Ik ook. Alleen maar kutreacties verder op d'r Hyves, dat zal d'r leren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een toffe reactie van je papa!
Ik heb 'm snel maar weer vastgelegd voordat een pauper van FOK! 'm kaaptquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de jouwe op geheim
http://wazoomie.hyves.nl/
Dan krijgt hij ook aids, misschien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:39 schreef Knoflook het volgende:
[ afbeelding ]Shaun[ afbeelding ]
Probeert nog even je ex te batsen.
http://wazoomiefanclub.hyves.nl/album/25810435/wazoomie_fanclub_en_meetings/alXp/fotos/169467618/0/QpXx/#media=9.169467618.QpXx&searchhyver=&respect_1=1&__state__=3quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS is emooo!
http://ro0wsjj.hyves.nl/album/25215719/Iedereen/_AY4/#searchhyver=&fr_it_ph_list_1=4&__state__=3
Heb al gemaild met zo'n domme muts die alleen maar zei "Jammer, weg=weg op Hyves".. Nu wacht ik nog op antwoord van een systeembeheerder en die Raymond, oprichter van Hyves.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Juup© het volgende:
Heb jij al met Hyves contact opgenomen om te vragen of de ellende is terug te draaien?
Afhalen is gratis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind haar wel te doen hoor.
Inclusief of exclusief verzendkosten?
Slecht geregeld dan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Heb al gemaild met zo'n domme muts die alleen maar zei "Jammer, weg=weg op Hyves".. Nu wacht ik nog op antwoord van een systeembeheerder en die Raymond, oprichter van Hyves.
Klopt. Heb wel meer problemen met ze gehad. De mensen die je vragen beantwoorden weten zelf weinig van Hyves af. Daarom probeer ik het ook meestal bij mensen die er wel verstand van hebben.. De oprichter en systeembeheerders. Moet nu alleen nog wachten op een antwoord van hen.quote:
Nee man, was echt een goede reactie van je pa!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Whaha nee, hij denkt slim te zijn enzo..![]()
*schaam schaam* papa
Suc6quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Klopt. Heb wel meer problemen met ze gehad. De mensen die je vragen beantwoorden weten zelf weinig van Hyves af. Daarom probeer ik het ook meestal bij mensen die er wel verstand van hebben.. De oprichter en systeembeheerders. Moet nu alleen nog wachten op een antwoord van hen.
Bedankt voor jouw username, deed mij herinneren dat ik deze week nog iets moet halen bij de Lidlquote:
Heb je dat ook echt gedaan TS?quote:Tuurlijk doet marc wel eens iets verkeerd. Hij zegt ook dat jij hem negeerde toen hij jou smste.
Maar een hyves verwijderen van iemand slaat nergens op. Wat is je voordeel er bij? Hij had ook jouw hyves kunnen verwijderen omdat ie ook jouw wachtword heeft. Maar waarom zou hij? Hiermee schiet je toch niks op??
Ik hoop dat het lukt want hij zit nu in de auto met een paar vrienden opweg naar jou om verhaal te halen. Ik heb hem nog geprobeert tegen te houden maar dat lukte niet.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Emimich het volgende:
Een krabbel van een of andere chick op de hyves van je ex:
[..]
Heb je dat ook echt gedaan TS?
Groepsverkrachtingquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Emimich het volgende:
Een krabbel van een of andere chick op de hyves van je ex:
[..]
Heb je dat ook echt gedaan TS?
OMG jij bent trieestquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef wazoomie het volgende:
2000 vrienden, artiesten status en goldmember, alles.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze jou kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |