Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben met een vriend en een vriendin naar Eindhoven kermis geweest, en daarna hebben we het Stratumseind en de Stratumsedijk onvveilig gemaakt
3 kinderloze weken... waarvan er nu 1 voorbij is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Klinkt goedKinderloos weekendje?
Ik was natuurlijk weer aan het werk...Maar vandaag vrij
Luxe hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
3 kinderloze weken... waarvan er nu 1 voorbij is.
Ik denk dat ik me zo eens ga douchen..
Het is heel dubbel. Ik heb nu een paar weken om alleen naar mezelf te kijken en dingen te doen die ik leuk vind zonder ergens rekening mee te hoeven houden (buiten werktijd dan), maar ze zijn nog nooit langer dan 4 dagen weg geweest. En dat is toch wel erg wennen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Luxe hoor
Kan je er een beetje van genieten of mis je ze erg?
Ik moet nog steeds douchenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nou, het klinkt in ieder geval of je er een mooie tijd van maakt, dat zal wel een stuk helpen. Dan zijn ze terug voor je het weet
Ga ik ook maar eens douchen en dingen doen
hoi terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:53 schreef Droomert het volgende:
Ik moet afleiding hebben, heb net aan iets van vroeger wat niet zo leuk was gedacht.![]()
Hoi
Wattesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
Afleiding... euhm... ff denken.....
ik zie de reclame van stagiatelle ijs...... leuk genoeg om aan te denken qua afleiding?
geen tv aan gehad laatste maand?quote:
het ijs vind ik eigenlijk lang niet zo lekker als dat ik de reclame leuk vindquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef BlueMage het volgende:
Ijs met van die zwarte blokjes d'rin, errrug lekkerrrrrr!
M.
ik merk hetquote:
Van ijs kan ik iedere dag wel eten, maar ik doe 't toch maar niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
het ijs vind ik eigenlijk lang niet zo lekker als dat ik de reclame leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |