Heb je gelijk een geldige reden om je 'normale' leven weer op te pakken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef wazoomie het volgende:
Ben ik lekker de pimp aan het uithangen op Hyves.. 2000 vrienden, artiesten status en goldmember, alles.
Logt m'n ex in en verwijderd alles. 1000 pagina's met krabbels weg, blogs weg, fotocomments weg![]()
![]()
Ik hoop dat ik aids heb, dan heeft zij het nu ook
Open er een topic overquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
echte klacht, ik ben te dom om mijn wachtwoord geheim te houden en of te wijzigen
Jij huilt, zij lachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Open er een topic over![]()
Je kunt elkaar toch wel vertrouwen :'D
En sowieso, wat heb je er zelf aan als je iemand anders Hyves verwijderd
quote:
quote:fuck. k heb net gewoon gekotst. ik ben gewoon bang nu. ik haat mezelf.
Ik negeerde haar omdat ze vreemdging :'Dquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
Als ze iedereen 1 voor 1 moet verwijderen was ze zeker een dag bezig, wat haje der geflikt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geeft wel aan wat voor vrouwen jij leuk vind, zo min mogelijk herseninhoud
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geeft wel aan wat voor vrouwen jij leuk vind, zo min mogelijk herseninhoud
Ik heb al gemaild maar ze willen het niet. Zo'n domme gans, stomme trut, van 19 ging dat zeggen ofzo via de mail. Nu overleg ik met een systeembeheerder, die zal er wel meer van wetenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:19 schreef hugecooll het volgende:
Kan je dat niet gewoon laten herstellen? Even mailtje sturen en vragen
Ik vmbo, zij vwoquote:
Hou je mij er buiten aubquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef reetveter het volgende:
Verneder der anaal
Tsjah, waar hebben ze die dingen anders voorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:24 schreef mrfool het volgende:
je 'vrienden ' via een back-up proberen terug te halen ;D
MySpace is voor Amerikaanse paupers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Volgens mij kan je ook beter op MySpace terecht...
Doe eens info gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:27 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. Alleen Meidenhoekje, dat is al erg genoeg
Vooruit..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:28 schreef Chou het volgende:
[..]
Doe eens info geven![]()
Hyves ofzo, we willen lachen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef Chou het volgende:
Sta jij hierbij?
http://www.meidenhoekje.nl/index.php/board,112.0.html
Heh wat? Nee, ik vond het alleen leuk die gesprekken en dingen enzo.. Ik hou van dingen bewaren, ik haat weggooien >_<quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef reetveter het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juli 2008 20:26 schreef wazoomie het volgende:
M'n vrienden boeien me niet, maar wel krabbels en fotocomments![]()
[quote]
Dude, wtf ? Je bent zoeen type dat andermans mening nodig heeft over hoe je eruit ziet?
Toffe reactie van je papa!quote:Roos ,
Je bent bij ons altijd hartelijk ontvangen.
Jammer dat je je nu zo laat kennen.
Rancune & wraakgevoel is zeker menselijk , maar ga er voortaan alsjeblieft wel volwassen mee om .
Het zou jou zeker sieren als mens op weg naar volwassenheid.
Je had je positief kunnen onderscheiden van jaloerse bakvissen door de rancune een plek te geven en niet om te zetten in daden.
Maar helaas ......
Laat voortaan de ratio boven het gevoel van jaloezie of onvrede prevaleren.
Jij gaat psychologie studeren , daar wens ik je veel succes mee , laat het een leermoment voor je zijn.
De vader van Marc.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef Yozzz het volgende:
De vader van TS is WOEDEND!
[..]
Toffe reactie van je papa!
Ik vind het serieus een toffe reactie van je papa!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Whaha nee, hij denkt slim te zijn enzo..![]()
*schaam schaam* papa
Jammer dat TS nu ook wraak neemt door haar hyves te plaatsen haha.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef Yozzz het volgende:
De vader van TS is WOEDEND!
[..]
Toffe reactie van je papa!
Ik ook. Alleen maar kutreacties verder op d'r Hyves, dat zal d'r leren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een toffe reactie van je papa!
Ik heb 'm snel maar weer vastgelegd voordat een pauper van FOK! 'm kaaptquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de jouwe op geheim
http://wazoomie.hyves.nl/
Dan krijgt hij ook aids, misschien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:39 schreef Knoflook het volgende:
[ afbeelding ]Shaun[ afbeelding ]
Probeert nog even je ex te batsen.
http://wazoomiefanclub.hyves.nl/album/25810435/wazoomie_fanclub_en_meetings/alXp/fotos/169467618/0/QpXx/#media=9.169467618.QpXx&searchhyver=&respect_1=1&__state__=3quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS is emooo!
http://ro0wsjj.hyves.nl/album/25215719/Iedereen/_AY4/#searchhyver=&fr_it_ph_list_1=4&__state__=3
Heb al gemaild met zo'n domme muts die alleen maar zei "Jammer, weg=weg op Hyves".. Nu wacht ik nog op antwoord van een systeembeheerder en die Raymond, oprichter van Hyves.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Juup© het volgende:
Heb jij al met Hyves contact opgenomen om te vragen of de ellende is terug te draaien?
Afhalen is gratis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind haar wel te doen hoor.
Inclusief of exclusief verzendkosten?
Slecht geregeld dan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Heb al gemaild met zo'n domme muts die alleen maar zei "Jammer, weg=weg op Hyves".. Nu wacht ik nog op antwoord van een systeembeheerder en die Raymond, oprichter van Hyves.
Klopt. Heb wel meer problemen met ze gehad. De mensen die je vragen beantwoorden weten zelf weinig van Hyves af. Daarom probeer ik het ook meestal bij mensen die er wel verstand van hebben.. De oprichter en systeembeheerders. Moet nu alleen nog wachten op een antwoord van hen.quote:
Nee man, was echt een goede reactie van je pa!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Whaha nee, hij denkt slim te zijn enzo..![]()
*schaam schaam* papa
Suc6quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Klopt. Heb wel meer problemen met ze gehad. De mensen die je vragen beantwoorden weten zelf weinig van Hyves af. Daarom probeer ik het ook meestal bij mensen die er wel verstand van hebben.. De oprichter en systeembeheerders. Moet nu alleen nog wachten op een antwoord van hen.
Bedankt voor jouw username, deed mij herinneren dat ik deze week nog iets moet halen bij de Lidlquote:
Heb je dat ook echt gedaan TS?quote:Tuurlijk doet marc wel eens iets verkeerd. Hij zegt ook dat jij hem negeerde toen hij jou smste.
Maar een hyves verwijderen van iemand slaat nergens op. Wat is je voordeel er bij? Hij had ook jouw hyves kunnen verwijderen omdat ie ook jouw wachtword heeft. Maar waarom zou hij? Hiermee schiet je toch niks op??
Ik hoop dat het lukt want hij zit nu in de auto met een paar vrienden opweg naar jou om verhaal te halen. Ik heb hem nog geprobeert tegen te houden maar dat lukte niet.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Emimich het volgende:
Een krabbel van een of andere chick op de hyves van je ex:
[..]
Heb je dat ook echt gedaan TS?
Groepsverkrachtingquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Emimich het volgende:
Een krabbel van een of andere chick op de hyves van je ex:
[..]
Heb je dat ook echt gedaan TS?
OMG jij bent trieestquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef wazoomie het volgende:
2000 vrienden, artiesten status en goldmember, alles.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze jou kreeg.
Dave.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef reetveter het volgende:
kijk bij die foto boven haar naam op die pagina van roosEn dan de eerste reactie die vent
![]()
![]()
quote:En dat ie jou negeerd is niet zo raar als jij op een forum zet dat je met iemand anders hebt gezoend.
quote:
Hahahahahahaha!quote:
puberquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze jou kreeg.
Jij werkt klassiekers in wording ook gewoon weer tegen hequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Kladder maar vol. Geen 06-nummers en privezaken. Mocht ik dat wel zien, dan gaat het topic opnieuw op slot en blijft ie dicht.
Als iemand gewoon even de link in het topic van dat gare meisjesforum zet komt het vast wel goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:51 schreef reetveter het volgende:
Wie linkt haar dit topic zodat ze hier op komt rellen.
als ze niet in 1x komt bied haar scheermesjes ofzo aan
Doe die kauwgom eens uit jouw mond, ik versta jou nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:32 schreef zarGon het volgende:
Hmmm.
Ik ook. Morgen eens zien of de boel nog online staatquote:
Ik zou ze beide wel palen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:22 schreef ssebass het volgende:
Ga dan voor die marcbatser, die ziet er beter uit dan die ex van je.
Ik zag een tijd terug een buurvrouw op hyves, ik zag dat ze een tatoo op haar kont had.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:39 schreef Paramnesia het volgende:
Vroegah,
Dan loste je je problemen altijd zelf op. Buiten ouders om enzo. Want die hadder er niks mee te maken.
Die pa heeft gelijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:25 schreef t-8one het volgende:
gepwnd worden op internet/hyves door je ex en dan ook nog een vader hebben die denkt wat wijze woorden te hebben
Dat sowiesoquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tip: post hier de nudepics van je ex
Het is een kuttopic dus ik geef een kutreactie... deal with itquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit soort reacties (incluis de mijne) verdienen het om weggejuupd te worden.
Helemaal niet. Ik ging mijn ouders niet lastigvallen met mijn liefdesperiekelen. Ze hadden wel wat beters te doen dan ieder blauwtje, uitgaande relatie of wraakachtige ex te bellen (hyves was er nog niet). Mijn zaak, mijn probleem. Ik mocht met mn verdriet of zorgen natuurlijk aankomen bij ze, maar ze gingen vooral niks regelen of doen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ging mijn ouders niet lastigvallen met mijn liefdesperiekelen. Ze hadden wel wat beters te doen dan ieder blauwtje, uitgaande relatie of wraakachtige ex te bellen (hyves was er nog niet). Mijn zaak, mijn probleem. Ik mocht met mn verdriet of zorgen natuurlijk aankomen bij ze, maar ze gingen vooral niks regelen of doen.
zijn je ouders tokkie volk?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:15 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Gast. Alsof ik mijn ouders er bij wil betrekken. Dat is schijtirritant. Maar mijn account was verwijderd en mijn moeder was thuis, dus ging ik op haar account. En dat las m'n moeder natuurlijk terug en toen wist ze meer. En mijn vader daarna ook. Dat is ook zo kut als je ouders Hyven, dan kunnen ze alles teruglezen en zo.
Gezien het taalgebruik van pa sluit ik de eerste twee mogelijkheden eigenlijk uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn je ouders tokkie volk?
wonen jullie in een woonwagen?
of zijn je ouders gewoon hip?
hmmmm got a point therequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:42 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Gezien het taalgebruik van pa sluit ik de eerste twee mogelijkheden eigenlijk uit
Misschien wel iets andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmmm got a point there
die pa heeft het woord hendig sjiek niet in zijn mond gehad!
Jaaa!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kutje van de ex van TS?
Alles is te keaupquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Hoe komt zo iemand als TS aan fucking 2000(!) vrienden en een fanclub!?!?!
quote:
Nieuw chickie biedt zich aan TS!quote:
24 per jaar ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef koemleit het volgende:
wakosteenhyvesabboeigenlijk?
m.a.w. wat betaal je voor die onzin?
Ik ben geen chickie, ik zou zowat zn moeder kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nieuw chickie biedt zich aan TS!
Bwheehhe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nieuw chickie biedt zich aan TS!
Ik heb het nummer ook nog!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:54 schreef reetveter het volgende:
Ik bel der van het weekend wel even op
OMGquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef wazoomie het volgende:
Ik ben artiest. Hoor mijn muziek danG,,
[..]
24 per jaar ofzo.
quote:
Dus mijn PM staat open?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
enbn dan aan haar vragen : HEY BEN JIJ NIET DIE DJ !
Wie dat durft , krijgt heldenstatus hier in klb
ik heb heul het nummer nietquote:
Tevens TVPquote:Citaat van: soulboy op Vandaag om 01:22:08
Als ik roos was zou ik het gewoon negeren, FOK is voor 13 jarige pubertjes. =D
jaa inderdaad, maar dan nog, het slaat totaal nergens op. stelletjes kleuters daarzo.
Meidenhoekje
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:40 schreef wazoomie het volgende:
Wie belt?
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomtquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:46 schreef santax het volgende:
Rete goed topic gek! Ik heb ook al laten weten dat ik d'r niet ga uitwonen. De vuige hoer! Sterkte TS! We shall overcome, brothers in arms enzo
dit wordt een deeltje 2 deeltje , ik voel hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef Emimich het volgende:
Para heeft PM.
De roem blijft me achtervolgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomt
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitchquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:53 schreef santax het volgende:
Toch moet ik wel zeggen dat ze opzich wel ballen heeft dat ze d'r hyves nog niet prive heeft gezet.
Of misschien.. misschien is ze wel gaan snijden!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitch
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef wazoomie het volgende:
Doh. Ze is geen 1x online geweest op d'r hyves noch meidenhoekje. Misschien is ze erg emo en is ze voor een trein gesprongen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Brigand het volgende:
[..]
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..
ik nu ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.
Steel m'n topic nietquote:
dat ligt aan die indo hequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Steel m'n topic niet![]()
Wanneer wordt er nou gebeld?
Ik heb al genoeg gebeld, ik doe het niet meer
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:18 schreef Brigand het volgende:
Doe es naaktfotos plaatsen dan.. en rap
Dudequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:22 schreef Brigand het volgende:
Heb je wel andere sappige info voor ons dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:27 schreef Stommie het volgende:
[..]
pak een biertje erbij en vertel het ons
Wat wil je op het meidenhoekje gedicteerd door een pot en albert verlinde..quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
ze konden mijjn dj grap niet waarderen
Hoooi pappa en mamma van Marc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver![]()
Ik zou graag willen...
Maar mijn ouders lezen dit topic ook![]()
Kutzooi.
Geef ze dan inside-info.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
ze konden mijjn dj grap niet waarderen
Dag paps en mams van marc, bakkie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver![]()
Ik zou graag willen...
Kutzooi.
De rancune van de mens.............quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoooi pappa en mamma van Marc.
pak dan een biertje met je pa,quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver![]()
Ik zou graag willen...
Kutzooi.
Leg eens uit, waarom lezen ze hier ook mee dan? Heb jij ze trots en fier verteld "Kijk Pa en Ma, ik heb geprobeerd een reltopic te openen op Fok! want Roos heeft me op mijn tere hart getrapt! Ik stuur de link wel via de mail dan kunnen jullie mee lezen!"quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef wazoomie het volgende:
[..]
De rancune van de mens.............
Zo'n droeftoeter had een link van dit topic neergezet tussen haar krabbelsquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:37 schreef Brigand het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom lezen ze hier ook mee dan? Heb jij ze trots en fier verteld "Kijk Pa en Ma, ik heb geprobeerd een reltopic te openen op Fok! want Roos heeft me op mijn tere hart getrapt! Ik stuur de link wel via de mail dan kunnen jullie mee lezen!"
gewoon de naaktpics hier dumpenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef wazoomie het volgende:
Voor elk telefoontje één sappig detail.
Wooow!quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:43 schreef wazoomie het volgende:
Voor elk telefoontje één sappig detail.
hoe kan ik zo'n gesprek opnemen en nog belangrijker hoe kan ik anoniem bellenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:49 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Je moet wat![]()
Ik wil een telefoontje horen en jullie details weten
klopt wel, beetje jammer dat de helft op dat meidenforum ding praat als koala's met een downsyndroomquote:
Whehe.. Als reageerder #1 een mening heeft, hebben alle anderen het ook. Ze zijn als de dood om een andere mening te hebben want dan worden ze gepest, net zoals in het echte leven. Waarom zijn pubermeisjes zo gay?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef Stommie het volgende:
[..]
klopt wel, beetje jammer dat de helft op dat meidenforum ding praat als koala's met een downsyndroom
Emofoto's. Overbelicht. Spiegel. Schuin van boven.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef Brigand het volgende:
Wat voor andere pikante foto's dan wél?
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Emofoto's. Overbelicht. Spiegel. Schuin van boven.
Tieten of inkijk? Link? .rarquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Emofoto's. Overbelicht. Spiegel. Schuin van boven.
je ex?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:06 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb ze gedelete.![]()
Tijdje terug al
Wie is Chimaera.rar op Meidenhoekje?
die kan je nog wel recoveren heb alleen geen idee hoequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:06 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik heb ze gedelete.![]()
Tijdje terug al
Wie is Chimaera.rar op Meidenhoekje?
Xenuquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:40 schreef reetveter het volgende:
Hello emo chick!
Could you delete http://scientologists.hyves.nl ?
Thanks.
xxx
Ze is ook een aanhanger van Tom
heb geen opnamespulquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:11 schreef Emimich het volgende:
Heeft iemand al gebeld?
Tuurlijk wel, deel 2 is al open!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef koemleit het volgende:
dit wordt dus niks meer he
je hebt PMquote:
dan ga ik wel bellenquote:
Het is echt zo'n geitenwollen, jaren 70 agogenreactie: "Je moet dat stukje rancune dat je naar Marc toe hebt natuurlijk gewoon een plaats geven".quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Die reactie van die vader is echt meesterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |