Checkout this one:quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Cee het volgende:
Jesus Symmonds Christus, ik steek dus niet alleen 5 jaar maar ook 5 centimeter boven ons Nicky uit! Ach, de schade valt te overzien.
Wat een heerlijke verhalen vertellen jullie hier.
Ik heb nog steeds geen bewegende beelden bekeken van deze schone jongen. Straks gaat het tegenvallen! *shock*
Ik denk dat ik maar heel wijselijk mijn mond houquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Cee het volgende:
Jesus Symmonds Christus, ik steek dus niet alleen 5 jaar maar ook 5 centimeter boven ons Nicky uit! Ach, de schade valt te overzien.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt ! Het was mede de oorzaak dat hij is gaan rennen ! Gelukkig heeft hij ook een zusje.
" As a kid I enjoyed playing around the house with my sister,
Lauren, and generally anything that got me outdoors "
Lauren is naar Nederland vertrokken om daar door te breken als zangeres. Ze heeft haar levensverhaal gebruikt en haar eerste singel was een grote hit.
Nick luistert elke dag voor het trainen even naar dit nummer, terwijl hij een foto van zijn broertje en zusje zachtjes vastpakt en soms laat hij een klein traantje. Wij weten dat Nick moeijk kan plassen en nu gaan er varhalen dat dit komt door z'n jeugd en het niet hebben van een douche.
Gelukkig heeft hij in SCH een luisterend oor gevonden
Niet alleen mijn oor luistert, er zijn meerdere onderdelen van mijn lichaam die zich er mee bemoeien als Nick vertelt over zijn jeugd. Best irritant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig heeft hij in SCH een luisterend oor gevonden
Hij is een little guy, met een grote willyquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:41 schreef Malahide het volgende:
Nick is overigens niet heel klein hoor.
5'10", dat is 1,78m, valt dus best mee.
Zijn concurrenten zijn gewoon lang.
Zo'n jongen heeft gewoon af en toe een "knuffel" nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet alleen mijn oor luistert, er zijn meerdere onderdelen van mijn lichaam die zich er mee bemoeien als Nick vertelt over zijn jeugd. Best irritant.
Nu is het onherroepelijk en voor altijd duidelijk: HOMO!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:28 schreef Malahide het volgende:
Hij heeft trouwens wel een hele grote adamsappel. Zegt dat iets over hem SCH?
[ afbeelding ]
Nou, echt sprekend. Separated at birth...quote:
Ja nou je het zegt, beide een enorme piemulquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:51 schreef BonJovi het volgende:
hij lijkt op michael ballack
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind Pieter van den Hoogenband trouwens ook ontzettend veel op Jurgen Klinsmann lijken. En Anky van Grunsven is het evenbeeld van Schweinsteiger!![]()
Hier!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef Malahide het volgende:
Er is vandaag schandalig weinig gepost in dit topic. Waar zijn de Nick diehards?
Ja, maar het is je vergevenquote:[b]Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Sally het volgende:
Was deze al langsgekomen in dit 5 pagina's tellende topic?
geen zin gehad om ze alle 5 nog eens na te lopenquote:
Ik doe dat dagelijksquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
geen zin gehad om ze alle 5 nog eens na te lopen
Te druk met FOK!sportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Malahide het volgende:
Ik ben verdrietig... waarom denkt niemand meer aan Nick?
Nick all the way... your one and only Malahide.
[ afbeelding ]
Ik denk zoveel aan Nick dat ik nergens anders meer tijd voor heb. Zelfs niet meer om hier te posten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef Malahide het volgende:
Ik ben verdrietig... waarom denkt niemand meer aan Nick?
Nick all the way... your one and only Malahide.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
De Big Nick Day !!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben de draad kwijtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
Hoe laat moet ie. Een van de weinige dagen dat ik geen OS kan zien. Heb ik zo gepland. Kan de spanning rond ons nick niet aan.
Oh oh, was er al bang voorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef Malahide het volgende:
Lieverd, sorry dat ik je moet teleurstellen maar hij loopt alleen de 800 meter en dus niet de 1500 vandaag![]()
woensdag 13:00 uur heats
donderdag 13:30 halve finales
zaterdag 13:30 finale
quote:I’m currently in a dorm at San Jose State getting ready for bed early because I’m waking up at 6 AM to catch a flight to Beijing, China to compete in my first Olympic Games. Its hard to believe myself. The last month has been amazing; Ive put in many miles and had a lot of good workouts including one of the best speed-endurance sessions of my life yesterday. I woke up at 6:30 this morning to sneak in one last run on American soil.
The dorm I’m staying in is apartment style and sharing the rooms with
me are Andrew Wheating, Christian Smith, Dathan Ritzenhein, Galen Rupp, and Matt Tegenkamp among others. Its literally a whose-who of track and field and I suppose you would expect nothing less from the USA Olympic Track and Field team. Watching all of us go through team processing today you would have guessed our average age to be about 8 as we ran around filling shopping carts with the amazing team gear issued to each Olympian. It was literally Christmas in August.
Putting on our Polo Sport opening ceremony suits we all had these huge, cheese eating grins on our faces. I looked in the mirror and that’s when it really sank in for me; I just saw myself standing there in a thousand dollar suit thinking, “Damn, I’m really going to the Olympics!” For a second I almost felt like an impostor. It was like, how did I actually get to this point in my career?
Two seconds later, almost as if he could here my thoughts halfway across the world, Coach Gags gave me a call and before I could even tell him about all the cool stuff we got, he was asking if I got my morning run in, what I was going to run when I got off the plane, and insisting that I get some strides in. Gags brought me back to reality and reminded me that I got to this point in my career through hard work and determination. This is the culmination of almost 10 years at working towards a goal.
I am about to go and represent my country on the grandest scale and be part of something that is so much bigger than any person, any government, any country. The Olympic Games have always been the epitome of World Unity to me. It is the one place where people come together, differences aside, and compete for love of sport and love of country. I think you’d be hard pressed to find someone who loves the sport of Track and Field or their country more than me.
So, tune into NBC August 8th as I walk around the Olympic Stadium with my fellow Olympians and you will see me in my new suit, feeling totally comfortable, but anxious for the day that I swap it for the USA singlet and shorts.
- Nick
quote:be part of something that is so much bigger than any person
Nou nee, ik vind ze meer iets van Salinero hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
OHHH filmpjes! Bewegend is ie nog beter dan stilstaand. En da's maar goed ook want hij moet hard rennen. Anders komt die medaille niet he? Ik ga alvast het Star Spangled Banner oefenen, kan ik met 'm meezingen als hij daar op het podium staat.
En Anky van Grunsven is het evenbeeld van Schweinsteiger!![]()
Ik ben 1.59 en dus geen concurrente, zijn jullie niet bang sat hij als hij eenmaal zijn mond opendoet tegenvalt?, dat heb je weleens...quote:
Nee hoor, valt niks tegen, dat hadden we al gechecktquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben 1.59 en dus geen concurrente, zijn jullie niet bang sat hij als hij eenmaal zijn mond opendoet tegenvalt?, dat heb je weleens...
HIj kan zo de rol van Mike Kasnoff over nemen in ATWT, heeft trouwens ook iets weg van Brad Pitt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, valt niks tegen, dat hadden we al gecheckt.
Nick babbelt
Oooooooooooooh wat mooi. Echt zo mooi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
Liefdes gedicht![]()
Slik, lieve Nick
Woensdag komt al dichterbij
Doe m'n best
12.30 vrij
Weet dat ik echt aan je denk
Daar tussen de Negerts
Zo breed als een tank
Maak je niet dik
lieve Nick
Hee pik
Geef ze stuk op lik