Ik heb aids. Helaas voor jou heb ik seks met je gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef Scherpkoekje het volgende:
Het is 17:00
maar helaas speel je een kut-belf
Ik wens dat de poster onder mij aids heeft
Je kan sneller naar huis fietsen maar wordt onderweg aangereden door de stads/streekbus en beland in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Pedaalemmer het volgende:
Jij krijgt een ijsje, een hele lekkere met nootjes erin. Jammer genoeg ben je dodelijk allergisch voor nootjes! Je keel zwelt zo op dat je geen adem meer kan halen.
Ik wens dat ik nog sneller naar huis kon fietsen! (Waar ik nu heen ga woohoo! Werkdag voorbij)
Je krijgt een schaap, daarna drink je je van vreugde helemaal Lam. Dan krijg je zin aan Shoarma.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je bent 5cm langer. Nu mag je niet meer gratis de efteling in
Ik wens een schaapje
Bubba geeft je een gratis staatslot nadat hij zijn grote F-16 in jouw te krappe hangar heeft geparkeerd. Je hebt nu de rest van je leven een reet zoals die van goatse.cxquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Je wint de lotto. Net als iedereen anders, en krijgt dus 0,25 Euro.
Ik wens dat ik een staatslot cadeau krijg
Als gevolg daarvan win je het Groot Nederlands Dictee waardoor iedereen je een nerd vindt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:55 schreef sweetlady-o het volgende:
Die krijg je ook met zo'n 3D brilletje. Wanneer je denkt dat zo'n laser op je afkomt schrik je. Je valt en breekt je nek. Je overleeft het gelukkig wel maar je bent voor de rest van je leven verlamt.
Ik wens dat ik nooit meer spelfouten maak.
Je wens is verneukt en jij daarbij ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Als gevolg daarvan win je het Groot Nederlands Dictee waardoor iedereen je een nerd vindt.
Ik wens dat mijn wens niet verneukt wordt
edit: k blijf de quote knop maar klikkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je wens is ( niet )verneukt en jij daarbij ook![]()
Ik wil mezelf kunnen teleporteren zodat k nooit meer hoef te lopen
Dat mag nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je wens is verneukt en jij daarbij ook![]()
Je moet eerst de wens van Stickers verneuken, lieverdquote:
Je teleporteert jezelf naar het verste punt in het universum en moet terugvliegen met 50 km per uur.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Stickers het volgende:
[..]
Je wens is verneukt en jij daarbij ook![]()
Ik wil mezelf kunnen teleporteren zodat k nooit meer hoef te lopen
Je weet wat je moet wensen, maar het blijkt een paalbeurt van een neger te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je teleporteert jezelf naar het verste punt in het universum en moet terugvliegen met 50 km per uur.
Ik wens dat ik wist wat ik moest wensen. Heb geen wensen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |