De buren zetten de muziek zachter maar nu gaan ze urenlang neuken met keiharde kreunen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef sweetlady-o het volgende:
Nu ben je aan de heroine.
Ik wens dat de buren hun muziek zachter zetten.
Stiekem was je al heel oud, dus je hebt nog maar even.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
De buren zetten de muziek zachter maar nu gaan ze urenlang neuken met keiharde kreunen.
Ik wens dat ik gezond oud word.
Pink Floyd komt optreden maar ze hebben allemaal de hand in het gips waardoor ze niet kunnen spelen, ze hebben dan om het publiek alsnog te vermaken Frans Bauer ingehuurd die 3 uur lang zijn hele collectie ten gehore gaat brengen. Marianne Weber komt daarna die nog 2 uur gaat optreden en zo ook Koos Alberts. Vluchten kan niet want de poorten van het terrein zijn op slot.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stiekem was je al heel oud, dus je hebt nog maar even.
Ik wens dat Pink Floyd hier in de buurt komt optreden.
dat kan je, maar nu ben je de rest van je leven stoned waardoor je geen baan en geen leven meer hebt,quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
Pink Floyd komt optreden maar ze hebben allemaal de hand in het gips waardoor ze niet kunnen spelen, ze hebben dan om het publiek alsnog te vermaken Frans Bauer ingehuurd die 3 uur lang zijn hele collectie ten gehore gaat brengen. Marianne Weber komt daarna die nog 2 uur gaat optreden en zo ook Koos Alberts. Vluchten kan niet want de poorten van het terrein zijn op slot.
Ik wens dat ik stoned kan worden zonder wiet.
Je zwembad groeit met 10 procent vervolgens krimpt de realiteit met 80 procent door een of ander vreemd natuurverschijnsel, waardoor je 70 procent verliest in de grote van je zwembad, maar je kunt nog altijd pootje baden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat kan je, maar nu ben je de rest van je leven stoned waardoor je geen baan en geen leven meer hebt,
ik wens een groter zwembad in de achtertuin
deja-vu!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je zwembad groeit met 10 procent vervolgens krimpt de realiteit met 80 procent door een of ander vreemd natuurverschijnsel, waardoor je 70 procent verliest in de grote van je zwembad, maar je kunt nog altijd pootje baden.
Ik wens een makkelijke stoel om buiten mee te internetten zonder dat ik last krijg van de nek.
Ja godverdommequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een ontbijtje alleen zijn de eieren rot en is de jus d'orange te zuur om te drinken.
Dit topic gaat ertoe leiden dat straks alle wensen van mensen over de hele wereld verpest wordenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ja godverdomme![]()
1 van de 2 eieren was echt rot
Je krijgt een dagje vrij van je werk maar er wacht een grote voor en achtertuin waar je onkruid moet uittrekken, gras moet maaien, snoeien en terras bij moet vegen. Verder staat er nog voor 10 dagen afwas te wachten en is de afwasmachine kapot. Je partner staat met de mattenklopper achter je dus je komt er niet onderuit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef retuow82 het volgende:
Je krijgt een electrische stoel waar je hoofd in vast gegespt kan worden, hartstikke fijn voor je nek.
Doe mij maar een dag vrij van mijn werk.
wens vervult, je mag nu het huishouden de hele dag doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef retuow82 het volgende:
Je krijgt een electrische stoel waar je hoofd in vast gegespt kan worden, hartstikke fijn voor je nek.
Doe mij maar een dag vrij van mijn werk.
Het bier stroomt vrolijk uit je waterkraan, veel te veel en niet te stoppen. Je verdrinkt voor je lekker zat bent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een dagje vrij van je werk maar er wacht een grote voor en achtertuin waar je onkruid moet uittrekken, gras moet maaien, snoeien en terras bij moet vegen. Verder staat er nog voor 10 dagen afwas te wachten en is de afwasmachine kapot. Je partner staat met de mattenklopper achter je dus je komt er niet onderuit.
Ik wens bier uit de de waterkraan.
Je krijgt gratis een schuurmachine van de Gamma, alleen blijkt dat ding op te hoge toeren te draaien waardoor je je hele houten tuinhuis wegschuurt totdat er niets meer van over blijft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het bier stroomt vrolijk uit je waterkraan, veel te veel en niet te stoppen. Je verdrinkt voor je lekker zat bent.
Ik wil een schuurmachine
wens vervult,je hebt hem niet ondercontrole en schuurt dwars over je gezicht heenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:16 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het bier stroomt vrolijk uit je waterkraan, veel te veel en niet te stoppen. Je verdrinkt voor je lekker zat bent.
Ik wil een schuurmachine
Zal voorlopig niet zo snel reagerenquote:
de kinderen vallen hard en gaan dood, jij krijgt de schuld,quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt gratis een schuurmachine van de Gamma, alleen blijkt dat ding op te hoge toeren te draaien waardoor je je hele houten tuinhuis wegschuurt totdat er niets meer van over blijft.
Ik wens dat kinderen die langslopen op het achterpad bij de tuin niet zoveel herrie maken.
Je kunt gedachten lezen maar die gedachtes van anderen blijven in je hoofd zitten zodat je de hele dag stemmen hoort, vervolgens ga je naar de dokter die je doorstuurt naar het RIAGG en ze geven je de stempel Schizofreen. Je wordt volgestopt met medicatie en belandt in een inrichting waar je de rest van je leven onder strenge regels moet leven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Je hebt er 1 in je maag. bij de volgende geweging die je maakt ontploft hij.
Ik wil gedachten kunnen lezen.
je bent nu in sixflags, helaas zijn de rijen veeel te lang, en blijft het bij staan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je kunt gedachten lezen maar die gedachtes van anderen blijven in je hoofd zitten zodat je de hele dag stemmen hoort, vervolgens ga je naar de dokter die je doorstuurt naar het RIAGG en ze geven je de stempel Schizofreen. Je wordt volgestopt met medicatie en belandt in een inrichting waar je de rest van je leven onder strenge regels moet leven.
Ik wens dat ik nu in six flags sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Je wint de nobelprijs in de vrede omdat je voor wereldvrede gezorgt hebt met je toespraken. De wapenindustrie is er niet blij mee en schiet je neer op het podium waar je de prijs in ontvangst neemt. Het geld wat je gekregen zou hebben gaat naar dokter Phill die de nobelprijs heeft gekregen voor uit zijn nek lullen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:57 schreef sweetlady-o het volgende:
Ze zijn stuk dus wanneer je 1 probeert aan te doen ontploft de hele boel raak je je huis kwijt en krijg je een stuk console in je oog.
Ik wens dat ik een nobelprijs win. ( en de bijhorende cash)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |