Wat is er dan toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh My Fucking God!
Die Geheugentrainer!
Smak of Smek MY BITCH UP!
1 redelijke nacht vanaf donderdag.quote:
Die heb ik dan gelukkig ff gemistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
Wat een WALGELIJKE 'grap' van die Erik Jan over de 5 vrouwen die verkracht zijn door de Kenianen.
dat '5 vrouwen verkracht door 10 kenianen/per vrouw dus 2 bananen'?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
Wat een WALGELIJKE 'grap' van die Erik Jan over de 5 vrouwen die verkracht zijn door de Kenianen.
Was te verwachten natuurlijk. Ik vond het ook niet leuk. Omdat ik gewoon misselijk word van het bericht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
quote:
Is inderdaad een 538 grapquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
dat '5 vrouwen verkracht door 10 kenianen/per vrouw dus 2 bananen'?
Niet echt fris nee
Grote kans je gespreksgenoot ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef on_air het volgende:
[..]
1 redelijke nacht vanaf donderdag.
Ik kan er niet meer tegen...
Heb godverdomme zo ook nog een gesprek en ik zie er niet uit.
I hope so.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grote kans je gespreksgenoot ook niet
Dat maakt 't niet minder kansloos. Ik schrok ook van de reacties in het topic dat ik gisteren daarover opendequote:
Afgestompte maatschappij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt 't niet minder kansloos. Ik schrok ook van de reacties in het topic dat ik gisteren daarover opende.
De kleine liep er op te zwingenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
The mama's and the Papa's
Het blijft een mooi nummer
Die laatste zinnen zijn wel de strekking van de reacties in betreffend topic ja. En 'negertjes', 'zwartjes' en dat soort denigrerende termen. Dan heeft discussiëren al helemaal geen zin meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Afgestompte maatschappij.
Keldertafrelen willen nog wel shockeren. Verkrachting niet meer.
Trouwens... is het tegenwoordig niet weer zo dat de vrouw het uitlokt.
En als het niet uitlokking is, dan is het wel een leugenares die de rape kaart speelt.
Toch?
Je zit op fok! waar 20% kleuters zitten, wat verwacht je anders.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt 't niet minder kansloos. Ik schrok ook van de reacties in het topic dat ik gisteren daarover opende.
Overdag heb je een vaste baan, dan heb je toch geen tijd voor die andere "onzin".......quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een tijd aan Gzus zat.
Soms denk ik - tegen beter weten in, blijkt dan weer - dat er een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zit op fok! waar 20% kleuters zitten, wat verwacht je anders.
Néger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die laatste zinnen zijn wel de strekking van de reacties in betreffend topic ja. En 'negertjes', 'zwartjes' en dat soort denigrerende termen. Dan heeft discussiëren al helemaal geen zin meer.
Hopelijk na het gesprek weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Overdag heb je een vaste baan, dan heb je toch geen tijd voor die andere "onzin".......
Daarom heb ik niet geklikt. Het is al erg zat! (1: voor die vrouwen, 2: dat het gebeurd).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt de pech dat het vakantietijd, lees schoolvakantie is, anders had je topic ook wel zwaarder gemodereerd zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms denk ik - tegen beter weten in, blijkt dan weer - dat er een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden...
Wel op de manier waarop dat in dat topic wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Neger is een normaal woord voor iemand met een donkere huidskleur. Waarom is dat woord tegenwoordig discriminerend?
Jij had hetzelfde keyboardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het deuntje van mijn eerste keyboard
Neger is ooit afgeleid van het woord nigger, wat nou ook niet echt een positief bijklank heeftquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Neger is een normaal woord voor iemand met een donkere huidskleur. Waarom is dat woord tegenwoordig discriminerend?
Te.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes!
Edit: Maar jij werkte toch in dat (enorme) landhuis unit?
Misschien wel van "negroide"?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neger is ooit afgeleid van het woord nigger, wat nou ook niet echt een positief bijklank heeft
Noem eens een forum in Nederland waar het wel kan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soms denk ik - tegen beter weten in, blijkt dan weer - dat er een fatsoenlijke discussie gevoerd kan worden...
Doh, bedoel meer van negatieve bijklank naar negatieve bijklankquote:
Nouja, ik kan niet veel meer fora noemen, omdat ik er niet veel meer kenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Noem eens een forum in Nederland waar het wel kan?
Volgens mij kun je er geen eentje noemen.... Dat is één kant van het internet...
Genoeg kleinschalige fora, waarbij er wel toezicht is. Fok! mag af en toe wel is korter gemod worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Noem eens een forum in Nederland waar het wel kan?
Volgens mij kun je er geen eentje noemen.... Dat is één kant van het internet...
Als in één reactie over 'negertjes' en 'zwarten' etc. gesproken wordt, is die duidelijk niet met een positieve ondertoon geplaatst.quote:
De telegraaf is (niet echt een forum) wel één van de voorbeelden die ik bedoelde inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet veel meer fora noemen, omdat ik er niet veel meer ken. Tenzij je de reactiemogelijkheid @
De
Telegraaf
-site als forum bestempelt. Dat niveau zowaar nóg lager
.
Ja en nee, Ja het wordt toegestaan, nee is het puberaal gedrag, kijk maar naar de usernames die het roepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De telegraaf is (niet echt een forum) wel één van de voorbeelden die ik bedoelde inderdaad.
Ik ben maar bij een 3 tal (of zo) forums aangemeld, maar lees er soms meer. En het is echt te triest wat je daar zoal tegenkomt.
(Misschien iets te veel vrijheid??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |