politiecel gezet waar een dikke pot zit die jou heel lief aankijkt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Nijns het volgende:
Je krijgt hem, maar helaas is het een prototype en merk je, als je hem met je potlood uit je tas haalt, dat het niets heeft geholpen.. Waardeloze troep!
Ik wens een briefje van 50 euro.
die krijg je, maar je eet veels te snel en je krijg zulke erge brainfreeze dat je in coma raakt,quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef Hyman het volgende:
ik ben zojuist uit de gevangenis gekomen, en heb je broertje neergeschoten met mn desert eagle( die ik ook al gewenst had)
nu krijg je een zusje, die nog irritanter is
ik wens nu een reuzen ijsje, met 1337 smaken.![]()
Wilders heeft zijn kapsel verandert, het is nu kanariegeel met bruin aan de onderkant,quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef sweetlady-o het volgende:
alsjeblieft het staat op een amerikaanse bank. Ik zal het effe pakken.
De bank waarop het zit is zonet failiet verklaart. Sorry![]()
Ik wens dat wilders zijn kapsel verrandert ( Hoef ik geen nachtmerrie's meer te krijgen)
Je krijgt de enige echte Kuwabikalenisiaanse klapvuiststompmassage. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:38 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Wilders heeft zijn kapsel verandert, het is nu kanariegeel met bruin aan de onderkant,
ik wens een massage
Nadat ze je demo hebben gehoord ben je de nieuwe zanger van Kane. Onderweg naar je eerste optreden stort helaas je vliegtuig neer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:56 schreef cohen het volgende:
Je krijgt 100.000 euro salaris, maar door een Belastingaanslag, ben je alles in 1 klap weer kwijt.
Ik wens een plek als zanger in een rockband
Gordon is nooit geboren. Nu zit je zonder partner.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:02 schreef Twarres het volgende:
Je krijgt het spelletje Rock Band toegezonden, maar je zingt zo ontzettend vals dat je televisie uit elkaar springt en dankzij glasscherven in je ogen en keel, ben je blind en kan je niet meer praten.
Ik wens dat Gordon nooit geboren was.
Je krijgt een zwarte jas die helemaal ondergekwakt wordt door alle mannelijke users van Fok! waardoor hij alsnog wit lijkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:59 schreef gohan16 het volgende:
Je bent zojuist afgestudeerd in de informatica, alleen je opleiding was gebasseerd op computers van 15 jaar geleden.
Ik wens een nieuwe witte jas
Je huis is opgeleverd! Helaas met constructiefouten. De gastoevoer is namelijk niet goed bevestigd. Op het moment dat je de lichtschakelaar in de gang omzet is dat voldoende om je huis te laten exploderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:02 schreef Twarres het volgende:
[..]
Je krijgt een zwarte jas die helemaal ondergekwakt wordt door alle mannelijke users van Fok! waardoor hij alsnog wit lijkt.
Ik wens dat mijn huis opgeleverd wordt.
Door een speciale toevoeging zijn ze er in geslaagd om nagellak te maken die altijd blijft zitten. Helaas stinkt die toevoeging zo erg dat alles en iedereen in je omgeving kotsend over zijn of haar nek gaat van jouw nagellakquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:07 schreef Zana het volgende:
Hier je sok
[ afbeelding ]
Helaas moet je tijdens een dinner in een traditoneel Japaans restaurant met je werkgever je schoenen uit doen....
ik wens nagellak die blijft zitten..
Je kan eindelijk slapen, het probleem is dat je nooit meer wakker wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:31 schreef right_turn het volgende:
[..]
Door een speciale toevoeging zijn ze er in geslaagd om nagellak te maken die altijd blijft zitten. Helaas stinkt die toevoeging zo erg dat alles en iedereen in je omgeving kotsend over zijn of haar nek gaat van jouw nagellak
Ik wens dat ik kon slapen...
Je krijgt een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport. Hij is namelijk gemaakt van een onzichtbare stof. Helaas zien jouw mede-sporters dus dwars door dat ding heen, en lachen je continu uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jouw collega's hebben fantastische vakanties. Ze gaan stuk voor stuk naar prachtige landen en doen geweldige ervaringen op. Eénmaal terug op het werk willen ze jou vertellen over die geweldige tijd. Jammer genoeg ben jij overleden aan een hartstilstand.
Ik wens een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport.
Alstu.. Een zelf-vullend kopieerapparaat. Maar op een avond als jij een geintje uit wil halen en je billen wilt kopieren, slaat het apparaat op hol en kan niet meer uit. Je trekt de stekker eruit, maar hij gaat gewoon door. Aangezien het een zelf-vullend kopieerapparaat is, raakt het hele pand binnen de kortste keren vol met papier van jouw billen en krijgen mensen geen lucht meer en stikken. Dit maakt jouw billen tot een soort van massamoordenaars.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport. Hij is namelijk gemaakt van een onzichtbare stof. Helaas zien jouw mede-sporters dus dwars door dat ding heen, en lachen je continu uit.
Ik wens een zelf-vullend kopieerapparaat. Dan hoef ik nooit meer papier of toner bij te vullen
Een prachtige SHOEI motorhelm staat ter uw beschikking. Alleen jammer dat je onderweg om hem op te halen een ongeluk heb gekregen, waardoor je nooit meer op een motor plaats zou kunnen nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jouw wens gaat in vervulling, je krijgt een prachtige op water-rijdende auto. De hele buurt is onder de indruk en ze schaffen er ook één aan, na een poosje rijd de hele provincie in net zo'n mooie water-auto als jou. Maar een tijdje later komt Shell er achter dat jij de trendsetter bent en laat je executeren, omdat mensen nu bang zijn om te sterven aan het zelfde lot schaft iedereen een Amerikaanse 9liter Pick-up aan. (Die natuurlijk 1 op 1 rijd)
Ik zou graag een mooie SHOEI motorhelm willen!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Morgen in de "Privé", Willem Alexander en de moeder van "Twarres" 10 jaar geleden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Jouw wens gaat in vervulling je vind een pakje kauwgum op de grond je steekt er een in je mond en toevallig zit het vol met insecten die zich in je darmen voortplanten waardoor je een kots misselijke leven zult lijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Morgen in de "Privé", Willem Alexander en de moeder van "Twarres" 10 jaar geleden!
Ik wil graag nieuwe kauwgom, mijn pakje is op
die krijg je, maar plotseling komt mn kat van me schoot af en scheit je hele broodje onder.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Jij gaat voor een heerlijk en totaal verzorgt weekend naar Afrika! Je komt te zitten in een prachtig tentje, met in de achtertuin het mooie aanzicht van leeuwen met kroost. Je zult worden voorzien van heerlijke plaatselijke gerechten zoals "Geitenballen op stokjes". De plaatselijke bevolking zal je vriendelijk ontvangen, je gaat een heerlijk weekend tegemoet.
Ik heb opeens ontzettend zin in een broodje Unox met die lekkere saus.
1000000000000000000000 X 1000000000000000000000TB voor u en u alleenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef gateh het volgende:
[..]
die krijg je, maar plotseling komt mn kat van me schoot af en scheit je hele broodje onder.
ik wens ongelimiteerd ruimte voor emails
Trots op je nieuwe mooie blauwe sneakers loop je de winkel uit. Het regent behoorlijk buiten en je sneakers kunnen daar niet tegen en verkleuren onmiddellijk roze. Volgens de winkelier is het je eigen schuld en die ruilt ze niet voor je om.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. De baas vraagt je over 30 minuten of je nog een paar uurtjes kan overwerken, en aangezien jij zo'n topper bent kun je niet weigeren.
Ik zou graag nieuwe blauwe sneakers willen!
1 cup a soup voor pedaalemmer, Alleen drijven er stukjes snot in. Die ik er net in gehoest hebquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:59 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jullie wensen worden vervuld! "right_turn" krijgt een totaal verzorgde date met "Breathtaking" in een mooi restaurant waar ze gaan genieten van een heerlijke 5 gangen diner. Jammer genoeg is "Breathtaking" niet ingelicht en blijft ze thuis met haar man en 3 kinderen.
PalingVisser krijgt 12 mooie maagden! Jammer genoeg zijn ze net 6 maanden oud en hebben ze alle 12 babysittende vaders die op vechtsporten zitten.
Doe mij maar een cup a soup, ook al is het geen 16;00.
Je krijgt je zakdoekje, echter zit deze al vol met hondenstront en kattenharen !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
1 cup a soup voor pedaalemmer, Alleen drijven er stukjes snot in. Die ik er net in gehoest heb![]()
Ik wens dan ook een zakdoekje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |