quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef Malahide het volgende:
Verplichte tvp uiteraard
En ja hoor, ik sop heerlijk. Net de keukenkastjes gedaan en nu de deurstijlen.
Sommige mooie mannen moeten echt hun mond niet opentrekken, dan kan de betovering in één keer voorbij zijn. Maar het valt niet tegen gelukkigquote:
He verdorie, kleine mannen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Sommige mooie mannen moeten echt hun mond niet opentrekken, dan kan de betovering in één keer voorbij zijn. Maar het valt niet tegen gelukkig.
't Is wel een klein menneke overigens
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
Heeft ie nou een trouwring om op dat filmpje?
Ik ookquote:
Wrom ? Te korte beentjes ?quote:Ontdek net trouwens dat hij alleen de 800 meter loopt en niet de 1500.
quote:
Neuh, gewoon niet gekwalificeerd en alle pijlen gericht op de 800 meter.quote:Wrom ? Te korte beentjes ?![]()
En, ook niet onbelangrijk, hoe lang is het smurfje ?
ps. Bedankt voor de dagelijkse fan update !
Chad Michael Murrayquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef Malahide het volgende:
Neeeeee, wie is die borstelkop???
quote:Why did you decide not to go to Europe to compete this summer?
NS: I’m doing a time trial on the 30th (i.e., tonight). I decided not go to Europe because after the Trials,
I was just very mentally and physically fatigued. The stress of autograph-signing![]()
![]()
and media relations and trying to train while doing all that, and then also coming out every night and supporting my teammates, it left me just exhausted, and I lost six pounds and I was feeling run down. And in order to that, I need to just take care of my body. And that’s what I’ve been doing over the last four weeks.
Goed zo jong, daar zijn we allemaal blij mee.quote:I need to just take care of my body
quote:Growing up my mom always said, “Good In, Good Out” as she served us well balanced meals made from local, organic produce. I try to keep that in mind when Im out shopping and I try to get my necessary servings of fruits and veggies. I avoid fast-food for the most part (though I love grilled stuffed burritos) and for a 24 year old guy I drink very little (a few beers on Saturday nights). So, at the end of the day I think I eat pretty well.
I generally get all my calories in two meals because we workout in the mornings. Ill have a small bowl of Malt O Meal most days before I run, but come home starving and my roommates and I usually fix large breakfasts with a lot of coffee or tea on the side. For dinners our team eats out a lot; burgers, Thai food, Mexican and it seems everyone usually drinks water with their meals.
I almost never drink soda, except for Dr. Pepper which is probably the greatest drink ever made. At the end of the day I have usually consumed some 4000 calories and finished off well over a gallon of liquids (water, Gatorade, milk, juice).
I don’t fret about what I have or have not ingested and general live my life according to the saying, “If the furnace is hot enough it will burn anything!”
Right now I’m digesting a large serving of bacon and eggs washed down with orange juice and might be nursing a bit of a hangover.
Growing up my mom always said, “Good In, Good Out” as she served us well balanced meals made from local, organic produce. I try to keep that in mind when Im out shopping and I try to get my necessary servings of fruits and veggies. I avoid fast-food for the most part (though I love grilled stuffed burritos) and for a 24 year old guy I drink very little (a few beers on Saturday nights). So, at the end of the day I think I eat pretty well.
I generally get all my calories in two meals because we workout in the mornings. Ill have a small bowl of Malt O Meal most days before I run, but come home starving and my roommates and I usually fix large breakfasts with a lot of coffee or tea on the side. For dinners our team eats out a lot; burgers, Thai food, Mexican and it seems everyone usually drinks water with their meals.
I almost never drink soda, except for Dr. Pepper which is probably the greatest drink ever made. At the end of the day I have usually consumed some 4000 calories and finished off well over a gallon of liquids (water, Gatorade, milk, juice).
Hierbij benoem ik Malahide tot voorzitter van de Nickfanclubquote:
Dr. Pepperquote:Dr. Pepper which is probably the greatest drink ever made
Nee hoor, SCH mag voorzitter zijn, ik word wel hoofdredacteur van het clubblad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hierbij benoem ik Malahide tot voorzitter van de Nickfanclub
[..]
Dr. Pepperklein imago deukje
Ik ga meteen een meet en greet regelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:19 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, SCH mag voorzitter zijn
De kantine van de Galgenwaard lijkt me groot genoegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga meteen een meet en greet regelen.
Fanclubdag in de Galgenwaard?
Tis al 'zo'n klein mannetje, en hem dan nog moeten delen ook? Wel wat veel gevraagd hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef Malahide het volgende:
Misschien moeten we Nick nog maar even voor ons zelf houden.
Je zult zien dat hij nog een medaille wint ook en dan wil iedereen hem hebben.
Yeuh, een nieuw lid! Welkom, welkom.quote:
Ach, als ie er 's morgens zo uitziet mag ie me ook ewl wakker maken hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:50 schreef Malahide het volgende:
Die vind ik wat minder, dat kan lekkerder Nick!
Damnquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Malahide het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen dank, geen dank...
maar ik accepteer giften voor het vinden van dit clipje, in harde contanten of natura (lees: Nick)
Nick workout
WAAR wil je hem VOOR gebruiken ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:02 schreef SCH het volgende:
Mogen meer mensen die avatar gebruiken of is ie Malahide proof?
fap fapquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WAAR wil je hem VOOR gebruiken ?
Heb je al gezegd ( in dit culttopicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
fap fap
Om Nick te eren, mijn vriend heet trouwens ook Nick![]()
Maar die is nog veel knapper
1. Hij heeft fijn getraind vandaag - zonder t'shirt want dat is voor iedereen prettiger. Hij ligt nu te slapen, lekker op één kamer met zijn roomie, want het is tenslotte 6 uur later in Beijing en morgen is er weer een topless trainingssessie gepland. Vanavond heeft hij chow mein en pekingeend gegeten en die weggespoeld met een liter Dr. Pepper.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef kleinzusje het volgende:
on topic:
1. Hoe is't vandaag met Nick
2. Meet and Greet graag elders
3. Hij is wel snel
Das ff het meest pijnlijke wat ik nog kan verdragen als fanquote:één kamer met zijn roomie
Misschien wel met deze flinke knul (Andrew Wheating, de Amerikaanse nr. 2 op de 800m)quote:
Weet niet precies wat er gebeurt, maar Nick schrikt zich rot en die andere dude heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Moeilijk standje. Wat doet ie nou raar met zijn arm?
Hij is dus bottom
Stop, ik doe het bijna in mijn broekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
Volgens mij krijgt ie hem er niet meer uit
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde is een 'top'...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus: "on top" of "Lig op m'n buikje te wachten" ?
Zie je !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Malahide het volgende:
Effe een pic hoor, anders krijgen we nog op onze donder wegens obsceniteiten
[ afbeelding ]
Nick heeft persoonlijk nog geen toestemming gegeven. Mail is onderweg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Wrom heeft die trotse fanclubleider nog steeds geen NICK ava ?
Heel mooie mailquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick heeft persoonlijk nog geen toestemming gegeven. Mail is onderweg.
Dear Nick,
I would like to use an avatar of you're horny face made by my little sister.
Doe you agree?
We hope you run hard and do not break a leg.
We are you're fokkin dutch fanclub.
The chairman SCH
Was zo toevallig, kwam een sexy foto tegen:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Malahide het volgende:
Effe een pic hoor, anders krijgen we nog op onze donder wegens obsceniteiten
[ afbeelding ]
Icon Noob !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef SCH het volgende:
Nicks piepeloposie is te groot om hem up te loaden.
Nick en ik doen niet aan dit soort nieuwerwetse communicatiemiddelen. Wij hebben een telepatische band. Hij zegt dat het goed is en doet de groeten aan je kleine zusje. Die stuurt hij een foto met handtekening per maoïstische postduif omdat ze zo mooi kan knippen en plakken. O ja, en hij moet jou ook persoonlijke groetjes doorgeven van zijn slapie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick heeft persoonlijk nog geen toestemming gegeven. Mail is onderweg.
Groetjes ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nick en ik doen niet aan dit soort nieuwerwetse communicatiemiddelen. Wij hebben een telepatische band. Hij zegt dat het goed is en doet de groeten aan je kleine zusje. Die stuurt hij een foto met handtekening per maoïstische postduif omdat ze zo mooi kan knippen en plakken. O ja, en hij moet jou ook persoonlijke groetjes doorgeven van zijn slapie.
Welkom nieuw lidquote:
Vind Nick dat ok ?quote:
Ik heb hem net ingelicht over mijn liefde voor een andere Nick. Hij keek niet op van de krant.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem net ingelicht over mijn liefde voor een andere Nick. Hij keek niet op van de krant.
Luistert !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
Nick is niet zo onder de indruk van Nick.
Behalve van die ene foto dan. Waarom wordt die hier zo weinig gepost
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef Malahide het volgende:
Nou, da's toch niet lief dat zo'n big black MoFo onze lieve cuddly toy opjaagt.
Tsstttt, weg Wesley!
By the way, kan jij een Nick strandlaken voor mij maken?
Hoezo topless? Viespeukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daar toples op te liggen zeker![]()
![]()
Hoe gaan die weg, in pakken van 24, 48 en 96 (net als Renniesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:55 schreef kleinzusje het volgende:
To do list:
- Nick fabdoekjes met naam
zeg, niet zo gemeen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:52 schreef Malahide het volgende:
* * B R E A K I N G N E W S **
Okay, ik heb de ultieme foto van Nick gevonden. Ik wil hem nog even voor mezelf houden....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCH zal de doekjes hard nodig hebben, dus tempo kleinzusje!
Effe denken... ben je besodemieterd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef SCH het volgende:
Wat een vreselijke junkiefoto - haal die us weg
De berichten: het werd wat laat in Gaysauna de Roze Pekingeend maar Nick lag toch nog wel redelijk op tijd op bed. Hij heeft de etenstijden wat aangepast omdat ie met de stokjes niet zoveel naar binnen krijgt en dan liever wat later ontbijt, anders heeft ie de rest van de dag honger.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef Malahide het volgende:
Als Nick nu nog aan het ontbijten is heeft hij een wilde lange nacht achter de rug, aangezien het in Peking al bijna tijd is om aan te schuiven voor het avondeten. SCH, wat weet jij daarvan?
Boeien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:43 schreef SCH het volgende:
Hij is boos over de laatste foto die hier is geplaatst. Toen had ie net een zwaar trainingskamp achter de rug en was ie helemaal afgewerkt. Bovendien was zijn Philishave stuk.
quote:TEAM USA TRACK AND FIELDERS ALREADY WORLD CLASS WINNERS WITH THEIR LITTLE BROTHERS
August 2, 2008 (Philadelphia, PA) -- Ten-year-old Aryn and 9-year-old Clayton will tell you their Big Brothers, both Team USA Track & Fielders, are already winners -- even before they compete for medals in the 2008 Beijing Olympics.
Second-time Olympian 30-year-old Darvis “Doc” Patton is Aryn’s Big Brother and Nick Symmonds is Big Brother to Clayton. Patton, of Grand Prairie, Texas, a 2004 Olympic Silver medalist, will represent the U.S. team in the men’s 100m and the 4x100m relay team. Symmonds, a 24-year-old Olympic trials champion from Springfield, Oregon, will compete for his first Olympic medal in the 800m in Beijing.
“It gives me chills to think that as these athletes’ stars are rising, they’ve made time in their busy lives to include kids who need Big Brothers,” said Jude McKay, Program Director for Big Brothers Big Sisters in Eugene.
Big Brothers Big Sisters recently launched a national Campaign for Men to recruit more mentors for boys. More than 70 percent of the children waiting for a Big Brother are boys, but only three out of every 10 inquiries about volunteering come from men.
For Aryn and Clayton, meeting Patton and Symmonds ended months of anxious waiting. Still while both were excited and impressed to learn their Big Brothers were world-class athletes, that’s not what mattered most.
“Nick was very nice to me,” Clayton said. “The day we met, we played Guitar Hero®. He told me jokes. He takes me to my favorite places to eat, plus once we went to this cool pizza place that I had never been to before and it was really good!”
Both boys love sports, video games and adventure. Like many boys served by Big Brothers Big Sisters, they also live in single parent homes with their mothers. Both moms say their kids’ Big Brothers are making a difference in how their kids are growing up.
Aryn, who has a younger sister and brother, is more at peace, reads more, and has become a more patient older brother, his mom said. “He needed someone to be focused on ‘just me,’” she added. Clayton’s mother, who is delighted that he and Symmonds share so much in common, said her son has become a better student and is more competitive when he plays basketball.
Despite their busy schedules, the boys’ mothers said Patton and Symmonds find time to visit their sons, and as their Olympic training has become more intense, they email, text and call the boys whenever they get a moment.
Some of the Little Brothers’ most memorable times since being matched will likely also be some of the Olympian Big Brothers’ most unforgettable. Aryn and Clayton watched their Big Brothers compete during the Olympic trials in Lane County, Oregon, when they qualified for the 2008 Beijing Olympics. Aryn saw the events on TV; Clayton watched in person.
“I just knew Nick was going to win every race and he did. I got to watch him race in all three qualifying meets,” Clayton said. “After he finished the last race, he took a victory lap. He saw me in the crowd and high fived me in the air! I couldn’t believe it!”
“He made it to the Olympics!” Aryn said after watching his Big Brother, Darvis, qualify. “He works so hard; he’s a real man. I want to be a good man just like him, a great man, a guy who works hard, not just a guy who sits on the couch all day; a guy who’ll go do something, a man like Darvis.”
Dat zal wel een beetje prikkenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zal wel een beetje prikken
Slurp.... slurp..... aaaaaaahhhhhhhhh.quote:
Oh tering, sop fap sop - hij kan er nog nog nog lekkerder uitzienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:15 schreef Malahide het volgende:
Jemig de pemig, wat is het hier rustig.
Is er niemand die samen met mij Nick gaat proberen te spotten bij de openingsceremonie?
Nou, dan nog maar een pic...![]()
[ afbeelding ]
Misschien kan hij wel Nederlandsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:18 schreef SCH het volgende:
Als je op hem googlet kom je als 4e dit fantopic tegen![]()
Had al zo'n vermoeden dat je deze wel lekker zou vindenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tering, sop fap sop - hij kan er nog nog nog lekkerder uitzien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had m'n vingertje op de screenknopquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel Nederlands![]()
.
Heb Nick (nog) niet gespot bij de opening....
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had m'n vingertje op de screenknop![]()
![]()
![]()
Hij had zich achter een basketbalspeler verstopt
Hij mailde net, wordt een beetje nerveus ! Hij voelt de druk van z'n fansquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:54 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hello sailor![]()
Neeeeeee, wat doe je met mijn Nick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef kleinzusje het volgende:Als dat zo is dan knip ik mijn haar af en word lesbischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
You cheated on me with choreography.
Goed plan, dan gaan wij verder over Nick.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
Als dat zo is dan knip ik mijn haar af en word lesbisch.
ok, jJe mag fruitfly zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef Malahide het volgende:
Wat is dat voor een broedermoord? Zonder mij had je Nick nooit gekend.
En ik ben bang voor paarden overigens.
![]()
quote:Fruit Fly
A woman who is friends with a gay or bisexual man but who does not have an interest in seducing them like many fag hags do. (Could be for a variety of reasons, they themselves maybe lesbians or may just enjoy being friends with a man who isn’t trying to get in their pants). Typically very attractive.
Volgens mij ben ik dat al. Vooral in dat laatste zinnetje herken ik mezelf enormquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef Malahide het volgende:
Hier wordt Nick achterna gezeten door Wesley Snipes.
[ afbeelding ]
Ja en ? T gaat hier over Nick !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:10 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Die Wesley Snipes is overigens de vlaggendrager van USA
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:02 schreef SCH het volgende:
Update:
Een beetje paniek vandaag. Nick verslikte zich in de foe yong hai en kreeg een hoestbui. Hij liep nogal rood aan en er stonden meteen 2 Chineze artsen bij. Het liep gelukkig goed af. Hij moest wel meteen mee naar de dopingcontrole omdat ze dachten dat hij iets geslikt had
En jullie weten hoe moeizaam onze Nick plast.
Niet met mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:39 schreef SCH het volgende:
Nick heeft een bloedhekel aan wandelen.
We hebben het op beeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:02 schreef SCH het volgende:
Update:
Een beetje paniek vandaag. Nick verslikte zich in de foe yong hai en kreeg een hoestbui. Hij liep nogal rood aan en er stonden meteen 2 Chineze artsen bij. Het liep gelukkig goed af. Hij moest wel meteen mee naar de dopingcontrole omdat ze dachten dat hij iets geslikt had
En jullie weten hoe moeizaam onze Nick plast.
Nick de AVA Noobquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:44 schreef SCH het volgende:
Nick heeft zelf ook even een avatar gemaakt om kleinzusje te helpen
Welkom !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:00 schreef Cee het volgende:
Oh well hello there handsome!
Nog nooit eerder van deze jongen gehoord. Dank u, Fok!
Gelijk heb jequote:
We sturen haar een hatemailquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:57 schreef SCH het volgende:
Dames, dames we moeten ingrijpen, concurrentie
Gaan we poederbrieven sturen, haar computer hacken of meteen de grove methode?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:04 schreef Malahide het volgende:
maar toen Mart zei dat hij "hardly welcome" was heeft hij er toch maar voor bedankt.
Oooo, dan maak ik misschien kansquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:15 schreef SCH het volgende:
Oh my god, hij valt op oudere vrouwen.
* SCH brengt kleinzusje in stelling.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oooo, dan maak ik misschien kans.
"i drunk coffee with SCH. my blessings, he's cute, delicious and intelligent"quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wat fluistert dat mokkel in z'n oor ?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
"i drunk coffee with SCH. my blessings, he's cute, delicious and intelligent"
Hij kan ook maar moeilijk kiezen tussen de 800 en 1500 meter dus dat zou best eens kunnenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef Malahide het volgende:
Hebben we de optie weleens overwogen dat Nick bi is?
Oef, njammie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef BillyBeflap het volgende:
Via google afbeeldingen zijn er nog veel fotos te vinden hoor:
Dies ook knapquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:13 schreef sbientje het volgende:
die vind ik juis teen beetje warrick (csi)
Welkomquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Sally het volgende:
Thnx aan sbientje die me op dit topic wees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Sally op 10-08-2008 19:56:57 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja hoor maar dat heeft ie me in vertrouwen verteldquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:13 schreef Malahide het volgende:
De aandacht voor Nick verslapt! Dat kan toch niet?
SCH, heb jij nog nieuws?
Douchen... jajaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor maar dat heeft ie me in vertrouwen verteldSorry, ik houd me nou eenmaal aan mijn afspraken.
Ik mag wel vertellen wie die mevrouw is. Dat is zijn oud-buurvrouw van de Seventh Brick Road in Atlanta, die is niet meer zo heel helder meer nu maar vroeger mocht ie daar altijd douchen nadat ie zijn rondje door de buurt had gerend. (Nick komt namelijk uit een hele arme familie, ze hadden vroeger geen douche, zielig he)
Ik kan het niet bevestigen helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:06 schreef Malahide het volgende:
Onbevestigde bronnen beweren dat SCH zijn creditcard gemaxt heeft en gespot is in Beijing.
[ afbeelding ]
Checkout this one:quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Cee het volgende:
Jesus Symmonds Christus, ik steek dus niet alleen 5 jaar maar ook 5 centimeter boven ons Nicky uit! Ach, de schade valt te overzien.
Wat een heerlijke verhalen vertellen jullie hier.
Ik heb nog steeds geen bewegende beelden bekeken van deze schone jongen. Straks gaat het tegenvallen! *shock*
Ik denk dat ik maar heel wijselijk mijn mond houquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Cee het volgende:
Jesus Symmonds Christus, ik steek dus niet alleen 5 jaar maar ook 5 centimeter boven ons Nicky uit! Ach, de schade valt te overzien.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt ! Het was mede de oorzaak dat hij is gaan rennen ! Gelukkig heeft hij ook een zusje.
" As a kid I enjoyed playing around the house with my sister,
Lauren, and generally anything that got me outdoors "
Lauren is naar Nederland vertrokken om daar door te breken als zangeres. Ze heeft haar levensverhaal gebruikt en haar eerste singel was een grote hit.
Nick luistert elke dag voor het trainen even naar dit nummer, terwijl hij een foto van zijn broertje en zusje zachtjes vastpakt en soms laat hij een klein traantje. Wij weten dat Nick moeijk kan plassen en nu gaan er varhalen dat dit komt door z'n jeugd en het niet hebben van een douche.
Gelukkig heeft hij in SCH een luisterend oor gevonden
Niet alleen mijn oor luistert, er zijn meerdere onderdelen van mijn lichaam die zich er mee bemoeien als Nick vertelt over zijn jeugd. Best irritant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig heeft hij in SCH een luisterend oor gevonden
Hij is een little guy, met een grote willyquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:41 schreef Malahide het volgende:
Nick is overigens niet heel klein hoor.
5'10", dat is 1,78m, valt dus best mee.
Zijn concurrenten zijn gewoon lang.
Zo'n jongen heeft gewoon af en toe een "knuffel" nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet alleen mijn oor luistert, er zijn meerdere onderdelen van mijn lichaam die zich er mee bemoeien als Nick vertelt over zijn jeugd. Best irritant.
Nu is het onherroepelijk en voor altijd duidelijk: HOMO!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:28 schreef Malahide het volgende:
Hij heeft trouwens wel een hele grote adamsappel. Zegt dat iets over hem SCH?
[ afbeelding ]
Nou, echt sprekend. Separated at birth...quote:
Ja nou je het zegt, beide een enorme piemulquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:51 schreef BonJovi het volgende:
hij lijkt op michael ballack
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind Pieter van den Hoogenband trouwens ook ontzettend veel op Jurgen Klinsmann lijken. En Anky van Grunsven is het evenbeeld van Schweinsteiger!![]()
Hier!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef Malahide het volgende:
Er is vandaag schandalig weinig gepost in dit topic. Waar zijn de Nick diehards?
Ja, maar het is je vergevenquote:[b]Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Sally het volgende:
Was deze al langsgekomen in dit 5 pagina's tellende topic?
geen zin gehad om ze alle 5 nog eens na te lopenquote:
Ik doe dat dagelijksquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
geen zin gehad om ze alle 5 nog eens na te lopen
Te druk met FOK!sportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Malahide het volgende:
Ik ben verdrietig... waarom denkt niemand meer aan Nick?
Nick all the way... your one and only Malahide.
[ afbeelding ]
Ik denk zoveel aan Nick dat ik nergens anders meer tijd voor heb. Zelfs niet meer om hier te posten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Malahide het volgende:
Ik ben verdrietig... waarom denkt niemand meer aan Nick?
Nick all the way... your one and only Malahide.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
De Big Nick Day !!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben de draad kwijtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
Hoe laat moet ie. Een van de weinige dagen dat ik geen OS kan zien. Heb ik zo gepland. Kan de spanning rond ons nick niet aan.
Oh oh, was er al bang voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef Malahide het volgende:
Lieverd, sorry dat ik je moet teleurstellen maar hij loopt alleen de 800 meter en dus niet de 1500 vandaag![]()
woensdag 13:00 uur heats
donderdag 13:30 halve finales
zaterdag 13:30 finale
quote:I’m currently in a dorm at San Jose State getting ready for bed early because I’m waking up at 6 AM to catch a flight to Beijing, China to compete in my first Olympic Games. Its hard to believe myself. The last month has been amazing; Ive put in many miles and had a lot of good workouts including one of the best speed-endurance sessions of my life yesterday. I woke up at 6:30 this morning to sneak in one last run on American soil.
The dorm I’m staying in is apartment style and sharing the rooms with
me are Andrew Wheating, Christian Smith, Dathan Ritzenhein, Galen Rupp, and Matt Tegenkamp among others. Its literally a whose-who of track and field and I suppose you would expect nothing less from the USA Olympic Track and Field team. Watching all of us go through team processing today you would have guessed our average age to be about 8 as we ran around filling shopping carts with the amazing team gear issued to each Olympian. It was literally Christmas in August.
Putting on our Polo Sport opening ceremony suits we all had these huge, cheese eating grins on our faces. I looked in the mirror and that’s when it really sank in for me; I just saw myself standing there in a thousand dollar suit thinking, “Damn, I’m really going to the Olympics!” For a second I almost felt like an impostor. It was like, how did I actually get to this point in my career?
Two seconds later, almost as if he could here my thoughts halfway across the world, Coach Gags gave me a call and before I could even tell him about all the cool stuff we got, he was asking if I got my morning run in, what I was going to run when I got off the plane, and insisting that I get some strides in. Gags brought me back to reality and reminded me that I got to this point in my career through hard work and determination. This is the culmination of almost 10 years at working towards a goal.
I am about to go and represent my country on the grandest scale and be part of something that is so much bigger than any person, any government, any country. The Olympic Games have always been the epitome of World Unity to me. It is the one place where people come together, differences aside, and compete for love of sport and love of country. I think you’d be hard pressed to find someone who loves the sport of Track and Field or their country more than me.
So, tune into NBC August 8th as I walk around the Olympic Stadium with my fellow Olympians and you will see me in my new suit, feeling totally comfortable, but anxious for the day that I swap it for the USA singlet and shorts.
- Nick
quote:be part of something that is so much bigger than any person
Nou nee, ik vind ze meer iets van Salinero hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
OHHH filmpjes! Bewegend is ie nog beter dan stilstaand. En da's maar goed ook want hij moet hard rennen. Anders komt die medaille niet he? Ik ga alvast het Star Spangled Banner oefenen, kan ik met 'm meezingen als hij daar op het podium staat.
En Anky van Grunsven is het evenbeeld van Schweinsteiger!![]()
Ik ben 1.59 en dus geen concurrente, zijn jullie niet bang sat hij als hij eenmaal zijn mond opendoet tegenvalt?, dat heb je weleens...quote:
Nee hoor, valt niks tegen, dat hadden we al gechecktquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben 1.59 en dus geen concurrente, zijn jullie niet bang sat hij als hij eenmaal zijn mond opendoet tegenvalt?, dat heb je weleens...
HIj kan zo de rol van Mike Kasnoff over nemen in ATWT, heeft trouwens ook iets weg van Brad Pitt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, valt niks tegen, dat hadden we al gecheckt.
Nick babbelt
Oooooooooooooh wat mooi. Echt zo mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
Liefdes gedicht![]()
Slik, lieve Nick
Woensdag komt al dichterbij
Doe m'n best
12.30 vrij
Weet dat ik echt aan je denk
Daar tussen de Negerts
Zo breed als een tank
Maak je niet dik
lieve Nick
Hee pik
Geef ze stuk op lik
Onze voorzitter zal voor je duimen
Onze hoofdredacteur straalt water in
Geeft niet als je mond gaat schuimen
Ons fancubje heeft het naar z'n zin
Met jouw heerlijke ogen
en onderkin
Beentjes van staal, zo hard
Wachten wij met trots en smart
Op je outfitje, waaiend in de wind
Bij jouw winst gaan we door het lint
Ook al is je eindtijd laag
Geeft helemaal niks
we houden van traag
Wil je wel bukken, voor de pic's ?
Anders wordt het fappen niks
En moeten wij genoegen nemen
Met slechts dat moment
Waarbij we klemen
Dat was hem !
Onze vent
Een broodje met jam
Is minder zoet
Dan ons Nickje nu vermoed
SCH voor de TV
Doosje leeg
Maar erg tevree
Dan valt de prestatie van Nick des te meer opquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:09 schreef Malahide het volgende:
De Amerikanen doen het niet goed op de atletiekbaan tot nu toe.3
quote:Nick Symmonds: Fastest Delivery in Town
Olympic contender Nick Symmonds, who earned the top spot on the 2008 U.S. Olympic 800-meter team, also offered the fastest delivery in Salem, Ore., according to Ladell and Gary McIlnay.
The McIlnays own Anderson McIlnay Florist, where Symmonds delivered flowers between classes and track workouts at Willamette University.
“Sometimes a late order came in after all the deliveries had gone out for the day,” said Ladell McIlnay. “The other employees had to go home, but Nick always said, ‘Sure, I can deliver that on my way back to the track.’ He has a huge heart. You’ll notice after he won the trials he leaped into the stands and hugged his mother. He’s one of the most polite young men you’ll meet.”
The McIlnays promised they would put up a window display in Symmonds’ honor if he made it to the Olympics, and sure enough, their downtown shop now features photos, newspaper clippings, balloons, flowers and advice, “Watch out Beijing. Here comes Nick.” There is even a scroll on the sidewalk, where townspeople can sign their names and send encouragement.
The McIlnays called Symmonds to let him know they had made good on their promised window display, reaching him just “in the nick of time,” Ladell said, as he was boarding his plane for Beijing.
Symmonds is not only a polite young man, he was a brainy biochemistry student at Willamette, writing his senior thesis on how mercury cations bind to the digestive enzyme chymotrypsin, causing the enzyme to unfold and precipitate out of solution. Symmonds hopes to be a doctor, like his father, grandfather and great-grandfather.
Written by Nadene Steinhoff in the Willamette University Office of Communications
Als je mijn maandagavondjes met hem dan maar accepteertquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:14 schreef Malahide het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn moeder is nu overtuigd: Nick is de ideale schoonzoon en ik mag met hem trouwen.
[..]
Ja hoor, dan ga ik wel bowlen of bingoën met kleinzusje...quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je mijn maandagavondjes met hem dan maar accepteert
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef SCH het volgende:
Are you bottom or top? I also saw the guy Vulture but he does look like that Feyenoord player so i think he has a lot of jeugdpuistjes. Maybe when he grows up?
Horny greetings,
Nick [/i]
Was het maar waar. Ik kan gewoon snel typenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Jij hebt echt te veel vrije tijd
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja hoor, dan ga ik wel bowlen of bingoën met kleinzusje...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:17 schreef kleinzusje het volgende:![]()
Wat grappig, kreeg net ook een mail !![]()
Dear kleinzusje
You are de only one for me, because
Jij bent trouw, SCH en Malahide hebben hun ogen gelegd op Koji Murofushi.
Toen ik dat las was ik in a lot of pain. Echt, it broke my hart.
I know that you love tennisplayers, like Nadal and Andy Roddick, so do i.
Maar dat is ok, because, ze zijn mijn vrienden.
Koji Murofushi is een te brede lul, die me heeft geprobeerd te versieren nadat het uit was
met m'n roomie ( laats in de fietsenstalling).
I did mail to SCH dat hij mag komen,
maar ik zorg dat hij en Malahide met mijn moeder de markt op gaan en wij kwaliteit time samen spenderen.
You can bring TheVulture, hij is de enige man waar ik nu een beetje warm van word. Hij lijkt namelijk op een ex.
love, your one and only Nicky![]()
( zo veel kusjes dat ze niet op dit mailtje kunnen)
ps. Ik denk tijdens de race alleen aan sex met jou !
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:17 schreef kleinzusje het volgende:![]()
Wat grappig, kreeg net ook een mail !![]()
Dear kleinzusje
You are de only one for me, because
Jij bent trouw, SCH en Malahide hebben hun ogen gelegd op Koji Murofushi.
Toen ik dat las was ik in a lot of pain. Echt, it broke my hart.
I know that you love tennisplayers, like Nadal and Andy Roddick, so do i.
Maar dat is ok, because, ze zijn mijn vrienden.
Koji Murofushi is een te brede lul, die me heeft geprobeerd te versieren nadat het uit was
met m'n roomie ( laats in de fietsenstalling).
I did mail to SCH dat hij mag komen,
maar ik zorg dat hij en Malahide met mijn moeder de markt op gaan en wij kwaliteit time samen spenderen.
You can bring TheVulture, hij is de enige man waar ik nu een beetje warm van word. Hij lijkt namelijk op een ex.
love, your one and only Nicky![]()
( zo veel kusjes dat ze niet op dit mailtje kunnen)
ps. Ik denk tijdens de race alleen aan sex met jou !
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:05 schreef Malahide het volgende:
Zijn we al zenuwachtig? Ik wel. Kon niet slapen vannacht.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef Malahide het volgende:
Nou zeg, ik had ook post van de familie Symmonds![]()
Dear Malahide,
You weet tomorrow is de most important dag uit Nick's life, but in stead of dat hij lekker ligt te sleepen en zich concentreert op de big race, zit hij tot in de heat of the night mailtjes te typen naar SCH and kleinzusje. Those two hebben zijn pretty little head helemaal upgesexed met hun filthy praatjes en now Nick denkt only aan sex, sex, sex, even during the races. Omdat you showed to be a tower of wijsheid in comparison tot die two, will ik jou asken if jij ze een halt kan toecallen. Please tell SCH dat although ik niet opposed ben to homosexualists and I really liked hem toen ik hem met, my Nick has never thought about sodomie before. And to kleinzusje I will zeggen: there's only één oudere woman in Nicks life and dat is me.
Love,
Bobby-Jo Symmonds, Nicks mother
p.s. Malahide, of course I see you not als een older woman and I still prefer jou als mijn toekomstige dochter-in-law.
Wat een ongeduldige bitch zeg, ze moet wel rekening houden met het tijdsverschil hè? Alsof ik al tijd heb gehad om jullie toe te spreken. Ze bekijkt het maar, rare oude doosquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Z'n moeder heeft mij al 3x gebeld
quote:CANCELED FLIGHTS, LEBRON JAMES AND BODY GUARDS
Nick Symmonds recently called from China and talked about the trip, Opening Ceremony highlights and his training in preparation of Wednesday's preliminary round in the men's 800 meters.
His Olympic adventure didn't begin smoothly as his flight out of Eugene, Ore., was canceled, forcing he and fellow Eugene-based distance runners Andrew Wheating (800) and Dathan Ritzenhein (marathon) to take a shuttle to Portland to catch a different flight.
But on Aug. 6, the trio arrived in San Jose, Calif., in time for team processing, where they gathered their U.S. gear.
"It was awesome," he said. "It was pretty incredible. We knew we would get a ton of gear, but had no idea. We got bags and bags full of amazing gear."
The trio then arrived at the U.S. track and field team's training camp in Dalian, China, on Aug. 7.
After settling in, Symmonds and his U.S. 800 teammates joined the rest of Team USA at the Opening Ceremony, where they mingled with everyone from President George W. Bush to LeBron James, who posed for a photo with them.
"I was extremely excited to meet LeBron James and he was really nice, too," Symmonds said. "That will definitely be one of the highlights."
Symmonds then returned to Dalian to train for his race. He said the funniest part about training are the body guards, who bike behind him during training runs.
"They have to follow you, but sometimes they have a little trouble keeping up, especially on hills," Symmonds said. "They do everything to stay with us and they'll be in good shape. Sometimes they're just beat. But Dalian is great and the people here really embraced the American team."
He hasn't done a lot of sightseeing with his focus on the 800, but said he plans to join his family after he's done racing to "take a look around."
Jesse Zentz
quote:SCH, ik slaapte well en heb een goed feeling voor de race. p.s. heb geen mailtjes aan littlezuster gestuurd
quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:04 schreef Malahide het volgende:
Nick voelt zich weer helemaal top na het foe yong hai-incident en de rek-en-strek-pics van gisteren.
Dat zijn populariteit stijgende is in Nederland is hem inmiddels ook duidelijk geworden toen hij door Mart Smeets persoonlijk werd uitgenodigd om aan te schuiven bij Studio Sportzomer, maar toen Mart zei dat hij "hardly welcome" was heeft hij er toch maar voor bedankt.
Tja, hij heeft het duidelijk moeilijk, nou goed dat hij afleiding heeft vanmiddagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:52 schreef Malahide het volgende:
Vind het niet gek dat Nick boos is op jou Maril. Zijn relatie met Mart is nou eenmaal gecompliceerd...
[..]
Oh gelukkig, nog niets gemistquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:01 schreef Malahide het volgende:![]()
Eerste serie is net gestart - mindere goden uiteraard en niet ons Nick.
Was ff een camera breakquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:04 schreef Malahide het volgende:
Wat zijn dat voor een witrussische wijven!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |