quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:40 schreef wazoomie het volgende:
Wie belt?
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomtquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:46 schreef santax het volgende:
Rete goed topic gek! Ik heb ook al laten weten dat ik d'r niet ga uitwonen. De vuige hoer! Sterkte TS! We shall overcome, brothers in arms enzo
dit wordt een deeltje 2 deeltje , ik voel hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef Emimich het volgende:
Para heeft PM.
De roem blijft me achtervolgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomt
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitchquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:53 schreef santax het volgende:
Toch moet ik wel zeggen dat ze opzich wel ballen heeft dat ze d'r hyves nog niet prive heeft gezet.
Of misschien.. misschien is ze wel gaan snijden!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitch
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef wazoomie het volgende:
Doh. Ze is geen 1x online geweest op d'r hyves noch meidenhoekje. Misschien is ze erg emo en is ze voor een trein gesprongen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Brigand het volgende:
[..]
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..
ik nu ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.
Steel m'n topic nietquote:
dat ligt aan die indo hequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Steel m'n topic niet![]()
Wanneer wordt er nou gebeld?
Ik heb al genoeg gebeld, ik doe het niet meer
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:18 schreef Brigand het volgende:
Doe es naaktfotos plaatsen dan.. en rap
Dudequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:22 schreef Brigand het volgende:
Heb je wel andere sappige info voor ons dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:27 schreef Stommie het volgende:
[..]
pak een biertje erbij en vertel het ons
Wat wil je op het meidenhoekje gedicteerd door een pot en albert verlinde..quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
ze konden mijjn dj grap niet waarderen
Hoooi pappa en mamma van Marc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver![]()
Ik zou graag willen...
Maar mijn ouders lezen dit topic ook![]()
Kutzooi.
Geef ze dan inside-info.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
ze konden mijjn dj grap niet waarderen
Dag paps en mams van marc, bakkie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver![]()
Ik zou graag willen...
Kutzooi.
De rancune van de mens.............quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoooi pappa en mamma van Marc.
pak dan een biertje met je pa,quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:28 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat gaat te ver![]()
Ik zou graag willen...
Kutzooi.
Leg eens uit, waarom lezen ze hier ook mee dan? Heb jij ze trots en fier verteld "Kijk Pa en Ma, ik heb geprobeerd een reltopic te openen op Fok! want Roos heeft me op mijn tere hart getrapt! Ik stuur de link wel via de mail dan kunnen jullie mee lezen!"quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef wazoomie het volgende:
[..]
De rancune van de mens.............
Zo'n droeftoeter had een link van dit topic neergezet tussen haar krabbelsquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:37 schreef Brigand het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom lezen ze hier ook mee dan? Heb jij ze trots en fier verteld "Kijk Pa en Ma, ik heb geprobeerd een reltopic te openen op Fok! want Roos heeft me op mijn tere hart getrapt! Ik stuur de link wel via de mail dan kunnen jullie mee lezen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |