Nee, dat is.quote:
Trust me, JB op hakken, 't is geen straf om naar te kijkenquote:
Het is een onbegonnen strijd. Ik heb heel erg het gevoel dat ze voor het gemak de goede argumenten overslaan en reageren op datgeen waar ze makkelijk op kunen reageren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef maedel het volgende:
Mwoah, ik geef het op met de DEF topic hoor.
Ja ik weet niet, maar ze lezen gewoon echt de helft niet van wat je zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een onbegonnen strijd. Ik heb heel erg het gevoel dat ze voor het gemak de goede argumenten overslaan en reageren op datgeen waar ze makkelijk op kunen reageren.
Stelletje relhuillies dat we daar zijnquote:
zal best... maar als ik de lampen niet aan doe heb ik geen motten en muggen binnen.. en doe ik ze wel aan komen ze geheid er aan zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:12 schreef maedel het volgende:
Je weet toch wel dat het allang bewezen is dat beestjes niet op licht afkomen he?
* Wexy pakt de sjokoquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Wat doen ze?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef maedel het volgende:
Ik word echt schijtziek van sommige collega's.![]()
*vacaturebank.nl opent
He he eindelijk iemand die mijn leed wil aanhoren!quote:
Heb je al gekeken in het vacaturegedeelte van de website van het bedrijf waarvoor ik werk ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef maedel het volgende:
[..]
He he eindelijk iemand die mijn leed wil aanhoren!
Nee echt, ik word eigenlijk best depri van mijn werk. Ik heb er niet zo veel zin meer in, maar andere banen zijn er eigenlijk ook niet zo veel. En anders zit ik thuis, als ik gewoon mijn ontslag neem....
Ik heb zeg maar 2 jaar aan een product ontwikkeld, en dat moet ik dan nu afgeven...
Of zo voelt het.
En die zeikers, ik ben ze zooooo zat![]()
Nu wel natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je al gekeken in het vacaturegedeelte van de website van het bedrijf waarvoor ik werk ?
ik heb je een PM gestuurd met wat achtergrond, want de leukste banen vind je toch meestal via viaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nu wel natuurlijk
Maar jullie doen niks met vormgevers volgens mij
Wauw wondererquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:41 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook maar even, er waren geloof ik wel een paar geinteresseerden
quote:
Ja, volgens mij is het wel te hebben daarquote:Hihi nee, er is daar een master die hier niet is. En het is gewoon een hele leuke stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |