Fantastische gitarist is datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij het beste nummer van toto:
* clip: cover uitvoering.
en dan de 11 minuten versiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voor mij het beste nummer van toto:
* clip: cover uitvoering.
Nou...Ik denk dat je deze niet tegen wil komen in de volle zon:quote:
Oh mijn neukende god wat een ding!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou...Ik denk dat je deze niet tegen wil komen in de volle zon:
[ afbeelding ]
En als deze dan zijn lichten precies zo slecht afgesteld heeft staan als de rest van Nederland, is het helemaal feest.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De drums
De rest moet ik allemaal nog inspelen
Tussendoor heb ik wel Southpark theme gecovered, Fort Minor en nog wat andere dingen gemaakt, eigen nummertje wat echt nergens over gaat, maar gewoon lekker pielen
Dit was echt een grappig geintje wat ik tussendoor had gemaakt
Waar is mijn zonnerbrilquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+squote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
oh nog n titel verzinne voor straks..
3fm...where the wild roses grow
15 werkdagen?!quote:Dank u voor uw bericht aan AVIS Autoverhuur b.v.
Dit is een automatisch bericht om u te laten weten, dat wij uw e-mail bericht hebben ontvangen.
Wij zullen uw kwestie onderzoeken en streven ernaar om u binnen 15 werkdagen op de hoogte te brengen van onze bevindingen. Schadekwesties zullen wij binnen 30 werkdagen beantwoorden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:14 schreef -Hans- het volgende:
't is trouwens best te doen buiten..![]()
Alleen het slapen is niet echt gelukt... DIE LUCHT ! toen ik opstond was niet te harden.
Wat wil je gaan rijden of slopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
15 werkdagen?!Haha, geef ze 2 dagen en anders hoeft het niet meer.
Check buienradar.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het begon hier vanmorgen zonnig, maar het begint nu te betrekken
Ach, mijn telefoon opgestuurd (defect) en die "ligt" er nu 2 maanden. Telefoon is kwijt en reactie op de email die ik wel heb gehad, schuiven ze het af - terug naar mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
15 werkdagen?!Haha, geef ze 2 dagen en anders hoeft het niet meer.
Gewoon een vraag welke auto een trekhaak heeft.. Bij elk ander verhuurbedrijf heb je binnen een dag antwoord alleen bij Avis kan het 'iets' langer duren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat wil je gaan rijden of slopen
Welke prutsers zijn datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach, mijn telefoon opgestuurd (defect) en die "ligt" er nu 2 maanden. Telefoon is kwijt en reactie op de email die ik wel heb gehad, schuiven ze het af - terug naar mij.
TNT heeft een handtekening van ontvangst, dus ik maak me niet zo`n zorgen. Wil alleen geld of telefoon terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |