Je krijgt een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport. Hij is namelijk gemaakt van een onzichtbare stof. Helaas zien jouw mede-sporters dus dwars door dat ding heen, en lachen je continu uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jouw collega's hebben fantastische vakanties. Ze gaan stuk voor stuk naar prachtige landen en doen geweldige ervaringen op. Eénmaal terug op het werk willen ze jou vertellen over die geweldige tijd. Jammer genoeg ben jij overleden aan een hartstilstand.
Ik wens een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport.
Alstu.. Een zelf-vullend kopieerapparaat. Maar op een avond als jij een geintje uit wil halen en je billen wilt kopieren, slaat het apparaat op hol en kan niet meer uit. Je trekt de stekker eruit, maar hij gaat gewoon door. Aangezien het een zelf-vullend kopieerapparaat is, raakt het hele pand binnen de kortste keren vol met papier van jouw billen en krijgen mensen geen lucht meer en stikken. Dit maakt jouw billen tot een soort van massamoordenaars.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe sportbroek die niet vreselijk gaat plakken als je hard sport. Hij is namelijk gemaakt van een onzichtbare stof. Helaas zien jouw mede-sporters dus dwars door dat ding heen, en lachen je continu uit.
Ik wens een zelf-vullend kopieerapparaat. Dan hoef ik nooit meer papier of toner bij te vullen
Een prachtige SHOEI motorhelm staat ter uw beschikking. Alleen jammer dat je onderweg om hem op te halen een ongeluk heb gekregen, waardoor je nooit meer op een motor plaats zou kunnen nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:19 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jouw wens gaat in vervulling, je krijgt een prachtige op water-rijdende auto. De hele buurt is onder de indruk en ze schaffen er ook één aan, na een poosje rijd de hele provincie in net zo'n mooie water-auto als jou. Maar een tijdje later komt Shell er achter dat jij de trendsetter bent en laat je executeren, omdat mensen nu bang zijn om te sterven aan het zelfde lot schaft iedereen een Amerikaanse 9liter Pick-up aan. (Die natuurlijk 1 op 1 rijd)
Ik zou graag een mooie SHOEI motorhelm willen!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Morgen in de "Privé", Willem Alexander en de moeder van "Twarres" 10 jaar geleden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Jouw wens gaat in vervulling je vind een pakje kauwgum op de grond je steekt er een in je mond en toevallig zit het vol met insecten die zich in je darmen voortplanten waardoor je een kots misselijke leven zult lijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:41 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Morgen in de "Privé", Willem Alexander en de moeder van "Twarres" 10 jaar geleden!
Ik wil graag nieuwe kauwgom, mijn pakje is op
die krijg je, maar plotseling komt mn kat van me schoot af en scheit je hele broodje onder.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. Jij gaat voor een heerlijk en totaal verzorgt weekend naar Afrika! Je komt te zitten in een prachtig tentje, met in de achtertuin het mooie aanzicht van leeuwen met kroost. Je zult worden voorzien van heerlijke plaatselijke gerechten zoals "Geitenballen op stokjes". De plaatselijke bevolking zal je vriendelijk ontvangen, je gaat een heerlijk weekend tegemoet.
Ik heb opeens ontzettend zin in een broodje Unox met die lekkere saus.
1000000000000000000000 X 1000000000000000000000TB voor u en u alleenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef gateh het volgende:
[..]
die krijg je, maar plotseling komt mn kat van me schoot af en scheit je hele broodje onder.
ik wens ongelimiteerd ruimte voor emails
Trots op je nieuwe mooie blauwe sneakers loop je de winkel uit. Het regent behoorlijk buiten en je sneakers kunnen daar niet tegen en verkleuren onmiddellijk roze. Volgens de winkelier is het je eigen schuld en die ruilt ze niet voor je om.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens komt uit. De baas vraagt je over 30 minuten of je nog een paar uurtjes kan overwerken, en aangezien jij zo'n topper bent kun je niet weigeren.
Ik zou graag nieuwe blauwe sneakers willen!
1 cup a soup voor pedaalemmer, Alleen drijven er stukjes snot in. Die ik er net in gehoest hebquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:59 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jullie wensen worden vervuld! "right_turn" krijgt een totaal verzorgde date met "Breathtaking" in een mooi restaurant waar ze gaan genieten van een heerlijke 5 gangen diner. Jammer genoeg is "Breathtaking" niet ingelicht en blijft ze thuis met haar man en 3 kinderen.
PalingVisser krijgt 12 mooie maagden! Jammer genoeg zijn ze net 6 maanden oud en hebben ze alle 12 babysittende vaders die op vechtsporten zitten.
Doe mij maar een cup a soup, ook al is het geen 16;00.
Je krijgt je zakdoekje, echter zit deze al vol met hondenstront en kattenharen !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
1 cup a soup voor pedaalemmer, Alleen drijven er stukjes snot in. Die ik er net in gehoest heb![]()
Ik wens dan ook een zakdoekje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |