Checkout this one:quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Cee het volgende:
Jesus Symmonds Christus, ik steek dus niet alleen 5 jaar maar ook 5 centimeter boven ons Nicky uit! Ach, de schade valt te overzien.
Wat een heerlijke verhalen vertellen jullie hier.
Ik heb nog steeds geen bewegende beelden bekeken van deze schone jongen. Straks gaat het tegenvallen! *shock*
Ik denk dat ik maar heel wijselijk mijn mond houquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:15 schreef Cee het volgende:
Jesus Symmonds Christus, ik steek dus niet alleen 5 jaar maar ook 5 centimeter boven ons Nicky uit! Ach, de schade valt te overzien.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt ! Het was mede de oorzaak dat hij is gaan rennen ! Gelukkig heeft hij ook een zusje.
" As a kid I enjoyed playing around the house with my sister,
Lauren, and generally anything that got me outdoors "
Lauren is naar Nederland vertrokken om daar door te breken als zangeres. Ze heeft haar levensverhaal gebruikt en haar eerste singel was een grote hit.
Nick luistert elke dag voor het trainen even naar dit nummer, terwijl hij een foto van zijn broertje en zusje zachtjes vastpakt en soms laat hij een klein traantje. Wij weten dat Nick moeijk kan plassen en nu gaan er varhalen dat dit komt door z'n jeugd en het niet hebben van een douche.
Gelukkig heeft hij in SCH een luisterend oor gevonden
Niet alleen mijn oor luistert, er zijn meerdere onderdelen van mijn lichaam die zich er mee bemoeien als Nick vertelt over zijn jeugd. Best irritant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig heeft hij in SCH een luisterend oor gevonden
Hij is een little guy, met een grote willyquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:41 schreef Malahide het volgende:
Nick is overigens niet heel klein hoor.
5'10", dat is 1,78m, valt dus best mee.
Zijn concurrenten zijn gewoon lang.
Zo'n jongen heeft gewoon af en toe een "knuffel" nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet alleen mijn oor luistert, er zijn meerdere onderdelen van mijn lichaam die zich er mee bemoeien als Nick vertelt over zijn jeugd. Best irritant.
Nu is het onherroepelijk en voor altijd duidelijk: HOMO!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:28 schreef Malahide het volgende:
Hij heeft trouwens wel een hele grote adamsappel. Zegt dat iets over hem SCH?
[ afbeelding ]
Nou, echt sprekend. Separated at birth...quote:
Ja nou je het zegt, beide een enorme piemulquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:51 schreef BonJovi het volgende:
hij lijkt op michael ballack
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind Pieter van den Hoogenband trouwens ook ontzettend veel op Jurgen Klinsmann lijken. En Anky van Grunsven is het evenbeeld van Schweinsteiger!![]()
Hier!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef Malahide het volgende:
Er is vandaag schandalig weinig gepost in dit topic. Waar zijn de Nick diehards?
Ja, maar het is je vergevenquote:[b]Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Sally het volgende:
Was deze al langsgekomen in dit 5 pagina's tellende topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |