Is iets van het nieuwe examen inderdaad, maar als de auto over een navigatiesysteem beschikt mag je die ook gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef gateway het volgende:
[..]
routes uit je hoofd leren???
Hier stap je in, en de instructeur zegt waar je heen moet (hier link, volgende rechts, rotonde 3kwart etc. ) ?
Volgens mij niet hoor, zijn nu 3/4 punten wat de examinator kan doen:quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is iets van het nieuwe examen inderdaad, maar als de auto over een navigatiesysteem beschikt mag je die ook gebruiken.
Oh man tnx voor je post! Nu snap ik waarom ik zo'n moeite heb bij de stoplichten om weg te komen met mijn vaders auto. Komt dus omdat het benzine is ipv de diesel van mijn lesauto. Dacht dat die koppeling gewoon zwaarder wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het wel een beetje standaard was dat je voor je examen je laatste les had, is inderdaad wel lekker om erin te komen. Bij mij ging het superkut dus ik dacht dat het helemaal niks zou worden, maarja een slechte generale...
Het helpt ook om (als je smiddags moet) de ochtend vol te plannen zodat je afleiding hebt en je niet de hele tijd zo in de zenuwen zit
quote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef donpsp het volgende:
[..]
Oh man tnx voor je post! Nu snap ik waarom ik zo'n moeite heb bij de stoplichten om weg te komen met mijn vaders auto. Komt dus omdat het benzine is ipv de diesel van mijn lesauto. Dacht dat die koppeling gewoon zwaarder was![]()
Ook maar eens proberen om meer gas te geven dan.
Jezusquote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef SuperAttie het volgende:
Hoe cool zou het zijn om op 9/11 je rijbewijs te halen? Ik kijk er erg naar uit!
Ja, lees em nog een keer, en nog een keer en nóg een keer.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Qunix het volgende:
Maandag heb ik voor de 2e keer Theorie examen.
Vorige keer had ik 9 fout
Nu heb ik een nieuwe boek van de ANWB doorgelezen maar weer twijfel ik. Ben niet zenuwachtig of iets dergelijks. Wel ben ik voorbereid: boek uitgelezen en cdrom beetje gedaan. Toch ben ik niet tevreden.
Iemand nog studeer tips wat ik met dat boek kan doen?
Ik neem aan dat die cd-rom iets is met oefenexamens o.i.d.? Ifso, dan zou ik je zeker aanraden juist dááraan meer tijd te besteden dan aan het boek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Qunix het volgende:
Maandag heb ik voor de 2e keer Theorie examen.
Vorige keer had ik 9 fout
Nu heb ik een nieuwe boek van de ANWB doorgelezen maar weer twijfel ik. Ben niet zenuwachtig of iets dergelijks. Wel ben ik voorbereid: boek uitgelezen en cdrom beetje gedaan. Toch ben ik niet tevreden.
Iemand nog studeer tips wat ik met dat boek kan doen?
Dat zou echt gruwelijk zijn !quote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef SuperAttie het volgende:
Volgend week donderdag, 11 september, ga ik afrijden. 33 uurtjes rijden achter de rug, denk er nog 2 te rijden en dan ben ik er klaar voor.
Hoe cool zou het zijn om op 9/11 je rijbewijs te halen? Ik kijk er erg naar uit!
Je zegt dat je hetzelfde deed tijdens je rijlessen. Maar wat betekent dat, dat je vind dat je wel genoeg kijkt en rustig rijdt op kruispunten? En wat vond je instructeur daarvan? Dat van die brommer kan ik wel enigzins begrijpen, aangezien die dan misschien schrikt van jouw reactie (alhoewel dat alleen geen reden is om jou te laten zakken).quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef gliterroze het volgende:
Gezakt
We deden een route, degene die ik het slechtste kende. Gelukkig wist ik hem helemaal ineens! Kreeg omkeeropdracht en parkeeropdracht. Voor mijn gevoel ging het goed, maar het was wel slecht om te horen 'helaas moet ik je teleurstellen..'. Had gezellig gekletst met de examinator enzo.
Ik ben gezakt op niet goed rijden bij kruispunten (ik ga soms wat te hard, moet rustiger rijden en kijken), terwijl ik reed hoe ik het altijd bij mijn lessen deed. Verder was ik 'niet sociaal' bij 1 punt. Ik moest omkeren, en het was best een grote staat (en rustig). Er kwam 1 mini brommertje aan, nog best een afstand van mij vandaan, zou geen obstakel zijn, en ik besloot héél langzaam te rollen (zou de brommer niet raken ofzo). Nee, ik had moeten wachten, want 'dat is sociaal rijden'. Bleh. Mijn dag is wel verpest hoor..
Ik had mijn instructrice niet meegenomen. Ik heb juist het gevoel: ik deed dit altijd op de manier zoals in mijn lessen, en ik heb nog nooit gehoord 'je rijd te snel bij kruispunten' bij lessen, dus nu heb ik het gevoel dat ik het verkeerd aangeleerd heb ofzo (omdat die examinator ook zei dat ik het steeds hetzelfde deed). Dat van die brommer was ook niet de enige reden, hij heeft iig bij mijn zelfreflectie 'zich weten te gedragen in gevaarlijke situatie' (ofzoiets) en 'sociaal rijden' (voor die brommer). Kruispunten was het ergste dus ja..quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef donpsp het volgende:
[..]
Je zegt dat je hetzelfde deed tijdens je rijlessen. Maar wat betekent dat, dat je vind dat je wel genoeg kijkt en rustig rijdt op kruispunten? En wat vond je instructeur daarvan?
En hoest gegaan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef donpsp het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst met mijn vriendin booschappen doen met de auto, en dan weer naar mijn huis rijden. OMFG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |