Heb je gelijk een geldige reden om je 'normale' leven weer op te pakken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef wazoomie het volgende:
Ben ik lekker de pimp aan het uithangen op Hyves.. 2000 vrienden, artiesten status en goldmember, alles.
Logt m'n ex in en verwijderd alles. 1000 pagina's met krabbels weg, blogs weg, fotocomments weg![]()
![]()
Ik hoop dat ik aids heb, dan heeft zij het nu ook
Open er een topic overquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
echte klacht, ik ben te dom om mijn wachtwoord geheim te houden en of te wijzigen
Jij huilt, zij lachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:05 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Open er een topic over![]()
Je kunt elkaar toch wel vertrouwen :'D
En sowieso, wat heb je er zelf aan als je iemand anders Hyves verwijderd
quote:
quote:fuck. k heb net gewoon gekotst. ik ben gewoon bang nu. ik haat mezelf.
Ik negeerde haar omdat ze vreemdging :'Dquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
Als ze iedereen 1 voor 1 moet verwijderen was ze zeker een dag bezig, wat haje der geflikt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geeft wel aan wat voor vrouwen jij leuk vind, zo min mogelijk herseninhoud
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geeft wel aan wat voor vrouwen jij leuk vind, zo min mogelijk herseninhoud
Ik heb al gemaild maar ze willen het niet. Zo'n domme gans, stomme trut, van 19 ging dat zeggen ofzo via de mail. Nu overleg ik met een systeembeheerder, die zal er wel meer van wetenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:19 schreef hugecooll het volgende:
Kan je dat niet gewoon laten herstellen? Even mailtje sturen en vragen
Ik vmbo, zij vwoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |