zover alles goed je kopieert het topic vanaf 3fmfan link onderaan de 1ste post die knip en plak je in de post en klaar is jannekequote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, mijn dank is groot!
En ik weet niet eens wat ik moet doen. Straks flikkeren door mij de stats ineen, heb ik t weer gedaan.
Wat moet ik doen. Gewoon nieuw topic, beginnend met [3FM #(nummer)] topictitel, en dan de beginpost kopieren vanuit t eerdere topic??
Staat een linkje onderaan in de OP naar de OP (uhhm ja, dat staat kromquote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
En ik weet niet eens wat ik moet doen. Straks flikkeren door mij de stats ineen, heb ik t weer gedaan.
Wat moet ik doen. Gewoon nieuw topic, beginnend met [3FM #(nummer)] topictitel, en dan de beginpost kopieren vanuit t eerdere topic??
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
Nu maar proberen om een beetje richting bed te gaan
Sjowhan, Trusten alvastquote:Op maandag 28 juli 2008 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
Nu maar proberen om een beetje richting bed te gaan
Ahh, oké, volgende keer kan ik t zelfquote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zover alles goed je kopieert het topic vanaf 3fmfan link onderaan de 1ste post die knip en plak je in de post en klaar is janneke
Vind het wel meevallen, alleen de quick-quote duurt langquote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Fok is qua snelheid op het moment redelijk dramatisch.
Succes alvastquote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, oké, volgende keer kan ik t zelf
*was bezig met modderen op ander forum*
Blijf ook nog even op mij te warm om te gaan slapen, zweet als een otterquote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sjowhan, Trusten alvast![]()
't is buiten nog 24 graden en waar ik nu zit is het 28.3.. Zal dus weinig slapen worden.![]()
Jup, dat duurt inderdaad lang maar heel af en toe gaat het refreshen niet heel erg soepeltjes.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Vind het wel meevallen, alleen de quick-quote duurt lang
Gelukkig draait Corton wel goede platen dus het even wakker blijven moet wel lukken, denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijf ook nog even op mij te warm om te gaan slapen, zweet als een otter
Geen idee hoeveel graden het hier nu is, maar het raam gaat zo nog wel even wagenwijd open...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sjowhan, Trusten alvast![]()
't is buiten nog 24 graden en waar ik nu zit is het 28.3.. Zal dus weinig slapen worden.![]()
Tot morgen kun je nog gerust hierin posten , wanneer mag je gaan workshoppenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:29 schreef on_air het volgende:
Heeft het nog nut om te posten of is deze ook zo weer vol.
Thanx.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk kijkje achter de schermen janneke
Valt inderdaad op, hier ook nog geen enkele muggenbult gehad dit jaar tot nu toe (afklopt)quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig vooralsnog bijna geen muggen gezien dit jaar.
Hier ist ruim 29 graden...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel graden het hier nu is, maar het raam gaat zo nog wel even wagenwijd open...
Ik was van plan morgen pas weer te gaan posten, aangezien ik bijna out ga van het doodmoe zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot morgen kun je nog gerust hierin posten , wanneer mag je gaan workshoppen
Die heeft waarschijnlijk ook niets met 3fmquote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx.
Mijn vriend interesseerde t geen hol.
Geeft niet, ik vond t leuk.
En hij was toch zo lief om even net te doen of hij het wilde zien
Je gaat gewoon mazzel hebben en in niet in de pool des verderfs belanden. Het is je namelijk super gegunt.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik was van plan morgen pas weer te gaan posten, aangezien ik bijna out ga van het doodmoe zijn.
Geen idee. Het is een loterij, dus ik moet afwachten.
Heb de plaat nog veel te weinig gehoord @ 3voor12. Ik weet niet wat het is met Hit Me TV maar op een of andere manier wordt het niet lekker opgepakt. Maybe The Dancefloor is eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik vind het echt geweldig, maar schijnbaar is het niet leuk genoeg voor het brede publiek?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou Corton, sleep ook maar even lekker aan Hit me TV... DIE MOET OP DE PLAYLIST
Raam staat hier wel open maar het is windstil dus dat schiet niet echt op. Inderdaad, de muggen heb ik ook heel weinig gezien (afkloppen)quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel graden het hier nu is, maar het raam gaat zo nog wel even wagenwijd open...
I always get what I wantquote:Op maandag 28 juli 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gaat gewoon mazzel hebben en in niet in de pool des verderfs belanden. Het is je namelijk super gegunt.
Nee, helemaal niks...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk ook niets met 3fm
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef on_air het volgende:
[..]
I always get what I want.
[ afbeelding ]
Is gegund ook.
Sterkte met de longontsteking morgen, laat de wind indirect komenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouja... ik ga douchen en dan de ventilator op t bed richten en een poging tot slapen doen.
Tot morgen honeyzzzz!
xx
Ik moet toch echt wat...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sterkte met de longontsteking morgen, laat de wind indirect komen
De thermometer in de woonkamer staat hier op 25.0 graden, en volgens weerstation Schiphol Airport (waar ik vlakbij woonquote:
En dan toch bi neigingen hebben , zal dan wel mee vallen met die hele grote kwaliteitenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft-ie weer andere hele grote kwaliteiten
Ze staan natuurlijk wel op Lowlands dus het grote publiek ligt binnen handbereik... maar dit soort bands moeten gewoon veel vaker gedraaid wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de plaat nog veel te weinig gehoord @ 3voor12. Ik weet niet wat het is met Hit Me TV maar op een of andere manier wordt het niet lekker opgepakt. Maybe The Dancefloor is eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik vind het echt geweldig, maar schijnbaar is het niet leuk genoeg voor het brede publiek?
Die rode vlekken van de hitte?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de uitslag ?
Stilstaande lucht is altijd warmerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De thermometer in de woonkamer staat hier op 25.0 graden, en volgens weerstation Schiphol Airport (waar ik vlakbij woon) is het buiten 22 graden.
Jammer dan weet je dus eigenlijk nooit watquote:Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Die rode vlekken van de hitte?
Garpje. Geen idee. We wachten af.
Tsja, hier hoef ik eigenlijk niets aan toe te voegen want ben het helemaal met je eens. Misschien komt het nog goed..quote:Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan natuurlijk wel op Lowlands dus het grote publiek ligt binnen handbereik... maar dit soort bands moeten gewoon veel vaker gedraaid worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |