klopt ook weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja en nee, Ja het wordt toegestaan, nee is het puberaal gedrag, kijk maar naar de usernames die het roepen.
Nógmaals: als je 'negertje' en 'zwartje' gaat gebruiken geeft dat niet 't idee dat betreffende poster dat met een positieve instelling plaatst. Lees anders betreffend topic (met name de tweede helft) door. Dan is 't wel duidelijk wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Persoonlijk vind ik 'neger' niet een meer negatieve bijklank hebben dan belg, homo, bejaarde of blondje.
Sommige mensen geven een negative bijklank aan die woorden door er mee te schelden, maar dat maakt het woord op zich toch niet negatiever?
True. Maar feit is wel dat mensen zulke reacties plaatsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja en nee, Ja het wordt toegestaan, nee is het puberaal gedrag, kijk maar naar de usernames die het roepen.
Daar heb je dan weer gelijk in. :-)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nógmaals: als je 'negertje' en 'zwartje' gaat gebruiken geeft dat niet 't idee dat betreffende poster dat met een positieve instelling plaatst. Lees anders betreffend topic (met name de tweede helft) door. Dan is 't wel duidelijk wat ik bedoel.
Nog een keer ijskoud douchenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef muisje-eliza het volgende:
voel me nog plakkerig...zelfs na doesen
*lets stick together*
Ja en dus heeft het dan eigenlijk niks te maken met de vrijheid van het kunnen plaatsen van deze reacties, maar meer om de reacties zelf. (Het bestaan van mensen die deze reacties zo kunnen maken.)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar feit is wel dat mensen zulke reacties plaatsen.
Anoniem schaapjes gedrag, De een roept wat , de ander volgt en wil overtreffenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Maar feit is wel dat mensen zulke reacties plaatsen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Meridith Brooks zegt het goed , zijn allemaal bitches nothing inbetween
quote:Arie & Sylvester:
I`m a bitch, I`m a lover
I`m a child, I`m a mother
I`m a beetje schizofreen, want ik sta hier echt alleen
Ik ben zelf ook niet vies van politiek-incorrecte grappen, maar dit hoort niet op de radio thuis. Tijd geleden bij Somertijd op Veronica was het 2 maal in een uur raak; 1 keer tijdens de limericks en ook nog een mop waarin de vergelijking van negers en apen werd gemaakt. Ik dacht echt even dat ik het niet goed hoorde.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef Cee het volgende:
Wat een WALGELIJKE 'grap' van die Erik Jan over de 5 vrouwen die verkracht zijn door de Kenianen.
Welnee. Alle woorden in die richting komen uit het latijn ('nero'), negro (Spaans) betekent zwart en zowel neger (NL) en (Engels) negroe voor mensen met een donkere huid komen daar vandaan. Nigger is gewoon weer een verbastering van negroe. Als je negroe uitspreekt met een southern accent, zeg je al bijna nigger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neger is ooit afgeleid van het woord nigger, wat nou ook niet echt een positief bijklank heeft
Ik speelde van het weekend Triviant met kaarten uit 1984quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nógmaals: als je 'negertje' en 'zwartje' gaat gebruiken geeft dat niet 't idee dat betreffende poster dat met een positieve instelling plaatst. Lees anders betreffend topic (met name de tweede helft) door. Dan is 't wel duidelijk wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |