Echt jonge volgens mij heb ik bijna de slechtste prestatie ooit geleverd door vandaag voor de fking 6e keer te zakken

het was alweer de 2e BNOR examen die ik heb moeten afleggen. de vorige keer op 07-07 (5e keer) was ik het wel eens met de examinator dat ik gezakt was. toen ging het echt te slecht voor woorden, fouten die ik normaal gesproken nooit maak maakte ik..het was volgens mij ook een van de slechtste examen die ik had gereden..
Ok vandaag dus voor de 6e keer op. Ik moest op een andere ipv van het CBR bij een andere locatie aanwezig zijn, omdat ik dus een staatsexamen moest afleggen. Daar aangekomen zag ik dat ik weer dezelfde examinator had net als de 5e keer

Hij herkende me volgens mij niet en vroeg weer zo van: hoe komt het dat je hier zit voor het BNOR examen etc. Ik zei van jaa het zat iedere keer niet mee met examen en examniatoren. ik vind van mezelf dat ik redelijk kan rijden, maar telkens bij het examen maak ik weer een grote fout. Hij: het examen is geen kansspel etc, waar ligt nou echt het probleem? ik: misschien door de spanning ofso. hij: kijk, daar kunnen we wel wat mee! dat moet geen probleem zijn, met mijn 41 jaar ervaring prik ik wel door de spanning heen. het hoeft niet mooi, als het veilig gebeurt en nog wat blabla. alles wat hij zei was gewoon bijna exact hetzelfde wat hij vorige zei. volgens mij had die kerel alles uit zijn hoofd geleerd ofso blabla gelul van hem.

nja na dat gelul van hem, mocht ik dan eindelijk gaan rijden.
ik begon met een stukje 80 weg buiten de bebouwde kom. dat ging gewoon goed zonder problemen. daarna stukjes 50 wegen en tussen door af en toe 30 zone wegen gereden. dat ging ook vrij goed naar mijn idee. wel zei hij bij een 50 weg dat ik misschien iets meer vaart moest minderen omdat we op een niet voorrangsweg reden met zijstraten aan de rechterkant. Ok, dat zag ik even over het hoofd, klein foutje kan gebeuren. na een tijdje gingen we de snelweg op. ik vond het optrekken en invoegen prima gaan. tijdje later zag ik dat de rijbaan werd opgedeeld in "rechtdoor-rechtdoor-rechts afrit". ik moest rechtdoor dus dacht ga maar even snel de middelste rijbaan op. ik kijk naar mijn spiegels en zie ineens een motor hard aanrijden. daardoor twijfelde ik even wat ik moest doen. de examinator zo van: kom op ff vaart maken. dat deed ik netjes, dus kon gewoon makkelijk verplaatstten naar de linkerrijstrook. uiteindelijk mocht de afrit nemen en moest ik na de stoplichten links. het was vrij druk op de afrit en omdat de afrit ineens werd gesplitst in twee rijstroken dacht ik, ik neem alvast de linkerrijstrook. dus ik kijk in de linkerspiegel en geef richting aan naar links. zie ik ineens dat er een auto hard naar beneden komt rijden..ik houd me natuurlijk in een blijf op me rijstrook. ondertussen had de examinator al zitten schreeuwen: nee kan niet er komt een auto aan!!!

terwijl ik niet eens de intentie had om gelijk naar links te gaan..dikke kut gevoel dus..nou jaa daarna maar geprobeerd te vergeten en goed te rijden. ging vrij goed tot ik linksaf moest bij een t-splitsing. ik dus netjes voor het kruisende fietspad stil staan en links rechts kijken. Rechts kwam er geen auto aan en links ook niet. Ineens komt er rechts in de verte een auto langzaam aanrijden, omdat de auto's op de doorlopende rijbaan ook langzaam rijden. Ik rem daardoor dus een beetje af en sta ineens op het fietspad. komt er ineens links een fietser aan. ik probeer dus weer verder te rijden om het fietspad vrij te maken en de auto tussen het rechtdoorgaand verkeer te steken. Dit deed ik omdat het rechtdoorgaand verkeer toch stapvoets reed. trapt de examinator ineens op de rem..

"kan niet he je blokkeert de weg" (na het examen zei mijn instructrice dat ze waarschijnlijk precies hetzelfde had gedaan en het dus helemaal geen fout vond) nja weer een fout dacht is dus..daarna ff speciale verrichtingen gedaan keren in een straat en parkeren. gingen allemaal goed, goed gekeken enso. toen moest ik alweer terug naar het beginpunt. met z'n drieën naar binnen gegaan. daar stelde hij me de vraag hoe ik het zelf vond. ik zei dat ik het wel redelijk vond gaan op paar foutjes na, zoals ik hierboven had beschreven. na mijn antwoord begon hij met zijn kritiek. ik dacht in mezelf al van: oh nee he niet weer he

weer gezakt. na zijn kritiek die voornamelijk over de afrit en linksaf slaan bij t-splitsing ging, waar ik het absoluut niet mee eens was, vertelde hij weer doodleuk: ik denk dat je er nog even aan moet werken (weer precies datzelfde zinnetje die ik al eerder van hem had gehoord de vorige keer. mijn instructrice was ook aardig verbaasd toen ze te horen kreeg dat ik weer niet was geslaagd. ze had toch wel verwacht dat ik de voordeel van de twijfel kreeg, omdat het volgens haar wel redelijk ging en ik niet echt grote fouten had gemaakt. ze probeerde die oude lul

nog om te praten maar helaas

ik was natuurlijk weer zeer teleurgesteld en baalde als een stekker :/ mja niks aan te doen he volgende keer beter he denk ik dan. mijn zelfvertrouwen is echt tot een dieptepunt gedaald na de uitslag. na de vorige keer had ik me weer een beetje herpakt maar als je telkens zakt door iets doms en niet eens het voordeel van de twijfel krijgt dan weet ik het ook niet meer. ik lees hier verhalen van mensen die naar mijn idee minder dan ik rijden (ik voel me zelf niet goed ofso hoor) maar als mensen een dikke ingreep krijgen en alsnog slagen dan voel je je echt wel bedonderd. nog een voorbeeldje tijdens me 3e of 4e keer was ik gezakt omdat ik twee keer niet goed voorsoorteerde echt wth.. één daarvan kan ik nog wel begrepen, omdat hij me van links inhaalde maar als er geen auto achter je staat en je naar links moet en toevallig niet genoeg naar links staat met de auto en daardoor zakt. echt belachelijk voor woorden. jezus man, val dood man CBR
nu heb ik maar weer een nieuwe datum geregeld, 23 oktober, omdat ik het rose papiertje (tegenwoordig kaartje) echt wil hebben. dit geintje heeft me ffs al meer dan een fortuin gekost echt niet normaal..ik wil niet eens meer weten hoeveel ik wel niet heb besteed aan die kut lessen en examens, wordt er anders nog meer schijtziek van. hehe ik denk dat ik wel klaar ben met mijn gezeik en jullie het toch saai vinden om een dik verhaal te lezen margoed het is er toch even uit
[ Bericht 0% gewijzigd door Skywalker88 op 15-09-2008 18:26:15 ]