Zeg eens stroek, heb je daar een scriptje voor geschreven zodat iedere dag als je je pc aan zet, die post daar meteen komt te staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk voor een ieder klaar
scriptjes zijn veel te modern voor mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg eens stroek, heb je daar een scriptje voor geschreven zodat iedere dag als je je pc aan zet, die post daar meteen komt te staan?
Heel makkelijk! c _ / maar dan zonder spaties natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
scriptjes zijn veel te modern voor mij
in het H had ik vanochtend al in de trein gedaan
Ja Stroek heeft het licht gezien met nieuwe telefoon en draadloos internet in de trein
alleen weet ik nog steeds niet de code vooruit mijn hoofd
zo blijkt maar weer dat je nooit te oud bent nog nog bij te lerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heel makkelijk! c _ / maar dan zonder spaties natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb nog steeds Lost and delirious niet gezien
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergensquote:
I knowquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gevraagd bij verschillende winkels en de videotheek en ze hadden hem nergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |