quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef NanKing het volgende:
Uiteraard, fleur! Uiteraard.
Lekker gewerkt?
quote:Jij
Jij kijkt mooier dan je bent
maar ik
ik heb besloten niet naar je te luisteren
je zei dat ik het wel zou merken
of zou voelen
dat het ware liefde was
nu kots ik op de liefde
en op waarheid trouwens ook
liefste kots ik ook op jou
of dat ik je spuug in je gezicht
ik zou je ook kunnen likken
mijn tong die een spoor maakt van achter je oor
naar je onderbuik met een rondje om je tepel
dat ik dan voor straf niet verder
dan je navel ga
Of misschien juist wel en dan stop ik voor je klaarkomt
misschien straf ik dan mezelf het meest
liever dat je me neukt
als het beest dat je bent
sla me maar, sla me hard
zodat ik het harder terug mag doen
doe maar
doe maar
doe maar lief
liever
liefste snel
Maar ik zei al
Ik wil je nooit meer zien
En ik hou mijn beloftes wel.
quote:Het meisje dat de rok aan had
was blond en bracht me koffie
Ik had kunnen glimlachen
maar dat deed ik niet
Had zij gezongen
zacht, binnensmonds
een lied
Dan had ik haar
een stuk van mijn hart gegeven
En misschien ook wel tip
quote:
Is this love?
Komt een rots trots de grond uit rijzen
geeft geen aalmoes of sjoege aan mens
Kind stond ernaast en aanschouwde angstig
vluchtte zich in de naam van een draak
Gelooft in het oog van de waarheid te kijken
en groeit zonder kracht een levenslijn
Vraag het kind wat zijn enige wens zou wezen
Hij zou zeggen voor altijd zijn
Niet wetend dat hij dan niet meer is
dan de planten die hij liever eet dan vlees
En zou sterven nooit wetend
of hij ooit ergens zou zijn geweest
quote:Blessing in disguise
Aloud een gedaante
zwevend als ware ze jonger dan ik
haar zijden zoom die de grond streelt
een verlangende blik van onder de vloer
Het is wit wat zij ademt
en de nacht is jaloers
Het is of het donker haar wil raken
voelen, strelen of penetreren
Hij zet z'n zwartste kant naar voren
maar zij steekt alleen maar af
Haar licht verdoemd hen tot grijs en regen
zelfs de vloer kan haar niet voelen hier
quote:Ik heb nog nooit geneukt in het gras
Of toch wel
ik lag op een kleed in het gras ergens in Limburg
en oja
ik werd geneukt
Ik heb nog nooit geneukt in het gras
wel in de auto, op de dansvloer
en in het zwembad twee keer
Ik heb nog nooit geneukt in het gras
wel was ik er eens naakt
maar toen was jij er niet
quote:Dat meisje met die laarzen
en het bruine haar
Ja, zij, niet die ene saaie
Dat meisje zij was vroeger met het meisje daar
die met dat korte haar
Nu niet meer, ze heeft een vriend
hij is er niet en nee
Ik weet niet of ze open staat
quote:Balts
Hey, psscht, wat nou
als ik naar je sis
en dat je dan wat terugzegt
iets liefs
als tuurlijk wil ik met je
uit ik dacht dat je
het nooit zou vragen
Of jij zegt meisje, meisje
kom 'ns
dat ik dan kom
en je gewoon begin te kussen
Maar goed, die middelste vind ik dus eigenlijk nog niet af en de laatste mist nog iets. Maar dit is wat ik nu even nog uitgetypt had staan...quote:Ik zag een vrouw met paarse schoenen
een roze tas
en een vervaagde tatoeage
Ze was bruin
Niet bruin als een provinciaal
aan de costa del sol
of zo'n doos met een potje
Ze was bruin als mijn beste vriendin van vroeger
Haar vader had te weinig huid voor zijn gezicht en
ze keken altijd goede tijden
Bij mij thuis aten we geen varkensvlees maar zij echt alleen maar kip
en ik weet nog dat zij zo'n badpak had met van die pijpjes
meer verschillen waren er niet
Toch
Dat deze mevrouw bruin was
viel me wel al heel snel op
Na de paarse schoenen
de roze tas
en de vervaagde tatoeage
Ja... Dat is ook een beetje het gevoel. Was een heftige ex. Zo eentje die je nooit meer wilt zien omdat je bang bent hem weer terug te willen, en dat je weet dat dat wel het domste van de hele wereld zou zijn omdat het zo'n enorme eikel is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef NanKing het volgende:
Die eerste vind ik trouwens echt heel sprekend. Aan de ene kant is het haat wat mijn beeldscherm uitdruipt maar ik voel toch een beetje eengevoel erbij
doe je wel op tijd smeren ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:48 schreef Noodly het volgende:
snel koffie meepakt alvorens weer naar het strand te gaan. Zomer
Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik alsnog van top tot teen verbrand ben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aha je hebt iemand gevonden om je te laten insmeren ?
arme jij dat worden dan wel heel veel komkommerschijfjes ter verkoelingquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:32 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik alsnog van top tot teen verbrand ben.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij dat worden dan wel heel veel komkommerschijfjes ter verkoeling
die hebt ik op dvdquote:
Ja nou ja, iedereen van hier moet ook gewoon mee! En dan wil ik wel de hele dag, want gay shoppen ben ik sowieso altijd voorquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Stroekie het volgende:
willen de bezoekers aan de meet van 30 aug aangeven vanaf welk onderdeel je meedoet
samequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:24 schreef Wexy het volgende:
ik ben er niet bij 30-08.. a te ver weg... b geen tijd.... c... geen idee
Wel. Zowel vanuit Nijmegen als vanuit Bergen op Zoom. Maar daar gaat het eigenlijk niet om, het is net zo na mijn intro en dan ben ik een beetje blutquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Voor jou is het helemaal niet ver
Daar komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Noodly het volgende:
[..]
Wel. Zowel vanuit Nijmegen als vanuit Bergen op Zoom. Maar daar gaat het eigenlijk niet om, het is net zo na mijn intro en dan ben ik een beetje blut
toch we lullig dat je felicitatietopic gesloten isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Stroekie het volgende:
dankt iedereen voor de smakken en goede wensen
ik ben vanaf vandaag dus definitief bejaard geworden met 40quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef BlueMage het volgende:
Gefeliciteerd Stroekie! (waarmee precies?) ik krijg echt niks mee. Vandaag gehoord dat 'n collega van me 'n hartaanval heeft gehad, was wel schrikken moet ik zeggen.
M.
ja die heeft NanKinky een paar jaar geleden gemaakt, maar wellicht kan ze em nog eens heropenenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Noodly het volgende:
[..]
toch we lullig dat je felicitatietopic gesloten is
Kbedoel deze: Stroekie, van harte!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die heeft NanKinky een paar jaar geleden gemaakt, maar wellicht kan ze em nog eens heropenen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef Wexy het volgende:
gefeliciteerd ouwe
* Wexy proost met een glas heerlijke koele sjoko
dank je welquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Stroek!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Ik heb flink gefietst vanmiddagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank je wel
ik hoorde van je collega dat je verlof had
anders had je tijdens lunchwandelen een taartje mogen komen eten
dat moet heerlijk geweest zijn met een beetje rijwielkoelingquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb flink gefietst vanmiddag
een kilometertje of 80...85.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw
Dat heb ik vroeger nog wel eens gedaan, en toen kreeg ik alleen maar kut-reactiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef Noodly het volgende:
[..]
Trouwens, ken je Gedichten-freaks.nl of Gedichtenplein.nl? Kun je je eigen gedichten insturen en daar reacties op krijgen, zijn leuke sites.
Dat is vaag, want je gedichten zijn wel goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger nog wel eens gedaan, en toen kreeg ik alleen maar kut-reactiesIk denk dat je mijn dingetjes moet horen, en niet lezen...
Thanksquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:53 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dat is vaag, want je gedichten zijn wel goed
Waar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zo hee. Dat was me nogal het dooie avondje hier
Daardoor was het in dit topic minder leuk, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar?
Hier was het hartstikke leuk!
Ik ben met een vriend en een vriendin naar Eindhoven kermis geweest, en daarna hebben we het Stratumseind en de Stratumsedijk onvveilig gemaaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Daardoor was het in dit topic minder leuk, waarschijnlijk
Wat heb je gedaan?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben met een vriend en een vriendin naar Eindhoven kermis geweest, en daarna hebben we het Stratumseind en de Stratumsedijk onvveilig gemaakt
3 kinderloze weken... waarvan er nu 1 voorbij is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Klinkt goedKinderloos weekendje?
Ik was natuurlijk weer aan het werk...Maar vandaag vrij
Luxe hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
3 kinderloze weken... waarvan er nu 1 voorbij is.
Ik denk dat ik me zo eens ga douchen..
Het is heel dubbel. Ik heb nu een paar weken om alleen naar mezelf te kijken en dingen te doen die ik leuk vind zonder ergens rekening mee te hoeven houden (buiten werktijd dan), maar ze zijn nog nooit langer dan 4 dagen weg geweest. En dat is toch wel erg wennen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Luxe hoor
Kan je er een beetje van genieten of mis je ze erg?
Ik moet nog steeds douchenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nou, het klinkt in ieder geval of je er een mooie tijd van maakt, dat zal wel een stuk helpen. Dan zijn ze terug voor je het weet
Ga ik ook maar eens douchen en dingen doen
hoi terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:53 schreef Droomert het volgende:
Ik moet afleiding hebben, heb net aan iets van vroeger wat niet zo leuk was gedacht.![]()
Hoi
Wattesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
Afleiding... euhm... ff denken.....
ik zie de reclame van stagiatelle ijs...... leuk genoeg om aan te denken qua afleiding?
geen tv aan gehad laatste maand?quote:
het ijs vind ik eigenlijk lang niet zo lekker als dat ik de reclame leuk vindquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef BlueMage het volgende:
Ijs met van die zwarte blokjes d'rin, errrug lekkerrrrrr!
M.
ik merk hetquote:
Van ijs kan ik iedere dag wel eten, maar ik doe 't toch maar niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
het ijs vind ik eigenlijk lang niet zo lekker als dat ik de reclame leuk vind
ik heb serieus nog nooit met onweer electrische aparaten uit gezet... en nog nooit iets kapot gegaan....quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:05 schreef BlueMage het volgende:
Ach FOK valt wel mee, ik voel me niet beledigd door die luitrouwens 't is behoorlijk aan 't onweren hier, wel gaaf maar misschien is 't beter als ik m'n pc uitzet maar heb ik geen zin in.
M.
Bij m'n ouders sloeg de bliksem in en zowel de tv en de computer waren kapot dus vandaar dat ik weet dat je 't eigenlijk wel moet doen maar ik ben idd meestal ook te lui.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit met onweer electrische aparaten uit gezet... en nog nooit iets kapot gegaan....
Dat hoeft tegenwoordig ook helemaal niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit met onweer electrische aparaten uit gezet... en nog nooit iets kapot gegaan....
Waar wonen je ouders?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij m'n ouders sloeg de bliksem in en zowel de tv en de computer waren kapot dus vandaar dat ik weet dat je 't eigenlijk wel moet doen maar ik ben idd meestal ook te lui.
M.
hoor op mn werk genoeg modems die het begeven na een goeie onweersbui....quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig ook helemaal niet meer.
Vroeger was het beter om de electrische dingen uit te zetten maar dat is achterhaald.
luiheid hier dus ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij m'n ouders sloeg de bliksem in en zowel de tv en de computer waren kapot dus vandaar dat ik weet dat je 't eigenlijk wel moet doen maar ik ben idd meestal ook te lui.
M.
Echtquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoor op mn werk genoeg modems die het begeven na een goeie onweersbui....
heb dezelfde modem... maar dan nog te lui om elke keer de stroom er af te halen
[..]
luiheid hier dus ook
De kans is idd zeer minimaal, de aardlekschakelaar wil nog wel 'ns (onnodig) omslaan maar meestal gebeurt er idd niet zoveel tenzij de bliksem echt vlakbij of op je huis inslaat. En m'n ouders wonen in 'n woonwijk in 'n dorp bij Venlo, echt niet in 't open veld ofzo, was echt puur toeval/bad luckquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt!
Ik las laatst ergens dat het met het electriciteitsnet van nu helemaal niet meer nodig is. Ik heb nog nooit iets uit gedaan bij onweer.
hahaha ja dat is inderdaad echte logica... die logica zou ik bedacht kunnen hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet en dat doe ik wel als de bliksem er daadwerkelijk een keer inslaat. Of misschien ook niet, omdat de kans dat het twee keer gebeurt nog veel kleiner is
. Logica van de bovenste plank
.
ja echt.. schijnt dat de modems niet zo goed tegen onweer kunnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt!
Ik las laatst ergens dat het met het electriciteitsnet van nu helemaal niet meer nodig is. Ik heb nog nooit iets uit gedaan bij onweer.
In bed slapen lijkt me toch leuker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef Wexy het volgende:
Heb trouwens besloten dat ik nog een nacht in de woonkamer ga slapen... dus ben alvast lekker op t matras gaan liggen.. laptopje op tafel en tv aan....
en dan vanavond weer gewoon slapen op de slaapkamer ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:36 schreef Wexy het volgende:
sjokoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
mn bui is weer over...
Uiteindelijk geef je toch toe, wist 't wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:57 schreef Wexy het volgende:
yep ben al bezig om me geestelijk voor te bereiden dat ik de 2 matrassen naar boven gooi..... mn bed is al opgemaakt... dus dat komt goed
Ja zo komt dat 'nieuwe vlees' natuurlijk nooit meer terug.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Weer nieuw vlees![]()
Oh shit, je hebt gelijk. Snel iets schattigs posten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja zo komt dat 'nieuwe vlees' natuurlijk nooit meer terug.![]()
M.
quote:De totale renovatie heeft tot dusverre 175 miljoen euro gekost.
Een kloon aanmaken is me teveel werk.. ik doe wel net alsof, ok?quote:
hebben je collega's al voor je gezonden en je stoel/kantoor ook versiert zoals bij mij vorige week ?quote:
Dreigen dat jij gaat zingen als zij niet gaan zingenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
jazeker!
al hebben ze me het zingen tot nu toe bespaard
Hoe was t?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie was er op de gay pride zaterdag?
ik!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:45 schreef BlueMage het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik voel me nogal kut op 't moment, om eerlijk te zijn...
M.
Oeh, die had ik eerder moeten zien! Nu ben ik alweer thuisquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dreigen dat jij gaat zingen als zij niet gaan zingen.
*knuf*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin d'r kat ligt op sterven, vriendin over de rooie met als gevolg 'n ruzie die ik helemaal niet als ruzie bedoelde en nah ja gewoon kut, ik vind 't ook kut voor haar maar zij zegt dat ik 't allemaal niet snap *zucht*
M.
Stomme situatie. ik denk dat je het beste het gewoon even moet laten en er niet te zwaar aan tillen. Vriendin is natuurlijk heel hoog in d'r emoties nou en als ik uit eigen ervaring spreek dan kan dat er voor zorgen dat het minste of geringste al te veel is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin d'r kat ligt op sterven, vriendin over de rooie met als gevolg 'n ruzie die ik helemaal niet als ruzie bedoelde en nah ja gewoon kut, ik vind 't ook kut voor haar maar zij zegt dat ik 't allemaal niet snap *zucht*
M.
Geeft BlueMage een knuffelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
M.
Zeg eens stroek, heb je daar een scriptje voor geschreven zodat iedere dag als je je pc aan zet, die post daar meteen komt te staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk voor een ieder klaar
scriptjes zijn veel te modern voor mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg eens stroek, heb je daar een scriptje voor geschreven zodat iedere dag als je je pc aan zet, die post daar meteen komt te staan?
Heel makkelijk! c _ / maar dan zonder spaties natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
scriptjes zijn veel te modern voor mij
in het H had ik vanochtend al in de trein gedaan
Ja Stroek heeft het licht gezien met nieuwe telefoon en draadloos internet in de trein
alleen weet ik nog steeds niet de code vooruit mijn hoofd
zo blijkt maar weer dat je nooit te oud bent nog nog bij te lerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heel makkelijk! c _ / maar dan zonder spaties natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb nog steeds Lost and delirious niet gezien
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergensquote:
I knowquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergens
ik zou hem via de FemFusion webshop kunnen bestellen. Als je er erg veel belang bij hebt wil ik dat best voor je doen. Kosten 9,95. excl verzendkostenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergens
Nee, volgens mij mag dat niet. Maar ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Wexy het volgende:
Mag vast niet aanbieden om een illegale versie te verkopen voor 4 euro zeker he?
Jullie kleurenquote:
Ik heb zelf idd ook de minder legale..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mag dat niet. Maar ik heb 'm ook
Op de radio het liedje van Flashdance...
Mijne is ook zo met .torrentquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik heb zelf idd ook de minder legale..
Flashdance heb ik ook via die weg.....
En ja die foto mag zeker!
Euhj, ik heb wel een legale hè!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik heb zelf idd ook de minder legale..
Met nzb werkt ook erg goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mijne is ook zo met .torrent
ja jij... maar ja dan heb je het ook over iemandquote:
Is van Usenet toch? Daar zat ik laatst ook over te denken om te doen ja. Bevalt, dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
Met nzb werkt ook erg goed.
Betaal je wel een bedragje per maand maar dat heb ik er dubbel en dwars uit met de hele lesbische dvdcollectie die ik aangelegd heb
yepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is van Usenet toch? Daar zat ik laatst ook over te denken om te doen ja. Bevalt, dus?
Hmm. Toch maar eens voor gaan dan. Hoeveel betaal jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
yep
dat bevaalt goed. ik heb een account met 100 dagen retentie dus dat houdt in dat ik films die 99 dagen geleden er op zijn gezet ook nog kan binnen halen. En je hebt tenminste constante snelheden. Je bent niet meer afhankelijk van hoeveel anderen hem al binnen hebben en de snelheid van die anderen.
Wauw. Dat valt echt erg meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:43 schreef Wexy het volgende:
3.95 met 2 MB
Dat is wel als je een jaar abonnement neemt dat je dus omgerekend 3.95 pm betaalt.
je hebt ook pakketten met een bepaald aantal Gb's die je binnen mag halen. zgn prepaid pakket.
ja die 3,95 per maand heb ik er dus zo uit... enige dat ik rekening mee moet houden zijn de dvds en de hoesjes... maar dan heb je eens een vriendje of vriendinnetje die iets wil hebben, leuk prijsje verzinnen en dan kun je weer een nieuwe bestelling bij opus doen voor dvds en hoesjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wauw. Dat valt echt erg mee
zelfs potten houden zich wel eens bezig met minder legale zakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:49 schreef maedel het volgende:
Dat verwacht natuurlijk niemand, van deze illegale praktijken beppende potten in L
Even gelezen... leuke discussie iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oppositie boos over Gay Pride-verbod Defensie
Een enigszins beschaafd topic over verontwaardigde homo's.
ja wij hebben hier de mega grote LG scherm ook ookgebouwdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
zo, ik zit naar de openingsceremonie van de Olypische Spelen te kijken.
Best wel de moeite!
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wij hebben hier de mega grote LG scherm ook ookgebouwd
in plaats van de dagelijke resultaten wachtlijsten en dergelijke kijken we hier nu naar een anderhalf meter bij 1 meter groot scherm
bah wat flauwquote:
ja, het idee dat potten in de bijstand zitten, brandnetelthee te drinken is toch wel een beetje achterhaald hoorquote:
ja, euh, ga het ze vragen?quote:waarom is die griekse delegatie niet in traditioneel kostuum zoals ze vroeger de Olympische Spelen betraden
mijn grieks, qau taal dan, is niet zo om over naar huis te schrijven, laat staan om ze dat te vragenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, het idee dat potten in de bijstand zitten, brandnetelthee te drinken is toch wel een beetje achterhaald hoor![]()
[..]
ja, euh, ga het ze vragen?
Die meisjes langs de kant moeten toch onderhand wel keikapot zijn zeg...
toch echt wel een uniekum om hem zo voor je te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:41 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook maar even, er waren geloof ik wel een paar geinteresseerden
Je kunt hem op mijn site reserveren, dan krijg je hem een paar dagen naar verschijning thuisgestuurd, of je kunt hem ophalen op de boekpresentatie (maar ik weet nog niet wanneer of waar die is).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
Wonderer, is ie overal zo te bestellen? Wil hem graag lezen! (al ben ik ook nog steeds niet aan je verhaal toegekomen dat je mij toegestuurd hebt)
Ow en via de site krijg ik nergens verder info... Fucker de Fuck!
Bestelling is geplaatst, dus je kunt de aanbetaling voor je zwembad starten!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt hem op mijn site reserveren, dan krijg je hem een paar dagen naar verschijning thuisgestuurd, of je kunt hem ophalen op de boekpresentatie (maar ik weet nog niet wanneer of waar die is).
Nopes niet gezien... zie dat hij 119 dagen geleden al gepost is op usenet.. zal eens ff zoeken of ik hem ook binnen de 100 dagen kan vinden..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:38 schreef maedel het volgende:
Heeft iemand Waterlilies al gezien?
[ afbeelding ]
Blijkt al een weekje uit te zijn....
Hij is pas net uit met NL ondertitels. Frans gesprokenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nopes niet gezien... zie dat hij 119 dagen geleden al gepost is op usenet.. zal eens ff zoeken of ik hem ook binnen de 100 dagen kan vinden..
All_4_You_Releases - 00/77 - "All_4_You_Releases Water Lilies 2007 NL Subs.nzb"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Hij is pas net uit met NL ondertitels. Frans gesproken
brons dus voor judo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:23 schreef maedel het volgende:
De eerste medaille is binnen
Ik snap niks van usenet
Oh, dat wil ik ook, hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:37 schreef Wexy het volgende:
Heb inmiddels een accountje voor 24 uur met 200 dagen retentie dus kan Water Lilies binnen halen nu
1.25, je moet alleen wel om denken dan dat je het ook zelf weer opzegt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook, hoe doe ik dat?
Kostda?
mag ik die PM ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
1.25, je moet alleen wel om denken dan dat je het ook zelf weer opzegt.
Maar goed dat doe ik sowieso nadat ik de film binnen heb
De rest staat in je PM
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik die PM ook![]()
klinkt een stuk handiger dan het gehannes met torrents
ik heb 100 dagen retentie voor nog geen 3 euro per maand.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:14 schreef NanKing het volgende:
tweaknews kun je 10 dagen vrijblijvend proberen http://tweaknews.nl/?page=news/home
Ik heb zelf xsnews, 14 connecties (overkill), 24 mbit en 120 dagen retentie. Het is wel 7 euro p/m
Mijn snelheid van mn verbinding is ook niet zo snel dat ik 20 Mb nodig heb.. Heb nu 3.. das genoeg voor mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:19 schreef NanKing het volgende:
3 euro is echt geen geld. Maar ik vind die 7 euro 't echt waard wat ik betaal, de service is bijv. echt geweldig bij xsnews. Als je een mailtje stuurt heb je binnen een paar minuten persoonlijk antwoord.
Het is trouwens ook maandelijks op te zeggen dus ik kan er zo van af.
Stomme discussie geworden waar ik mezelf weer veel te veel toesta om emotioneel betrokken bij te rakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oppositie boos over Gay Pride-verbod Defensie
Een enigszins beschaafd topic over verontwaardigde homo's.
Ik heb hem al 'besteld' voor JB inmiddelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik zou hem via de FemFusion webshop kunnen bestellen. Als je er erg veel belang bij hebt wil ik dat best voor je doen. Kosten 9,95. excl verzendkosten
Mag vast niet aanbieden om een illegale versie te verkopen voor 4 euro zeker he?
waarom niet meteen met subs gedownload dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb hem al 'besteld' voor JB inmiddels![]()
zat alleen geen NL ondertiteling bij dus die ben ik er nu nog bij aan het plakken (als het een beetje syncroon te krijgen is).
Heb een paar korte stukjes gezien om de kwaliteit te controleren...zoenende vrouwen![]()
Ik heb usenet toegang via mijn provider met de geweldige retentie van 10 dagen
als ik iets ouders nodig heb gebruik ik smsusenet (100 dagen retentie).
Usenet
Nee ben eerst nog bezig mn hor in elkaar te bouwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
En Wexy, zit je al te kijken?
hmz binnenkort eens bijlezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stomme discussie geworden waar ik mezelf weer veel te veel toesta om emotioneel betrokken bij te raken.
Ik heb hem via een torrent gedownloadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
waarom niet meteen met subs gedownload dan?
zijn een tijdje geleden allemaal pottenfilms gepost waaronder ook die....
In elk geval blij dat JeeBee hem nu krijgt
[..]
Nee ben eerst nog bezig mn hor in elkaar te bouwen
Misschien een idee om FTD te installeren... daar onder de tag vrouwenfilms zijn heel veel films gepost met potjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb hem via een torrent gedownload![]()
zag er geen tussen staan met NL subs dus dan maar zo...is ook zo gedaan
ik heb FTD maar ik zoek niet in dat genrequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Misschien een idee om FTD te installeren... daar onder de tag vrouwenfilms zijn heel veel films gepost met potjes
Ook niet voor JeeBee dat je op dat genre gaat zoeken? Staat een mooie lading hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb FTD maar ik zoek niet in dat genre![]()
zie hem nu idd ook op binsearch staan (72 dagen oud)...als de subs niet sync lopen trek ik hem daar nog wel vandaan.
Als ze me het bevel geeft zoek ik ze wel opquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ook niet voor JeeBee dat je op dat genre gaat zoeken? Staat een mooie lading hoor
hmz ik heb wel een paar slechten maar die zijn niet wanstaltig slecht grijnzquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze me het bevel geeft zoek ik ze wel op
Ik zoek nu nog een wanstaltig slechte film die we moeten kijken...het is onze traditie om slechte films samen te kijken
hoezo vage films???quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef BlueMage het volgende:
Dit is meer 'n topic voor vage films geworden.
M.
En. de scene in geweest?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:22 schreef Kathryn het volgende:
Net thuis van een avondje uit, en heb een been vol muggenbeten. Grmbl.
Ik wou nog net niet zeggen 'dit is dus 'n topic over pr0n downloaden'quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoezo vage films???
t zijn gewoon pottenfilms in een pottentopic
Je hebt mij nooit zien lopen met hoge hakkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:08 schreef BlueMage het volgende:
Hoge hakken is niet mijn smaak, ik vind dat dat d'r altijd uitziet of die vrouwen niet kunnen lopen met die dingen maar ze toch maar aandoen als zijnde 'sexy' ofzo.
M.
Denk je...quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:10 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit zien lopen met hoge hakken
Ik ben ervoor gemaakt
Nee, dat is.quote:
Trust me, JB op hakken, 't is geen straf om naar te kijkenquote:
Het is een onbegonnen strijd. Ik heb heel erg het gevoel dat ze voor het gemak de goede argumenten overslaan en reageren op datgeen waar ze makkelijk op kunen reageren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
Mwoah, ik geef het op met de DEF topic hoor.
Ja ik weet niet, maar ze lezen gewoon echt de helft niet van wat je zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een onbegonnen strijd. Ik heb heel erg het gevoel dat ze voor het gemak de goede argumenten overslaan en reageren op datgeen waar ze makkelijk op kunen reageren.
Stelletje relhuillies dat we daar zijnquote:
zal best... maar als ik de lampen niet aan doe heb ik geen motten en muggen binnen.. en doe ik ze wel aan komen ze geheid er aan zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:12 schreef maedel het volgende:
Je weet toch wel dat het allang bewezen is dat beestjes niet op licht afkomen he?
* Wexy pakt de sjokoquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Wat doen ze?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef maedel het volgende:
Ik word echt schijtziek van sommige collega's.![]()
*vacaturebank.nl opent
He he eindelijk iemand die mijn leed wil aanhoren!quote:
Heb je al gekeken in het vacaturegedeelte van de website van het bedrijf waarvoor ik werk ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef maedel het volgende:
[..]
He he eindelijk iemand die mijn leed wil aanhoren!
Nee echt, ik word eigenlijk best depri van mijn werk. Ik heb er niet zo veel zin meer in, maar andere banen zijn er eigenlijk ook niet zo veel. En anders zit ik thuis, als ik gewoon mijn ontslag neem....
Ik heb zeg maar 2 jaar aan een product ontwikkeld, en dat moet ik dan nu afgeven...
Of zo voelt het.
En die zeikers, ik ben ze zooooo zat![]()
Nu wel natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je al gekeken in het vacaturegedeelte van de website van het bedrijf waarvoor ik werk ?
ik heb je een PM gestuurd met wat achtergrond, want de leukste banen vind je toch meestal via viaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nu wel natuurlijk
Maar jullie doen niks met vormgevers volgens mij
Wauw wondererquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:41 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook maar even, er waren geloof ik wel een paar geinteresseerden
quote:
Ja, volgens mij is het wel te hebben daarquote:Hihi nee, er is daar een master die hier niet is. En het is gewoon een hele leuke stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |