Damnquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:55 schreef Malahide het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen dank, geen dank...
maar ik accepteer giften voor het vinden van dit clipje, in harde contanten of natura (lees: Nick)
Nick workout
WAAR wil je hem VOOR gebruiken ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:02 schreef SCH het volgende:
Mogen meer mensen die avatar gebruiken of is ie Malahide proof?
fap fapquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WAAR wil je hem VOOR gebruiken ?
Heb je al gezegd ( in dit culttopicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
fap fap
Om Nick te eren, mijn vriend heet trouwens ook Nick![]()
Maar die is nog veel knapper
1. Hij heeft fijn getraind vandaag - zonder t'shirt want dat is voor iedereen prettiger. Hij ligt nu te slapen, lekker op één kamer met zijn roomie, want het is tenslotte 6 uur later in Beijing en morgen is er weer een topless trainingssessie gepland. Vanavond heeft hij chow mein en pekingeend gegeten en die weggespoeld met een liter Dr. Pepper.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef kleinzusje het volgende:
on topic:
1. Hoe is't vandaag met Nick
2. Meet and Greet graag elders
3. Hij is wel snel
Das ff het meest pijnlijke wat ik nog kan verdragen als fanquote:één kamer met zijn roomie
Misschien wel met deze flinke knul (Andrew Wheating, de Amerikaanse nr. 2 op de 800m)quote:
Weet niet precies wat er gebeurt, maar Nick schrikt zich rot en die andere dude heeft er duidelijk zin inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Moeilijk standje. Wat doet ie nou raar met zijn arm?
Hij is dus bottom
Stop, ik doe het bijna in mijn broekquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
Volgens mij krijgt ie hem er niet meer uit
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde is een 'top'...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus: "on top" of "Lig op m'n buikje te wachten" ?
Zie je !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Malahide het volgende:
Effe een pic hoor, anders krijgen we nog op onze donder wegens obsceniteiten
[ afbeelding ]
Nick heeft persoonlijk nog geen toestemming gegeven. Mail is onderweg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Wrom heeft die trotse fanclubleider nog steeds geen NICK ava ?
Heel mooie mailquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick heeft persoonlijk nog geen toestemming gegeven. Mail is onderweg.
Dear Nick,
I would like to use an avatar of you're horny face made by my little sister.
Doe you agree?
We hope you run hard and do not break a leg.
We are you're fokkin dutch fanclub.
The chairman SCH
Was zo toevallig, kwam een sexy foto tegen:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Malahide het volgende:
Effe een pic hoor, anders krijgen we nog op onze donder wegens obsceniteiten
[ afbeelding ]
Icon Noob !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef SCH het volgende:
Nicks piepeloposie is te groot om hem up te loaden.
Nick en ik doen niet aan dit soort nieuwerwetse communicatiemiddelen. Wij hebben een telepatische band. Hij zegt dat het goed is en doet de groeten aan je kleine zusje. Die stuurt hij een foto met handtekening per maoïstische postduif omdat ze zo mooi kan knippen en plakken. O ja, en hij moet jou ook persoonlijke groetjes doorgeven van zijn slapie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick heeft persoonlijk nog geen toestemming gegeven. Mail is onderweg.
Groetjes ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nick en ik doen niet aan dit soort nieuwerwetse communicatiemiddelen. Wij hebben een telepatische band. Hij zegt dat het goed is en doet de groeten aan je kleine zusje. Die stuurt hij een foto met handtekening per maoïstische postduif omdat ze zo mooi kan knippen en plakken. O ja, en hij moet jou ook persoonlijke groetjes doorgeven van zijn slapie.
Welkom nieuw lidquote:
Vind Nick dat ok ?quote:
Ik heb hem net ingelicht over mijn liefde voor een andere Nick. Hij keek niet op van de krant.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem net ingelicht over mijn liefde voor een andere Nick. Hij keek niet op van de krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |