quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:02 schreef SCH het volgende:
Update:
Een beetje paniek vandaag. Nick verslikte zich in de foe yong hai en kreeg een hoestbui. Hij liep nogal rood aan en er stonden meteen 2 Chineze artsen bij. Het liep gelukkig goed af. Hij moest wel meteen mee naar de dopingcontrole omdat ze dachten dat hij iets geslikt had
En jullie weten hoe moeizaam onze Nick plast.
Niet met mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:39 schreef SCH het volgende:
Nick heeft een bloedhekel aan wandelen.
We hebben het op beeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:02 schreef SCH het volgende:
Update:
Een beetje paniek vandaag. Nick verslikte zich in de foe yong hai en kreeg een hoestbui. Hij liep nogal rood aan en er stonden meteen 2 Chineze artsen bij. Het liep gelukkig goed af. Hij moest wel meteen mee naar de dopingcontrole omdat ze dachten dat hij iets geslikt had
En jullie weten hoe moeizaam onze Nick plast.
Nick de AVA Noobquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:44 schreef SCH het volgende:
Nick heeft zelf ook even een avatar gemaakt om kleinzusje te helpen
Welkom !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:00 schreef Cee het volgende:
Oh well hello there handsome!
Nog nooit eerder van deze jongen gehoord. Dank u, Fok!
Gelijk heb jequote:
We sturen haar een hatemailquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:57 schreef SCH het volgende:
Dames, dames we moeten ingrijpen, concurrentie
Gaan we poederbrieven sturen, haar computer hacken of meteen de grove methode?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:04 schreef Malahide het volgende:
maar toen Mart zei dat hij "hardly welcome" was heeft hij er toch maar voor bedankt.
Oooo, dan maak ik misschien kansquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:15 schreef SCH het volgende:
Oh my god, hij valt op oudere vrouwen.
* SCH brengt kleinzusje in stelling.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oooo, dan maak ik misschien kans.
"i drunk coffee with SCH. my blessings, he's cute, delicious and intelligent"quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wat fluistert dat mokkel in z'n oor ?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
"i drunk coffee with SCH. my blessings, he's cute, delicious and intelligent"
Hij kan ook maar moeilijk kiezen tussen de 800 en 1500 meter dus dat zou best eens kunnenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef Malahide het volgende:
Hebben we de optie weleens overwogen dat Nick bi is?
Oef, njammie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef BillyBeflap het volgende:
Via google afbeeldingen zijn er nog veel fotos te vinden hoor:
Dies ook knapquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:13 schreef sbientje het volgende:
die vind ik juis teen beetje warrick (csi)
Welkomquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Sally het volgende:
Thnx aan sbientje die me op dit topic wees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Sally op 10-08-2008 19:56:57 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja hoor maar dat heeft ie me in vertrouwen verteldquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:13 schreef Malahide het volgende:
De aandacht voor Nick verslapt! Dat kan toch niet?
SCH, heb jij nog nieuws?
Douchen... jajaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor maar dat heeft ie me in vertrouwen verteldSorry, ik houd me nou eenmaal aan mijn afspraken.
Ik mag wel vertellen wie die mevrouw is. Dat is zijn oud-buurvrouw van de Seventh Brick Road in Atlanta, die is niet meer zo heel helder meer nu maar vroeger mocht ie daar altijd douchen nadat ie zijn rondje door de buurt had gerend. (Nick komt namelijk uit een hele arme familie, ze hadden vroeger geen douche, zielig he)
Ik kan het niet bevestigen helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:06 schreef Malahide het volgende:
Onbevestigde bronnen beweren dat SCH zijn creditcard gemaxt heeft en gespot is in Beijing.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |