abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60523430
Je kreeg em, maar hij verdronk..

Ik wens 3 tepels
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60523701
Je hebt 3 tepels. Op je linkerbil.

Ik wens een nieuwe digitale camera, die 100% werkt, niet kapot is of kan gaan, die het eeuwige leven heeft qua batteriij, geheugen en lens, en die mij gratis wordt overhandigd door een heel lekker wijf.
pi_60524025
je krijgt je camera, maar omdat die zo speciaal is zit de CIA achter je aan en ben je je leven niet meer zeker

ik wil dat mijn parkiet een liedje kan fluiten of een woordje zegt
pi_60524293
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef Zana het volgende:
je krijgt je camera, maar omdat die zo speciaal is zit de CIA achter je aan en ben je je leven niet meer zeker

ik wil dat mijn parkiet een liedje kan fluiten of een woordje zegt

Hoppa; je parkiet kan spreken... en heeft Gilles de la Tourette... leuk hè?

Ik wil graag een popconcert op mijn balkon
pi_60524773
wat toevallig Jan Smit heeft vanavond tijd....helaas je buren bellen de politie na het eerste liedje vanwege geluidsoverlast en die is binnen 5 minuten ter plekke en maakt een einde aan het concert, maar Jan heeft Jolanthe meegebracht en die geeft jouw een scheerbeurt, maar snijt je

Ik wil Bami Pangang
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:01:23 #231
223599 Puskutje
Absoluut geen koon van Puskut
pi_60525945
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef Zana het volgende:

Ik wil Bami Pangang
Hiel, 1 hele bak bami met pangang. Lekkel paaldevlees van een paald met een of andele vaage ziekte waaldool je de volgende dag de ganze dag op de plee zit.

Ik wens dat ik niet elke 2 weken een nieuwe kloon hoef aan te maken.
Hoi?
pi_60533123
Je wens komt uit, je KAN namelijk geen nieuwe klonen meer aanmaken door een perm-ip-ban

Mijn wens is dat er geen tweede film van Snakes on a Plane wordt gemaakt.
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:40:20 #233
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_60533894
Er wordt geen tweede film van Snakes on a Plane gemaakt ... hij is er simpelweg al! De filmmaatschappij had al zo'n vermoeden dat het een succes zou kunnen worden en maakte er gelijk maar een trilogie van ...

Mijn wens is dat het mooi weer wordt op Lowlands
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:43:54 #234
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_60534001
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 20:40 schreef Scuidward het volgende:
Er wordt geen tweede film van Snakes on a Plane gemaakt ... hij is er simpelweg al! De filmmaatschappij had al zo'n vermoeden dat het een succes zou kunnen worden en maakte er gelijk maar een trilogie van ...

Mijn wens is dat het mooi weer wordt op Lowlands
Het wordt prachtig weer op Lowlands, alleen de kaarten die je voor veel geld gekocht hebt, blijken vals te zijn en je komt er niet in.

Ik wens dat de sleepboot nergens tegen aan vaart
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_60534728
oh dat gebeurd ook niet, maar de munitieopruimingsdienst is net begonnen om een bom uit de Tweede Wereldoorlog tot ontploffing te brengen en jullie hebben het waarschuwingssignaal helaas niet gehoord.....en boeeeeeemmmmm daar gaat het boot

ik wil radijsjes op mijn balkon
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:16:51 #236
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_60534889
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Zana het volgende:
oh dat gebeurd ook niet, maar de munitieopruimingsdienst is net begonnen om een bom uit de Tweede Wereldoorlog tot ontploffing te brengen en jullie hebben het waarschuwingssignaal helaas niet gehoord.....en boeeeeeemmmmm daar gaat het boot

ik wil radijsjes op mijn balkon
Je krijgt je radijsjes op je balkon, maar om de een of andere vage reden blijkt het een radijsjesboom te zijn en stort je balkon naar beneden

Ik wens een keer goede seks te hebben
pi_60535574
oh er staat al een hele voetbalploeg (hm zag net dat je man ben...dus damesploeg?!) klaar om je een goede beurt te geven, helaas net toen je de orgasme van je leven hebt beleefd wordt je wakker met een natte plek in bed

ik wil chocola
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:50:05 #238
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_60535732
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 21:42 schreef Zana het volgende:
oh er staat al een hele voetbalploeg (hm zag net dat je man ben...dus damesploeg?!) klaar om je een goede beurt te geven, helaas net toen je de orgasme van je leven hebt beleefd wordt je wakker met een natte plek in bed

ik wil chocola
Die chocola kan je krijgen, maar dan moet je het wel zelf ophalen op de top van de Kilimanjaro (blijft ie lekker koud)

Ik wil bolletje
  zondag 3 augustus 2008 @ 22:13:49 #239
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_60536362
Die krijg je alleen is het in de maag van je vriendin. zij wordt weer in de gaten gehouden door de FBI omdat ze het bolletje mogelijk geslikt heeft in amerika. Hoe nodig ze nu ook moet poepen ( wat zowieso niet kan aangezien vrouwen niet poepen) za kan het niet doen anders wordt ze meteen gearesteerd.

Ik wil net zoveel geluk als guus geluk ( uit de donald duck)
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:10:17 #240
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_60539698
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:13 schreef sweetlady-o het volgende:
Die krijg je alleen is het in de maag van je vriendin. zij wordt weer in de gaten gehouden door de FBI omdat ze het bolletje mogelijk geslikt heeft in amerika. Hoe nodig ze nu ook moet poepen ( wat zowieso niet kan aangezien vrouwen niet poepen) za kan het niet doen anders wordt ze meteen gearesteerd.

Ik wil net zoveel geluk als guus geluk ( uit de donald duck)
Door een mutatie in je genen krijg je evenveel (zoniet meer) geluk dan Guus Gefucked. Je wint wel alle loterijen en pokertoernooien terwijl je nog nooit een lot hebt gekocht of mee hebt gedaan aan zo'n toernooi. je hebt 3 prachtige vrouwen, die je helemaal hor en dol maken en je hebt de grootste auto's. helaas door wat spelfouten en neveneffecten moet je de rest van je leven doorgaan in een uitvergrote luciferdoos. Maar gelukkig steekt niemand het doosje in de fik.

Ik wens dat ik een potloodpuntbeschermer heb.

(naar de korte column van Jan Mulder in de Volkskrant, wie kent hem nog)
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:26:24 #241
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_60544382
Je krijgt hem, maar helaas is het een prototype en merk je, als je hem met je potlood uit je tas haalt, dat het niets heeft geholpen.. Waardeloze troep!

Ik wens een briefje van 50 euro.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_60545594
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:26 schreef Nijns het volgende:
Je krijgt hem, maar helaas is het een prototype en merk je, als je hem met je potlood uit je tas haalt, dat het niets heeft geholpen.. Waardeloze troep!

Ik wens een briefje van 50 euro.
Je vindt zomaar op een straat een briefje van 50 euro. Blij als je bent dat je weer eindelijk geld voor eten hebt geef je het uit bij de plaatselijke Albert Heyn. Met een volle kar loop je naar de kassa en nadat je betaald hebt komt de kassière er achter dat het briefje van 50 vals is en moet je meekomen naar achteren. Daar moet je je kleding uittrekken en je wordt volledig gevisiteerd. Ze geloven je verhaal niet en je wordt meegenomen naar het politiebureau en in de politiecel gezet waar een dikke pot zit die jou heel lief aankijkt.

Ik wil een laptop
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60545972
Je krijgt een laptop dat werkt op Windows 2000

Ik wil een ontmoeting met een buitenaardse beschaving!
Het is PATAT!! :(
pi_60547396
Na jaren lang zoeken, vond Nasa je moeder op mars ..

Ik wens dat ik... dat ik...... blauw was
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60547401
je gaat 's nachts over straat, opeens zie je een spacy verlicht object op je afkomen en voor je het weet gaat het voor je voeten landen, de klep gaat open een een groen mannetje stapt uit en geeft jou een kusje op je linker oorlel, opeens gaan nog meer lichten aan en de regisseur van de nieuwe X-files film is heel erg kwaad op je, omdat je zomaar over de set loopt

ik wil een leuk uitje

xxxxxx
te laaaaaaaaaat
pi_60547528
ok, je bent nu blauw, je gaat bij AH winkelen en wordt ontdekt als de nieuwe boodschappensmurf en moet vanaf nu alle online boodschappen van je filiaal uitleveren aan de klanten

maar ik wil toch nog mijn uitje
pi_60547845
Ik ben een uitje? Een teleurstelling opzich dus

ik wil een puntje
pi_60548026
Je krijgt een puntje. Aan het eind van je zin!

Ik wens dat ik nooit meer hoef te huilen als ik een ui snij
pi_60551094
Vervuld! Je hoeft nooit meer te huilen bij 't snijden van een ui. Helaas zijn je ogen op mysterieuze wijze verdwenen. De Hardly boys zijn al op onderzoek.

Ik wens een espresso.
"The discovery of truth is prevented more effectively, not by the false appearance things present and which mislead into error, not directly by weakness of the reasoning powers, but by preconceived opinion, by prejudice."
- Schopenhauer
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:46:54 #250
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_60551448
Die krijg je, maar hij is gemaakt door een Barista die pas net in dienst is en daarom dus niet te zuipen.

Ik wens dat het 17.30 uur is.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')