Mijn snelheid van mn verbinding is ook niet zo snel dat ik 20 Mb nodig heb.. Heb nu 3.. das genoeg voor mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:19 schreef NanKing het volgende:
3 euro is echt geen geld. Maar ik vind die 7 euro 't echt waard wat ik betaal, de service is bijv. echt geweldig bij xsnews. Als je een mailtje stuurt heb je binnen een paar minuten persoonlijk antwoord.
Het is trouwens ook maandelijks op te zeggen dus ik kan er zo van af.
Stomme discussie geworden waar ik mezelf weer veel te veel toesta om emotioneel betrokken bij te rakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oppositie boos over Gay Pride-verbod Defensie
Een enigszins beschaafd topic over verontwaardigde homo's.
Ik heb hem al 'besteld' voor JB inmiddelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik zou hem via de FemFusion webshop kunnen bestellen. Als je er erg veel belang bij hebt wil ik dat best voor je doen. Kosten 9,95. excl verzendkosten
Mag vast niet aanbieden om een illegale versie te verkopen voor 4 euro zeker he?
waarom niet meteen met subs gedownload dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb hem al 'besteld' voor JB inmiddels![]()
zat alleen geen NL ondertiteling bij dus die ben ik er nu nog bij aan het plakken (als het een beetje syncroon te krijgen is).
Heb een paar korte stukjes gezien om de kwaliteit te controleren...zoenende vrouwen![]()
Ik heb usenet toegang via mijn provider met de geweldige retentie van 10 dagen
als ik iets ouders nodig heb gebruik ik smsusenet (100 dagen retentie).
Usenet
Nee ben eerst nog bezig mn hor in elkaar te bouwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:08 schreef maedel het volgende:
En Wexy, zit je al te kijken?
hmz binnenkort eens bijlezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stomme discussie geworden waar ik mezelf weer veel te veel toesta om emotioneel betrokken bij te raken.
Ik heb hem via een torrent gedownloadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
waarom niet meteen met subs gedownload dan?
zijn een tijdje geleden allemaal pottenfilms gepost waaronder ook die....
In elk geval blij dat JeeBee hem nu krijgt
[..]
Nee ben eerst nog bezig mn hor in elkaar te bouwen
Misschien een idee om FTD te installeren... daar onder de tag vrouwenfilms zijn heel veel films gepost met potjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb hem via een torrent gedownload![]()
zag er geen tussen staan met NL subs dus dan maar zo...is ook zo gedaan
ik heb FTD maar ik zoek niet in dat genrequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Misschien een idee om FTD te installeren... daar onder de tag vrouwenfilms zijn heel veel films gepost met potjes
Ook niet voor JeeBee dat je op dat genre gaat zoeken? Staat een mooie lading hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb FTD maar ik zoek niet in dat genre![]()
zie hem nu idd ook op binsearch staan (72 dagen oud)...als de subs niet sync lopen trek ik hem daar nog wel vandaan.
Als ze me het bevel geeft zoek ik ze wel opquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ook niet voor JeeBee dat je op dat genre gaat zoeken? Staat een mooie lading hoor
hmz ik heb wel een paar slechten maar die zijn niet wanstaltig slecht grijnzquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze me het bevel geeft zoek ik ze wel op
Ik zoek nu nog een wanstaltig slechte film die we moeten kijken...het is onze traditie om slechte films samen te kijken
hoezo vage films???quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef BlueMage het volgende:
Dit is meer 'n topic voor vage films geworden.
M.
En. de scene in geweest?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:22 schreef Kathryn het volgende:
Net thuis van een avondje uit, en heb een been vol muggenbeten. Grmbl.
Ik wou nog net niet zeggen 'dit is dus 'n topic over pr0n downloaden'quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoezo vage films???
t zijn gewoon pottenfilms in een pottentopic
Je hebt mij nooit zien lopen met hoge hakkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:08 schreef BlueMage het volgende:
Hoge hakken is niet mijn smaak, ik vind dat dat d'r altijd uitziet of die vrouwen niet kunnen lopen met die dingen maar ze toch maar aandoen als zijnde 'sexy' ofzo.
M.
Denk je...quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:10 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit zien lopen met hoge hakken
Ik ben ervoor gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |