ik heb serieus nog nooit met onweer electrische aparaten uit gezet... en nog nooit iets kapot gegaan....quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:05 schreef BlueMage het volgende:
Ach FOK valt wel mee, ik voel me niet beledigd door die luitrouwens 't is behoorlijk aan 't onweren hier, wel gaaf maar misschien is 't beter als ik m'n pc uitzet maar heb ik geen zin in.
M.
Bij m'n ouders sloeg de bliksem in en zowel de tv en de computer waren kapot dus vandaar dat ik weet dat je 't eigenlijk wel moet doen maar ik ben idd meestal ook te lui.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit met onweer electrische aparaten uit gezet... en nog nooit iets kapot gegaan....
Dat hoeft tegenwoordig ook helemaal niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit met onweer electrische aparaten uit gezet... en nog nooit iets kapot gegaan....
Waar wonen je ouders?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij m'n ouders sloeg de bliksem in en zowel de tv en de computer waren kapot dus vandaar dat ik weet dat je 't eigenlijk wel moet doen maar ik ben idd meestal ook te lui.
M.
hoor op mn werk genoeg modems die het begeven na een goeie onweersbui....quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig ook helemaal niet meer.
Vroeger was het beter om de electrische dingen uit te zetten maar dat is achterhaald.
luiheid hier dus ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bij m'n ouders sloeg de bliksem in en zowel de tv en de computer waren kapot dus vandaar dat ik weet dat je 't eigenlijk wel moet doen maar ik ben idd meestal ook te lui.
M.
Echtquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoor op mn werk genoeg modems die het begeven na een goeie onweersbui....
heb dezelfde modem... maar dan nog te lui om elke keer de stroom er af te halen
[..]
luiheid hier dus ook
De kans is idd zeer minimaal, de aardlekschakelaar wil nog wel 'ns (onnodig) omslaan maar meestal gebeurt er idd niet zoveel tenzij de bliksem echt vlakbij of op je huis inslaat. En m'n ouders wonen in 'n woonwijk in 'n dorp bij Venlo, echt niet in 't open veld ofzo, was echt puur toeval/bad luckquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt!
Ik las laatst ergens dat het met het electriciteitsnet van nu helemaal niet meer nodig is. Ik heb nog nooit iets uit gedaan bij onweer.
hahaha ja dat is inderdaad echte logica... die logica zou ik bedacht kunnen hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet en dat doe ik wel als de bliksem er daadwerkelijk een keer inslaat. Of misschien ook niet, omdat de kans dat het twee keer gebeurt nog veel kleiner is
. Logica van de bovenste plank
.
ja echt.. schijnt dat de modems niet zo goed tegen onweer kunnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt!
Ik las laatst ergens dat het met het electriciteitsnet van nu helemaal niet meer nodig is. Ik heb nog nooit iets uit gedaan bij onweer.
In bed slapen lijkt me toch leuker.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:16 schreef Wexy het volgende:
Heb trouwens besloten dat ik nog een nacht in de woonkamer ga slapen... dus ben alvast lekker op t matras gaan liggen.. laptopje op tafel en tv aan....
en dan vanavond weer gewoon slapen op de slaapkamer ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:36 schreef Wexy het volgende:
sjokoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
mn bui is weer over...
Uiteindelijk geef je toch toe, wist 't wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:57 schreef Wexy het volgende:
yep ben al bezig om me geestelijk voor te bereiden dat ik de 2 matrassen naar boven gooi..... mn bed is al opgemaakt... dus dat komt goed
Ja zo komt dat 'nieuwe vlees' natuurlijk nooit meer terug.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen!
Weer nieuw vlees![]()
Oh shit, je hebt gelijk. Snel iets schattigs posten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja zo komt dat 'nieuwe vlees' natuurlijk nooit meer terug.![]()
M.
quote:De totale renovatie heeft tot dusverre 175 miljoen euro gekost.
Een kloon aanmaken is me teveel werk.. ik doe wel net alsof, ok?quote:
hebben je collega's al voor je gezonden en je stoel/kantoor ook versiert zoals bij mij vorige week ?quote:
Dreigen dat jij gaat zingen als zij niet gaan zingenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
jazeker!
al hebben ze me het zingen tot nu toe bespaard
Hoe was t?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie was er op de gay pride zaterdag?
ik!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:45 schreef BlueMage het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik voel me nogal kut op 't moment, om eerlijk te zijn...
M.
Oeh, die had ik eerder moeten zien! Nu ben ik alweer thuisquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dreigen dat jij gaat zingen als zij niet gaan zingen.
*knuf*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin d'r kat ligt op sterven, vriendin over de rooie met als gevolg 'n ruzie die ik helemaal niet als ruzie bedoelde en nah ja gewoon kut, ik vind 't ook kut voor haar maar zij zegt dat ik 't allemaal niet snap *zucht*
M.
Stomme situatie. ik denk dat je het beste het gewoon even moet laten en er niet te zwaar aan tillen. Vriendin is natuurlijk heel hoog in d'r emoties nou en als ik uit eigen ervaring spreek dan kan dat er voor zorgen dat het minste of geringste al te veel is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin d'r kat ligt op sterven, vriendin over de rooie met als gevolg 'n ruzie die ik helemaal niet als ruzie bedoelde en nah ja gewoon kut, ik vind 't ook kut voor haar maar zij zegt dat ik 't allemaal niet snap *zucht*
M.
Geeft BlueMage een knuffelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:16 schreef BlueMage het volgende:
M.
Zeg eens stroek, heb je daar een scriptje voor geschreven zodat iedere dag als je je pc aan zet, die post daar meteen komt te staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk voor een ieder klaar
scriptjes zijn veel te modern voor mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg eens stroek, heb je daar een scriptje voor geschreven zodat iedere dag als je je pc aan zet, die post daar meteen komt te staan?
Heel makkelijk! c _ / maar dan zonder spaties natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
scriptjes zijn veel te modern voor mij
in het H had ik vanochtend al in de trein gedaan
Ja Stroek heeft het licht gezien met nieuwe telefoon en draadloos internet in de trein
alleen weet ik nog steeds niet de code vooruit mijn hoofd
zo blijkt maar weer dat je nooit te oud bent nog nog bij te lerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heel makkelijk! c _ / maar dan zonder spaties natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb nog steeds Lost and delirious niet gezien
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergensquote:
I knowquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |