toch we lullig dat je felicitatietopic gesloten isquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Stroekie het volgende:
dankt iedereen voor de smakken en goede wensen
ik ben vanaf vandaag dus definitief bejaard geworden met 40quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef BlueMage het volgende:
Gefeliciteerd Stroekie! (waarmee precies?) ik krijg echt niks mee. Vandaag gehoord dat 'n collega van me 'n hartaanval heeft gehad, was wel schrikken moet ik zeggen.
M.
ja die heeft NanKinky een paar jaar geleden gemaakt, maar wellicht kan ze em nog eens heropenenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Noodly het volgende:
[..]
toch we lullig dat je felicitatietopic gesloten is
Kbedoel deze: Stroekie, van harte!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die heeft NanKinky een paar jaar geleden gemaakt, maar wellicht kan ze em nog eens heropenen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef Wexy het volgende:
gefeliciteerd ouwe
* Wexy proost met een glas heerlijke koele sjoko
dank je welquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Stroek!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Ik heb flink gefietst vanmiddagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank je wel
ik hoorde van je collega dat je verlof had
anders had je tijdens lunchwandelen een taartje mogen komen eten
dat moet heerlijk geweest zijn met een beetje rijwielkoelingquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb flink gefietst vanmiddag
een kilometertje of 80...85.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw
Dat heb ik vroeger nog wel eens gedaan, en toen kreeg ik alleen maar kut-reactiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef Noodly het volgende:
[..]
Trouwens, ken je Gedichten-freaks.nl of Gedichtenplein.nl? Kun je je eigen gedichten insturen en daar reacties op krijgen, zijn leuke sites.
Dat is vaag, want je gedichten zijn wel goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger nog wel eens gedaan, en toen kreeg ik alleen maar kut-reactiesIk denk dat je mijn dingetjes moet horen, en niet lezen...
Thanksquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:53 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dat is vaag, want je gedichten zijn wel goed
Waar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 04:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zo hee. Dat was me nogal het dooie avondje hier
Daardoor was het in dit topic minder leuk, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar?
Hier was het hartstikke leuk!
Ik ben met een vriend en een vriendin naar Eindhoven kermis geweest, en daarna hebben we het Stratumseind en de Stratumsedijk onvveilig gemaaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Daardoor was het in dit topic minder leuk, waarschijnlijk
Wat heb je gedaan?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben met een vriend en een vriendin naar Eindhoven kermis geweest, en daarna hebben we het Stratumseind en de Stratumsedijk onvveilig gemaakt
3 kinderloze weken... waarvan er nu 1 voorbij is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Klinkt goedKinderloos weekendje?
Ik was natuurlijk weer aan het werk...Maar vandaag vrij
Luxe hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
3 kinderloze weken... waarvan er nu 1 voorbij is.
Ik denk dat ik me zo eens ga douchen..
Het is heel dubbel. Ik heb nu een paar weken om alleen naar mezelf te kijken en dingen te doen die ik leuk vind zonder ergens rekening mee te hoeven houden (buiten werktijd dan), maar ze zijn nog nooit langer dan 4 dagen weg geweest. En dat is toch wel erg wennen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Luxe hoor
Kan je er een beetje van genieten of mis je ze erg?
Ik moet nog steeds douchenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nou, het klinkt in ieder geval of je er een mooie tijd van maakt, dat zal wel een stuk helpen. Dan zijn ze terug voor je het weet
Ga ik ook maar eens douchen en dingen doen
hoi terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:53 schreef Droomert het volgende:
Ik moet afleiding hebben, heb net aan iets van vroeger wat niet zo leuk was gedacht.![]()
Hoi
Wattesquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
Afleiding... euhm... ff denken.....
ik zie de reclame van stagiatelle ijs...... leuk genoeg om aan te denken qua afleiding?
geen tv aan gehad laatste maand?quote:
het ijs vind ik eigenlijk lang niet zo lekker als dat ik de reclame leuk vindquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef BlueMage het volgende:
Ijs met van die zwarte blokjes d'rin, errrug lekkerrrrrr!
M.
ik merk hetquote:
Van ijs kan ik iedere dag wel eten, maar ik doe 't toch maar niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
het ijs vind ik eigenlijk lang niet zo lekker als dat ik de reclame leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |