zover alles goed je kopieert het topic vanaf 3fmfan link onderaan de 1ste post die knip en plak je in de post en klaar is jannekequote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, mijn dank is groot!
En ik weet niet eens wat ik moet doen. Straks flikkeren door mij de stats ineen, heb ik t weer gedaan.
Wat moet ik doen. Gewoon nieuw topic, beginnend met [3FM #(nummer)] topictitel, en dan de beginpost kopieren vanuit t eerdere topic??
Staat een linkje onderaan in de OP naar de OP (uhhm ja, dat staat kromquote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
En ik weet niet eens wat ik moet doen. Straks flikkeren door mij de stats ineen, heb ik t weer gedaan.
Wat moet ik doen. Gewoon nieuw topic, beginnend met [3FM #(nummer)] topictitel, en dan de beginpost kopieren vanuit t eerdere topic??
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
Nu maar proberen om een beetje richting bed te gaan
Sjowhan, Trusten alvastquote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
Nu maar proberen om een beetje richting bed te gaan
Ahh, oké, volgende keer kan ik t zelfquote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zover alles goed je kopieert het topic vanaf 3fmfan link onderaan de 1ste post die knip en plak je in de post en klaar is janneke
Vind het wel meevallen, alleen de quick-quote duurt langquote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Fok is qua snelheid op het moment redelijk dramatisch.
Succes alvastquote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, oké, volgende keer kan ik t zelf
*was bezig met modderen op ander forum*
Blijf ook nog even op mij te warm om te gaan slapen, zweet als een otterquote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sjowhan, Trusten alvast![]()
't is buiten nog 24 graden en waar ik nu zit is het 28.3.. Zal dus weinig slapen worden.![]()
Jup, dat duurt inderdaad lang maar heel af en toe gaat het refreshen niet heel erg soepeltjes.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Vind het wel meevallen, alleen de quick-quote duurt lang
Gelukkig draait Corton wel goede platen dus het even wakker blijven moet wel lukken, denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijf ook nog even op mij te warm om te gaan slapen, zweet als een otter
Geen idee hoeveel graden het hier nu is, maar het raam gaat zo nog wel even wagenwijd open...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sjowhan, Trusten alvast![]()
't is buiten nog 24 graden en waar ik nu zit is het 28.3.. Zal dus weinig slapen worden.![]()
Tot morgen kun je nog gerust hierin posten , wanneer mag je gaan workshoppenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef on_air het volgende:
Heeft het nog nut om te posten of is deze ook zo weer vol.
Thanx.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk kijkje achter de schermen janneke
Valt inderdaad op, hier ook nog geen enkele muggenbult gehad dit jaar tot nu toe (afklopt)quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig vooralsnog bijna geen muggen gezien dit jaar.
Hier ist ruim 29 graden...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel graden het hier nu is, maar het raam gaat zo nog wel even wagenwijd open...
Ik was van plan morgen pas weer te gaan posten, aangezien ik bijna out ga van het doodmoe zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot morgen kun je nog gerust hierin posten , wanneer mag je gaan workshoppen
Die heeft waarschijnlijk ook niets met 3fmquote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx.
Mijn vriend interesseerde t geen hol.
Geeft niet, ik vond t leuk.
En hij was toch zo lief om even net te doen of hij het wilde zien
Je gaat gewoon mazzel hebben en in niet in de pool des verderfs belanden. Het is je namelijk super gegunt.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik was van plan morgen pas weer te gaan posten, aangezien ik bijna out ga van het doodmoe zijn.
Geen idee. Het is een loterij, dus ik moet afwachten.
Heb de plaat nog veel te weinig gehoord @ 3voor12. Ik weet niet wat het is met Hit Me TV maar op een of andere manier wordt het niet lekker opgepakt. Maybe The Dancefloor is eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik vind het echt geweldig, maar schijnbaar is het niet leuk genoeg voor het brede publiek?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou Corton, sleep ook maar even lekker aan Hit me TV... DIE MOET OP DE PLAYLIST
Raam staat hier wel open maar het is windstil dus dat schiet niet echt op. Inderdaad, de muggen heb ik ook heel weinig gezien (afkloppen)quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel graden het hier nu is, maar het raam gaat zo nog wel even wagenwijd open...
I always get what I wantquote:Op maandag 28 juli 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gaat gewoon mazzel hebben en in niet in de pool des verderfs belanden. Het is je namelijk super gegunt.
Nee, helemaal niks...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk ook niets met 3fm
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef on_air het volgende:
[..]
I always get what I want.
[ afbeelding ]
Is gegund ook.
Sterkte met de longontsteking morgen, laat de wind indirect komenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouja... ik ga douchen en dan de ventilator op t bed richten en een poging tot slapen doen.
Tot morgen honeyzzzz!
xx
Ik moet toch echt wat...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sterkte met de longontsteking morgen, laat de wind indirect komen
De thermometer in de woonkamer staat hier op 25.0 graden, en volgens weerstation Schiphol Airport (waar ik vlakbij woonquote:
En dan toch bi neigingen hebben , zal dan wel mee vallen met die hele grote kwaliteitenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft-ie weer andere hele grote kwaliteiten
Ze staan natuurlijk wel op Lowlands dus het grote publiek ligt binnen handbereik... maar dit soort bands moeten gewoon veel vaker gedraaid wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de plaat nog veel te weinig gehoord @ 3voor12. Ik weet niet wat het is met Hit Me TV maar op een of andere manier wordt het niet lekker opgepakt. Maybe The Dancefloor is eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik vind het echt geweldig, maar schijnbaar is het niet leuk genoeg voor het brede publiek?
Die rode vlekken van de hitte?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag ?
Stilstaande lucht is altijd warmerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De thermometer in de woonkamer staat hier op 25.0 graden, en volgens weerstation Schiphol Airport (waar ik vlakbij woon) is het buiten 22 graden.
Jammer dan weet je dus eigenlijk nooit watquote:Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Die rode vlekken van de hitte?
Garpje. Geen idee. We wachten af.
Tsja, hier hoef ik eigenlijk niets aan toe te voegen want ben het helemaal met je eens. Misschien komt het nog goed..quote:Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan natuurlijk wel op Lowlands dus het grote publiek ligt binnen handbereik... maar dit soort bands moeten gewoon veel vaker gedraaid worden
Flauw manquote:
Ja was 10x beter dan Giel, EJR had er weer wat moois van gemaakt, ik adviseer je het om terug te luisteren en de muziekjes over te slaan.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:01 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Flauw man![]()
Michiel in de morgen niet gehoord, is het wat? En heeft EJ Rosendahl een beetje inbreng in de show?
Ok, gaat gebeurenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja was 10x beter dan Giel, EJR had er weer wat moois van gemaakt, ik adviseer je het om terug te luisteren en de muziekjes over te slaan.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
zow gaat snel zeg...ff honde uitlaten en hoppa..nieuw topic
*warm is...poging tot bankplakken gaat doen*
toedeloetjes mense
Doeiquote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
toedeloetjes mense
Doei doei !quote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
toedeloetjes mense
wind is denk ik gaan liggen, dus weinig verkoelingquote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doei doei !
Zie dat de buitentemperatuur weer omhoog is gegaan. Van 22.0 naar 23.5
Kijk eens: http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EMquote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef IJsbergsla het volgende:
Ok, gaat gebeuren
Jup, daar lijkt het inderdaad wel op. Luchtvochtigheid is ook iets hoger. Naja, warm blijft het toch wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wind is denk ik gaan liggen, dus weinig verkoeling
't Is net als de Lama'squote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan echt niet lachen om draadstaal , is er iets mis met mijn humor
Nee, het is gewoon kansloze zendtijd opvulling.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan echt niet lachen om draadstaal , is er iets mis met mijn humor
zit even terug te denken aan aardrijkskunde van vroegerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar lijkt het inderdaad wel op. Luchtvochtigheid is ook iets hoger. Naja, warm blijft het toch wel.
Draadstaal
Doe dan 2 leuke liedjes inplaats zoals bv down boyquote:Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon kansloze zendtijd opvulling.
Begin van de lamas was leuk, maar na een seizoen hadden ze moeten stoppen of compleet van team veranderenquote:
Hij is niet van mijquote:Op maandag 28 juli 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Complimenten Piles , de uitzending geknipt is prima om te podcasten, ga straks op bed lekker terugluisteren
Wind uit het Oosten brengt volgens mij vaak stabiel en warm weer en voorlopig komt de wind uit die hoek vandaan. Alhoewel de wind het weekend waarschijnlijk uit zw komt en dan wordt het allemaal wat minder warm, maar is de kans op regen wel groter. Heb trouwens weinig moeite met de warmte (loop ook gewoon hard met dit weer), maar 's avonds heb ik het liever wel wat koeler.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit even terug te denken aan aardrijkskunde van vroeger
zomers verkoelt de zeewind het land
in de winter verkoelt de landwind het land
zo te zien hebben we land wind, deze verkoelt ons dus niet , we hebben westerwind nodig
Audicityquote:Op maandag 28 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is niet van mij![]()
Acidity knipt ze tegenwoordig voor me
Inderdaad, en dat geldt wat mij betreft ook voor de stelling van de dag.. Maar ja, dat is dan weer het blokje serious radio.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dan 2 leuke liedjes inplaats zoals bv down boy
Ik heb het al bloedheet als ik hardloop (gewoon rare warmtehuishouding), met dit weer stroom ik gewoon leeg qua vocht, moet dan niet aan super sportieve uitspattingen denken.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb trouwens weinig moeite met de warmte (loop ook gewoon hard met dit weer), maar 's avonds heb ik het liever wel wat koeler.
Nee, de user heet zo: http://forum.fok.nl/user/profile/Acidityquote:Op maandag 28 juli 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Audicity, het vroegere soundforge
maar je doet het toch maar weer mooi wel
uuhhm daar kan ik dan wel wat bij voorstellen al kan het ook best lekker zijn om even flink te zweten.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb het al bloedheet als ik hardloop (gewoon rare warmtehuishouding), met dit weer stroom ik gewoon leeg qua vocht, moet dan niet aan super sportieve uitspattingen denken.
ah de recente poster in 3fm topic, herkende zijn naam niet zo snelquote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de user heet zo: http://forum.fok.nl/user/profile/Acidity![]()
Ik verwachte die misverstand al een beetje
Begin was sterker dan het einde jammer genoeg, nice try no sigarquote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vage remix.. Geloof dat ik deze wel eens eerder heb gehoord bij MYA maar vind het niet echt een toffe remix.
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah de recente poster in 3fm topic, herkende zijn naam niet zo snel
Ja! maar het is alleen wel een beetje heet geworden want het lag niet in de koelkast..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
pff, wat een kleffe zooi zeg
bier, iemand?
Hij was idd braaf aan het knippen vanmorgenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
Hij is niet van mij![]()
Acidity knipt ze tegenwoordig voor me
Succes met proberen en anders tot zoquote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij was idd braaf aan het knippen vanmorgen
* Glacier gaat een poging tot slapen doen
Jup en het ging bizar hard.. Begrijp ook niet helemaal waarom het zo hard ging want er is tijdens MetMichiel bijna 1 nieuw topic volgepost en dat was toch wel een tijd geleden.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
is er nou gewoon weer een coml,eet topic doorheen gegaan vanavond?
Ja schrok ook even bij terugkomstquote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
is er nou gewoon weer een coml,eet topic doorheen gegaan vanavond?
Laatste studio met michiel van vorige week ging even hard , maar zat een locatie en weekend ekstra tussen dus we vergeten af en toe dat het best hard gaatquote:Op maandag 28 juli 2008 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup en het ging bizar hard.. Begrijp ook niet helemaal waarom het zo hard ging want er is tijdens MetMichiel bijna 1 nieuw topic volgepost en dat was toch wel een tijd geleden.Glacier
Vond het wel tof eigenlijk, maar ik hou dan ook wel van hard.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een herrie six eyes lost - candy whore
Daar zit wat inquote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laatste studio met michiel van vorige week ging even hard , maar zat een locatie en weekend ekstra tussen dus we vergeten af en toe dat het best hard gaat
\quote:Op maandag 28 juli 2008 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vond het wel tof eigenlijk, maar ik hou dan ook wel van hard.
Nou succes ! zal niet meevallen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga de uitzending vanmorgen nog maar is terugluisteren en poging tot slapen doen. mocht het niet lukken tot zo
Sorry even druk bezig gewwest met reviews ed lezen over dj (midi) stuffquote:Op maandag 28 juli 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
DaMook in tha house![]()
En daMook, wat voor heerlijke alcoholische versnaperingen kan je ons vanavond aanbieden?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:12 schreef Broekie het volgende:
Mogguh![]()
Zo, gedoucht, aangekleed en al, tijd om maar eens idioot vroeg naar m'n werk te gaan
Gelukkig is Veenstra Veenstra op den Radio
Dan pas?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Als dat zo door gaat met die jingles, kun je me na twee weken echt opvegen [ afbeelding ]![]()
Puik plan!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:52 schreef cosmick het volgende:
Persgeverst sinaasappelsap en een sigaret.
Mooi ontbijt.
Heb dat boek 'Skinny Bitch' (.. ) van het weekend bij mijn vriendin gelezen, en daar stond in dat het heeeeeeeeeeel gezond was!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Puik plan!
Minus de sigaret dan.
Minus het pers geverste dan.
Ah fuck it, laat dan die sinaasappelsap ook maar zitten.
Nee eigenlijk gisteren al...quote:
Mooi woordquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:52 schreef cosmick het volgende:
Persgeverst
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Puik plan!
Minus de sigaret dan.
Minus het pers geverste dan.
Ah fuck it, laat dan die sinaasappelsap ook maar zitten.
En het 'pers geverst' ook gewoon overnemen zonder het door te hebbben he... Goedemorgen WebHawkjuhquote:
Denk dat ze haarkloverij zei, da's logischer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over mooie woordcombinaties gesproken: "Juridische Haakloperij"
Zojuist in NOS Headlines. WTF is dat?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
De opening van dit nummer... Door het publiek gezongen. Kippenvel!
* WebHawkjuh pinkt een traantje weg...
Wat is er dan toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh My Fucking God!
Die Geheugentrainer!
Smak of Smek MY BITCH UP!
1 redelijke nacht vanaf donderdag.quote:
Die heb ik dan gelukkig ff gemistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
Wat een WALGELIJKE 'grap' van die Erik Jan over de 5 vrouwen die verkracht zijn door de Kenianen.
dat '5 vrouwen verkracht door 10 kenianen/per vrouw dus 2 bananen'?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
Wat een WALGELIJKE 'grap' van die Erik Jan over de 5 vrouwen die verkracht zijn door de Kenianen.
Was te verwachten natuurlijk. Ik vond het ook niet leuk. Omdat ik gewoon misselijk word van het bericht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
quote:
Is inderdaad een 538 grapquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
dat '5 vrouwen verkracht door 10 kenianen/per vrouw dus 2 bananen'?
Niet echt fris nee
Grote kans je gespreksgenoot ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef on_air het volgende:
[..]
1 redelijke nacht vanaf donderdag.
Ik kan er niet meer tegen...
Heb godverdomme zo ook nog een gesprek en ik zie er niet uit.
I hope so.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grote kans je gespreksgenoot ook niet
Dat maakt 't niet minder kansloos. Ik schrok ook van de reacties in het topic dat ik gisteren daarover opendequote:
Afgestompte maatschappij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt 't niet minder kansloos. Ik schrok ook van de reacties in het topic dat ik gisteren daarover opende.
De kleine liep er op te zwingenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
The mama's and the Papa's
Het blijft een mooi nummer
Die laatste zinnen zijn wel de strekking van de reacties in betreffend topic ja. En 'negertjes', 'zwartjes' en dat soort denigrerende termen. Dan heeft discussiëren al helemaal geen zin meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Afgestompte maatschappij.
Keldertafrelen willen nog wel shockeren. Verkrachting niet meer.
Trouwens... is het tegenwoordig niet weer zo dat de vrouw het uitlokt.
En als het niet uitlokking is, dan is het wel een leugenares die de rape kaart speelt.
Toch?
Je zit op fok! waar 20% kleuters zitten, wat verwacht je anders.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt 't niet minder kansloos. Ik schrok ook van de reacties in het topic dat ik gisteren daarover opende.
Overdag heb je een vaste baan, dan heb je toch geen tijd voor die andere "onzin".......quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een tijd aan Gzus zat.
Soms denk ik - tegen beter weten in, blijkt dan weer - dat er een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zit op fok! waar 20% kleuters zitten, wat verwacht je anders.
Néger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die laatste zinnen zijn wel de strekking van de reacties in betreffend topic ja. En 'negertjes', 'zwartjes' en dat soort denigrerende termen. Dan heeft discussiëren al helemaal geen zin meer.
Hopelijk na het gesprek weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Overdag heb je een vaste baan, dan heb je toch geen tijd voor die andere "onzin".......
Daarom heb ik niet geklikt. Het is al erg zat! (1: voor die vrouwen, 2: dat het gebeurd).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt de pech dat het vakantietijd, lees schoolvakantie is, anders had je topic ook wel zwaarder gemodereerd zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms denk ik - tegen beter weten in, blijkt dan weer - dat er een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden...
Wel op de manier waarop dat in dat topic wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Neger is een normaal woord voor iemand met een donkere huidskleur. Waarom is dat woord tegenwoordig discriminerend?
Jij had hetzelfde keyboardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het deuntje van mijn eerste keyboard
Neger is ooit afgeleid van het woord nigger, wat nou ook niet echt een positief bijklank heeftquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Neger is een normaal woord voor iemand met een donkere huidskleur. Waarom is dat woord tegenwoordig discriminerend?
Te.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes!
Edit: Maar jij werkte toch in dat (enorme) landhuis unit?
Misschien wel van "negroide"?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neger is ooit afgeleid van het woord nigger, wat nou ook niet echt een positief bijklank heeft
Noem eens een forum in Nederland waar het wel kan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soms denk ik - tegen beter weten in, blijkt dan weer - dat er een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden...
Doh, bedoel meer van negatieve bijklank naar negatieve bijklankquote:
Nouja, ik kan niet veel meer fora noemen, omdat ik er niet veel meer kenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Noem eens een forum in Nederland waar het wel kan?
Volgens mij kun je er geen eentje noemen.... Dat is één kant van het internet...
Genoeg kleinschalige fora, waarbij er wel toezicht is. Fok! mag af en toe wel is korter gemod worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Noem eens een forum in Nederland waar het wel kan?
Volgens mij kun je er geen eentje noemen.... Dat is één kant van het internet...
Als in één reactie over 'negertjes' en 'zwarten' etc. gesproken wordt, is die duidelijk niet met een positieve ondertoon geplaatst.quote:
De telegraaf is (niet echt een forum) wel één van de voorbeelden die ik bedoelde inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet veel meer fora noemen, omdat ik er niet veel meer ken. Tenzij je de reactiemogelijkheid @
De
Telegraaf
-site als forum bestempelt. Dat niveau zowaar nóg lager
.
Ja en nee, Ja het wordt toegestaan, nee is het puberaal gedrag, kijk maar naar de usernames die het roepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De telegraaf is (niet echt een forum) wel één van de voorbeelden die ik bedoelde inderdaad.
Ik ben maar bij een 3 tal (of zo) forums aangemeld, maar lees er soms meer. En het is echt te triest wat je daar zoal tegenkomt.
(Misschien iets te veel vrijheid??)
klopt ook weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja en nee, Ja het wordt toegestaan, nee is het puberaal gedrag, kijk maar naar de usernames die het roepen.
Nógmaals: als je 'negertje' en 'zwartje' gaat gebruiken geeft dat niet 't idee dat betreffende poster dat met een positieve instelling plaatst. Lees anders betreffend topic (met name de tweede helft) door. Dan is 't wel duidelijk wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Persoonlijk vind ik 'neger' niet een meer negatieve bijklank hebben dan belg, homo, bejaarde of blondje.
Sommige mensen geven een negative bijklank aan die woorden door er mee te schelden, maar dat maakt het woord op zich toch niet negatiever?
True. Maar feit is wel dat mensen zulke reacties plaatsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja en nee, Ja het wordt toegestaan, nee is het puberaal gedrag, kijk maar naar de usernames die het roepen.
Daar heb je dan weer gelijk in. :-)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nógmaals: als je 'negertje' en 'zwartje' gaat gebruiken geeft dat niet 't idee dat betreffende poster dat met een positieve instelling plaatst. Lees anders betreffend topic (met name de tweede helft) door. Dan is 't wel duidelijk wat ik bedoel.
Nog een keer ijskoud douchenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef muisje-eliza het volgende:
voel me nog plakkerig...zelfs na doesen
*lets stick together*
Ja en dus heeft het dan eigenlijk niks te maken met de vrijheid van het kunnen plaatsen van deze reacties, maar meer om de reacties zelf. (Het bestaan van mensen die deze reacties zo kunnen maken.)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar feit is wel dat mensen zulke reacties plaatsen.
Anoniem schaapjes gedrag, De een roept wat , de ander volgt en wil overtreffenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar feit is wel dat mensen zulke reacties plaatsen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Meridith Brooks zegt het goed , zijn allemaal bitches nothing inbetween
quote:Arie & Sylvester:
I`m a bitch, I`m a lover
I`m a child, I`m a mother
I`m a beetje schizofreen, want ik sta hier echt alleen
Ik ben zelf ook niet vies van politiek-incorrecte grappen, maar dit hoort niet op de radio thuis. Tijd geleden bij Somertijd op Veronica was het 2 maal in een uur raak; 1 keer tijdens de limericks en ook nog een mop waarin de vergelijking van negers en apen werd gemaakt. Ik dacht echt even dat ik het niet goed hoorde.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
Welnee. Alle woorden in die richting komen uit het latijn ('nero'), negro (Spaans) betekent zwart en zowel neger (NL) en (Engels) negroe voor mensen met een donkere huid komen daar vandaan. Nigger is gewoon weer een verbastering van negroe. Als je negroe uitspreekt met een southern accent, zeg je al bijna nigger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neger is ooit afgeleid van het woord nigger, wat nou ook niet echt een positief bijklank heeft
Ik speelde van het weekend Triviant met kaarten uit 1984quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nógmaals: als je 'negertje' en 'zwartje' gaat gebruiken geeft dat niet 't idee dat betreffende poster dat met een positieve instelling plaatst. Lees anders betreffend topic (met name de tweede helft) door. Dan is 't wel duidelijk wat ik bedoel.
wat heb je nagemaakt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb'm helemaal nagemaakt in Fruity Loops
Ik wou er namelijk een stevigere versie van maken (trompetjes vervangen door scheurende elektrische gitaar)
Ik ben nog aan't oefenen op de bas, klote basriffs
Laat maar horen als je er te vreden over bentquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou er namelijk een stevigere versie van maken (trompetjes vervangen door scheurende elektrische gitaar)
Fruity loops, ook ooit eens op mijn computer gehad. Na het gebruik van Fast trackerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Dan had ie vast ook nog een redelijke kwaliteit van levenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
De oudste man van Nederland, Adrianus van der Vaart, is maandag in zijn woonplaats Wilnis (gemeente Ronde Venen) overleden.
Een woordvoerster van de gemeente heeft dat dinsdag laten weten. Van der Vaart, die nog op zichzelf woonde, is 106 jaar geworden.
Respect om op die leeftijd nog zelfstandig te wonen
Zo wil ik ook wel oud worden, ben wel benieuwd hoe het is over een jaar of 40 als we een keer met pensioen mogen, zal wel weer 70 jaar gaan wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan had ie vast ook nog een redelijke kwaliteit van leven.
Als jij snappie aanvraagt met je bedrijf draaien ze die ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Buckshot Lefonque
Nu weet ik zeker dat de Arbeidsvitamen stiekum door Sky Radio zijn geinfilteerd.
De drumsquote:
* Litton-Lane doet mee, maar zat aan de telefoon met een zangeres die haar boekingen door wilde nemen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Diepe buiging maakt voor Toto
Fantastische gitarist is datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij het beste nummer van toto:
* clip: cover uitvoering.
en dan de 11 minuten versiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij het beste nummer van toto:
* clip: cover uitvoering.
Nou...Ik denk dat je deze niet tegen wil komen in de volle zon:quote:
Oh mijn neukende god wat een ding!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou...Ik denk dat je deze niet tegen wil komen in de volle zon:
[ afbeelding ]
En als deze dan zijn lichten precies zo slecht afgesteld heeft staan als de rest van Nederland, is het helemaal feest.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De drums
De rest moet ik allemaal nog inspelen
Tussendoor heb ik wel Southpark theme gecovered, Fort Minor en nog wat andere dingen gemaakt, eigen nummertje wat echt nergens over gaat, maar gewoon lekker pielen
Dit was echt een grappig geintje wat ik tussendoor had gemaakt
Waar is mijn zonnerbrilquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+squote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
oh nog n titel verzinne voor straks..
3fm...where the wild roses grow
15 werkdagen?!quote:Dank u voor uw bericht aan AVIS Autoverhuur b.v.
Dit is een automatisch bericht om u te laten weten, dat wij uw e-mail bericht hebben ontvangen.
Wij zullen uw kwestie onderzoeken en streven ernaar om u binnen 15 werkdagen op de hoogte te brengen van onze bevindingen. Schadekwesties zullen wij binnen 30 werkdagen beantwoorden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:14 schreef -Hans- het volgende:
't is trouwens best te doen buiten..![]()
Alleen het slapen is niet echt gelukt... DIE LUCHT ! toen ik opstond was niet te harden.
Wat wil je gaan rijden of slopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
15 werkdagen?!Haha, geef ze 2 dagen en anders hoeft het niet meer.
Check buienradar.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het begon hier vanmorgen zonnig, maar het begint nu te betrekken
Ach, mijn telefoon opgestuurd (defect) en die "ligt" er nu 2 maanden. Telefoon is kwijt en reactie op de email die ik wel heb gehad, schuiven ze het af - terug naar mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
15 werkdagen?!Haha, geef ze 2 dagen en anders hoeft het niet meer.
Gewoon een vraag welke auto een trekhaak heeft.. Bij elk ander verhuurbedrijf heb je binnen een dag antwoord alleen bij Avis kan het 'iets' langer duren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat wil je gaan rijden of slopen
Welke prutsers zijn datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach, mijn telefoon opgestuurd (defect) en die "ligt" er nu 2 maanden. Telefoon is kwijt en reactie op de email die ik wel heb gehad, schuiven ze het af - terug naar mij.
TNT heeft een handtekening van ontvangst, dus ik maak me niet zo`n zorgen. Wil alleen geld of telefoon terug!
Ja, Jij opent hem?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef muisje-eliza het volgende:
zijn we dr al....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |