Flauw manquote:
Ja was 10x beter dan Giel, EJR had er weer wat moois van gemaakt, ik adviseer je het om terug te luisteren en de muziekjes over te slaan.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:01 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Flauw man![]()
Michiel in de morgen niet gehoord, is het wat? En heeft EJ Rosendahl een beetje inbreng in de show?
Ok, gaat gebeurenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja was 10x beter dan Giel, EJR had er weer wat moois van gemaakt, ik adviseer je het om terug te luisteren en de muziekjes over te slaan.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
zow gaat snel zeg...ff honde uitlaten en hoppa..nieuw topic
*warm is...poging tot bankplakken gaat doen*
toedeloetjes mense
Doeiquote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
toedeloetjes mense
Doei doei !quote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
toedeloetjes mense
wind is denk ik gaan liggen, dus weinig verkoelingquote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doei doei !
Zie dat de buitentemperatuur weer omhoog is gegaan. Van 22.0 naar 23.5
Kijk eens: http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EMquote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef IJsbergsla het volgende:
Ok, gaat gebeuren
Jup, daar lijkt het inderdaad wel op. Luchtvochtigheid is ook iets hoger. Naja, warm blijft het toch wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wind is denk ik gaan liggen, dus weinig verkoeling
't Is net als de Lama'squote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan echt niet lachen om draadstaal , is er iets mis met mijn humor
Nee, het is gewoon kansloze zendtijd opvulling.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan echt niet lachen om draadstaal , is er iets mis met mijn humor
zit even terug te denken aan aardrijkskunde van vroegerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar lijkt het inderdaad wel op. Luchtvochtigheid is ook iets hoger. Naja, warm blijft het toch wel.
Draadstaal
Doe dan 2 leuke liedjes inplaats zoals bv down boyquote:Op maandag 28 juli 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon kansloze zendtijd opvulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |