dan sla ik die mod kapot man jwtquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wedden dat er straks een mod aankomt er een slotje opgooit met als sluitpost:
[..]
He, nu we Bossie als mod hebben geef ik dit topic een goede kans!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nu is het weer 'we'.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
He, nu we Bossie als mod hebben geef ik dit topic een goede kans!
Nah niet als er in de OP wat meer info wordt gezetquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik begin je met de minuut meer te waarderen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
En weer open.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik begin je met de minuut meer te waarderen!
De OP kan idd wel wat uitgebreider, als iemand zin heeft om een goede te maken dan kan de mod hem er wel in editten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah niet als er in de OP wat meer info wordt gezet
ik ga je meer en meer waarderen als modquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef Juup© het volgende:
Eerst het andere vol posten, dan gaat deze weer open.
En weer open.
Sony Soundforgequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef gers het volgende:
kent iemand een programma dat je meer dan 30seconden kan opnemen
windows recorder lijkt me niet echt handig
Wil zij haar ex vriendje terug?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
Iemand nog suggesties voor vragen aan der..?
Wat ze aan heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
waarom ze vreemd gingquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |