wat heb je nagemaakt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb'm helemaal nagemaakt in Fruity Loops
Ik wou er namelijk een stevigere versie van maken (trompetjes vervangen door scheurende elektrische gitaar)
Ik ben nog aan't oefenen op de bas, klote basriffs
Laat maar horen als je er te vreden over bentquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou er namelijk een stevigere versie van maken (trompetjes vervangen door scheurende elektrische gitaar)
Fruity loops, ook ooit eens op mijn computer gehad. Na het gebruik van Fast trackerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Dan had ie vast ook nog een redelijke kwaliteit van levenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
De oudste man van Nederland, Adrianus van der Vaart, is maandag in zijn woonplaats Wilnis (gemeente Ronde Venen) overleden.
Een woordvoerster van de gemeente heeft dat dinsdag laten weten. Van der Vaart, die nog op zichzelf woonde, is 106 jaar geworden.
Respect om op die leeftijd nog zelfstandig te wonen
Zo wil ik ook wel oud worden, ben wel benieuwd hoe het is over een jaar of 40 als we een keer met pensioen mogen, zal wel weer 70 jaar gaan wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan had ie vast ook nog een redelijke kwaliteit van leven.
Als jij snappie aanvraagt met je bedrijf draaien ze die ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Buckshot Lefonque
Nu weet ik zeker dat de Arbeidsvitamen stiekum door Sky Radio zijn geinfilteerd.
De drumsquote:
* Litton-Lane doet mee, maar zat aan de telefoon met een zangeres die haar boekingen door wilde nemen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Diepe buiging maakt voor Toto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |